Toch niet emptyquote:
herkenbaar. maar ik heb dan ook weinig slaap nodigquote:
Bij mij wisselt datquote:Op maandag 4 maart 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
herkenbaar. maar ik heb dan ook weinig slaap nodig
Ben je vrij morgen?quote:
Niet slim.quote:
Ik ben al 11:45 uitquote:Op maandag 4 maart 2013 08:23 schreef bjanaan het volgende:
Morgen, geen zin in vandaag op school dus lekker blijven liggen toch 12.45u uit dus zal wel niet veel missen welkom in het leven van een MBO student.
quote:
jamangquote:
echt nietquote:
HOIquote:
ik doe niksquote:
Roald begonquote:Op maandag 4 maart 2013 09:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik was film aan het kijken met ragboer
HOE GAAT HET?quote:
penzu.comquote:
ik ookquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
De zon houdt niet van mijzonneallergie
Als ik niet lang in de volle zon loop + me insmeer met zonnebrand gaat t wel Okay. Alleen in de lente is het altijd aids omdat je moet wennen aan de zonquote:
ah dat is echt kutquote:Op maandag 4 maart 2013 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik niet lang in de volle zon loop + me insmeer met zonnebrand gaat t wel Okay. Alleen in de lente is het altijd aids omdat je moet wennen aan de zon
de wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er nu achter dat de Feedback in Apeldoorn gesloten is
Feedback, verkoopt alles van keyboards tot gitaren tot speakersquote:
echt nietquote:
ooh okequote:Op maandag 4 maart 2013 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feedback, verkoopt alles van keyboards tot gitaren tot speakers
jaquote:
Noem namenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Rappers uit mijn stad
Utrecht to the fullest
dan zit ik al bij een kleuterschoolquote:
achterin de klas kijken, niet naar mensenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan niet goed presenteren, iemand tips?
Vermijd het woord ''uhm''quote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon een punt selecteren achterin de klas en daar naar blijven kijken. luid en duidelijk articulerenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Rustig proberen te blijven en een beetje zelfvertrouwen. Komt vast wel goedquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
ik haat presenterenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is niet zoveel aan, helemaal als je bedenkt dat 9/10 personen in de klas toch neit opletquote:
Nee ik vind dat echt engquote:Op maandag 4 maart 2013 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet zoveel aan, helemaal als je bedenkt dat 9/10 personen in de klas toch neit oplet
Maar jij vind vrij veel engquote:
ja okequote:Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij vind vrij veel eng
Linkquote:Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HH, je UI wordt uitgelachen gr gr
haiquote:
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Door de zon zie je mijn baardje goed
#tienerstruggle's
huilenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
Ik heb een blond baardje maar die zie je niet goed
moet je je maar scherenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
Ik heb een blond baardje maar die zie je niet goed
Ja NB vond dat ze recht hadden op de SC ofzo toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef Conflict het volgende:
Echt wel leuk om te zien! Paar maanden terug was er nogal wat gezeik toen we overgingen op JNG, maar is dus goeg uitgepakt. Nu de rest van de topics nog....
Nee want door de zon zie ik mijn baardje goed dus nu heb ik infinity swag en ben ik niet langer meer singlequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want door de zon zie ik mijn baardje goed dus nu heb ik infinity swag en ben ik niet langer meer single
zoiets, zij gingen weg omdat er nieuwe users bijkwamen en de sfeer daardoor anders was ofzoquote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja NB vond dat ze recht hadden op de SC ofzo toch?
ja, allemaal kliekjesgedoe, nu heb je ook wel een kliekje hier, maar iedereen mag erbij, dat is gewoon prima!quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja NB vond dat ze recht hadden op de SC ofzo toch?
hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want door de zon zie ik mijn baardje goed dus nu heb ik infinity swag en ben ik niet langer meer single
ik snap niet dat zulke groepjes niet gewoon zelf een chatbox maken of op whattsapp gaan zitten.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoiets, zij gingen weg omdat er nieuwe users bijkwamen en de sfeer daardoor anders was ofzo
Wie ben jij?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:25 schreef Conflict het volgende:
[..]
ja, allemaal kliekjesgedoe, nu heb je ook wel een kliekje hier, maar iedereen mag erbij, dat is gewoon prima!
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wie ben jij?
Wat doe je in ons kliekje?
:S :S
Hadden een whatsapp groep maar die is na een tijdje uiteen gevallenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik snap niet dat zulke groepjes niet gewoon zelf een chatbox maken of op whattsapp gaan zitten.
Ik heb een hekel aan slowchatten, ik heb dat echt bijna nooit gedaan. Op den duur hadden we op FOK! Zelfs een speciaal slowchatforum.quote:
inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 11:26 schreef Conflict het volgende:
[..]
ik snap niet dat zulke groepjes niet gewoon zelf een chatbox maken of op whattsapp gaan zitten.
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaadeen slowchat is voor iedereen en als je dat niet leuk vindt is er inderdaad whatsapp enzo
Nope eind 2011 eigenlijk echt actiefquote:Op maandag 4 maart 2013 11:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan slowchatten, ik heb dat echt bijna nooit gedaan. Op den duur hadden we op FOK! Zelfs een speciaal slowchatforum.
Heeft iemand hier ooit IED meegemaakt?
Hugoquote:
Ja, de SC loopt als een treinquote:
Same! Nu weer wachten tot het vrijdag isquote:Op maandag 4 maart 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou keek er al het hele weekend naar uit
hahaha ja preciesquote:Op maandag 4 maart 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Same! Nu weer wachten tot het vrijdag is![]()
Iedereen is modquote:Op maandag 4 maart 2013 11:28 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan slowchatten, ik heb dat echt bijna nooit gedaan. Op den duur hadden we op FOK! Zelfs een speciaal slowchatforum.
Heeft iemand hier ooit IED meegemaakt?
lullig hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 11:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op het hamerhaaiforum heb al meerder mails verstuurd maar nog steeds niks terug
dat is niet moeilijk aangezien je het niet hebtquote:Op maandag 4 maart 2013 11:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik probeer mijn swag in bedwang te houden
Goeiequote:Op maandag 4 maart 2013 11:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is niet moeilijk aangezien je het niet hebt
Getsiederrie conflictquote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef Conflict het volgende:
Ik vind het niet meer dan logisch om je veertienjarige kind een eigen kamer te gunnen. En van ouders snap ik dat ook niet. Ook voor hun is het vakantie, dan wil je toch ook privacy hebben en samen naar bed zonder dat je kinderen erbij zijn? Ja TS, waarschijnlijk hebben jouw ouders ook seks met elkaar!
Dat testen ze hier nooitquote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef supersof het volgende:
omg dat luchtalarmik schrik er elke keer van
hoezo nietquote:
goedemiddagquote:
Ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef supersof het volgende:
Het is ook echt een kut geluid, alsof er oorlog is ofzoquote:
Aaah niks gehoordquote:Op maandag 4 maart 2013 11:59 schreef supersof het volgende:
Dat alarm ging hier een aantal maanden geleden toen het niet maandag 12 uur wasquote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is ook echt een kut geluid, alsof er oorlog is ofzo
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Aaah niks gehoord
Misschien dat de Duitsers hier later zijn?
haha wat een sukkelsquote:Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat alarm ging hier een aantal maanden geleden toen het niet maandag 12 uur wastoen ik me dat bedacht schrok ik nogal
meteen ff kijken of er ergens paniek was te bespeuren
Bleek een fout van de brandweer ofzoiets
Ja, hier in Gelderland zijn ze wel eerderquote:Op maandag 4 maart 2013 12:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Aaah niks gehoord
Misschien dat de Duitsers hier later zijn?
Wel handig dat FOK! dan, kan ik gewoon nog even naar Engeland/Ierland vluchten.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, hier in Gelderland zijn ze wel eerder
Ik doe dat alleen in het weekend.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:04 schreef jordyqwerty het volgende:
Vanochtend voor het eerst in zeker een jaar ontbeten
Ik weet niet eens wat een ochtend is in het weekendquote:Op maandag 4 maart 2013 13:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen in het weekend.
maar ik heb vorige week maandag voor het eerst in een paar maanden voor het eerst ontbeten doordeweeks
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een ochtend is in het weekend
Hehehquote:Op maandag 4 maart 2013 13:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat een ochtend is in het weekend
Ga weer slapen danquote:Op maandag 4 maart 2013 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat het nog steeds maandag is
Ben op stage nuquote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga weer slapen dantot het dinsdag is.
meld je ziekkkkquote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben op stage nuvanavond maar weer dan
drie tussenuren betekent hier dat je de lessen daarna niet hoeft te volgenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben al 3 uur niks aan het doen3 tussenuren + 2 pauzes achter elkaar
Hier nietquote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
drie tussenuren betekent hier dat je de lessen daarna niet hoeft te volgen
ja preciesquote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hier nietmaar ik maak mijn rooster af en toe zelf en laat lessen niet doorgaan en zulks
awwquote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ben al 2 weken ziek geweest door de griep waarvan 1 in de vakantie
nog steeds last van blaasontsteking?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
awwik ben nu ook alweer een week ziek
nja nu vooral van de antibiotica daarvoorquote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nog steeds last van blaasontsteking?beterschap
awh balen zegquote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nja nu vooral van de antibiotica daarvoordank
ja het blijft kut natuurlijk, dat gevoel zal ook niet al te fijn zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 13:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
uhunja ik mis nu gelukkig alleen maar sportdagen en die onzin maar alsnog.
Trots op je.quote:
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
telt een half uur naar school fietsen per dag als sport?
Neem je laptop meequote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik durf mijn laptop niet op het tafeltje te zetten maar ik moet plassen
beetjequote:Op maandag 4 maart 2013 13:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij bent de definitie van swag toch
hoe weet jij dat nou weerquote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe zwaar dat is
Het is een tijdje geleden, maar ik kan me nog wel wat herinneren jaquote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoe zwaar dat is
niet weten hoe zwaar het is om je benen omhoog te houden voor minstens 30 minutenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
Gewoon liggen en de mannen het werk laten doen zeker
30 minuten hetzelfde ja?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet weten hoe zwaar het is om je benen omhoog te houden voor minstens 30 minuten
Gewoon doggy tochquote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niet weten hoe zwaar het is om je benen omhoog te houden voor minstens 30 minuten
sletquote:Op maandag 4 maart 2013 13:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welk topic?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
leuk foto van jou in dat topic groentjes
een slet doet het met jan en alleman.quote:
de teringquote:Op maandag 4 maart 2013 14:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
KLB / Ik zit op een datingsite Christ
die is minder dan de vorige wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jong foto's ofzo
[..]
goede tekst
de neukquote:Op maandag 4 maart 2013 14:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
KLB / Ik zit op een datingsite Christ
Maar zo Bon Iver-achtig.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
catchier welbear is zo deprimerend
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
makkelijk, in het weekend blowen en neuken en doordeweek niks uitvoeren, heerlijk
die teksten van dat hele album zijn zo mooiquote:
nee maar sommige mensen drinken weleens teveelquote:
Zal het album downloaden danquote:Op maandag 4 maart 2013 14:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
die teksten van dat hele album zijn zo mooi
http://www.songmeanings.net/songs/view/3530822107858767595/
moet je wel met de tekst meelezenquote:
klinkt gezelligquote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet je wel met de tekst meelezen
ik heb echt vijf keer gehuilt en mijn hele avond verneukthet is redelijk zwaar
Ik 'vergeet' vaak het 2e uur op maandag, dan hoef ik pas het 6e te beginnenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:18 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja precies'ik geef mezelf morgen maar de eerste twee uur vrij'
met meisjes of jongens?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
makkelijk, in het weekend blowen en neuken en doordeweek niks uitvoeren, heerlijk
Hoef je niet tegen tax te vertellen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 14:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat vindt Tax niet leuk
Tax komt overal achterquote:Op maandag 4 maart 2013 14:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoef je niet tegen tax te vertellen hoor
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker andere dingen beveiligen ofzo
Je hebt een bed in de AH staan?quote:
Blijkt wel jaquote:Op maandag 4 maart 2013 15:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hey als de girls je niet willen verleg je je doelpalen
Ja achter in het magazijn met een gordijntje ervoor zodat niemand het zietquote:Op maandag 4 maart 2013 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt een bed in de AH staan?
Ja heerlijk met een knots in je poepertquote:Op maandag 4 maart 2013 15:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zie seks gewoon veel vrijer, seks is lekker en geslacht boeit me niet
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heerlijk met een knots in je poepert
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik zie seks gewoon veel vrijer, seks is lekker en geslacht boeit me niet
okquote:Op maandag 4 maart 2013 15:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja heerlijk met een knots in je poepert
Hiquote:
ja echt hèquote:Op maandag 4 maart 2013 15:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Trollie dat albumhet is mooi en zo
Hier nietquote:
nee in de huiskamer series kijkendquote:Op maandag 4 maart 2013 15:44 schreef nodig het volgende:
Ach wij zitten toch allemaal op onze zolderkamer
Welke?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee in de huiskamer series kijkend
Chillquote:Op maandag 4 maart 2013 15:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee in de huiskamer series kijkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |