SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Altijd pret bij beter bedquote:Op zondag 3 maart 2013 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
waarom denk ik bij deze TT aan beter bed?![]()
Zou epic zijn als je daar in de showroom een nummertje gaat makenquote:
om uit te proberen of hij kraaktquote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou epic zijn als je daar in de showroom een nummertje gaat maken
Korfbalquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef fietsie het volgende:
Amstel in een 25cc flesje.
Het schreeuwt gewoon iets van "looooooserrrr!!"
Nee.... ik ben wat besluiteloos want ze hebben verplaatsbaar, draaibaar, statisch, met en zonder klemmen en dan moet ik nog kiezen welke kleur t wordt.quote:
quote:
Maar daar douchen ze niet gemengdquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Basketbal is dan toch veel leuker
Zeer plausibele verklaringquote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
om uit te proberen of hij kraakt![]()
Je hoeft toch ook geen pak aanquote:Op zondag 3 maart 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik ben wat besluiteloos want ze hebben verplaatsbaar, draaibaar, statisch, met en zonder klemmen en dan moet ik nog kiezen welke kleur t wordt.
[..]![]()
Ik heb geen pak meer he ... en met mijn oranje band van tig jaar terug ga ik het niet redden ook
De cheerleaders douchen niet mee?quote:
Mijn wekker gaat om half 8. Moet de kas tellen van zaterdag, dus ik moet er om kwart over 8 zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga ook niet al te laat, al kan ik uitslapen.
Jawelquote:
Dat in ieder geval.......quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Basketbal is dan toch veel leuker
sjezusquote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 8. Moet de kas tellen van zaterdag, dus ik moet er om kwart over 8 zijn
Ja morgen eerste werkdag voor jou
[..]
Jawel
Ik heb spierpijn overalEn ben moe van het niks doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |