abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123601002
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
Hij is ladyphonewinkel?

Wat verwacht je precies van ze? Je bent als consument verplicht ze de kans te geven het te herstellen
En ondertussen 2 weken zonder telefoon?
pi_123601097
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
Hij is ladyphonewinkel?

Wat verwacht je precies van ze? Je bent als consument verplicht ze de kans te geven het te herstellen
hij is ladyphonewinkel ja. Ja dat ik via een tool zo een code aanvraag en hun die 25 euro kosten betalen? Denk dat het mooie oplossing is en dat ik dit mag eisen toch?
  zondag 3 maart 2013 @ 23:56:01 #28
397816 Ladyphonewinkel
Ladyphonewinkel.nl
pi_123601203
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.

We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.

De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.

Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
Ladyphonewinkel.nl
  zondag 3 maart 2013 @ 23:56:19 #29
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_123601219
MAg je eisen, hoeven ze niet te doen.

Wat ze moeten is t herstellen. Dat kan als je hem opstuurt.

Maar je had t inmiddels als zelf gratis kunnen doen ondertussen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_123601222
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:54 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

hij is ladyphonewinkel ja. Ja dat ik via een tool zo een code aanvraag en hun die 25 euro kosten betalen? Denk dat het mooie oplossing is en dat ik dit mag eisen toch?
Nee ze mogen het intern oplossen. Als dat 2 weken duurt heb je pech want reparatie. Echter is dit toestel verkocht onder valse voorwendselen dus een iets ander verhaal.
pi_123601278
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.

We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.

De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.

Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
Is dit serieus of is dit een kloontje? Dat is de vraag.
pi_123601286
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.

We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.

De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.

Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
ja, dit is officieel het verhaal zo als ze ook aan de telefoon zeiden...het probleem is dat jullie hem fout verkopen en ik toestel 2 weken kwijt ben. Ja mensen, dit is dus ladyphonewinkel.nl.....en betalen unlock code geen oplossing?
pi_123601359
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Catch22- het volgende:
MAg je eisen, hoeven ze niet te doen.

Wat ze moeten is t herstellen. Dat kan als je hem opstuurt.

Maar je had t inmiddels als zelf gratis kunnen doen ondertussen
Maar ze hebben hem verkocht als zijnde simlockvrij dat is dan toch een vorm van oplichterij als achteraf blijkt dat dit niet het geval is?
pi_123601402
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
TS
Ya rite
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_123601404
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Nee ze mogen het intern oplossen. Als dat 2 weken duurt heb je pech want reparatie. Echter is dit toestel verkocht onder valse voorwendselen dus een iets ander verhaal.
precies, ladyphonewinkel heeft hem verkocht onder valse voorwaarden. Ik ben nu toestel loos 2 weken, aangezien ladyphonewinkel me dus zie reactie niet verder helpt..
pi_123601440
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:59 schreef Quir het volgende:

[..]

Ya rite
dit is ladyphonewinkel.nl, want heb idd een nieuwe geeist...
pi_123601506
Waarom direct uitgaan van de verkeerde intenties? Bedonderd de boel blablabla.

Grote kans dat hij helemaal niet doorhad dat de update de boel zou verstieren. Hij bied hem nu aan te repareren zoals hij hoort te doen. Kost 2 weken ja das ff balen maar is dat nu werkelijk zo extreem erg? Misschien als je eens op een normale manier probeert te communiceren dat je ook nog ff een leen-toestel krijgt.
pi_123601594
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:01 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom direct uitgaan van de verkeerde intenties? Bedonderd de boel blablabla.

Grote kans dat hij helemaal niet doorhad dat de update de boel zou verstieren. Hij bied hem nu aan te repareren zoals hij hoort te doen. Kost 2 weken ja das ff balen maar is dat nu werkelijk zo extreem erg? Misschien als je eens op een normale manier probeert te communiceren dat je ook nog ff een leen-toestel krijgt.
het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.
pi_123601678
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.
Zij mogen de oplossing kiezen die ZIJ wensen.
Jouw oplossingen slaan nergens op. Zoals een compleet nieuw toestel na 9 maanden gebruik, like wtf :')
pi_123601737
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef Ladyphonewinkel het volgende:
Hierbij een reactie van de verkopende partij Ladyphonewinkel.nl.

We hebben dit toestel 9 maanden geleden, simlockvrij, aan deze klant verkocht. We hebben nadat meneer aangaf dat er na de update een simlock op het toestel kwam hem het voorstel gedaan om het toestel naar ons terug te sturen. Wij zouden het toestel dan weer simlockvrij naar hem retourneren.

De klant wenste hier geen gebruik van te maken, omdat hij dan enige tijd geen gebruik van het toestel kan maken. De enige mogelijke oplossing, volgens hem, is om hem een nieuw toestel toe te sturen. Dit vinden wij niet redelijk, aangezien het toestel al negen maanden in gebruik is.

Ons aanbod blijft uiteraard staan, dus mocht TS hierop alsnog in willen gaan dan horen wij dat graag.
Hm, dubieus dat je zo snel reageert na het aanmaken van het topic. Je zou haast denken dat het een opzetje is en een beetje spammerig.

Laat 'm dat ding opsturen, herstel het direct en stuur 'm dezelfde dag terug. Dat hoeft echt geen 2 weken te duren.

En wellicht bij vervolgverkopen melden dat het toestel unlocked is en dat bij software upgrades mogelijk opnieuw unlocked kan worden.

Netste oplossing: laat 'm op jullie kosten naar een unlockboer gaan bij hem in de buurt.
pi_123601769
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Zij mogen de oplossing kiezen die ZIJ wensen.
Jouw oplossingen slaan nergens op. Zoals een compleet nieuw toestel na 9 maanden gebruik, like wtf :')
aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...
pi_123601849
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...
Dream on.. daar is het probleem te klein voor. Maar welluicht zullen ze wel je unlockkosten vergoeden.
pi_123601858
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:03 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

het punt is dat ik nu kosten moet gaan maken, het zou netjes zijn ( ben niet handig in rooten enz) als ladyphone winkel me een 25 euro zou betalen voor een unlock code..problem solved.
Hoezo moet maken? Ze bieden toch reparatie aan? Dat is toch voldoende? Wat is nu precies het probleem?

Dat je 2 weken je telefoontje kwijt bent?
pi_123601863
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

aangezien die onder foute voorwenselen isverkocht. Kan makkelijk denk ik verder gaan met dit verhaal, denk dat rechtsbijstand verzekering van mij hier best wat mee kan...
Je kan naar de Geschillencommisie gaan. Maar de vraag is heb je zin in zoveel gezeik voor een relatief klein bedrag.
In principe sta je wel in je recht maar als zij kunnen aantonen dat de fout daadwerkelijk komt door de nieuwe update en ze het aanbieden om te repareren dan zal het verdomde moeilijk worden om ze ook maar iets te laten vergoeden.
pi_123601896
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Hoezo moet maken? Ze bieden toch reparatie aan? Dat is toch voldoende? Wat is nu precies het probleem?

Dat je 2 weken je telefoontje kwijt bent?
Ze hebben hem een toestel verkocht als zijnde simlockvrij, echter bleek dit niet het geval.
pi_123601930
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:10 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Ze hebben hem een toestel verkocht als zijnde simlockvrij, echter bleek dit niet het geval.
Ja, dat snap ik maar ze willen hem laten repareren? Gratis toch of lees ik de OP nu scheel.
pi_123601976
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Je kan naar de Geschillencommisie gaan. Maar de vraag is heb je zin in zoveel gezeik voor een relatief klein bedrag.
In principe sta je wel in je recht maar als zij kunnen aantonen dat de fout daadwerkelijk komt door de nieuwe update en ze het aanbieden om te repareren dan zal het verdomde moeilijk worden om ze ook maar iets te laten vergoeden.
nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest...) en het toestel is gewoon geupdate en doet dus nu niks meer. Dus niet simlockvrij...oplichterij is het.
pi_123602055
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik maar ze willen hem laten repareren? Gratis toch of lees ik de OP nu scheel.
mooie oplossing zou dus zijn als ze 25 euro kosten voor rekening nemen en via zo een site hij simlockvrij wordt gemaakt. Zou ladyphonewinkel goed staan denk ik zo..door hun toedoen ben ik dadelijk 2 tot 3 weken telefoon loos. Dan is het zo opgelost en heb ik morgen al werkende telefoon..
pi_123602131
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:12 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

nogmaals, hij was origineel niet simlock vrij maar simlock vrij gemaakt door ladyphonewinkel. ( daarom was toestel dus al open geweest...) en het toestel is gewoon geupdate en doet dus nu niks meer. Dus niet simlockvrij...oplichterij is het.
Hij was wel simlockvrij maar er is kennelijk een onverwacht softwaredefect opgetreden door die update. Zij bieden aan om dit te herstellen en klaar.
pi_123602171
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 00:15 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Hij was wel simlockvrij maar er is kennelijk een onverwacht softwaredefect opgetreden door die update. Zij bieden aan om dit te herstellen en klaar.
het is geen software defect. Als hij origineel simlock vrij was, was dit niet gebeurd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')