Toch niet emptyquote:
herkenbaar. maar ik heb dan ook weinig slaap nodigquote:
Bij mij wisselt datquote:Op maandag 4 maart 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
herkenbaar. maar ik heb dan ook weinig slaap nodig
Ben je vrij morgen?quote:
Niet slim.quote:
Ik ben al 11:45 uitquote:Op maandag 4 maart 2013 08:23 schreef bjanaan het volgende:
Morgen, geen zin in vandaag op school dus lekker blijven liggen toch 12.45u uit dus zal wel niet veel missen welkom in het leven van een MBO student.
quote:
jamangquote:
echt nietquote:
HOIquote:
ik doe niksquote:
Roald begonquote:Op maandag 4 maart 2013 09:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik was film aan het kijken met ragboer
HOE GAAT HET?quote:
penzu.comquote:
ik ookquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
De zon houdt niet van mijzonneallergie
Als ik niet lang in de volle zon loop + me insmeer met zonnebrand gaat t wel Okay. Alleen in de lente is het altijd aids omdat je moet wennen aan de zonquote:
ah dat is echt kutquote:Op maandag 4 maart 2013 10:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik niet lang in de volle zon loop + me insmeer met zonnebrand gaat t wel Okay. Alleen in de lente is het altijd aids omdat je moet wennen aan de zon
de wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er nu achter dat de Feedback in Apeldoorn gesloten is
Feedback, verkoopt alles van keyboards tot gitaren tot speakersquote:
echt nietquote:
ooh okequote:Op maandag 4 maart 2013 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Feedback, verkoopt alles van keyboards tot gitaren tot speakers
jaquote:
Noem namenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
Rappers uit mijn stad
Utrecht to the fullest
dan zit ik al bij een kleuterschoolquote:
achterin de klas kijken, niet naar mensenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kan niet goed presenteren, iemand tips?
Vermijd het woord ''uhm''quote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon een punt selecteren achterin de klas en daar naar blijven kijken. luid en duidelijk articulerenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Rustig proberen te blijven en een beetje zelfvertrouwen. Komt vast wel goedquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
ik haat presenterenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is niet zoveel aan, helemaal als je bedenkt dat 9/10 personen in de klas toch neit opletquote:
Nee ik vind dat echt engquote:Op maandag 4 maart 2013 11:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet zoveel aan, helemaal als je bedenkt dat 9/10 personen in de klas toch neit oplet
Maar jij vind vrij veel engquote:
ja okequote:Op maandag 4 maart 2013 11:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jij vind vrij veel eng
Linkquote:Op maandag 4 maart 2013 11:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HH, je UI wordt uitgelachen gr gr
haiquote:
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
Door de zon zie je mijn baardje goed
#tienerstruggle's
huilenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
Ik heb een blond baardje maar die zie je niet goed
moet je je maar scherenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
Ik heb een blond baardje maar die zie je niet goed
Ja NB vond dat ze recht hadden op de SC ofzo toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:22 schreef Conflict het volgende:
Echt wel leuk om te zien! Paar maanden terug was er nogal wat gezeik toen we overgingen op JNG, maar is dus goeg uitgepakt. Nu de rest van de topics nog....
Nee want door de zon zie ik mijn baardje goed dus nu heb ik infinity swag en ben ik niet langer meer singlequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee want door de zon zie ik mijn baardje goed dus nu heb ik infinity swag en ben ik niet langer meer single
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |