abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_123598201
Google Adsense is een internet-advertentiemakelaar, eigendom van Google. De dienst biedt webmasters de mogelijkheid geld te verdienen met hun website door relevante advertenties op de website te plaatsen. Tot de mogelijke advertentieformaten behoren banners, tekstuele links en zoekvensters. De webmaster krijgt telkens een geldbedrag (enkele eurocenten tot tientallen euro's) wanneer een bezoeker de link naar de andere website volgt.
Google Adsense is afhankelijk van Google Adwords, dat bedrijven in staat stelt hun advertenties via het AdSense-netwerk te verspreiden.

:7 Handige sites

- Webmaster World

:7 Handige relevante reeksen op Fok!

- Topicreeks: Google Adsense
- Topicreeks: Algemeen Wordpress topic
- Topicreeks: HTML, CSS, JS voor dummies
- Topicreeks: PHP/(My)SQL voor dummies
- Topicreeks: Javascript voor dummies

:7 Interessante artikelen

http://www.webpublishingb(...)ee-online-dating.htm
http://www.webpublishingb(...)ner-markus-frind.htm
Heb je een interessant artikel? Geef dit door aan JortK! of de TS

Succesvolle Adsense projecten


Verstandige mensen lezen de regels van Adsense, anders krijg je dit:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,

Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.

We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.

Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.

:( :( :( :( :(
Ons uit eindelijke doel


Deze OP staat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Google_Adsense_%26_dergelijke
met dank aan JortK

Dit is niet het show-hier-je-analytics-stats-of-hoe-snel-is-mijn-website-geindexeerd-topic..
  zondag 3 maart 2013 @ 23:02:54 #2
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123598229
Volgens mij had de TT anders moeten zijn. :)
pi_123598516
Niet zo makkelijk vanaf een smartphone en ik weet niet wat je bedoelt.

Wanneer ik ads wil controleren die worden weergegeven, vliegt het Adsense dashboard hier vaak eruit. Desktop, laptop, IE, FF, Chrome, maakt niet uit ergens zit iets niet goed in het Adsense dashboard.
  zondag 3 maart 2013 @ 23:09:38 #4
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123598623
Het is dezelfde TT als de vorige. :P
pi_123598658
Zijn er hier mensen met een responsive design icm Adsense? Hoe regelen jullie dit? Javascript?
pi_123598883
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Zijn er hier mensen met een responsive design icm Adsense? Hoe regelen jullie dit? Javascript?
Wat gaat er mis? Eventueel DM als je het niet wilt melden.
pi_123598990
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:14 schreef MolFan het volgende:

[..]

Wat gaat er mis? Eventueel DM als je het niet wilt melden.
Er gaat niks mis ik vroeg me gewoon af hoe iemand dat doet :P gezien de ads niet schalen en weet niet of je ze mag aanpassen? Op display: none; zetten mag volgens mij niet.

Ben gewoon benieuwd hoe omdat ik in de toekomt meer responsive designs wil maken :)
pi_123599085
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:09 schreef JK het volgende:
Het is dezelfde TT als de vorige. :P
Niet helemaal :D 69 --> 70
  zondag 3 maart 2013 @ 23:17:48 #9
348280 Bankpasje
FOK! it up.
pi_123599097
Interessant topic, eventjes volgen!
sindskort ook adsense goedgekeurd, in 1 maand tijd tientje verdiend -.- Ach beter iets dan niets.
pi_123599098
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Er gaat niks mis ik vroeg me gewoon af hoe iemand dat doet :P gezien de ads niet schalen en weet niet of je ze mag aanpassen? Op display: none; zetten mag volgens mij niet.

Ben gewoon benieuwd hoe omdat ik in de toekomt meer responsive designs wil maken :)
Wat versta je onder responsive designs, voorbeeldje?
pi_123599326
Responsive zijn toch layouts die verkleinen/vergroten op basis van schermgrootte
bijv. laptop, tablet of mobiel?
pi_123599901
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:17 schreef MolFan het volgende:

[..]

Wat versta je onder responsive designs, voorbeeldje?
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:21 schreef Nezhi het volgende:
Responsive zijn toch layouts die verkleinen/vergroten op basis van schermgrootte
bijv. laptop, tablet of mobiel?
Ja.

http://themes.iki-bir.com/?theme=wiretree

Dit :)
Dat hij schaalt en/of 3 CSS bestanden maken voor phone, tablet, monitor.
En dus soms ook blokken weg laat (al mag dit volgens mij niet van Google) of naar onder pushen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2013 23:32:27 ]
  zondag 3 maart 2013 @ 23:41:55 #13
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123600441
Nou, keeskankerkachel.nl is blijkbaar toch gekocht. :) Interne pull bij TransIP.
pi_123603060
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 23:41 schreef JK het volgende:
Nou, keeskankerkachel.nl is blijkbaar toch gekocht. :) Interne pull bij TransIP.
Regprijs of via zon veiling?
pi_123603854
Zit even die domeinenboer te checken. Domeinen die vandaag vrijgekomen zijn en dan kijk ik of hij al geregged is staat er; In quarantaine. Wanneer komen ze dan precies vrij?
pi_123605340
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 01:23 schreef MolFan het volgende:
Zit even die domeinenboer te checken. Domeinen die vandaag vrijgekomen zijn en dan kijk ik of hij al geregged is staat er; In quarantaine. Wanneer komen ze dan precies vrij?
Exact 40 dagen nadat ze bij de SIDN zijn opgezegd. Datum is op te zoeken, maar tijd niet.
  maandag 4 maart 2013 @ 06:58:35 #17
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123605422
Domein wat ik op het oog had, kon ik zojuist bestellen. Die kwam pas echt denk ik tegen middernacht vrij en ik had gister geen zin meer om er op te wachten.
Blijkbaar niet goed genoeg voor de domeinboeren? Anders was ie toch meteen weg.

Overigens komt vandaag ergens doorneuken.nl vrij, voor de liefhebber. :+
  maandag 4 maart 2013 @ 07:52:05 #18
340341 Blester
Membre très utile
pi_123605667
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 06:58 schreef JK het volgende:
Domein wat ik op het oog had, kon ik zojuist bestellen. Die kwam pas echt denk ik tegen middernacht vrij en ik had gister geen zin meer om er op te wachten.
Blijkbaar niet goed genoeg voor de domeinboeren? Anders was ie toch meteen weg.

Overigens komt vandaag ergens doorneuken.nl vrij, voor de liefhebber. :+
Welke domeinnaam heb je geregistreerd dan?
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 4 maart 2013 @ 07:55:15 #19
340341 Blester
Membre très utile
pi_123605697
What the fuck is er vandaag met die zoekresultaten :o

Die nieuwe website waar ik het gister over had (pagina 2) staat nu opeens op positie nummer 3 op het mainkeyword.

Een andere nieuwe website stond vast op positie 4, nu opeens nummer 1 :o
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123607699
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 07:55 schreef Blester het volgende:
What the fuck is er vandaag met die zoekresultaten :o

Die nieuwe website waar ik het gister over had (pagina 2) staat nu opeens op positie nummer 3 op het mainkeyword.

Een andere nieuwe website stond vast op positie 4, nu opeens nummer 1 :o
Das niet verkeerd toch ? :D Mijn sites staan er ook lekker voor mja veel gebacklinkt.
Deze week zijn mijn adsense sites aan de beurt. 25 sites backlinken. Goodlife 8-)
pi_123608253
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:02 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Das niet verkeerd toch ? :D Mijn sites staan er ook lekker voor mja veel gebacklinkt.
Deze week zijn mijn adsense sites aan de beurt. 25 sites backlinken. Goodlife 8-)
Jij hebt verder geen baan? Of werk je ook fulltime? Damn ik wil echt een dag minder gaan werken en op zijn minst 1 dag per week fulltime met mijn sites bezig.

Ik word nu wakker om 7.30, dan douchen, ontbijten, naar de tram, trein, werk, 18.00 vrij, dan trein, tram, boodschappen, koken, eten, dan is het 20.00 en heb ik nergens meer zin in.

Plus vanavond komen klanten langs voor een website die ik heb gemaakt voor hun, soms moet je ook nog even relaxen, filmpje kijken oid.
pi_123608488
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Jij hebt verder geen baan? Of werk je ook fulltime? Damn ik wil echt een dag minder gaan werken en op zijn minst 1 dag per week fulltime met mijn sites bezig.

Ik word nu wakker om 7.30, dan douchen, ontbijten, naar de tram, trein, werk, 18.00 vrij, dan trein, tram, boodschappen, koken, eten, dan is het 20.00 en heb ik nergens meer zin in.

Plus vanavond komen klanten langs voor een website die ik heb gemaakt voor hun, soms moet je ook nog even relaxen, filmpje kijken oid.
Kun je dan niks in de tram en trein aan je projecten doen? Voor Wordpress bestaat een goede app voor bv. de iPad en dan plaats je makkelijk stukjes.
pi_123608496
0,80290262% afgekeurd. Netjes netjes. :)
pi_123609673
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:35 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Kun je dan niks in de tram en trein aan je projecten doen? Voor Wordpress bestaat een goede app voor bv. de iPad en dan plaats je makkelijk stukjes.
Ik ben 3 kwartier onderweg waarvan 10 minuten lopen, 15 minuten tram, 10 minuten wachten, 12 minuten trein (met crappy verbinding) en 3 minuten lopen.

Allemaal net niet lang genoeg om iets constructiefs te doen.
pi_123609790
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:25 schreef JDx het volgende:

[..]

Jij hebt verder geen baan? Of werk je ook fulltime? Damn ik wil echt een dag minder gaan werken en op zijn minst 1 dag per week fulltime met mijn sites bezig.

Ik word nu wakker om 7.30, dan douchen, ontbijten, naar de tram, trein, werk, 18.00 vrij, dan trein, tram, boodschappen, koken, eten, dan is het 20.00 en heb ik nergens meer zin in.

Plus vanavond komen klanten langs voor een website die ik heb gemaakt voor hun, soms moet je ook nog even relaxen, filmpje kijken oid.
Ik werk full time (40 uur). 's avonds ga ik bezig met mijn websites mar in 3 uurtjes per avond kan je heel veel doen hoor. Als je echt 3 uur lang gaat backlinken of content schrijven kan je zoveel werk verzetten. Je moet alleen geen facebook, Fok! oid aan hebben staan :P
pi_123609930
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 11:15 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik ben 3 kwartier onderweg waarvan 10 minuten lopen, 15 minuten tram, 10 minuten wachten, 12 minuten trein (met crappy verbinding) en 3 minuten lopen.

Allemaal net niet lang genoeg om iets constructiefs te doen.
Ik wil eigenlijk ook wel een dag in de week minder gaan werken. Qua geld kan ik het makkelijk missen maar opzich lukt het allemaal wel goed zo :) Stappen etc heb ik wel gehad dus ik kan in het weekend wel weer een inhaalslag maken ;)
pi_123610043
Daarom ben ik ook zo blij dat ik de stap gemaakt heb naar ondernemer (maar ik kreeg de kans er ook voor) waardoor ik dit nu perfect kan samen doen met m'n boekhoudwerkzaamheden.
Facts don't care about your feelings
pi_123611282
Van het jaar blij dat ik Xbox Slim .nl (aanelkaar) heb verkocht daar zat echt gruwelijk veel werk in. Denk wel 5 a 10 unieke stukjes iedere dag en dat ging op termijn wel vervelen zeker met klikprijzen van 20 cent :P
pi_123611615
Overigens doet de nieuwe eigenaar er geen reet meer mee zo te zien 8)7
pi_123612675
Da's ook niet slim, het is geen verkeerde url namelijk. :P
  maandag 4 maart 2013 @ 12:44:29 #31
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_123612939
Adverteren jullie affiliate sites ook via adwords, of werken jullie puur op basis van organische resultaten (hetgeen dat helaas nooit mijn sterkste punt is helaas, moet het van adverteren hebben)
pi_123615252
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 12:44 schreef Apekoek het volgende:
Adverteren jullie affiliate sites ook via adwords, of werken jullie puur op basis van organische resultaten (hetgeen dat helaas nooit mijn sterkste punt is helaas, moet het van adverteren hebben)
Ja enkel organisch. Ik wil dit jaar gaan focussen op adwords want er valt mad veel geld in te verdienen wanneer je het goed kan. En je hoeft er teminste niet zoveel tijd in te steken zoals SEO.
pi_123620954
Ik vind backlinken altijd lastig.. omdat ik geen content schrijf en ook niet wil doen, heb geen hobby of passie waar ik me zo lang mee bezig wil houden dus dan wordt backlinks fixen al wat lastiger. :{
pi_123621419
Een artikel van mij is via tumblr gereblogged door heel wat blogs met hoge pagerank (3-5) met mijn site als source, helpt tumblr ook bij pagerank? Ik heb dus zelf geen tumblr blog die gerelateerd is aan mijn site..
pi_123622747
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind backlinken altijd lastig.. omdat ik geen content schrijf en ook niet wil doen, heb geen hobby of passie waar ik me zo lang mee bezig wil houden dus dan wordt backlinks fixen al wat lastiger. :{
Wat heeft dat met backlinken te maken dan? Je hebt flut sites met weinig content bedoel je?
Facts don't care about your feelings
pi_123622783
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat heeft dat met backlinken te maken dan? Je hebt flut sites met weinig content bedoel je?
Merendeels wel ja :D _O-
pi_123622825
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Merendeels wel ja :D _O-
Schrijver inhuren die het voor je doet? Zoals ik hehe :P
pi_123622868
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:03 schreef MolFan het volgende:

[..]

Schrijver inhuren die het voor je doet? Zoals ik hehe :P
Kan :)
Maar hoe zoek je die dan, want die moet dan wel wat af weten van dat onderwerp en daar up to date in zijn ;)
pi_123622976
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Kan :)
Maar hoe zoek je die dan, want die moet dan wel wat af weten van dat onderwerp en daar up to date in zijn ;)
Een goede schrijver leest zich in in het onderwerp etcetera. Vaak vind je ze via via zeg maar. Ik ben op dit moment bijvoorbeeld bezig met een opdracht a 12.500 woorden voor iemand in de reiswereld. Zo heb ik laatst iets over wegenbelasting geschreven voor een ander bedrijf, maar daar wist ik niet genoeg van dus dan lees ik mijzelf eerst goed in. Dit doe ik dan in mijn eigen tijd dus daar reken ik niets voor zeg maar.
pi_123623445
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:04 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Kan :)
Maar hoe zoek je die dan, want die moet dan wel wat af weten van dat onderwerp en daar up to date in zijn ;)
Die kun je vinden in Bulgarije ;) (grapje JDx en ik geloof dat ze er ook nog eens mag wezen)


Hoeveel woorden moet een stukje tekst eigenlijk ongeveer hebben om als genoeg content voor Google door te kunnen gaan? Dan heb ik nog een vraag, bij een forum als deze staat na één van de eerste berichten een 728x90 banner, die vind ik zelf een beetje teveel aanwezig (misschien storend voor sommigen), de 468x60 is dan weer te klein, iemand nog een tip welke ik dan zou kunnen gebruiken?
pi_123623585
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Die kun je vinden in Bulgarije ;) (grapje JDx en ik geloof dat ze er ook nog eens mag wezen)

Hoeveel woorden moet een stukje tekst eigenlijk ongeveer hebben om als genoeg content voor Google door te kunnen gaan? Dan heb ik nog een vraag, bij een forum als deze staat na één van de eerste berichten een 728x90 banner, die vind ik zelf een beetje teveel aanwezig (misschien storend voor sommigen), de 468x60 is dan weer te klein, iemand nog een tip welke ik dan zou kunnen gebruiken?
Stukje content moet je denken aan 500 woorden ofzo wel, afhankelijk van het onderwerp natuurlijk. Een goede contentschrijver kan in principe overal over schrijven, mits hij/zij zich inleest.
pi_123623666
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Die kun je vinden in Bulgarije ;) (grapje JDx en ik geloof dat ze er ook nog eens mag wezen)

Hoeveel woorden moet een stukje tekst eigenlijk ongeveer hebben om als genoeg content voor Google door te kunnen gaan? Dan heb ik nog een vraag, bij een forum als deze staat na één van de eerste berichten een 728x90 banner, die vind ik zelf een beetje teveel aanwezig (misschien storend voor sommigen), de 468x60 is dan weer te klein, iemand nog een tip welke ik dan zou kunnen gebruiken?
http://support.google.com(...)?hl=en&answer=185665

Weinig keus, of je moet meerdere blokken langs elkaar willen doen.. maar dat is ook niks.
  maandag 4 maart 2013 @ 17:55:18 #43
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123624681
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 07:52 schreef Blester het volgende:

[..]

Welke domeinnaam heb je geregistreerd dan?
Dat ga ik hier natuurlijk niet neerzetten. Vriendje Google heeft dan ook zo een andere site van me gevonden. :)
pi_123626043
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Nezhi het volgende:
Een artikel van mij is via tumblr gereblogged door heel wat blogs met hoge pagerank (3-5) met mijn site als source, helpt tumblr ook bij pagerank? Ik heb dus zelf geen tumblr blog die gerelateerd is aan mijn site..
Als het dofollow links zijn zeker wel, tumblr iig wel.

Is ook een goede manier voor betere ranking overigens, wat web 2.0 artikelen schrijven gerelateerd en met verwijzing naar je site en vervolgens op die artikelen wat backlinks loslaten.
  maandag 4 maart 2013 @ 18:32:27 #45
340341 Blester
Membre très utile
pi_123626135
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 17:55 schreef JK het volgende:

[..]

Dat ga ik hier natuurlijk niet neerzetten. Vriendje Google heeft dan ook zo een andere site van me gevonden. :)
Prima hoor, was benieuwd welke domeinnaam je hebt weten te kapen. Ik heb ook een tijdje quarantaine hunt gedaan, wat leuke domeinnamen kunnen pakken waar ik leuke winst op heb gemaakt maar meestal ben je er veel tijd aan kwijt voor weinig rendement.

Een van mijn websites vandaag vekocht, was een redelijk nieuwe website (enkele maandjes oud) en kreeg echt een enorm goed bod van een bedrijf, meteen rondgemaakt en morgen de overdracht. Maar ze hebben er wel een hele goede website aan hoor, maar ik heb gewoon teveel websites op dit moment. De website kan nog jaren voor een goede boterham zorgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Blester op 04-03-2013 19:15:02 ]
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123627014
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Prima hoor, was benieuwd welke domeinnaam je hebt weten te kapen. Ik heb ook een tijdje quarantaine hunt gedaan, wat leuke domeinnamen kunnen pakken waar ik leuke winst op heb gemaakt maar meestal ben je er veel tijd aan kwijt voor weinig rendement.

Een van mijn websites vandaag gekocht, was een redelijk nieuwe website (enkele maandjes oud) en kreeg echt een enorm goed bod van een bedrijf, meteen rondgemaakt en morgen de overdracht. Maar ze hebben er wel een hele goede website aan hoor, maar ik heb gewoon teveel websites op dit moment. De website kan nog jaren voor een goede boterham zorgen.
Welke site heb je verkocht? Ben benieuwd :)
  maandag 4 maart 2013 @ 19:06:19 #47
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123627287
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Prima hoor, was benieuwd welke domeinnaam je hebt weten te kapen. Ik heb ook een tijdje quarantaine hunt gedaan, wat leuke domeinnamen kunnen pakken waar ik leuke winst op heb gemaakt maar meestal ben je er veel tijd aan kwijt voor weinig rendement.

Een van mijn websites vandaag gekocht, was een redelijk nieuwe website (enkele maandjes oud) en kreeg echt een enorm goed bod van een bedrijf, meteen rondgemaakt en morgen de overdracht. Maar ze hebben er wel een hele goede website aan hoor, maar ik heb gewoon teveel websites op dit moment. De website kan nog jaren voor een goede boterham zorgen.
Is dat een verkapte manier van geld witwassen, je eigen sites opkopen? :o
  maandag 4 maart 2013 @ 19:10:15 #48
340341 Blester
Membre très utile
pi_123627455
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:58 schreef MolFan het volgende:

[..]

Welke site heb je verkocht? Ben benieuwd :)
Niet erg fatsoenlijk om die website te noemen voor de nieuwe eigenaar.

quote:
10s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef ursel het volgende:

[..]

Is dat een verkapte manier van geld witwassen, je eigen sites opkopen? :o
Geen idee waar jij het verder over hebt :')
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123627625
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef Blester het volgende:

[..]

Niet erg fatsoenlijk om die website te noemen voor de nieuwe eigenaar.

[..]

Geen idee waar jij het verder over hebt :')
Je zei gekocht ipv verkocht ;)
  maandag 4 maart 2013 @ 19:14:52 #50
340341 Blester
Membre très utile
pi_123627683
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:13 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Je zei gekocht ipv verkocht ;)
Oh, was me niets eens opgevallen. Het is natuurlijk verkocht :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 4 maart 2013 @ 19:22:27 #51
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123628037
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef Blester het volgende:

[..]

Oh, was me niets eens opgevallen. Het is natuurlijk verkocht :)
Die conclusie had ik idd wel getrokken ja. :7
  maandag 4 maart 2013 @ 19:26:40 #52
340341 Blester
Membre très utile
pi_123628223
Ik heb nu al 3 DM's gehad met de vraag welke website het was :') Zoals jullie (wellicht) weten geef ik nooit websites vrij, ook niet die verkocht zijn. Zou een beetje lullig zijn als een koper opeens een hele berg nieuwe concurrenten mag ontvangen op zijn keyword.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123628642
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:30 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Als het dofollow links zijn zeker wel, tumblr iig wel.

Is ook een goede manier voor betere ranking overigens, wat web 2.0 artikelen schrijven gerelateerd en met verwijzing naar je site en vervolgens op die artikelen wat backlinks loslaten.
Jah, ik zie nu dat er alleen in de "source" een linkje staat naar mijn site, en een paar hebben die source er gewoon uitgesloopt.. heb al mensen gevraagd of ze de link willen toevoegen. Dankjewel.
pi_123630538
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 10:35 schreef Drawer het volgende:
0,80290262% afgekeurd. Netjes netjes. :)
Hier slechts 0,13%. Zo'n laag percentage heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Get stoned
  maandag 4 maart 2013 @ 20:26:23 #55
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123632019
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 18:32 schreef Blester het volgende:

[..]

Prima hoor, was benieuwd welke domeinnaam je hebt weten te kapen. Ik heb ook een tijdje quarantaine hunt gedaan, wat leuke domeinnamen kunnen pakken waar ik leuke winst op heb gemaakt maar meestal ben je er veel tijd aan kwijt voor weinig rendement.

Een van mijn websites vandaag vekocht, was een redelijk nieuwe website (enkele maandjes oud) en kreeg echt een enorm goed bod van een bedrijf, meteen rondgemaakt en morgen de overdracht. Maar ze hebben er wel een hele goede website aan hoor, maar ik heb gewoon teveel websites op dit moment. De website kan nog jaren voor een goede boterham zorgen.
Nu met de aktie van TransIP voor 99 cent ex BTW een domeinnaam claimen, dan is het wel leuk.
Daarna moet het wel een hele goeie zijn, wil ik er geld voor betalen. Heb nu 5 domeinnamen in bezit, moeten er niet teveel worden. Diegene die ik heb geregistreerd, ik twijfel nog even of ik er wat mee doe, of dat ik 'm ga verkopen. Er is vast wel animo voor.

Moet wel lachen hoor, om de domeinnamen die je soms voorbij zit komen in quarantaine...

De meesten hier geven hun websites niet op in het topic, ik doe dat ook niet, omdat je dan genoeg kan vinden. :P Net zoals jij je websites niet doorgeeft.

Wel mooi dat je er weer eentje hebt verkocht! En dat is dan incl. content zo te lezen.
pi_123632188
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef JK het volgende:

[..]

Nu met de aktie van TransIP voor 99 cent ex BTW een domeinnaam claimen, dan is het wel leuk.
Daarna moet het wel een hele goeie zijn, wil ik er geld voor betalen. Heb nu 5 domeinnamen in bezit, moeten er niet teveel worden. Diegene die ik heb geregistreerd, ik twijfel nog even of ik er wat mee doe, of dat ik 'm ga verkopen. Er is vast wel animo voor.

Moet wel lachen hoor, om de domeinnamen die je soms voorbij zit komen in quarantaine...

De meesten hier geven hun websites niet op in het topic, ik doe dat ook niet, omdat je dan genoeg kan vinden. :P Net zoals jij je websites niet doorgeeft.

Wel mooi dat je er weer eentje hebt verkocht! En dat is dan incl. content zo te lezen.
Welke branche valt dat domein die je maybe wilt verkopen? Ik ben altijd op zoek namelijk. Net zilvertrader nl geregged die gaat wel de verkoop in. Hoge CPC zit erop goud en zilver dus die moet wel wat gaan opbrengen :)
  maandag 4 maart 2013 @ 20:30:03 #57
340341 Blester
Membre très utile
pi_123632260
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef JK het volgende:

[..]

Nu met de aktie van TransIP voor 99 cent ex BTW een domeinnaam claimen, dan is het wel leuk.
Daarna moet het wel een hele goeie zijn, wil ik er geld voor betalen. Heb nu 5 domeinnamen in bezit, moeten er niet teveel worden. Diegene die ik heb geregistreerd, ik twijfel nog even of ik er wat mee doe, of dat ik 'm ga verkopen. Er is vast wel animo voor.

Moet wel lachen hoor, om de domeinnamen die je soms voorbij zit komen in quarantaine...

De meesten hier geven hun websites niet op in het topic, ik doe dat ook niet, omdat je dan genoeg kan vinden. :P Net zoals jij je websites niet doorgeeft.

Wel mooi dat je er weer eentje hebt verkocht! En dat is dan incl. content zo te lezen.
Website die ik verkocht had, had een super positie op een mooi keyword, met content dus inderdaad.

En 5 domeinnamen veel? :P Als je op die manier denkt kun je heel moeilijk winst gaan maken. Ik heb er nu ook heel veel op de plank liggen, maar zeker niet zonde van het geld. Ik registreer al mijn domeinnamen (.nl) al jaren voor ¤2,- per stuk.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 4 maart 2013 @ 20:31:19 #58
340341 Blester
Membre très utile
pi_123632356
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:29 schreef MolFan het volgende:

[..]

Welke branche valt dat domein die je maybe wilt verkopen? Ik ben altijd op zoek namelijk. Net zilvertrader nl geregged die gaat wel de verkoop in. Hoge CPC zit erop goud en zilver dus die moet wel wat gaan opbrengen :)
Ik ben zelf nooit kapot van die half Engels half Nederlands domeinnaam, zoiets als silvertrader had wel potentie gehad, deze schat ik wederom niet veel hoger dan maximaal een paar tientjes.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123632400
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:31 schreef Blester het volgende:

[..]

Ik ben zelf nooit kapot van die half Engels half Nederlands domeinnaam, zoiets als silvertrader had wel potentie gehad, deze schat ik wederom niet veel hoger dan maximaal een paar tientjes.
Paar tientjes laten we zeggen 50 is prima aangezien hij 99 cent heeft gekost :) Tevens kan ik er zelf wel content opknallen. De CPC is erg hoog in dit niche dat scheelt wel.
  maandag 4 maart 2013 @ 20:33:23 #60
340341 Blester
Membre très utile
pi_123632483
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef MolFan het volgende:

[..]

Paar tientjes laten we zeggen 50 is prima aangezien hij 99 cent heeft gekost :) Tevens kan ik er zelf wel content opknallen. De CPC is erg hoog in dit niche dat scheelt wel.
Jullie laten jezelf zo erg verleiden door een actie van Transip waarbij je een .NL domeinnaam voor 99 cent kunt registreren? :P Ik registreer nog steeds nooit bij TransIP hoor.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123632532
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:33 schreef Blester het volgende:

[..]

Jullie laten jezelf zo erg verleiden door een actie van Transip waarbij je een .NL domeinnaam voor 99 cent kunt registreren? :P Ik registreer nog steeds nooit bij TransIP hoor.
Waar reg je dan wel? Ik verkoop ze wel binnen het jaar, wat is er mis met TIP?
  maandag 4 maart 2013 @ 20:34:56 #62
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123632600
Of ik nou de domeinnaam zeg of de branche (n.a.v. de quarantaine lijst), dan weet iedereen 'm hier zo. :P Het is in elk geval een vrij algemene domeinnaam voor die branche.

Blester, binnen een jaar schuif ik 'm door naar m'n eigen hostingprovider. Of ik moet 'm binnen een jaar verkopen. Ik registreer er nog 2 voor dat de actie afgelopen is.
  maandag 4 maart 2013 @ 20:35:11 #63
340341 Blester
Membre très utile
pi_123632620
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef MolFan het volgende:

[..]

Waar reg je dan wel? Ik verkoop ze wel binnen het jaar, wat is er mis met TIP?
Oh, gewoon slechte ervaringen met TransIP, weinig service en heeft eens een keer flink moeilijk lopen doen bij het verhuizen van een domeinnaam toen een reseller van TransIP failliet ging. Toen was ik er meteen klaar mee.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123632632
Ik zie nu geen tekstlinks meer op mijn project (via de iPad) ben ik de enige? Ik weet dat Google er al een tijdje mee klooit, pijltjes ernaast, etc. dus ik denk dat ze weer iets doen.
pi_123632653
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef JK het volgende:
Of ik nou de domeinnaam zeg of de branche (n.a.v. de quarantaine lijst), dan weet iedereen 'm hier zo. :P Het is in elk geval een vrij algemene domeinnaam voor die branche.

Blester, binnen een jaar schuif ik 'm door naar m'n eigen hostingprovider. Of ik moet 'm binnen een jaar verkopen. Ik registreer er nog 2 voor dat de actie afgelopen is.
Maj dan kan ik ook niet weten of ik interesse heb of course 8)7
  maandag 4 maart 2013 @ 20:35:57 #66
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123632670
Eigenlijk moet ik een sex domeinnaam nemen, gister had je nog ruilseks.nl , die had nog wel interessant kunnen zijn.. maar wat er nu nog aan komt stelt niets meer voor.

Een goeie beurt in ruil voor een doos eieren. :+
pi_123632678
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Blester het volgende:

[..]

Oh, gewoon slechte ervaringen met TransIP, weinig service en heeft eens een keer flink moeilijk lopen doen bij het verhuizen van een domeinnaam toen een reseller van TransIP failliet ging. Toen was ik er meteen klaar mee.
Ik reg er alleen meer niet. Voor de rest zit ik bij een bekende hoster :)
pi_123632718
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef JK het volgende:
Eigenlijk moet ik een sex domeinnaam nemen, gister had je nog ruilseks.nl , die had nog wel interessant kunnen zijn.. maar wat er nu nog aan komt stelt niets meer voor.

Een goeie beurt in ruil voor een doos eieren. :+
Geileoudeoma ging net weg ;) Die was wel nice. Mijn compagnon heeft mature.nl $$$$$$ tering daar verdient hij geld mee dat is echt te ziek _O-
  maandag 4 maart 2013 @ 20:37:14 #69
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123632754
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef MolFan het volgende:

[..]

Maj dan kan ik ook niet weten of ik interesse heb of course 8)7
Dat is waar. ;+ Maar dan zet ik 'm wel neer bij bijv. sitedeals ofzo.
Maar wie weet bouw ik er wel een Adsense site van...
  maandag 4 maart 2013 @ 20:37:22 #70
340341 Blester
Membre très utile
pi_123632762
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ik reg er alleen meer niet. Voor de rest zit ik bij een bekende hoster :)
TransIP is een van de bekendste registrars, dat wel :) Bij welke zit je dan?

Ik verspreid mijn domeinnamen over twee registrars. Domeinnaam die ik koop om door te verkopen of waar ik voorlopig nog geen plannen mee heb registreer ik bij de goedkope registrar, serieuze domeinnamen bij een vertrouwde registrar.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123632797
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef JK het volgende:

[..]

Dat is waar. ;+ Maar dan zet ik 'm wel neer bij bijv. sitedeals ofzo.
Maar wie weet bouw ik er wel een Adsense site van...
Ook lid van SD hier, heb tevens gewoon een bedrijf ook geen kiddo ofzo. DM anders even mailen we ff, als je nog meer in de verkoop hebt stuur even lijstje altijd op zoek :)
  maandag 4 maart 2013 @ 20:38:11 #72
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123632809
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:36 schreef MolFan het volgende:

[..]

Geileoudeoma ging net weg ;) Die was wel nice. Mijn compagnon heeft mature.nl $$$$$$ tering daar verdient hij geld mee dat is echt te ziek _O-
Mwah die vond ik slecht, want 'oude' zit er in. Een oma is meestal oud. Ik zoek nu vooral naar algemene domeinnamen... je ziet ook nog een reeks met tandartsen, die zijn allemaal vrij zinloos, of kunnen voor een paar tientjes weg.
pi_123632821
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Blester het volgende:

[..]

TransIP is een van de bekendste registrars, dat wel :) Bij welke zit je dan?

Ik verspreid mijn domeinnamen over twee registrars. Domeinnaam die ik koop om door te verkopen of waar ik voorlopig nog geen plannen mee heb registreer ik bij de goedkope registrar, serieuze domeinnamen bij een vertrouwde registrar.
Trafego zit ik al jaren, nooit gezeik, nooit downtime gehad in de afgelopen 3 jaar ofzo behalve 1 x onderhoud ofzo.
pi_123632867
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef JK het volgende:

[..]

Mwah die vond ik slecht, want 'oude' zit er in. Een oma is meestal oud. Ik zoek nu vooral naar algemene domeinnamen... je ziet ook nog een reeks met tandartsen, die zijn allemaal vrij zinloos, of kunnen voor een paar tientjes weg.
Hetgeen wat je zoekt ligt in een hogere prijsregionen. Mature.nl is bijvoorbeeld al 200.000 op geboden maar compagnon verkoopt hem niet. Geileoudeoma.nl kan best hard lopen hoor want mensen zoeken toch wel op Geileoma en dat zit wel in de domeinnaam zeg maar :)
  maandag 4 maart 2013 @ 20:41:27 #75
340341 Blester
Membre très utile
pi_123632964
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef MolFan het volgende:

[..]

Trafego zit ik al jaren, nooit gezeik, nooit downtime gehad in de afgelopen 3 jaar ofzo behalve 1 x onderhoud ofzo.
Ik zie het verband niet tussen een registrar en het hebben van downtime, je haalt hosting en registrar door elkaar.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 4 maart 2013 @ 20:41:40 #76
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123632981
Als ik mature.nl had, ging ie zelfs voor 100k van de hand.
Maar kan je mature sites ook op SD verkopen? Ik ben pas vanaf 2007 een beetje bezig met websites (daarvoor hier en daar wat 'homepages') en tot het begin van dit jaar maar één website gehad, in januari een 2e pas gestart en er ook wat serieuzer mee omgegaan dankzij dit topic.

Ik koop er nog even 2 deze week en dan ga ik kijken of ik er misschien mee kan handelen. In de hooop dat ze de domeinen niet drop catchen die ik op het oog heb. :P
pi_123633017
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef JK het volgende:
Als ik mature.nl had, ging ie zelfs voor 100k van de hand.
Maar kan je mature sites ook op SD verkopen? Ik ben pas vanaf 2007 een beetje bezig met websites (daarvoor hier en daar wat 'homepages') en tot het begin van dit jaar maar één website gehad, in januari een 2e pas gestart en er ook wat serieuzer mee omgegaan dankzij dit topic.

Ik koop er nog even 2 deze week en dan ga ik kijken of ik er misschien mee kan handelen. In de hooop dat ze de domeinen niet drop catchen die ik op het oog heb. :P
Mature voor 100k verkopen? Dat is de maandelijkse omzet zowat als het niet meer is haha. @Blester klopt ;)
  maandag 4 maart 2013 @ 20:43:43 #78
340341 Blester
Membre très utile
pi_123633120
Ik zie op dit moment bijvoorbeeld weer een leuke .NL domeinnaam staan, echter heb ik er nu wel even genoeg op de plank liggen. Ik houd hem gewoon op het oog.
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 4 maart 2013 @ 20:46:13 #79
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123633268
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mature voor 100k verkopen? Dat is de maandelijkse omzet zowat als het niet meer is haha. @Blester klopt ;)
Ik ben meer benieuwd waar je content vandaan wil halen om dat te vullen.
Als je genoeg geld binnen krijgt, kan je natuurlijk je eigen content maken.. ben wel eens benieuwd. Ik had een buurvrouw die webcamgirl en hoer was, maar verder dan dat ben ik niet gekomen in de adult internet scene. :Y)
  maandag 4 maart 2013 @ 20:46:58 #80
340341 Blester
Membre très utile
pi_123633319
Zat eens te kijken bij TransIP:

Per klant kunnen maximaal 3 .NL domeinnamen geregistreerd worden voor het actietarief. Bij meer dan 3 registraties geldt het reguliere eerstejaarstarief (¤3,99)

Beperkte aanbieding dus, uiteindelijk ben ik met mijn vaste ¤2,- nog steeds goedkoper uit :P

Maar die TransIP zet ook mooi alle domeinen standaard op verlengen altijd waardoor je zonder dat je er erg in hebt het tweede jaar 15 euro kwijt bent zonder herinnering., mijn registrars doen dit niet.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123633372
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef Blester het volgende:
Zat eens te kijken bij TransIP:

Per klant kunnen maximaal 3 .NL domeinnamen geregistreerd worden voor het actietarief. Bij meer dan 3 registraties geldt het reguliere eerstejaarstarief (¤3,99)

Beperkte aanbieding dus, uiteindelijk ben ik met mijn vaste ¤2,- nog steeds goedkoper uit :P

Maar die TransIP zet ook mooi alle domeinen standaard op verlengen altijd, mijn registrars doen dit niet.
Nog een keer; Welke registrar heb je dan? :P

@JK Content kun je kopen he ;) Kost wat heb je ook wat. Helaas is het niet mijn website.
  maandag 4 maart 2013 @ 20:48:27 #82
340341 Blester
Membre très utile
pi_123633401
Ben in ieder geval weg, lees morgen de berichten wel :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 4 maart 2013 @ 20:51:38 #83
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_123633568
Deze heb ik momenteel. Even opgeruimd had er 83 :-)

afvallen-met-pillen.nl
amy-winehouse.nl
doordouwer.nl
eenbiertje.nl
g-drive.nl
geenissue.nl
geld-wisselen.nl
gratissexkanjer.nl
hardwarexpress.nl
inpremiere.nl
meteoweer.nl
postzegelcodes.nl
sg4.nl
zegelcode.nl
zegelcodes.nl

pushbar.eu
camera-shop.eu
camera-winkel.eu

Zitten mijn inziens een paar mooie tussen. Doe er niets mee dus doe maar een leuk bod. Zegelcode helaas (nog) niet verkocht via PostNL. Meerder malen mailcontact over gehad. (ivm zegelcode app).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 4 maart 2013 @ 21:02:00 #84
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123634270
Om content te kopen, moet je wel zeker weten dat het meer op gaat leveren. :)

Over doordouwer.nl gesproken; volgens mij komt vandaag doorneuken.nl vrij. :')
pi_123634477
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef JK het volgende:
Om content te kopen, moet je wel zeker weten dat het meer op gaat leveren. :)

Over doordouwer.nl gesproken; volgens mij komt vandaag doorneuken.nl vrij. :')
Tja maar Mature is een ziek hoog generiek woord he, daar wordt echt massive op gezocht etcetera dus 1 en 1 is 2, dat haal je er makkelijk uit :P Sowieso gewoon doen ipv twijfelen, nooit doen in de internetbizz
  maandag 4 maart 2013 @ 21:10:48 #86
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123634791
Dat is waar. Maarja, dan moet je wel eerst investeren en dan zien wat er uit komt.
Op dit moment even niet het geld voor, dat gaat weer richting andere zaken.

Op sitedeals zie ik nu ook iets over pastagerechten.nl, 2 bezoekers per dag en dan 500 euro vragen.
pi_123634876
Die receptensites kwamen opeens allemaal uit de grond, ik heb er ook een paar. Blijkbaar is het wel redelijk gemakkelijk verdienen... huismoeders klikken ook vaker op ads ;)
Facts don't care about your feelings
  maandag 4 maart 2013 @ 21:13:32 #88
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123634980
Ja maar 2 bezoekers per dag zet geen zoden aan de dijk.
Maar dan moet je dus zelf nog een lading content er op gooien en de site bekender maken om er aan te verdienen. Is 500 euro dan niet teveel gevraagd?
pi_123635183
Ja maar die gast is ook gek. Er staat al wat content op maar voor de rest is het poep dus je betaalt feitelijk 500 voor de domeinnaam.
Facts don't care about your feelings
pi_123635203
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef JK het volgende:
Ja maar 2 bezoekers per dag zet geen zoden aan de dijk.
Maar dan moet je dus zelf nog een lading content er op gooien en de site bekender maken om er aan te verdienen. Is 500 euro dan niet teveel gevraagd?
Pastagerechten zeer mooie naam! Ik zou er max 100 voor geven denk ik. Ik verkocht XboxSlim punt nl voor 600 om even te vergelijken zeg maar.
pi_123635408
Maar ze slaan een beetje door erin, dit staat bijv te koop:

aardappelpureemaken (.nl)
aardappelsalade (.info)
albinoaardbei (.nl)
appelflappen (.eu)
bbqrecepten (.info)
botercrememaken (.nl)
indischerecepten (.info)
indonesischerecepten (.info)
kinderrecepten (.org)
maaltijdvervangers (.net)
marsepeintaart (.info)
menukaart (.org)
monchoutaart (.info)
pepernoten (.info)
skottelbraai (.eu)
steranijs (.nl)
stoofperen (.info)
stoofperenmaken (.nl)
turkserecepten (.info)
visgerechten (.info)
Facts don't care about your feelings
pi_123635433
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar ze slaan een beetje door erin, dit staat bijv te koop:

aardappelpureemaken (.nl)
aardappelsalade (.info)
albinoaardbei (.nl)
appelflappen (.eu)
bbqrecepten (.info)
botercrememaken (.nl)
indischerecepten (.info)
indonesischerecepten (.info)
kinderrecepten (.org)
maaltijdvervangers (.net)
marsepeintaart (.info)
menukaart (.org)
monchoutaart (.info)
pepernoten (.info)
skottelbraai (.eu)
steranijs (.nl)
stoofperen (.info)
stoofperenmaken (.nl)
turkserecepten (.info)
visgerechten (.info)
Stoofperen en visgerechten zijn wel okish. Wie verkoopt het? Maybe ken ik hem wel :P
pi_123635547
Facts don't care about your feelings
pi_123635618
quote:
Hmm zegt mij niks die persoon en ken toch wel veel leden daar :P Nouja maybe iemand met 2 accounts haha
pi_123635869
Is er trouwens iemand die iets doet met Gamecards zoals van die Facebook Gamecards die je kan gebruiken om FarmVille enz te spelen? Of iemand die ze verkoopt? Heb Gamepunten.nl nog namelijk :P
pi_123637001
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef JK het volgende:
Eigenlijk moet ik een sex domeinnaam nemen, gister had je nog ruilseks.nl , die had nog wel interessant kunnen zijn.. maar wat er nu nog aan komt stelt niets meer voor.

Een goeie beurt in ruil voor een doos eieren. :+
Bedankt voor je idee! ;)
  maandag 4 maart 2013 @ 22:23:50 #97
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123640063
Ze zijn al vergeven. Ook ruilsex.nl bestaat al.

Of je moet er zelf een draai aan geven.
pi_123640504
Ik bedoel dat ik hem in bezit heb en dat ik er doos eieren op zet. :')
pi_123640776
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 13:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja enkel organisch. Ik wil dit jaar gaan focussen op adwords want er valt mad veel geld in te verdienen wanneer je het goed kan. En je hoeft er teminste niet zoveel tijd in te steken zoals SEO.
Ik neem aan dat je dan wel een andere inkomstenbron hebt als adwords? Affiliate zou natuurlijk kunnen maar als ik die verhalen lees over onbetrouwbare netwerken en afgekeurde leads lijkt mij adwords een behoorlijk risico.
  maandag 4 maart 2013 @ 22:35:11 #100
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123640836
Hehe geef je mij een deel van de inkomsten, vanwege dit geweldige idee? :P
Ga je nog wat met die site doen of verkoop je 'm weer door?
pi_123640838
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dan wel een andere inkomstenbron hebt als adwords? Affiliate zou natuurlijk kunnen maar als ik die verhalen lees over onbetrouwbare netwerken en afgekeurde leads lijkt mij adwords een behoorlijk risico.
Klopt. Ik adverteer bij een affiliatenetwerk (TradeTracker) en ben tevens ook publisher bij alle affiliatenetwerken die er zijn. 1 woord DRAMA
pi_123641142
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef MolFan het volgende:

[..]

Klopt. Ik adverteer bij een affiliatenetwerk (TradeTracker) en ben tevens ook publisher bij alle affiliatenetwerken die er zijn. 1 woord DRAMA
Ik zou er dan niet de ballen voor hebben om daar van mijn eigen geld fors in adwords campagnes te investeren...
pi_123641193
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik zou er dan niet de ballen voor hebben om daar van mijn eigen geld fors in adwords campagnes te investeren...
Adverteren via Adwords kan wel maar dan niet met affiliatelinks maar wel voor een webwinkel ofzo.
pi_123641427
Performance based is sowieso een aparte tak van sport. Je kan zelf nauwelijks of geen conversie meten en je moet er dus maar vanuit gaan dat de affiliate rapportages kloppen. PPC is wat dat betreft veel voorspelbaarder en de conversie hoeft niet slechter te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2013 06:05:29 ]
pi_123641772
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef JK het volgende:
Hehe geef je mij een deel van de inkomsten, vanwege dit geweldige idee? :P
Ga je nog wat met die site doen of verkoop je 'm weer door?
Hehe,

Voorlopig staat hij gewoon geparkeerd, eerst met de andere domeinnamen aan de gang. :)
  maandag 4 maart 2013 @ 22:52:29 #106
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123641873
Ik heb hier ook inmiddels net nog een adult domein geregistreerd, gaat even op de plank en ik ga me even verdiepen in de adult reclames en content. Misschien is daar best een leuk zakcentje mee te verdienen.
pi_123642060
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Petformance based is sowieso een aparte tak van sport. Je kan zelf nauwelijks of geen conversie meten en je moet er dus maar vanuit gaan dat de affiliate rapportages kloppen. PPC is wat dat betreft veel voorspelbaarder en de conversie hoeft niet slechter te zijn.
Wat bedoel je met PPC is beter? Om in te zetten als driver van traffic of als verdienmodel?
pi_123642261
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef MolFan het volgende:

[..]

Mature voor 100k verkopen? Dat is de maandelijkse omzet zowat als het niet meer is haha. @Blester klopt ;)
Als jouw compagnon 100K per maand omzet dan zal jij vast er vast ook heel warm bij zitten?
pi_123642354
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:59 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Als jouw compagnon 100K per maand omzet dan zal jij vast er vast ook heel warm bij zitten?
Helaas een andere BV van de beste baas waar ik niet in zit ;) Hij heeft meerdere bedrijven etc etc. Die site runt hij met een grote speler in de adultscene. Heb er ook geen kaas van gegeten verder, lijkt me ook een zieke business qua investering/winst om in te zitten.
pi_123642427
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef MolFan het volgende:

[..]

Helaas een andere BV van de beste baas waar ik niet in zit ;) Hij heeft meerdere bedrijven etc etc. Die site runt hij met een grote speler in de adultscene. Heb er ook geen kaas van gegeten verder, lijkt me ook een zieke business qua investering/winst om in te zitten.
Baas, waarom ga je je daar niet in verdiepen? Kan je misschien overgeplaatst worden :P
pi_123642463
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Baas, waarom ga je je daar niet in verdiepen? Kan je misschien overgeplaatst worden :P
Haha de beste man heeft 1200 van die websites ofzo en dat runt hij met hele grote eindbazen kan ik wel zeggen. Ik kan niet programmeren alleen teksten tikken en ja dat doe ik weleens uiteraard maar heb niet het geld + de visie om daar iets in te gaan doen. Heb mijn eigen netwerkje zeg maar :)
pi_123642523
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:34 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je dan wel een andere inkomstenbron hebt als adwords? Affiliate zou natuurlijk kunnen maar als ik die verhalen lees over onbetrouwbare netwerken en afgekeurde leads lijkt mij adwords een behoorlijk risico.
Zo slecht is affiliate ook weer niet hoor. Ik heb gewoon een teringhekel aan tradetracker en hun betalingen. Via M4N krijg ik gewoon aan het eind van de maand mijn geld hoor en de verdiensten zijn niet mis.
pi_123642565
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zo slecht is affiliate ook weer niet hoor. Ik heb gewoon een teringhekel aan tradetracker en hun betalingen. Via M4N krijg ik gewoon aan het eind van de maand mijn geld hoor en de verdiensten zijn niet mis.
Bij mij staat er al maanden 200 piek open bij Daisycon 8)7 Ze wachten totdat de adverteerder betaald heeft aan hun, uhmm dat is niet mijn probleem?
pi_123642604
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Zo slecht is affiliate ook weer niet hoor. Ik heb gewoon een teringhekel aan tradetracker en hun betalingen. Via M4N krijg ik gewoon aan het eind van de maand mijn geld hoor en de verdiensten zijn niet mis.
Daarnaast rol ik ook met cleafs (matig) en daisycon (goed). Cleafs moest ik laatst nog even mailen waar mijn geld bleef 8)7 Daisycon betaald wel gewoon netjes op tijd.
pi_123642640
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:05 schreef MolFan het volgende:

[..]

Bij mij staat er al maanden 200 piek open bij Daisycon 8)7 Ze wachten totdat de adverteerder betaald heeft aan hun, uhmm dat is niet mijn probleem?
Daarom zeg ik: M4N is de way to go.
pi_123642694
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Daarom zeg ik: M4N is de way to go.
Ook niet eerlijk gezegd. Weinig keuze en een BCC is niet interessant met 2-3% commissie dat schiet helemaal niet op.
pi_123643031
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:08 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ook niet eerlijk gezegd. Weinig keuze en een BCC is niet interessant met 2-3% commissie dat schiet helemaal niet op.
Ja, die elektronica commissies zijn kut. Ik had eerst ook een site voor de verkoop van films maar daar kreeg je ook echt iets van 50 cent per verkocht film ofzo :)
pi_123643137
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:14 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, die elektronica commissies zijn kut. Ik had eerst ook een site voor de verkoop van films maar daar kreeg je ook echt iets van 50 cent per verkocht film ofzo :)
Yeah haha herkenbaar :P
  maandag 4 maart 2013 @ 23:39:15 #119
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123644549
Is het mogelijk meerdere analytics op een webpagina te plaatsen. Ben met een project bezig waarbij ik de aanmelders mogelijkheid wil aanbieden dat ook zo analytics kunnen inzien van hun pagina.

Vraag is, is dat mogelijk?
pi_123644806
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef ursel het volgende:
Is het mogelijk meerdere analytics op een webpagina te plaatsen. Ben met een project bezig waarbij ik de aanmelders mogelijkheid wil aanbieden dat ook zo analytics kunnen inzien van hun pagina.

Vraag is, is dat mogelijk?
Volgens mij niet
  dinsdag 5 maart 2013 @ 00:23:37 #121
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123646253
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef MolFan het volgende:

[..]

Volgens mij niet
Hmm... Dat zou wel balen zijn.
Dan maar hopen dat de klant het wel wil hebben en ik met de API van analytics mag gaan spelen :9 :7
pi_123648485
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Wat bedoel je met PPC is beter? Om in te zetten als driver van traffic of als verdienmodel?
Ik zeg niet dat PPC beter is dan performance based, maar het is wel een stuk transparanter. Kan jij controleren of de gerapporteerde affiliate conversie klopt of is dat een kwestie van vertrouwen? Bij PPC kun je in ieder geval ook zelf nog meten.
pi_123648773
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2013 23:39 schreef ursel het volgende:
Is het mogelijk meerdere analytics op een webpagina te plaatsen. Ben met een project bezig waarbij ik de aanmelders mogelijkheid wil aanbieden dat ook zo analytics kunnen inzien van hun pagina.

Vraag is, is dat mogelijk?
Je kunt gebruikers toevoegen aan Analyticsprofielen. :)
pi_123649799
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 07:37 schreef Drawer het volgende:

[..]

Je kunt gebruikers toevoegen aan Analyticsprofielen. :)
Dit :) Vandaag weer een mooie dag.
Een mooie dag om te backlinken! Mijn sites zijn weer een stukje hoger in de Serps dus het ziet er goed uit. :)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 09:56:45 #125
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123650949
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 07:37 schreef Drawer het volgende:

[..]

Je kunt gebruikers toevoegen aan Analyticsprofielen. :)
Ja, dat is mooi en aardig, maar niet wat ik wil bereiken.
Mensen die een evenement aanmelden op mijn website wil ik inzicht geven in de bezoekersstromen van alleen hun evenement. Niet van de rest van de website. Als de website straks een beetje gaat lopen heb ik straks 100 of meer account gekoppeld staan aan mijn analytics. :')
pi_123651062
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 09:56 schreef ursel het volgende:

[..]

Ja, dat is mooi en aardig, maar niet wat ik wil bereiken.
Mensen die een evenement aanmelden op mijn website wil ik inzicht geven in de bezoekersstromen van alleen hun evenement. Niet van de rest van de website. Als de website straks een beetje gaat lopen heb ik straks 100 of meer account gekoppeld staan aan mijn analytics. :')
Maak een los tellertje, in PHP o.i.d. die aan te roepen is via een beveiligd gedeelte.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:04:32 #127
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123651191
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:00 schreef JDx het volgende:

[..]

Maak een los tellertje, in PHP o.i.d. die aan te roepen is via een beveiligd gedeelte.
Dan kan iemand zien hoeveel views er zijn geweest, niet waar ze vandaan komen en de gehele mikmak wat Analytics aanbiedt. Die informatie wil ik juist gaan aanbieden.

Er zijn inderdaad genoeg mogelijkheden om wat getalletjes te tonen, maar ik wil dus juist dat uitgebreide wat analytics heeft aanbieden.
pi_123651262
Alles is mogelijk,

<?php
echo "<PRE>";
echo print_r($_SERVER);
echo "</PRE>";
?>

Zo krijg je alle info te zien, IP adres, waar de bezoeker vandaan komt, etc...

Analytics is immers ook maar gemaakt in een programmeertaal, je kan in principe heel Analytics namaken in PHP.
pi_123651270
Zoek een library ofzo ervoor. :)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:18:58 #130
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123651599
Alles is na te maken, klopt, maar dat is niet de essentie van mijn vraag. Die was voornamelijk of het kan. Dat antwoord mag dan nu wel duidelijk zijn en is nee.

Dan biedt Google een API aan. Waarom zou ik dan zelf wat gaan schrijven als ik informatie via een API kan onttrekken? (Althans, dat moet ik dus nog gaan uitzoeken).
pi_123652093
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:18 schreef ursel het volgende:
Alles is na te maken, klopt, maar dat is niet de essentie van mijn vraag. Die was voornamelijk of het kan. Dat antwoord mag dan nu wel duidelijk zijn en is nee.

Dan biedt Google een API aan. Waarom zou ik dan zelf wat gaan schrijven als ik informatie via een API kan onttrekken? (Althans, dat moet ik dus nog gaan uitzoeken).
Dan maak je voor je klant een analytics account aan en plaats je de trackingcode op die huidige pagina van het event. Dan trackt ie alleen puur die pagina.
pi_123652305
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:18 schreef ursel het volgende:
Alles is na te maken, klopt, maar dat is niet de essentie van mijn vraag. Die was voornamelijk of het kan. Dat antwoord mag dan nu wel duidelijk zijn en is nee.

Dan biedt Google een API aan. Waarom zou ik dan zelf wat gaan schrijven als ik informatie via een API kan onttrekken? (Althans, dat moet ik dus nog gaan uitzoeken).
Het antwoord is overigens Ja, als jij in de pagina's van klanten een nieuwe ID gooit dan ben je er al.. Per ID voeg je een nieuwe beheerder toe met een mail adtres van de klant en ze kunnen alleen hun stats zien en jij zie alles..
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:43:29 #133
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123652308
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:35 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Dan maak je voor je klant een analytics account aan en plaats je de trackingcode op die huidige pagina van het event. Dan trackt ie alleen puur die pagina.
Maar dat kan dan dus naast mijn eigen tracking code draaien, zodat ik ook inzicht blijf houden in deze stats?
pi_123652338
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:43 schreef ursel het volgende:

[..]

Ja, en mis ik deze gegevens in mijn analytics. :')
nee dus.. Want je kunt beide gebruiker zijn van een pagina. Wat je wel moet doen voor je eigen totaal overzicht is iets met de api maken die jouw eigen ID en die van je klatnen bij elkaar optelt, maar dat is niet zo ingewikkeld
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:47:02 #135
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123652413
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:44 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

nee dus.. Want je kunt beide gebruiker zijn van een pagina. Wat je wel moet doen voor je eigen totaal overzicht is iets met de api maken die jouw eigen ID en die van je klatnen bij elkaar optelt, maar dat is niet zo ingewikkeld
Ok, top. Ga er morgen even naar kijken dan.
Andere vraag, gebruiken jullie ook tools/websites om de SEO van je site te controleren. Zoals bijvoorbeeld:
http://www.seorch.eu/
http://www.seositecheckup.com/

En zijn er misschien nog betere?
pi_123652421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef ursel het volgende:

[..]

Dan kan iemand zien hoeveel views er zijn geweest, niet waar ze vandaan komen en de gehele mikmak wat Analytics aanbiedt. Die informatie wil ik juist gaan aanbieden.

Er zijn inderdaad genoeg mogelijkheden om wat getalletjes te tonen, maar ik wil dus juist dat uitgebreide wat analytics heeft aanbieden.
Je kunt gewoon de analytics API gebruiken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:48:40 #137
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123652466
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je kunt gewoon de analytics API gebruiken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 00:23 schreef ursel het volgende:

[..]

Hmm... Dat zou wel balen zijn.
Dan maar hopen dat de klant het wel wil hebben en ik met de API van analytics mag gaan spelen :9 :7
:') De insteek was vooral dat het gemakkelijker is om 2x een trackingcode te plaatsen dan de API eerst te bestuderen. ;)
pi_123652487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:47 schreef ursel het volgende:

[..]

Ok, top. Ga er morgen even naar kijken dan.
Andere vraag, gebruiken jullie ook tools/websites om de SEO van je site te controleren. Zoals bijvoorbeeld:
http://www.seorch.eu/
http://www.seositecheckup.com/

En zijn er misschien nog betere?
Ik zou niet te veel terugvallen op tools, zorg voor een goede semantische markup en structuur van je website en zorg dat je website snel laad, eventueel kun je daar YSlow voor gebruiken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_123652516
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:48 schreef ursel het volgende:

[..]

[..]

:') De insteek was vooral dat het gemakkelijker is om 2x een trackingcode te plaatsen dan de API eerst te bestuderen. ;)
Ik scande snel door het topic heen, had die niet gelezen ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 5 maart 2013 @ 10:51:45 #140
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123652544
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:50 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik scande snel door het topic heen, had die niet gelezen ;)
Wel bij blijven, we gaan hard vandaag. :D
pi_123652626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:51 schreef ursel het volgende:

[..]

Wel bij blijven, we gaan hard vandaag. :D
Ik merk het, had niets door dat vorige topic alweer vol was :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 5 maart 2013 @ 11:01:27 #142
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123652827
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:49 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik zou niet te veel terugvallen op tools, zorg voor een goede semantische markup en structuur van je website en zorg dat je website snel laad, eventueel kun je daar YSlow voor gebruiken.
Maar heb nu een verzoek of ik een website kan verbeteren op SEO. Grote website. In eerste oogopslag ziet het er allemaal wel ok uit. Kleine dingetjes gevonden die verbeterd kunnen worden maar. Zover ik snel zie wat title tags aan de a-tags toevoegen, en alleen de title voor de homepage aanpassen, Voor de rest oogt het goed (Zover mijn kennis hierin gaat).
Hoe kan ik dan controleren / adviseren om SEO te verbeteren?
pi_123653072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:01 schreef ursel het volgende:

[..]

Maar heb nu een verzoek of ik een website kan verbeteren op SEO. Grote website. In eerste oogopslag ziet het er allemaal wel ok uit. Kleine dingetjes gevonden die verbeterd kunnen worden maar. Zover ik snel zie wat title tags aan de a-tags toevoegen, en alleen de title voor de homepage aanpassen, Voor de rest oogt het goed (Zover mijn kennis hierin gaat).
Hoe kan ik dan controleren / adviseren om SEO te verbeteren?
Vooral veel lezen :)
Heb je overigens wel eens aan Microformats gedacht? Voor sommige sites kun je daar echt enorm goed mee scoren, met name wanneer het om producten en of reviews gaat, zou je anders de url eens willen PMén? Misschien dat ik nog wat tips voor je heb.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 5 maart 2013 @ 11:23:45 #144
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123653453
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:11 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vooral veel lezen :)
Heb je overigens wel eens aan Microformats gedacht? Voor sommige sites kun je daar echt enorm goed mee scoren, met name wanneer het om producten en of reviews gaat, zou je anders de url eens willen PMén? Misschien dat ik nog wat tips voor je heb.
Microformats (rich snippets zoals Google webmaster ze noemt) heb ik inderdaad op mijn eigen site toegepast op evenementen. Durf even niet 1 2 3 te zeggen of ik het kan toepassen hier.
pi_123653690
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 11:23 schreef ursel het volgende:

[..]

Microformats (rich snippets zoals Google webmaster ze noemt) heb ik inderdaad op mijn eigen site toegepast op evenementen. Durf even niet 1 2 3 te zeggen of ik het kan toepassen hier.
De frontend is redelijk, je zou daar wel wat kunnen optimaliseren door wat specifieke HTML5 tags te gebruiken, bijvoorbeeld voor navigatie elementen, over het algemeen zou ik zeggen niet te veel aandoen als de site redelijk ranked, de kans dat je de boel verkloot is namelijk groter dan het eventuele gewin.

Edit: wat me nog opviel zijn de images, ik zou daar zelf kiezen om de image een goede naam te geven, ipv de naam te bepalen via het pad.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 5 maart 2013 @ 11:44:18 #146
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123654054
Tnx, Had ik het dus zelf toch ook wel aardig gezien. :7
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:08:38 #147
348280 Bankpasje
FOK! it up.
pi_123656840
Hoe kan ik een website, waar ik tot nu toe nog niks mee doe even volgooien met reclame zoals je wel vaker ziet op site(s), uiteraard wel betaald krijgen per klik.
pi_123656894
:{
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:12:27 #149
340341 Blester
Membre très utile
pi_123656983
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:08 schreef Bankpasje het volgende:
Hoe kan ik een website, waar ik tot nu toe nog niks mee doe even volgooien met reclame zoals je wel vaker ziet op site(s), uiteraard wel betaald krijgen per klik.
Ik welk topic zit je nu? Inderdaad het AdSense topic. Waar maakt bijna iedereen hier gebruik van? Inderdaad, Google AdSense. Is het volgooien van een website met reclame goed? Nee, dat zorgt voor een daling in de bezoekersaantallen. Probeer een goede verhouding te vinden tussen de reclame die je plaatst en de waarde die jouw website heeft voor je bezoekers.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123657987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:08 schreef Bankpasje het volgende:
Hoe kan ik een website, waar ik tot nu toe nog niks mee doe even volgooien met reclame zoals je wel vaker ziet op site(s), uiteraard wel betaald krijgen per klik.
Kijk naar de telegraaf, bomvol met reclame en toch een strakke vormgeving.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:50:21 #151
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123658166
Ben wat leuks aan het proberen; heb een domein hier in Australie dat ik voor 4 dollar per uur laat vullen met content door een Filippijn :D Lekker content pumpen, infographicje hier en daar en pas dan gaan backlinken met die handel. Kom maar op met die doekoe :9
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_123658306
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

Kijk naar de telegraaf, bomvol met reclame en toch een strakke vormgeving.
Strak? Die site is een dikke teringbende man, juist daarom kijk ik nooit op die site.
pi_123658551
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:54 schreef JDx het volgende:

[..]

Strak? Die site is een dikke teringbende man, juist daarom kijk ik nooit op die site.
Iemand suggereerde laatst nog om een sarcasme smiley toe te voegen op fok :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:27:29 #154
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_123659443
Ik heb op een nieuw projectje (nog weinig content, nog geen backlinking ect) vannacht tussen 0 en 1 uur ineens precies 100 bezoeken gehad, direct, Bouncepercentage van 100% uit de US gehad.

Iemand ervaring mee? :? Lijkt me niet een google bot ofzo..
pi_123659756
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef DuracellPower het volgende:
Ik heb op een nieuw projectje (nog weinig content, nog geen backlinking ect) vannacht tussen 0 en 1 uur ineens precies 100 bezoeken gehad, direct, Bouncepercentage van 100% uit de US gehad.

Iemand ervaring mee? :? Lijkt me niet een google bot ofzo..
je google bots komen niet voor in analytics.. Maar google maar eens op de locatie van je verkeer icm wat je ervaart.. je wbent vast niet de enige
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123662042
Heeft iemand ervaring met adverteerders op je website? Naast adsense is er ook goed geld te verdienen met vaste adverteerders. Weet iemand een website waar je advertentieruimte kan aanbieden of iets dergelijks? Ik heb behoorlijk veel websites op nummer 1 staan in google met goede traffic.
pi_123662228
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Heeft iemand ervaring met adverteerders op je website? Naast adsense is er ook goed geld te verdienen met vaste adverteerders. Weet iemand een website waar je advertentieruimte kan aanbieden of iets dergelijks? Ik heb behoorlijk veel websites op nummer 1 staan in google met goede traffic.
Adfactor is een behoorlijk bekende, maar bedenk wel dat t van je marge afgaat.. En het gaat niet om je serps maar om je traffic
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:43:48 #158
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123662332
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Iemand suggereerde laatst nog om een sarcasme smiley toe te voegen op fok :)
:')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:44:41 #159
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123662365
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Adfactor is een behoorlijk bekende, maar bedenk wel dat t van je marge afgaat.. En het gaat niet om je serps maar om je traffic
openx?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_123662367
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef star_gazer het volgende:

[..]

:')
:+
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123662411
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef star_gazer het volgende:

[..]

openx?
niet actief in NL toch?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123662491
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Adfactor is een behoorlijk bekende, maar bedenk wel dat t van je marge afgaat.. En het gaat niet om je serps maar om je traffic
Hmmm, ik denk dat ik beter direct contact kan hebben potentiele websites dan zaken doen met zulke tussenstations. Zij willen ook weer geld verdienen ;)
pi_123662562
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Hmmm, ik denk dat ik beter direct contact kan hebben potentiele websites dan zaken doen met zulke tussenstations. Zij willen ook weer geld verdienen ;)
probleem daarvan is het vinden van die partijen.. Dat is enorm lastig en tijdrovend
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123663350
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

probleem daarvan is het vinden van die partijen.. Dat is enorm lastig en tijdrovend
Ja, het probleem is dat ik niet overal google adsense op wil hebben. Ik ben al een keer gebanned en opeens: No dinero!

Nu maakt het niet veel uit want ik werk ernaast maar het zal maar je inkomen zijn. Dan heb je opeens niks meer. Daarom wil ik alles spreiden. ( affiliate, adsense, vaste adverteerders etc.)
pi_123664451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef DuracellPower het volgende:
Ik heb op een nieuw projectje (nog weinig content, nog geen backlinking ect) vannacht tussen 0 en 1 uur ineens precies 100 bezoeken gehad, direct, Bouncepercentage van 100% uit de US gehad.

Iemand ervaring mee? :? Lijkt me niet een google bot ofzo..
Had ik vannacht ook. 18 man vanuit eenzelfde klein kutdorp in de USA, bouncepercentage van 100% en allemaal 0:00:00 tijd op de site geweest.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:11:57 #166
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_123666140
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef DuracellPower het volgende:
Ik heb op een nieuw projectje (nog weinig content, nog geen backlinking ect) vannacht tussen 0 en 1 uur ineens precies 100 bezoeken gehad, direct, Bouncepercentage van 100% uit de US gehad.

Iemand ervaring mee? :? Lijkt me niet een google bot ofzo..
Tijdje terug gehad. Ook precies 100 bezoeken op 1 uur op een site die normaal zo goed als geen bezoekers trekt.
pi_123676835
Ik heb net even onze service manager gevraagd wat de toegevoegde waarde van microformats is op een top 10 ecommerce klant in Nederland, ben zelf ook erg benieuwd wat dit oplevert :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_123685170
Vraagje waar registreren jullie domeinnamen? Ik registreer hier nu bij godaddy.com maar weet niet of dit nu de beste plek is om dit te doen.

Daarna heb ik nog iets waarvan ik benieuwd ben of anderen dit wel eens bij de hand gehad hebben. Ik heb een mooie .com url gevonden die ik bij godaddy kan orderen. Alleen zie ik dat als ik dit domein nu gebruik dat dit al doorlinkt naar een andere site. Weet iemand hier hoe dit zit en wat hier nu mee gebeurd?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:20:11 #169
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123685626
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:27 schreef DuracellPower het volgende:
Ik heb op een nieuw projectje (nog weinig content, nog geen backlinking ect) vannacht tussen 0 en 1 uur ineens precies 100 bezoeken gehad, direct, Bouncepercentage van 100% uit de US gehad.

Iemand ervaring mee? :? Lijkt me niet een google bot ofzo..
kan een "bad bot" zijn. Een bot die niet herkend wordt en alle specificaties negeert. Denk bijvoorbeeld aan scraper bots, hack scan bots, email adres verzamelaars etc. Copy paste het IP adres in Google en wellicht dat je meer info vindt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:21:53 #170
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_123685732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef raptorix het volgende:
Ik heb net even onze service manager gevraagd wat de toegevoegde waarde van microformats is op een top 10 ecommerce klant in Nederland, ben zelf ook erg benieuwd wat dit oplevert :)
microformats zijn de moeite waard. Evenals Authorship markup en video sitemaps :)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_123690956
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Vraagje waar registreren jullie domeinnamen? Ik registreer hier nu bij godaddy.com maar weet niet of dit nu de beste plek is om dit te doen.

Daarna heb ik nog iets waarvan ik benieuwd ben of anderen dit wel eens bij de hand gehad hebben. Ik heb een mooie .com url gevonden die ik bij godaddy kan orderen. Alleen zie ik dat als ik dit domein nu gebruik dat dit al doorlinkt naar een andere site. Weet iemand hier hoe dit zit en wat hier nu mee gebeurd?
Ik koop mijn domeinen gewoon in Nederland bij TransIP, betrouwbare partij waar ik ook mijn servers huur, er zullen vast wel goedkopere zijn, maar voor die paar euros heb ik geen zin in gedoe. Dat dat domein nog naar andere website doorlinkt zal vast te maken hebben met het DNS wat de vorige eigenaar nog heeft ingesteld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_123693558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Vraagje waar registreren jullie domeinnamen? Ik registreer hier nu bij godaddy.com maar weet niet of dit nu de beste plek is om dit te doen.

Daarna heb ik nog iets waarvan ik benieuwd ben of anderen dit wel eens bij de hand gehad hebben. Ik heb een mooie .com url gevonden die ik bij godaddy kan orderen. Alleen zie ik dat als ik dit domein nu gebruik dat dit al doorlinkt naar een andere site. Weet iemand hier hoe dit zit en wat hier nu mee gebeurd?
Ik zat eerst bij Versio maar die heeft teveel downtime. Soms zijn mijn sites wel 2 dagen niet bereikbaar. Nu huur ik een VPS bij neostrada. Daar koop ik nu ook mijn domeinen. Maarja ik richt mij voornamelijk op de Nederlandse markt. Ik heb ook een Amerikaanse hosting (hostgator) en een Duitse hosting ( strato.de ) voor mijn buitenlandse sites. Het maakt eigenlijk geen reet uit waar je domeinen koopt. Plek van hosting kan wel uitmaken. Dus als je Nederlandse sites hebt is het niet handig als je server in Amerika staat.
pi_123694051
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:30 schreef Drawer het volgende:

[..]

Had ik vannacht ook. 18 man vanuit eenzelfde klein kutdorp in de USA, bouncepercentage van 100% en allemaal 0:00:00 tijd op de site geweest.
je snapt dat bij een bounce er geen timestamp wordt meegegeven? Dus per definitie 0.00.00 tijd op de site is?
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123694111
quote:
2s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:07 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

je snapt dat bij een bounce er geen timestamp wordt meegegeven? Dus per definitie 0.00.00 tijd op de site is?
Nope. Een bounce wil niet zeggen dat iemand *direct* weg is maar dat iemand maar één pagina bekeken heeft. :)
pi_123694832
Inderdaad, hij kan wel 7 minuten op die pagina zitten, maar omdat er geen 2e site is bekeken is er geen meetpunt, tijdstip 2 - tijdstip 1 = tijd op de site.
pi_123696925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:10 schreef Drawer het volgende:

[..]

Nope. Een bounce wil niet zeggen dat iemand *direct* weg is maar dat iemand maar één pagina bekeken heeft. :)
Ik denk dat hij er op doelt dat het in analytics altijd 00:00 tijd op de site is gezien Drawer de conclusie trekt dat iedereen 00:00 op zijn site is geweest.
pi_123698165
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:10 schreef Drawer het volgende:

[..]

Nope. Een bounce wil niet zeggen dat iemand *direct* weg is maar dat iemand maar één pagina bekeken heeft. :)
precies, maar analytics, meet alleen de tijd tussen het openen van een pagina, tot het navigeren nar de volgende pagina.. dus 100% bounce is altijd time spent: 0:00:00
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123698203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:55 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er op doelt dat het in analytics altijd 00:00 tijd op de site is gezien Drawer de conclusie trekt dat iedereen 00:00 op zijn site is geweest.
niet site: maar pagina, groot verschil :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_123701511
Ah, weer wat geleerd. Vreemd dat de JavaScript van GA dat niet detecteren kan wanneer er iemand maar 1 pagina bezoekt.
pi_123706604
Ik weet dat dit niet echt geschikt is voor Wordpress, maar hier zijn gewoon de meeste mensen met ervaringen met Wordpress.

Ik wil binnen een bestaande Wordpress een test proberen met een webshop. Welke webshop plugins binnen Wordpress zijn hierin handig, met het oog op iDEAL etc. en gebruiksgemak
- Met zuidelijke groet -
pi_123706745
Ik gebruik Joomla met een heel simpel script, J2store. Werkt goed, ook met iDEAL :) maar heb je niks aan dus weet niet waarom ik dit hier vertel :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:47:59 #183
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123707138
quote:
En hier zo te zien een korte handleiding :s)
http://wpleren.nl/wordpress-webshop/
pi_123707217
Vreemde dingen vandaag op google, sommige keywords zijn enorm omhoog geschoten. Ook zie ik grote verschillen tussen tools die m'n serp meten.
pi_123707995
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik gebruik Joomla met een heel simpel script, J2store. Werkt goed, ook met iDEAL :) maar heb je niks aan dus weet niet waarom ik dit hier vertel :P
omdat je op wilt scheppen over producten waar je geen marge over draait
:)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:41:26 #186
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123711186
Ah Google is eindelijk aan het indexeren. Bezoekers verdubbeld, adsense inkomsten nu al op 50% van vorige maand. En er is nog maar 40% van de pagina's geindexeerd, de rest volgt en ik zie nu ook andere keywords. Leveren fie uurtjes werk eindelijk wat op. :)
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:12:18 #187
340341 Blester
Membre très utile
pi_123712546
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef JK het volgende:
Ah Google is eindelijk aan het indexeren. Bezoekers verdubbeld, adsense inkomsten nu al op 50% van vorige maand. En er is nog maar 40% van de pagina's geindexeerd, de rest volgt en ik zie nu ook andere keywords. Leveren fie uurtjes werk eindelijk wat op. :)
Ik ben benieuwd naar de verdiensten van je nieuwe projectjes, houd ons op de hoogte :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:25:18 #188
340341 Blester
Membre très utile
pi_123713211
Zojuist toch de domeinnaam geregistreerd die ik al langere tijd op het oog had, deze moet zeer snel in de ontwikkeling gaan dus die heeft nu prio. nummer één.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:31:06 #189
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123713486
Oh genoeg projectjes in m'n hoofd. :)
Ben alleen benieuwd of je aanschaf van software (php scripts) ook mag aftrekken van je Adsense inkomsten. Zonder die software hoef ik 1 site niet te gaan draaien.

En ik zit even nu met een vaag probleem dat ik een HTML bestand met wat php includes niet zo ver krijg om die includes er bij te pakken. Maar dat is lokaal, eens zien wat er online gebeurd. Vaag probleem want de code is gewoon goed.

Online komt het er in z'n chinees uit.. _O- WTF happend here?
Even checken. 8)7
pi_123713585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:31 schreef JK het volgende:
Oh genoeg projectjes in m'n hoofd. :)
Ben alleen benieuwd of je aanschaf van software (php scripts) ook mag aftrekken van je Adsense inkomsten. Zonder die software hoef ik 1 site niet te gaan draaien.

En ik zit even nu met een vaag probleem dat ik een HTML bestand met wat php includes niet zo ver krijg om die includes er bij te pakken. Maar dat is lokaal, eens zien wat er online gebeurd. Vaag probleem want de code is gewoon goed.
Gek zeg, een .html heeft schijt aan <?php-tags en lokaal draait een normale pc geen php. ;)
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:34:08 #191
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123713639
Mijn PC draait wel PHP.
En die HTML's noem ik natuurlijk .php, om de <?php meuk te kunnen lezen. Ik noem het maar HTML met php-infusion, want echt PHP is het natuurlijk NOG niet.


edit; nou, schiet mij maar lek. Ik heb 'm nu ipv in notepad, geopend in een HTML editor, de boel opgeslagen, het bestand werd 50% kleiner en werkt nu foutloos. Alleen nog uitzoeken waarom ik nu lokaal geen plaatjes zie, ik heb in de .htaccess online wel wat aanpassingen gedaan, maar dat mag lokaal toch niet doorslaan. Blijft leuk, dit soort speurtochten.

[ Bericht 50% gewijzigd door JK op 06-03-2013 19:41:19 ]
pi_123713983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:41 schreef JK het volgende:
Ah Google is eindelijk aan het indexeren. Bezoekers verdubbeld, adsense inkomsten nu al op 50% van vorige maand. En er is nog maar 40% van de pagina's geindexeerd, de rest volgt en ik zie nu ook andere keywords. Leveren fie uurtjes werk eindelijk wat op. :)
Vandaag? Ik zie op veel serp checkers een aantal keywords erg hoog staan, zie het zelf alleen nog niet.
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:44:16 #193
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123714107
Nope, die bezoekers zijn van gister. Van vandaag moet ik nog uitzoeken. Eerst even met site 2 verder om die ook om te zetten naar 'php-ready'. :P


Edit; EIKEL DIE IK BEN!!! Die .htaccess had ik ook even lokaal in de root staan. Ja, dan is het niet zo vreemd dat je het als localhost niet kan bekijken. |:( 8)7
We gaan weer verder. :|W

edit 2; vandaag ook al redelijk wat bezoekers, maar nog 20 onder wat ik gister heb gehad. Maar de avond is nog jong. Maar vind je het gek, ik ben 5 jaar lang slecht te vinden geweest, maar had best wel veel content. Nu dat allemaal los komt, komt er ook meer volk op af.

[ Bericht 34% gewijzigd door JK op 06-03-2013 19:54:09 ]
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:56:34 #194
340341 Blester
Membre très utile
pi_123714907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:44 schreef JK het volgende:
Nope, die bezoekers zijn van gister. Van vandaag moet ik nog uitzoeken. Eerst even met site 2 verder om die ook om te zetten naar 'php-ready'. :P

Edit; EIKEL DIE IK BEN!!! Die .htaccess had ik ook even lokaal in de root staan. Ja, dan is het niet zo vreemd dat je het als localhost niet kan bekijken. |:( 8)7
We gaan weer verder. :|W

edit 2; vandaag ook al redelijk wat bezoekers, maar nog 20 onder wat ik gister heb gehad. Maar de avond is nog jong. Maar vind je het gek, ik ben 5 jaar lang slecht te vinden geweest, maar had best wel veel content. Nu dat allemaal los komt, komt er ook meer volk op af.
Op een van mijn websites, als ik daar elke dag een bericht plaats heeft hij 10K (350 uniek per dag) bezoekers per maand, als ik er niets aan doe 100 per dag. Ligt echter op de plank nu wat heel zonde is natuurlijk. Binnenkort deze toch maar weer nieuw leven inblazen als ik wat meer tijd heb. Die website had in het verleden pieken met 2000 unieke bezoekers per dag, echt niet normaal.
~ Love comes unseen; we only see it go
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:06:11 #196
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123715484
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:56 schreef Blester het volgende:

[..]

Op een van mijn websites, als ik daar elke dag een bericht plaats heeft hij 10K (350 uniek per dag) bezoekers per maand, als ik er niets aan doe 100 per dag. Ligt echter op de plank nu wat heel zonde is natuurlijk. Binnenkort deze toch maar weer nieuw leven inblazen als ik wat meer tijd heb. Die website had in het verleden pieken met 2000 unieke bezoekers per dag, echt niet normaal.
Dat is niet verkeerd, dan zijn er genoeg die wel interessante reclame zullen zien.
Ik ga denk ik zo rond de 5000 bezoekers zal zitten of hoger per maand met deze site (was tot vorige week ongeveer 1000 bezoekers per maand). En dan hoef ik er niets aan te doen, nouja, misschien een keer per week of twee weken 1 pagina erbij maken. Er staat nu al genoeg content op.

Maar pieken van 2000 bezoekers per dag kan ik alleen maar van dromen... maar dat lukt niet in deze niche, is ook niet erg, daar komen mijn andere projectjes wel om de hoek kijken in de toekomst.
pi_123718367
Kut, ik had bij de belastingaangifte 2012 niet stilgestaan bij die 5% zorgverzekeringspremie, naast de 41,95% belasting die je er al over betaalt ;(

Blijft weinig over en moet 3800 betalen, totaal ;(
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:08:25 #198
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123719114
5% zorgverzekeringspremie?!

Als je 3800 euro mag ophoesten heb je volgens mij lekker kunnen verdienen. Of je hebt iets verkeerds gedaan. Ik ga 'm volgende week invullen. Hoop niets bij te hoeven betalen, heb wel een beetje geld meegekregen bij het wisselen van baan.
pi_123719252
Ik zit aan 750 euro, minder dan ik gedacht had, meer dan ik gewild had...
pi_123719659
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:08 schreef JK het volgende:
5% zorgverzekeringspremie?!

Als je 3800 euro mag ophoesten heb je volgens mij lekker kunnen verdienen. Of je hebt iets verkeerds gedaan. Ik ga 'm volgende week invullen. Hoop niets bij te hoeven betalen, heb wel een beetje geld meegekregen bij het wisselen van baan.
Zo'n 8100 Euro in 2012 verdiend met Adsense, zou zo'n 3379 Euro moeten betalen bij 41,95% belasting maar komt ook nog 5% zorgverzekeringspremie bij.

Zal wel kloppen maar zuur is het wel :P
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:19:59 #201
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123719877
Ik voel me een beetje dom, maar moet je die 5% extra premie betalen vanwege dat dit extra inkomsten zijn naast je normale baan?
pi_123719905
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef JK het volgende:
Ik voel me een beetje dom, maar moet je die 5% extra premie betalen vanwege dat dit extra inkomsten zijn naast je normale baan?
Blijkbaar.
In loondienst wordt er natuurlijk ook al afgedragen maar dat zie je niet, behalve op je loonstrookje/jaaropgaaf.

Veel aftrekposten had ik ook niet, beetje webhosting en Adwords kosten voor de promotie van website e.d.
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:24:13 #203
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123720190
Ja dat is waar, de werkgever heeft ook een deel betaald. Dat is dan wel minder, want 5% op dat bedrag tikt behoorlijk aan. Al die inkomsten via Youtube? Bij mij willen ze daar niet klikken.

Ik ga nog eens uitzoeken of aangeschafte php scripts/software voor een site aftrekbaar zijn. Maar dat is pas van toepassing voor volgend jaar. Dit jaar enkel webhostingkosten als aftrekpost.
pi_123720281
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:24 schreef JK het volgende:
Ja dat is waar, de werkgever heeft ook een deel betaald. Dat is dan wel minder, want 5% op dat bedrag tikt behoorlijk aan. Al die inkomsten via Youtube? Bij mij willen ze daar niet klikken.

Ik ga nog eens uitzoeken of aangeschafte php scripts/software voor een site aftrekbaar zijn. Maar dat is pas van toepassing voor volgend jaar. Dit jaar enkel webhostingkosten als aftrekpost.
Yup, eigenlijk alleen maar YouTube.
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:26:39 #205
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123720365
Hoe vaak zet je wat nieuws online en hoeveel video's heb je nu online (die gemonetized zijn)?
pi_123722046
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef JK het volgende:
Hoe vaak zet je wat nieuws online en hoeveel video's heb je nu online (die gemonetized zijn)?
Al 3 maand niets nieuws geupload maar views blijven stabiel rond 30-35.000 per dag.
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:55:44 #207
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123722189
Damn.. ik vind het knap! Met 35k heb je wel wat klikkers. Ik zit nu op 2100 views per maand ofzo. Maar er zijn er maar een paar die wel kijkers blijven trekken. Als ik er daar nou meer van maak.... :+
pi_123723012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Blijkbaar.
In loondienst wordt er natuurlijk ook al afgedragen maar dat zie je niet, behalve op je loonstrookje/jaaropgaaf.

Veel aftrekposten had ik ook niet, beetje webhosting en Adwords kosten voor de promotie van website e.d.
Dat is de inkomensafhankelijke bijdrage Zorgverzekeringswet. Als ondernemer moet je deze inderdaad nog afdragen en wordt soms vergeten. In 2013 is dit trouwens aangepast en wordt het verrekend in de eerste schijf, die daardoor omhoog gaat naar 37%.

Ik heb m'n aangifte ook gedaan, ¤0 uiteraard 8-) >:)
Facts don't care about your feelings
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:33:49 #209
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123724541
0 euro, hoop dat ik dat ook voor dit jaar heb. :+

Zo, nog eventjes 10% meer bezoekers dan gister.. en ik zie ook dat er eentje gewoon rustig anderhalf uur een beetje een pagina of 50 heeft zitten lezen op z'n gemakkie. Zoekwoorden worden ook steeds beter, ik hoop dat Google snel echt alles heeft geindexeerd.

Site 2 nu ook aangepast, o.a. ook weer betere titels, dus hopelijk nog wat beter te vinden in de grote zee van sites over dat onderwerp (reizen). Weer genoeg gedaan aan de websites, voor de rest van de week ga ik lekker nadenken over site 3 en ga ik informatie opzoeken over site 4. :)
pi_123726226
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Vandaag? Ik zie op veel serp checkers een aantal keywords erg hoog staan, zie het zelf alleen nog niet.
Zelf nog wat onderzoek gedaan, als ik vanuit buitelandse ips op google.nl kijk sta ik op een aantal keywords erg hoog :), dusdanig hoog dat het veel extra bezoekers gaat opleveren. Ben wel benieuwd of dat voor NL ook gaat gelden, voorheen was NL altijd gelijk aan buitenland.

Backlinks in webaster tools zijn vandaag overigens ook geupdate na een lange tijd.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stokkie_ op 06-03-2013 23:58:54 ]
  woensdag 6 maart 2013 @ 23:57:35 #211
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123729540
Hmm 25% meer bezoekers dan gister, en gister had ik al het dubbele aantal bezoekers dat ik normaal krijg. Ik ben heel benieuwd wat straks mijn nieuwe vast standaard aan bezoekers is. Ligt nu al 400% hoger dan vorige week. Niceeeeeeeeee. Ik ga m'n nest in, ik zie morgen wel het eindresultaat. Ben ook benieuwd naar het percentage wat de inkomsten eind van de maand hoger zijn. Ik denk dat dit het dubbele gaat worden. Eind van de maand laat ik het weten.
pi_123740717
Jullie kennen binnen Google Analytics de functie Doelgroep --> Technologie--> Netwerk. Hierin zou je de netwerken kunnen zien waarvandaan men op je site terecht komt. Niet echt heel interessant voor particulieren maar zakelijke netwerken hebben vaak de bedrijfsnaam erin staan.



Betekend dit nu echt dat mensen binnen Blokker, CZ Zorgverzekeringen, Deutsche Telecom AG, DSB Bank, eBay en Graydon onze website bezocht hebben?

Of hoe moet ik dit precies zien?
- Met zuidelijke groet -
pi_123740750
Ja, zo moet je dat zien.

De beschrijvingen/namen die daar voorbij komen zijn soms echt zo debiel trouwens. :D
pi_123740789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:18 schreef Drawer het volgende:
Ja, zo moet je dat zien.

De beschrijvingen/namen die daar voorbij komen zijn soms echt zo debiel trouwens. :D
Haha ja ik kwam ook: Eric's Schoorsteen tegen haha
- Met zuidelijke groet -
pi_123740855
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:16 schreef De-Hamster het volgende:
Jullie kennen binnen Google Analytics de functie Doelgroep --> Technologie--> Netwerk. Hierin zou je de netwerken kunnen zien waarvandaan men op je site terecht komt. Niet echt heel interessant voor particulieren maar zakelijke netwerken hebben vaak de bedrijfsnaam erin staan.

[ afbeelding ]

Betekend dit nu echt dat mensen binnen Blokker, CZ Zorgverzekeringen, Deutsche Telecom AG, DSB Bank, eBay en Graydon onze website bezocht hebben?

Of hoe moet ik dit precies zien?
Hey ik sta er ook tussen. :') Of 1 van mijn collega's. :P
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:45:35 #216
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123741669
Aahh.. Gelukkig niemand uit een netwerk van de belasting op mijn site. :7
pi_123742031
tele2 consumer is one of the largest isp\ s in the netherlands

8)7
pi_123742239
Ik zie ook wel eens de gekste bezoekers langskomen, van ministeriële afdelingen tot krijgsmacht maar ook gewoner van bijvoorbeeld telecomproviders tot verzekeraars. Nu is er denk ik een goede Adwords campagne actief omdat ik met een paar klikken in een uur ruim ¤5 er bij heb gekregen :)

Maakt het nog uit of je verschillende formaten banners op een pagina plaatst of allemaal dezelfde formaten? Bij affiliates zie je regelmatig dat een bedrijf wel bv. een 728x90 banner gebruikt maar geen 336x280, en vice versa. Misschien heeft het dus invloed als je alleen dezelfde banners plaatst omdat een aantal banners dan niet worden vertoond.

[ Bericht 32% gewijzigd door WebBeestje op 07-03-2013 13:12:45 ]
pi_123749736
Voor mensen die qTranslate gebruiken, ik heb even een makkelijk scriptje geschreven in php die je overal in je pagina kwijt kan.

Je moet wel de instellingen op /en/ hebben staan (dus niet en.site.nl of ?lang=en).

1
2
3
4
5
6
7
<?php
if(substr($_SERVER['REDIRECT_URL'], 0, 4) == "/en/"){
echo "<a href=\"". substr($_SERVER['REDIRECT_URL'], 3) ."\">Nederlands</a>";
} else {
echo "<a href=\"/en/". substr($_SERVER['REDIRECT_URL'], 3) ."\">English</a>";
}
?>

De optie die ze zelf hebben voor taal-keuze is namelijk crap.
  donderdag 7 maart 2013 @ 19:44:56 #220
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123758545
Tja, die netwerken kom je vaak rare dingen tegen.
Ik kijk ook nog vaak naar de mobiele apparaten die ze gebruiken... mobiele bezoekers beginnen echt toe te nemen, soms gewoon 40% van de bezoekers.

Door dat ik een value invul in de custom search, heb ik vandaag al 8 centen verdient. Het is niet veel, maar het werkt dus wel, als je alvast een value invult voor de bezoeker, zijn ze sneller geneigd om op 'zoeken' te klikken. Ze zijn echt te lui om zelf wat in te vullen. Elke keer een klein bedrag is gewoon net even dat extraatje en het is een fluitje van een cent voor mij om de zoekterm in te vullen.

Benieuwd hoeveel gebruikers ik vandaag krijg, het valt nu even tegen (de helft van gister op dit moment, maar nog 4 uur te gaan). Overigens nu 60% geindexeerd, hoop over een week toch 100% geindexeerd te zijn door Google.
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:03:49 #221
340341 Blester
Membre très utile
pi_123759556
Domeinnaam die ik gister heb gekocht staat al bijna online, vandaag al flink bezig geweest met deze website, nog enkele aanpassingen en toevoegingen en hij kan voorlopig online.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:07:05 #222
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123759728
Dat doe je snel! :)
Ik ben nog steeds aan het nadenken over die 3e en 4e site, maar ik heb goeie ideeen en dat is ook wel leuk. Alles een beetje opschrijven aan ideeen en dan uitwerken.
Ben echt wel blij dat ik dit topic heb gevonden, want nu ik gewoon resultaten zie, is dat echt leuk en heb ik ook gewoon zin om er meer mee te doen. :) En dan gaat het niet eens om de inkomsten, maar gewoon het aantal bezoekers die je gewoon enorm ziet toenemen.
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:12:30 #223
340341 Blester
Membre très utile
pi_123759995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:07 schreef JK het volgende:
Dat doe je snel! :)
Ik ben nog steeds aan het nadenken over die 3e en 4e site, maar ik heb goeie ideeen en dat is ook wel leuk. Alles een beetje opschrijven aan ideeen en dan uitwerken.
Ben echt wel blij dat ik dit topic heb gevonden, want nu ik gewoon resultaten zie, is dat echt leuk en heb ik ook gewoon zin om er meer mee te doen. :) En dan gaat het niet eens om de inkomsten, maar gewoon het aantal bezoekers die je gewoon enorm ziet toenemen.
Nouja, het is geen megaproject deze website dus ik volg gewoon de stappen die ik standaard volg bij het opzetten van een nieuwe (kleinere) website. Dit heb ik zeer snel gedaan :P

Bij de grotere website gaat er veel meer werk inzitten, hier kan ik soms wel een week of twee weken mee bezig zijn (niet de hele dag eraan werken).
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:17:51 #224
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123760321
Nou met mijn 2e site was ik ook nog wel een week of 3 bezig, en dan ook meer in de avonduurtjes. En nu update ik 'm hier en daar wat. Net nog een pagina er bij gezet, en zo breid het zich vanzelf wel uit.

Heb je hier nog tips die je kan geven over welke stappen jij volgt om een nieuwe kleine site op te zetten? Misschien handigheidjes die ik nu nog niet doe, maar die wel goed zijn om te doen. :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:25:09 #225
340341 Blester
Membre très utile
pi_123760752
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:17 schreef JK het volgende:
Nou met mijn 2e site was ik ook nog wel een week of 3 bezig, en dan ook meer in de avonduurtjes. En nu update ik 'm hier en daar wat. Net nog een pagina er bij gezet, en zo breid het zich vanzelf wel uit.

Heb je hier nog tips die je kan geven over welke stappen jij volgt om een nieuwe kleine site op te zetten? Misschien handigheidjes die ik nu nog niet doe, maar die wel goed zijn om te doen. :)
Sowieso bepaal ik eerst of ik er een Wordpress website van maak of een HTML website. Als het een grotere website gaat worden gebruik ik Wordpress, voor kleine websites als deze gewoon HTML

Lijst maken met potentiële keywords op het hoofdkeywords en deze verwerken op verschillende pagina's. Veelal doe ik hier bij kleine websites een kort marktonderzoek voor, bij grote websites natuurlijk uitgebreider

Layout zoeken of zelf maken dat goed past bij het onderwerp, deze helemaal instellen met eigen SEO methodes e.d. zodat je al een complete pagina layout hebt die helemaal goed ingesteld is.

Halve layout verbouwen zodat hij toonbaar is voor de bezoekers

H2 tags toevoegen, teksten schrijven en toevoegen

Nieuw logo ontwerpen in Photoshop

Analytics / AdSense toevoegen

Controle op W3school fouten op de website en eventueel grote fouten oplossen

Sitemap toevoegen

Privacy Policy toevoegen

Copyrights toevoegen

Disclaimer toevoegen

Linkpagina toevoegen

Dit is het veelal voor de kleine websites, voor de grote websites gaat er veel meer aan vooraf en ook veel meer stappen.
~ Love comes unseen; we only see it go
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:19:13 #226
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123768230
Mooie tips, de meesten pas ik idd ook toe. Ik doe als het spul online staat ook nog een broken link check, maar dat is misschien bij Wordpress niet van toepassing, wel bij HTML pagina's.

Logo in Photoshop... ja, daar moet ik ook nog mee bezig. Ik Photoshop alleen heel erg weinig.

Over links gesproken, ik heb nog wat sites een mailtje geschreven voor m'n reis-site, maar niemand zal er ook maar op reageren.. jammer. :)

Overigens wel perfect nieuws gehad voor site 1; een officiele importeur van bepaalde producten die ik bespreek neemt mij op in het bestand naast de vakbladen. Dat wil zeggen dat ik mogelijk sneller dan de vakbladen een artikel online heb staan met elk nieuw product waar ze mee komen. Per jaar zijn dat meerdere producten, dus voor mij een hele eer om als 'particulier' hetzelfde te mogen als de vakbladen en de review nog sneller online te kunnen hebben. :) Binnenkort even langs voor een kennismaking. ^O^
pi_123771368
Wat voor soort sites hebben jullie eigenlijk en is het hobby of echt inkomsten.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 7 maart 2013 @ 23:05:45 #228
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_123771636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:16 schreef De-Hamster het volgende:
Jullie kennen binnen Google Analytics de functie Doelgroep --> Technologie--> Netwerk. Hierin zou je de netwerken kunnen zien waarvandaan men op je site terecht komt. Niet echt heel interessant voor particulieren maar zakelijke netwerken hebben vaak de bedrijfsnaam erin staan.

[ afbeelding ]

Betekend dit nu echt dat mensen binnen Blokker, CZ Zorgverzekeringen, Deutsche Telecom AG, DSB Bank, eBay en Graydon onze website bezocht hebben?

Of hoe moet ik dit precies zien?
Ik heb heel vaak de tweede kamer en de diverse ministeries op mijn website zitten.
Is wel leuk om te volgen in analytics.
  donderdag 7 maart 2013 @ 23:07:21 #229
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123771707
Hier 2 hobby sites. Maar nu ik 3x zoveel bezoekers vanavond heb als zeg 2 weken terug, vind ik het nu al weinig.... ik ben verwend met 4x zoveel bezoekers van de afgelopen 2 dagen. :P

De andere 2 sites die ik wil gaan doen zijn uiteraard ook hobby, maar eentje is eigenlijk wel voor de meeste Nederlanders leuk om te doen (wellicht plaats ik die link wel als het klaar is, maar hier moet ik nog mee beginnen en moet er nog software voor aanschaffen), de andere gaat een adultsite worden, ik wil me toch eens verdiepen in die sector en de verdiensten. Als het niets oplevert, prima, ervaring rijker. Levert het me wel wat op, dan ga ik dat wellicht uitbreiden.
  donderdag 7 maart 2013 @ 23:08:31 #230
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_123771769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat voor soort sites hebben jullie eigenlijk en is het hobby of echt inkomsten.
Reisbranche - inkomsten.
pi_123777852
Ik zie nu dat er in een aantal Wordpress theme's tags verborgen kunnen worden gehouden voor lezers. Leest Google ze dan nog wel?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:46:20 #232
131603 Afwazig
Serious business
pi_123778418
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:01 schreef WebBeestje het volgende:
Ik zie nu dat er in een aantal Wordpress theme's tags verborgen kunnen worden gehouden voor lezers. Leest Google ze dan nog wel?
Google behandelt pagina's in principe net als een normale bezoeker. Je mag er dus vanuit gaan dat een bot hetzelfde ziet als elke andere bezoeker. Tenzij je natuurlijk met robots.txt of metadata bepaalde restricties hebt opgelegd.
pi_123778641
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:01 schreef WebBeestje het volgende:
Ik zie nu dat er in een aantal Wordpress theme's tags verborgen kunnen worden gehouden voor lezers. Leest Google ze dan nog wel?
dat is de hele reden ervan toch? tags erin proppen waar niks van te zien is, maar die google wel leest waardoor je op meer woorden zou moeten ranken. dat heet cloaking en is natuurlijk superverboden... google ziet pagina's namelijk wel op een andere manier als een normale bezoeker:

  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:59:42 #234
131603 Afwazig
Serious business
pi_123778696
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

dat is de hele reden ervan toch? tags erin proppen waar niks van te zien is, maar die google wel leest waardoor je op meer woorden zou moeten ranken. dat heet cloaking en is natuurlijk superverboden... google ziet pagina's namelijk wel op een andere manier als een normale bezoeker:

[ afbeelding ]
Cloaking is inderdaad een garantie voor een penal :P.
pi_123778842
Het lijkt dus op het eerste gezicht een mooie functie in Wordpress maar kan dus tegen je werken. Voor de opmaak is het mooier om geen tags in beeld te hebben maar dan ga ik er niet aan zitten ;)
pi_123779395
tags zijn meer voor de bezoekers zodat ze relevante berichten kunnen vinden. als je het goed doet zitten de woorden waar je op wil ranken toch al in je bericht verwerkt?
pi_123779611
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
tags zijn meer voor de bezoekers zodat ze relevante berichten kunnen vinden. als je het goed doet zitten de woorden waar je op wil ranken toch al in je bericht verwerkt?
Klopt dat wist ik ook wel en ik weet dat het voor SEO handig is maar ik zoek nog een beetje mijn weg in hoeveel tags je dan bij een bericht zou moeten plaatsen.
pi_123779886
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:25 schreef Blester het volgende:

[..]

Sowieso bepaal ik eerst of ik er een Wordpress website van maak of een HTML website. Als het een grotere website gaat worden gebruik ik Wordpress, voor kleine websites als deze gewoon HTML

Lijst maken met potentiële keywords op het hoofdkeywords en deze verwerken op verschillende pagina's. Veelal doe ik hier bij kleine websites een kort marktonderzoek voor, bij grote websites natuurlijk uitgebreider

Layout zoeken of zelf maken dat goed past bij het onderwerp, deze helemaal instellen met eigen SEO methodes e.d. zodat je al een complete pagina layout hebt die helemaal goed ingesteld is.

Halve layout verbouwen zodat hij toonbaar is voor de bezoekers

H2 tags toevoegen, teksten schrijven en toevoegen

Nieuw logo ontwerpen in Photoshop

Analytics / AdSense toevoegen

Controle op W3school fouten op de website en eventueel grote fouten oplossen

Sitemap toevoegen

Privacy Policy toevoegen

Copyrights toevoegen

Disclaimer toevoegen

Linkpagina toevoegen

Dit is het veelal voor de kleine websites, voor de grote websites gaat er veel meer aan vooraf en ook veel meer stappen.
Waarom Adsense dan al toevoegen? Als google even je site komt inspecteren en hij ziet dat je geen Privacy policy en geen contact pagina hebt dan wordt je gebanned. Ik zou je sterk aanraden om de adsense pas op het laatste te doen.
pi_123779958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 23:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Wat voor soort sites hebben jullie eigenlijk en is het hobby of echt inkomsten.
Ik heb (samen met een vriend) rond de 60 websites. Telecom en een geheime niche :)
Ik zou er van kunnen leven maar ik werk er ook nog bij omdat ik aan het sparen ben voor een huis.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:04:10 #240
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123786835
Een geheime niche? Oei!
Elke niche is geheim, zo lang je 'm niet zegt. :+

Sparen voor een huis, het mooiste is om 'm zo af te kunnen betalen. Aan de andere kant, dan betaal je wel weer omdat je vermogen hebt.

Wat betreft die privacy policy; ik heb 5 jaar (vanaf augustus 2007) lang zonder privacy policy gebruik gemaakt van Adsense. Die staat er pas sinds januari 2013 op...
Overigens vind ik wel dat Google streng is, je hebt vaak meteen een ban aan je broek of niet? Vaak geen waarschuwing vooraf en contactmogelijkheden zijn bijna nul.
pi_123787180
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:04 schreef JK het volgende:

Sparen voor een huis, het mooiste is om 'm zo af te kunnen betalen. Aan de andere kant, dan betaal je wel weer omdat je vermogen hebt.
Dat is echt minimaal hoor... als je nu geld zou hebben kan je veel mooie huizen vinden tegen spotprijzen. Desnoods een kleine hypotheek erop, de rente is ook erg laag. Heb je toch nog beetje hypotheekrenteaftrek. Mooie villa van 300k ofzo :)
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:16:12 #242
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123787300
Villa van 300k? In Nederland?
pi_123787577
Een vrijstaande woning bedoel ik :P Je hebt ze tegenwoordig echt wel voor 300k hoor...
Facts don't care about your feelings
pi_123788026
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Een vrijstaande woning bedoel ik :P Je hebt ze tegenwoordig echt wel voor 300k hoor...
M'n broertje heeft net een vrijstaande woning gebouwd, alles erop en eraan enorm stuk grond voor 250k.
pi_123790077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Blijkbaar.
In loondienst wordt er natuurlijk ook al afgedragen maar dat zie je niet, behalve op je loonstrookje/jaaropgaaf.

Veel aftrekposten had ik ook niet, beetje webhosting en Adwords kosten voor de promotie van website e.d.
PC, internetabbo, ... ?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:27:43 #246
131603 Afwazig
Serious business
pi_123790468
Ik ben op een site op de keywords waar ik de site in eerste instantie op had gericht gestegen in Google. Ik had het helemaal niet in de gaten tot ik opeens gisteren voor 20 euro aan affiliate sales op die site had. Nice.
pi_123793575
zijn er hier nog mensen die emerce lezen? zo jah, lees de column op de laatste pagina, daar staat min of meer een kick-ass project in om te starten!

voor deze gratis tip worden verder geen kosten in rekening gebracht
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:43:56 #248
340341 Blester
Membre très utile
pi_123793795
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:

[..]

Waarom Adsense dan al toevoegen? Als google even je site komt inspecteren en hij ziet dat je geen Privacy policy en geen contact pagina hebt dan wordt je gebanned. Ik zou je sterk aanraden om de adsense pas op het laatste te doen.
De stappen staan niet in de juiste volgorde van uitvoeren in mijn berichtje hier. Daarnaast, alles gebeurd bij kleine websites binnen één dag. Natuurlijk eerst privacy policy e.d.
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_123794008
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

PC, internetabbo, ... ?
Internetabo van je eigen huis is nooit aftrekbaar. PC in principe wel, maar alleen voor het zakelijke deel.

Als je 2k per maand pakt aan adsense dan zullen die kleine kosten ook niet echt veel uitmaken verder. Zit je diep in de 52% schijf, dan beter een Ampera kopen :D
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:58:54 #250
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123794423
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:38 schreef RanTheMan het volgende:
zijn er hier nog mensen die emerce lezen? zo jah, lees de column op de laatste pagina, daar staat min of meer een kick-ass project in om te starten!

voor deze gratis tip worden verder geen kosten in rekening gebracht
Ooh.. dees is wel gratis. }:|

Nou, hier nog een gratis tip dan voor wat domeinnamen.:

http://www.daanauctions.com/Project.aspx?projectId=7010
pi_123796592
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:48 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Internetabo van je eigen huis is nooit aftrekbaar. PC in principe wel, maar alleen voor het zakelijke deel.

Als je 2k per maand pakt aan adsense dan zullen die kleine kosten ook niet echt veel uitmaken verder. Zit je diep in de 52% schijf, dan beter een Ampera kopen :D
Hier voor webdesign en fotografie camera, pc (met camera als investering, dit jaar met PC als investering) , internetabbo, hosting en domeinnamen afgetrokken.

Aangifte is vorig jaar gecontrolleerd wegens 'onregelmatigheden' (Vast dat we 5x opnieuw moesten beginnen :D Twee personen, twee woningen, waarvan 1 verhuurd, twee bedrijven, waarvan 1 VOF verdeeld over beide personen, en een eenmanszaak maken een aangifte een hel :P ) en goedgekeurd. Dit jaar door boekhouder laten doen, ook verder geen onregelmatigheden naar voren gekomen.
pi_123797081
Afhankelijk waar ze op controleren, BTW of IB natuurlijk. Maar goed, ook weleens een controle gehad bij een klant maar zullen voor kleine bedragen echt niet moeilijk doen. Het gaat erom dat het volgens de regels niet mag, dat geef ik aan. Of je er op gepakt wordt is een tweede. :P
Facts don't care about your feelings
pi_123798813
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:01 schreef WebBeestje het volgende:
Ik zie nu dat er in een aantal Wordpress theme's tags verborgen kunnen worden gehouden voor lezers. Leest Google ze dan nog wel?
Verborgen of gewoon niet op de pagina? Dat is nogal een verschil. Ik gebruik ook theme's waar ik de tags uitzet maar het lijkt me onlogisch dat ze dan voor google nog wel zichtbaar zijn. Dan zouden heel veel sites penalties krijgen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 17:59:31 #254
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123799120
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:31 schreef JDx het volgende:

[..]

M'n broertje heeft net een vrijstaande woning gebouwd, alles erop en eraan enorm stuk grond voor 250k.
Ja, in een gat ergens in Nederland met weinig werkgelegenheid zeker?
Dit kan niet in de randstad. :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 18:24:24 #255
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_123799949
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 14:27 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben op een site op de keywords waar ik de site in eerste instantie op had gericht gestegen in Google. Ik had het helemaal niet in de gaten tot ik opeens gisteren voor 20 euro aan affiliate sales op die site had. Nice.
Hoe zet je dat dan op?
Want mijn interesse ligt idd bij affiliate sales. En mischien wat adsense.
En hoe moet zo'n privacy policy eruit zien?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_123805656
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 17:50 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Verborgen of gewoon niet op de pagina? Dat is nogal een verschil. Ik gebruik ook theme's waar ik de tags uitzet maar het lijkt me onlogisch dat ze dan voor google nog wel zichtbaar zijn. Dan zouden heel veel sites penalties krijgen.
Niet meer zictbaar voor de lezer maar of Google het dan nog in de bron oppikt weet ik dus niet. Iemand een verlossend antwoord? :)
pi_123805758
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:39 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Niet meer zictbaar voor de lezer maar of Google het dan nog in de bron oppikt weet ik dus niet. Iemand een verlossend antwoord? :)
F12 in je browser en zoeken op de tag :) bij mij staan ze dr iig niet in
pi_123805772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Hoe zet je dat dan op?
Want mijn interesse ligt idd bij affiliate sales. En mischien wat adsense.
En hoe moet zo'n privacy policy eruit zien?
Ik doe al 7 jaar aan Adsense en heb nog nooit een privacy policy op een van mijn websites gehad 8)7
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:43:29 #259
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123805862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:42 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ik doe al 7 jaar aan Adsense en heb nog nooit een privacy policy op een van mijn websites gehad 8)7
Het staat wel in de TOS dat dit moet, dus ik kwam er na 5 jaar achter en heb het ook maar gedaan.
Better safe than sorry.
pi_123805921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef JK het volgende:

[..]

Het staat wel in de TOS dat dit moet, dus ik kwam er na 5 jaar achter en heb het ook maar gedaan.
Better safe than sorry.
Heb het idee dat ze het helemaal niet controleren maar wel bij de grootverdieners bijvoorbeeld een Tweakers.

Wat ik mij wel afvraag; Wij zetten onze websites die Adsense hebben niet onze signature mdat we bang zijn voor valse kliks, maar hoe een website als Tweakers hier dan mee om? Bedoel die hebben dat dagelijks, waarom zijn die toen ze net begonnen waren niet gebanned dan?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:50:59 #261
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123806245
Ik weet niet of Tweakers wel Adsense gebruikt...
Fok! evenmin. Maar inderdaad, stel dat een site Adsense gebruikt en je met een paar vrienden de hele tijd gaat klikken, dan zou die dus geen Adsense meer krijgen. Toch komt het wel voor, als ik Google Groups zo mag geloven. Al las ik ook dat ze dit nu minder snel doen. Ook heb ik gemerkt dat je gewoon geen ads meer te zien krijgt, als ik bijv. veel aan het testen was op één van mijn sites. In IE kreeg ik geen ads meer, met Firefox wel. Je hebt namelijk ook nog advertenties die betalen per 1000 views. Is centenwerk, maar toch.

Zie trouwens weer dat die custom search prima werkt. 2 kliks, 4 cent.. het is niets, maar elke dag zoiets is toch 12 euro eind van het jaar extra. Toch mooi bewezen dat internetters lui zijn, nu ik het voor ze heb ingevuld. Van de week een keer 1 custom seach klik voor 8 cent. Ik zal volgend jaar eens kijken hoeveel het dan dit jaar in totaal heeft opgeleverd. In principe vrij zinloos, maar elke cent is er toch één extra.
pi_123806292
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:50 schreef JK het volgende:
Ik weet niet of Tweakers wel Adsense gebruikt...
Fok! evenmin. Maar inderdaad, stel dat een site Adsense gebruikt en je met een paar vrienden de hele tijd gaat klikken, dan zou die dus geen Adsense meer krijgen. Toch komt het wel voor, als ik Google Groups zo mag geloven. Al las ik ook dat ze dit nu minder snel doen. Ook heb ik gemerkt dat je gewoon geen ads meer te zien krijgt, als ik bijv. veel aan het testen was op één van mijn sites. In IE kreeg ik geen ads meer, met Firefox wel. Je hebt namelijk ook nog advertenties die betalen per 1000 views. Is centenwerk, maar toch.

Zie trouwens weer dat die custom search prima werkt. 2 kliks, 4 cent.. het is niets, maar elke dag zoiets is toch 12 euro eind van het jaar extra. Toch mooi bewezen dat internetters lui zijn, nu ik het voor ze heb ingevuld. Van de week een keer 1 custom seach klik voor 8 cent. Ik zal volgend jaar eens kijken hoeveel het dan dit jaar in totaal heeft opgeleverd. In principe vrij zinloos, maar elke cent is er toch één extra.
Ja Tweakers gebruikt Adsense, ook op het forum onderaan etcetera. FOK trouwens ook, maar ik verbaas mij waarom hun nooit gebanned zijn ofzo. Bedoel dan kan ik mn websites net zo goed wel in mn signature zetten want volgens mij bannen ze nog amper hiervoor.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:54:37 #263
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123806421
Ik denk dat het ook wel meevalt, en zo flauw zijn we hoop ik niet.
Waarom sommigen niet de URL hier plaatsen, is omdat ze in een aparte niche zitten en geen extra concurrentie willen, als blijkt dat de inkomsten behoorlijk zijn op dat vakgebied.

Mijn 3e site plaats ik waarschijnlijk ook wel in mijn signature, tegen de tijd dat ie een beetje goed gevuld is. Maar eerst nog maar het logo maken, de helft is er al. Nu nog fatsoenlijk de letters er in proppen. Mooi klein logootje van +/- 300 pixels horizontaal en daarnaast bovenaan meteen een 728x90 banner in de header. Kijken of dat een beetje werkt, je moet blijven experimenteren.
pi_123806444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:52 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja Tweakers gebruikt Adsense, ook op het forum onderaan etcetera. FOK trouwens ook, maar ik verbaas mij waarom hun nooit gebanned zijn ofzo. Bedoel dan kan ik mn websites net zo goed wel in mn signature zetten want volgens mij bannen ze nog amper hiervoor.
Het volume is op die sites veel groter, en ik kan me voorstellen dat als er veel kliks komen van gebruikers die via 1 link (je sig op fok) veel op ads klikken dit eerder opvalt.
pi_123806511
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:54 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Het volume is op die sites veel groter, en ik kan me voorstellen dat als er veel kliks komen van gebruikers die via 1 link (je sig op fok) veel op ads klikken dit eerder opvalt.
Alsof Tweakers geen gebruikers hebben die hun website promoten in signs? Natuurlijk wel

@JK Bepaalde niches, zowat alles is al een beetje bezet :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 20:58:19 #266
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123806608
Maar in principe kan Google die er ook wel uit filteren en niet mee laten tellen ipv de webmaster te bestraffen met het beeindigen van Adsense.
Google lijkt dan net op Nederland; als je een inbreker helemaal kapot slaat in jouw eigen huis, ga jij de bak in en gaat de inbreker redelijk vrij uit.

MolFan, er is nog geen dedicated site over porno-Bertje denk ik...
pi_123806634
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:56 schreef MolFan het volgende:

[..]

Alsof Tweakers geen gebruikers hebben die hun website promoten in signs? Natuurlijk wel

@JK Bepaalde niches, zowat alles is al een beetje bezet :')
Dat staat er toch los van? Ik neem aan dat adsense sites nauwelijks handmatig gechecked worden maar automatisch. Als er dan veel users van 1 referrer komen (je fok sig) die ook nog eens veel klikken lijkt het er op dat je users vraagt dit te doen via die link.

Maar goed, dat is gewoon een mening, als jij je sites in je sig wilt hebben moet je dat gewoon doen :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:00:18 #268
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123806707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dat staat er toch los van? Ik neem aan dat adsense sites nauwelijks handmatig gechecked worden maar automatisch. Als er dan veel users van 1 referrer komen (je fok sig) die ook nog eens veel klikken lijkt het er op dat je users vraagt dit te doen via die link.

Maar goed, dat is gewoon een mening, als jij je sites in je sig wilt hebben moet je dat gewoon doen :)
Ik heb via een ander forum wel een link in mijn sig en daar komen best veel bezoekers vandaan. Maar de meesten klikken natuurlijk niet, of hebben een adblocker. Maar de mensen met een adblocker zullen volgens mij toch nooit op een reclame klikken en zijn te dom om te beseffen dat een site niet voor niets kan draaien. Aan de andere kant, de klikken moeten wel gericht zijn op geinteresseerden en die adblockers hebben toch geen interesse.
pi_123806794
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dat staat er toch los van? Ik neem aan dat adsense sites nauwelijks handmatig gechecked worden maar automatisch. Als er dan veel users van 1 referrer komen (je fok sig) die ook nog eens veel klikken lijkt het er op dat je users vraagt dit te doen via die link.

Maar goed, dat is gewoon een mening, als jij je sites in je sig wilt hebben moet je dat gewoon doen :)
Wat ik bedoel is dat dat op Tweakers heus wel plaatsvind. Er wordt ook heus moedwillig geklikt hoor maar ik heb het idee dat ze het gewoon door de vingers zien omdat ze zo groot zijn, maar dan denk ik hun zijn ook ooit klein begonnen dan moeten ze dat probleem ook tegen zijn gekomen en ik vraag mij af wat je ertegen kan doen, schijnbaar wel iets dus.
pi_123807122
Die site in jouw sig, budgetbids, dat is toch gewoon bullshit of niet :')
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:12:27 #271
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123807316
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Die site in jouw sig, budgetbids, dat is toch gewoon bullshit of niet :')
Nee joh, ik heb net die iPhone 5 gewonnen, 103 euro ipv 600 euro!!!
pi_123807445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Die site in jouw sig, budgetbids, dat is toch gewoon bullshit of niet :')
3200 likes op FB, nee denk het niet nee :) Overigens is het wel een ander soort systeem als bijvoorbeeld destijds goudkoortsveiling ofzoiets. Wanneer je bijvoorbeeld 10x bied en het product niet wint kun je het alsnog met korting kopen dus je verliest geen geld zeg maar :)

Dus stel je bied 10 x op een product van 100 euro dan kan je het product alsnog kopen voor 97,50 etc etc. Gokelement wordt zodoende weggenomen.
pi_123807467
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:01 schreef MolFan het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat dat op Tweakers heus wel plaatsvind. Er wordt ook heus moedwillig geklikt hoor maar ik heb het idee dat ze het gewoon door de vingers zien omdat ze zo groot zijn, maar dan denk ik hun zijn ook ooit klein begonnen dan moeten ze dat probleem ook tegen zijn gekomen en ik vraag mij af wat je ertegen kan doen, schijnbaar wel iets dus.
Het lijkt met niet dat er iets is als "Door de vingers zien", dat heeft gewoon met volume te maken. En ja, tweakers is ook klein geweest maar destijds nog met vrijwel geen ads en zeker geen adsense.

Verder heeft een tweakers bezoeker vrijwel geen motief om bewust veel op de ads te klikken, gebruikers in dit topic een stuk meer.

En dat er geen niches meer zijn is gewoon onzin en daarbij is met een backlink checker makkelijk ten zien welke een site heeft zodat je al op gelijke positie zou kunnen komen zou je wat met dezelfde niche willen doen.

Voor mij is het ondanks de onwaarschijnlijkheid dat mensen dergelijke dingen doen gewoon niet waard om een link op fok te plaatsen.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:34:16 #274
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_123808400
Maar hoe doen jullie dat met affiliate dan?
Je neemt contact op met bol en die hebben een api om hun spullen te doorzoeken en dan werkt het?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_123809276
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:00 schreef JK het volgende:

[..]

Ik heb via een ander forum wel een link in mijn sig en daar komen best veel bezoekers vandaan. Maar de meesten klikken natuurlijk niet, of hebben een adblocker. Maar de mensen met een adblocker zullen volgens mij toch nooit op een reclame klikken en zijn te dom om te beseffen dat een site niet voor niets kan draaien. Aan de andere kant, de klikken moeten wel gericht zijn op geinteresseerden en die adblockers hebben toch geen interesse.
Ik kwam laatst op een site die de toegang blokkeerde omdat er een adblocker aan stond, zal ze leren :o
pi_123809314
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:52 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ik kwam laatst op een site die de toegang blokkeerde omdat er een adblocker aan stond, zal ze leren :o
Tweakers banned je zelfs als je een adblocker gebruikt :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:04:17 #277
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123809828
Tweakers bant? Volgens mij zijn er zat Tweakers met een adblocker. Je hebt idd scripts om adblockers te detecteren. Maar je moet het zo zien, als ze 'm niet gebruiken, denk je dat diezelfde personen dan wel op je advertentie klikken? Ik denk het niet. Alleen het moet niet algemeen gebruikt gaan worden, want dan zullen veel websites stoppen of met een abonnementsvorm komen (al heb je dat nu toch ook al met Fok! en Tweakers, maar zonder abonnement is het allemaal nu ook goed te doen).
pi_123810083
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:04 schreef JK het volgende:
Tweakers bant? Volgens mij zijn er zat Tweakers met een adblocker. Je hebt idd scripts om adblockers te detecteren. Maar je moet het zo zien, als ze 'm niet gebruiken, denk je dat diezelfde personen dan wel op je advertentie klikken? Ik denk het niet. Alleen het moet niet algemeen gebruikt gaan worden, want dan zullen veel websites stoppen of met een abonnementsvorm komen (al heb je dat nu toch ook al met Fok! en Tweakers, maar zonder abonnement is het allemaal nu ook goed te doen).
Lees de AV van Tweakers maar. Adblocker is ban, het is te triest maar goed
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:20:24 #279
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123810638
quote:
4.2 In het bijzonder zal het Lid:
xii.geen gebruik maken van adblockers of op andere wijze reclame-uitingen weren, anders dan de optie die Tweakers.net het Lid biedt indien hij een betaald abonnement heeft afgesloten.
Ik lees niets direct mbt dit artikel dat men dan een ban zal uitdelen. En er zullen echt wel Tweakers met adblockers op die site zitten.

Anyway, al zouden ze hun adblocker uitschakelen, dan klikken ze toch niet.
pi_123812275
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:20 schreef JK het volgende:

[..]

Ik lees niets direct mbt dit artikel dat men dan een ban zal uitdelen. En er zullen echt wel Tweakers met adblockers op die site zitten.

Anyway, al zouden ze hun adblocker uitschakelen, dan klikken ze toch niet.
Jawel dat doen ze wel :P Moderator bevestigde dat vdweek nog toen iemand dat vroeg bij zo'n artikel. Vind zoiets wel triestig maargoed heel die site is triest dusja :')
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:04:58 #281
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123812806
Ach, Tweakers is best aardig, alleen op het forum stoor ik me er aan dat ze heel snel de topics sluiten of tijdelijk sluiten als er teveel geslowchat aan de gang is. Vooral het Battlefield 3 topic is heel vaak dichtgegaan. Maar ook gewone vragen stellen wordt niet altijd gewaardeerd. Goed, sommige vragen kan je zelf op Google wel uitzoeken, maar soms branden ze mensen af, dat ze waarschijnlijk nooit meer terugkomen. Ik post dan ook vrij weinig op het forum, ondanks dat ik er al 13 jaar kom.

Maar het is ook het type mensen wat er komt, die soms wat anders zijn in de omgang met andere mensen. :+
pi_123812852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:04 schreef JK het volgende:
Ach, Tweakers is best aardig, alleen op het forum stoor ik me er aan dat ze heel snel de topics sluiten of tijdelijk sluiten als er teveel geslowchat aan de gang is. Vooral het Battlefield 3 topic is heel vaak dichtgegaan. Maar ook gewone vragen stellen wordt niet altijd gewaardeerd. Goed, sommige vragen kan je zelf op Google wel uitzoeken, maar soms branden ze mensen af, dat ze waarschijnlijk nooit meer terugkomen. Ik post dan ook vrij weinig op het forum, ondanks dat ik er al 13 jaar kom.

Maar het is ook het type mensen wat er komt, die soms wat anders zijn in de omgang met andere mensen. :+
Precies wat jij zegt idd, dat forum is een stel bejaarden en nerds bijelkaar idd.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:18:07 #283
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123813401
Bejaarden? Nah zal wel meevallen, zonder dit soort figuren gaat er van alles mis op IT gebied, dus ieder z'n ding. Alleen menselijk contact is gewoon wat lastig bij sommigen, ik merk het ook in mijn werkomgeving met dit soort figuren. Soms wereldvreemd. :D En dat is trouwens niet eens alleen bij IT afdelingen.

Anyway, ontopic weer richting Adsense;
Bezig met een logo voor site 3 te maken.. lastig... vooral omdat ik altijd weinig in paintprogs zit. :)
Daarna een layout bedenken. Voor site 4 (adult) wacht ik nog op antwoord, maar heb ik al een prima slogan voor onder de sitenaam. _O- Helaas kan ik die hier niet delen. :)
pi_123813424
En dan nog 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand, never dat kan niet kloppen: http://tweakers.net/adverteren

Ze bedoelen misschien bezoekers maar niet unieke bezoekers.
pi_123813430
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:18 schreef JK het volgende:
Bejaarden? Nah zal wel meevallen, zonder dit soort figuren gaat er van alles mis op IT gebied, dus ieder z'n ding. Alleen menselijk contact is gewoon wat lastig bij sommigen, ik merk het ook in mijn werkomgeving met dit soort figuren. Soms wereldvreemd. :D En dat is trouwens niet eens alleen bij IT afdelingen.

Anyway, ontopic weer richting Adsense;
Bezig met een logo voor site 3 te maken.. lastig... vooral omdat ik altijd weinig in paintprogs zit. :)
Daarna een layout bedenken. Voor site 4 (adult) wacht ik nog op antwoord, maar heb ik al een prima slogan voor onder de sitenaam. _O- Helaas kan ik die hier niet delen. :)
Cool ik heb ook paar adult websites allemaal in niches trouwens :)
pi_123813443
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:18 schreef WebBeestje het volgende:
En dan nog 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand, never dat kan niet kloppen: http://tweakers.net/adverteren

Ze bedoelen misschien bezoekers maar niet unieke bezoekers.
Ja uniek ja en dat klopt hoor, vergis je niet in het enorme netwerk wat achter Tweakers hangt ;)
pi_123813598
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:19 schreef MolFan het volgende:

[..]

Ja uniek ja en dat klopt hoor, vergis je niet in het enorme netwerk wat achter Tweakers hangt ;)
Hoeveel mensen zullen op deze wereld Nederlands spreken/lezen, ongeveer 30 miljoen? Dan bereiken ze maandelijks ruim 10% van die mensen want veel niet Nederlandstalige bezoekers zullen (in percentage) er niet zijn.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:24:31 #288
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123813617
3,5 miljoen unieke bezoekers? Dat is echt veel. Maargoed, Belgie komt er natuurlijk ook
en voor electronica reviews (smartphones, tablets) kijkt natuurlijk heel Nederland.

MolFan, schuift dat nog wat, dat adult spul? Of valt het tegen? Ik zou dus nooit betalen voor films of webcam spul, dan zou ik als ik zo nodig dat nodig heb geld bij elkaar sparen om een keer naar de hoeren te gaan.
pi_123813707
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:24 schreef JK het volgende:
3,5 miljoen unieke bezoekers? Dat is echt veel. Maargoed, Belgie komt er natuurlijk ook
en voor electronica reviews (smartphones, tablets) kijkt natuurlijk heel Nederland.

MolFan, schuift dat nog wat, dat adult spul? Of valt het tegen? Ik zou dus nooit betalen voor films of webcam spul, dan zou ik als ik zo nodig dat nodig heb geld bij elkaar sparen om een keer naar de hoeren te gaan.
Ik doe niet webcam of films :) Heb een adult website wat valt onder de BDSM hoek, meer informatief en ik verdien aan attributen die mensen kopen etc.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:30:16 #290
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123813800
OK ,meer affiliate dus. Ik ga films, webcams, dating / escort proberen, kijken of het wat oplevert.
In principe zijn de jaarlijkse kosten laag om het spul in de lucht te houden.
pi_123813818
Probeer me in te lezen in het linkbuilden. Wat zijn volgens jullie de eerste dingen die je moet doen om te beginnen met linkbuilden?
pi_123813858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:30 schreef JK het volgende:
OK ,meer affiliate dus. Ik ga films, webcams, dating / escort proberen, kijken of het wat oplevert.
In principe zijn de jaarlijkse kosten laag om het spul in de lucht te houden.
Films etcetera doe ik ook. Kan wel keer laten zien wat ik heb aan je DM ofzo of eventueel Skype (msn is dood dusja RIP)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 23:32:52 #293
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_123813911
Is goed MolFan. :) Ik duik alleen zo m'n bed in, dus morgen even via DM ofzo.

@Skiet; zorgen dat er in elk geval iets qua content op je site staat en het er een beetje uit ziet. Eerst de site af hebben, dan pas linkbuilden.
pi_123813956
Met die 30 miljoen zat ik aardig in de buurt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands
welke adverteerder in die 3,5 miljoen unieke bezoekers trapt is dom :)
pi_123813990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:33 schreef WebBeestje het volgende:
Met die 30 miljoen zat ik aardig in de buurt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands
welke adverteerder in die 3,5 miljoen unieke bezoekers trapt is dom :)
Waar heb je het allemaal over kerel? Tweakers heeft iets van 1 tot 2 miljoen unieke Nederlandse bezoekers, rest is Belgie en alle andere landen want ja daar wonen ook Nederlands sprekende mensen
pi_123814109
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:34 schreef MolFan het volgende:

[..]

Waar heb je het allemaal over kerel? Tweakers heeft iets van 1 tot 2 miljoen unieke Nederlandse bezoekers, rest is Belgie en alle andere landen want ja daar wonen ook Nederlands sprekende mensen
28 miljoen mensen beheersen de Nederlandse taal, 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand zegt Tweakers te hebben (waarschijnlijk 99% Nederlandstalig). Dus van alle mensen die Nederlands beheersen bereiken ze er 1 op de 8 per maand? Onzin :)
pi_123814149
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:37 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

28 miljoen mensen beheersen de Nederlandse taal, 3,5 miljoen unieke bezoekers per maand zegt Tweakers te hebben (waarschijnlijk 99% Nederlandstalig). Dus van alle mensen die Nederlands beheersen bereiken ze er 1 op de 8 per maand? Onzin :)
Waarschijnlijk zeg je? Je begrijpt dat het Vlaamstalige deel van Belgie Tweakers ook bezoekt? Of denk je dat Tweakers (wat onderdeel is van de Persgroep) zomaar wat roept? Heb je enig idee van wie Tweakers is?
pi_123814208
Als je even op Google iets opzoekt omdat je een computerprobleem hebt kom je al vrij snel ook bij Tweakers uit natuurlijk. Me opa zou bij wijze van spreken nog op Tweakers terecht kunnen komen.
pi_123814241
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:32 schreef JK het volgende:
Is goed MolFan. :) Ik duik alleen zo m'n bed in, dus morgen even via DM ofzo.

@Skiet; zorgen dat er in elk geval iets qua content op je site staat en het er een beetje uit ziet. Eerst de site af hebben, dan pas linkbuilden.
Moet nog wat meer content schrijven misschien, maar verder is hij klaar. Het is een webshop met slechts een aantal artikelen.
pi_123814245
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:40 schreef Skiet het volgende:
Als je even op Google iets opzoekt omdat je een computerprobleem hebt kom je al vrij snel ook bij Tweakers uit natuurlijk. Me opa zou bij wijze van spreken nog op Tweakers terecht kunnen komen.
Inderdaad die website is zo teringgoed geoptimaliseerd. Al zoek je op de nieuwe Tomb Raider, hup daar is Tweakers
pi_123814324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:38 schreef MolFan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zeg je? Je begrijpt dat het Vlaamstalige deel van Belgie Tweakers ook bezoekt? Of denk je dat Tweakers (wat onderdeel is van de Persgroep) zomaar wat roept? Heb je enig idee van wie Tweakers is?
Natuurlijk begrijp ik dat Vlaanderen ook tot het deel behoort dat de Nederlandse taal beheerst, zie ook het eerdere linkje naar Wikipedia. Sterker nog, bepaalde leeftijden zitten niet eens op internet of zijn te verwaarlozen, onder de 10 zullen er niet veel bij Tweakers langskomen en boven de 60 ook niet dan hou je nog veel minder dan die 28 miljoen over ;)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')