SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 maart 2013 23:05 schreef Rodawa het volgende:
Foutieve informatie over Robben.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Het is me gelukt om weg te zappen voordat hij in beeld kwam.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is op Raymann na het slechtste programma van de Publieke Omroep.
Ook elke week een doel hier, gelukkig lukt het altijd.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is me gelukt om weg te zappen voordat hij in beeld kwam.
Dominant voetbal als streven op zich, het blijft interessant.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef Syntix het volgende:
Overigens eens dat messi niet de beste is! Heeft het nooit ergens anders laten zien (voor zijn land maar een beetje) en barca is niet meer zo goed als eerst. En owja Arnoongelofelijke mongool dat je bent. Zeggen dat Ajax niet zo goed was de laatste weken, op steau na was Ajax constant dominant met verzorgt voetbal alleen was het afwerken wat minder.
AZquote:Op zondag 3 maart 2013 23:08 schreef Syntix het volgende:
Overigens eens dat messi niet de beste is! Heeft het nooit ergens anders laten zien (voor zijn land maar een beetje) en barca is niet meer zo goed als eerst. En owja Arnoongelofelijke mongool dat je bent. Zeggen dat Ajax niet zo goed was de laatste weken, op steau na was Ajax constant dominant met verzorgt voetbal alleen was het afwerken wat minder.
Dit is geloof ik een andere dan die van Marwijk bedoeld. Er is ook een waar je hem thuis ziet, en in het ziekenhuis bij kinderen etc. Dit is er een over het lichaam van Ronaldo.quote:
hmm weet je waar je die van vinden?quote:Op zondag 3 maart 2013 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is geloof ik een andere dan die van Marwijk bedoeld. Er is ook een waar je hem thuis ziet, en in het ziekenhuis bij kinderen etc. Dit is er een over het lichaam van Ronaldo.
Ja. Ik had het alleen niet aangekondigd op tv.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat toevallig op dolle duikavond?
0-3quote:Op zondag 3 maart 2013 23:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
wat is er met AZ? Ajax speelde tegen AZ ook prima voetbal en dat zelfs met het "b-team".
Ja scoren is zo ongeveer het belangrijkste onderdeel in het voetbal daar heb je wel gelijk in.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
iets met scoreboard. Ajax speelde prima tegen AZ.
En toch verlies je.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
iets met scoreboard. Ajax speelde prima tegen AZ.
Ja maar je hebt er geen kut aan.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Kun je nog steeds goed spelen en dat was het punt dat Arno maakte.
Lukte gisteren ook prima.quote:Op zondag 3 maart 2013 23:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Naja prima dan, veel succes met domineren en niet scoren dan maar.
Ik heb even gezocht, met die link van The General en ik denk dat het deze isquote:
Tegen AZ was het zo briljant niet hoor. Hoeveel kansen heeft Ajax gecreerd dan? 2e helft een paar schoten van de 16 1e helft 1 bal tegen de paal. Ik vond tegen Ajax het niet heel goed. Tegen Roda en ADO sloeg nergels op had ook 8-1 kunnen zijn das waar.quote:
Met een "b-team" tegen AZ pas in de 74 minuut de eerste kans (en ook meteen doelpunt) weggeven en zelf gewoon controleren en af en toe zelfs verzorgt voetbal laten zien is gewoon primaquote:Op zondag 3 maart 2013 23:56 schreef jakees het volgende:
[..]
Tegen AZ was het zo briljant niet hoor. Hoeveel kansen heeft Ajax gecreerd dan? 2e helft een paar schoten van de 16 1e helft 1 bal tegen de paal. Ik vond tegen Ajax het niet heel goed. Tegen Roda en ADO sloeg nergels op had ook 8-1 kunnen zijn das waar.
Ja maar kansen creëren hoort er ook bij. Ajax was die wedstrijd niet goed. Als je ziet dat Ajax van AZ verliest die totaal niet in vorm zijn zet "prima" wel in een ander daglicht toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Met een "b-team" tegen AZ pas in de 74 minuut de eerste kans (en ook meteen doelpunt) weggeven en zelf gewoon controleren en af en toe zelfs verzorgt voetbal laten zien is gewoon prima
hier ga je de fout al in. Ajax speelde prima, vooral als je ziet dat er 7 andere spelers in staan. Alleen steau niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:07 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja maar kansen creëren hoort er ook bij. Ajax was die wedstrijd niet goed. Als je ziet dat Ajax van AZ verliest die totaal niet in vorm zijn zet "prima" wel in een ander daglicht toch?
Goed argument. Het was niet super goed. Zeker tegen de nummer 15 van de eredivisie. MAar ik hoop dat jullie ook zo goed zijn tegen PEC zondag!quote:Op maandag 4 maart 2013 00:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
hier ga je de fout al in. Ajax speelde prima, vooral als je ziet dat er 7 andere spelers in staan. Alleen steau niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |