SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
dat was ikquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat vroeg iemand mij laatst ookal. Groen.
John Deere groenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je moet wat meer met je gezicht doen, dat is best plain zo op de foto's.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
JDquote:
Ik doelde op mezelf, niet op KT. Ik weet niet wat hij verwacht van een relatie, ik denk wel dat een ervaren vrouw sneller wil dan een niet ervaren vrouwquote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef PeuRac het volgende:
Ach, ik wil wel eens weten wat hij echt heeft klaar gespeeld, gezien hoe hij een avond beschrijft waar ik bij was (en heel wat anders heb gezien), haal ik van alles was hij zegt, 80% af. Dan kom je bij de waarheid uit
In twente vraagt men of men brommers gaat kiekenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik eens jouw groene tractor bekijken?
In mijn ervaring, hoe ouder de vrouw, des te makkelijker/sneller willen ze in bed. Groeit exponentieel boven de 35quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik doelde op mezelf, niet op KT. Ik weet niet wat hij verwacht van een relatie, ik denk wel dat een ervaren vrouw sneller wil dan een niet ervaren vrouw.
Niet alleen in Twentequote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In twente vraagt men of men brommers gaat kieken
Ja hoor, dat mag. Moet ik 'm even van zolder vissen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik eens jouw groene tractor bekijken?
Dat filmpje van de Zwarte Cross van jaren geledenquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, die indruk heb ik ergens ook welquote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In mijn ervaring, hoe ouder de vrouw, des te makkelijker/sneller willen ze in bed. Groeit exponentieel boven de 35
Wat is daar zo gek aan?!quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
heeft ie een vislucht dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hoor, dat mag. Moet ik 'm even van zolder vissen.
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???quote:Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat filmpje van de Zwarte Cross van jaren geleden
trouwens, in de Achterhoek ook, werkte serieus![]()
Zeker niet, kan het iedereen aanraden om een tijdje te proberen.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die indruk heb ik ergens ook wel. Niks mis mee ansich.
En als je bij de ouders komt de vraag.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
HEY, WA VEUR EEN KLEUR TRAKTOR HEDDE GIJ ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |