SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Altijd pret bij beter bedquote:Op zondag 3 maart 2013 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
waarom denk ik bij deze TT aan beter bed?![]()
Zou epic zijn als je daar in de showroom een nummertje gaat makenquote:
om uit te proberen of hij kraaktquote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou epic zijn als je daar in de showroom een nummertje gaat maken
Korfbalquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef fietsie het volgende:
Amstel in een 25cc flesje.
Het schreeuwt gewoon iets van "looooooserrrr!!"
Nee.... ik ben wat besluiteloos want ze hebben verplaatsbaar, draaibaar, statisch, met en zonder klemmen en dan moet ik nog kiezen welke kleur t wordt.quote:
quote:
Maar daar douchen ze niet gemengdquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Basketbal is dan toch veel leuker
Zeer plausibele verklaringquote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
om uit te proberen of hij kraakt![]()
Je hoeft toch ook geen pak aanquote:Op zondag 3 maart 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik ben wat besluiteloos want ze hebben verplaatsbaar, draaibaar, statisch, met en zonder klemmen en dan moet ik nog kiezen welke kleur t wordt.
[..]![]()
Ik heb geen pak meer he ... en met mijn oranje band van tig jaar terug ga ik het niet redden ook
De cheerleaders douchen niet mee?quote:
Mijn wekker gaat om half 8. Moet de kas tellen van zaterdag, dus ik moet er om kwart over 8 zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga ook niet al te laat, al kan ik uitslapen.
Jawelquote:
Dat in ieder geval.......quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Basketbal is dan toch veel leuker
sjezusquote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 8. Moet de kas tellen van zaterdag, dus ik moet er om kwart over 8 zijn
Ja morgen eerste werkdag voor jou
[..]
Jawel
Ik heb spierpijn overalEn ben moe van het niks doen
Wat wil er mee doen? En wat is de meer prijs van de diverse opties?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... ik ben wat besluiteloos want ze hebben verplaatsbaar, draaibaar, statisch, met en zonder klemmen en dan moet ik nog kiezen welke kleur t wordt.
[..]![]()
Ik heb geen pak meer he ... en met mijn oranje band van tig jaar terug ga ik het niet redden ook
Ik zal aan je denken als ik nog even blijf liggen tot 8quote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 8. Moet de kas tellen van zaterdag, dus ik moet er om kwart over 8 zijn
Ja morgen eerste werkdag voor jou
allemaal reuzen bij elkaarquote:Op zondag 3 maart 2013 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat in ieder geval.......
meer gejuich bij een thuiswedstrijd
* -Engel- gaat vast in juichmode
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb even rust nodig
Ik word oud
Owwww half uurtje langer maarquote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik nog even blijf liggen tot 8
Haha, ja zeker, heb er zin in
Voor straf naar de kroegquote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef fietsie het volgende:
Damn 2 Amsteltjes 25cc maken het niet beter, ook dan is het nog steeds een looooozeerrrrr biertje
Ik maak geen schijn van kans johquote:Op zondag 3 maart 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou..... ik wens blauwe plekken te voorkomen hoor
Nou ... als ik zo'n ding neem... ga ik natuurlijk eerst alleen mee oefenen.... dus in t begin kan ie blijven staan waar je het opbouwt..... verschilt.... maar er staan vooral prijzen van losse accessoires en de basispalen....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:04 schreef PeuRac het volgende:
Wat wil er mee doen? En wat is de meer prijs van de diverse opties?
De dichtstbijzijnde is een dorp verderop en heeft ehm een niet hoge tolerantie voor niet-stamgastenquote:
Kan je niet gewoon beginnen met een simpele paal en later kijken of je het kan uitbreiden?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ... als ik zo'n ding neem... ga ik natuurlijk eerst alleen mee oefenen.... dus in t begin kan ie blijven staan waar je het opbouwt..... verschilt.... maar er staan vooral prijzen van losse accessoires en de basispalen....
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoef pas om 9.15 uur weg, dus ik kan heeel langzaam aan douchen en ontbijten enzo
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde is een dorp verderop en heeft ehm een niet hoge tolerantie voor niet-stamgasten
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef fietsie het volgende:
Damn 2 Amsteltjes 25cc maken het niet beter, ook dan is het nog steeds een looooozeerrrrr biertje
Shakie? Niet gewoon gezond 2 boterhammen met iets hartigs?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik douche altijd maar 5 minuten. Als ik lang douche dan vind ik het te warm worden en als ik de douche uitstap heb ik het weer koud
En ontbijten is makkelijk.... shakie in de ochtend
Dus het is wel een hoax?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
In de 5 jaar dat ik op korfbal zat heb ik niet 1x gemengd douchen mee gemaakt.
Whehe, 5 minuten lukt mij alleen als ik heel erg haast hebquote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik douche altijd maar 5 minuten. Als ik lang douche dan vind ik het te warm worden en als ik de douche uitstap heb ik het weer koud
En ontbijten is makkelijk.... shakie in de ochtend
Stomquote:Op zondag 3 maart 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Bummerquote:Op zondag 3 maart 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat voor paal?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ... als ik zo'n ding neem... ga ik natuurlijk eerst alleen mee oefenen.... dus in t begin kan ie blijven staan waar je het opbouwt..... verschilt.... maar er staan vooral prijzen van losse accessoires en de basispalen....
Nou tijdens t sparren met mijn broer had ik anders wel alle beschermingsspullen nodig wat er maar was ... en nog blauwe plekkenquote:
Scheren?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
douchen is toch altijd gewoon inzepen, afspoelen, klaar?
en in de tussentijd je dag en andere filosofische vraagstukken doornemen?
Nopequote:Op zondag 3 maart 2013 21:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Shakie? Niet gewoon gezond 2 boterhammen met iets hartigs?
Ja maar tussen broer en zus is anders he.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou tijdens t sparren met mijn broer had ik anders wel alle beschermingsspullen nodig wat er maar was ... en nog blauwe plekken
Ja, dat in ieder geval. Ik wil wel voorkomen dat ik niet zomaar een rondvliegende paal heb..... of ik moet alles weer een beetje verbouwenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon beginnen met een simpele paal en later kijken of je het kan uitbreiden?
Nee na 5 minuten is het toch anders, ben je net niet genoeg opgewarmdquote:Op zondag 3 maart 2013 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehe, 5 minuten lukt mij alleen als ik heel erg haast hebMaar daar zit wat in ja, maar dat heb je ook na 5 minuten
Ik heb geen shake's, gewoon boterham
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:11 schreef AldoTheApache het volgende:
douchen is toch altijd gewoon inzepen, afspoelen, klaar?
en in de tussentijd je dag en andere filosofische vraagstukken doornemen?
Niet? O.... weer een mythe dusquote:Op zondag 3 maart 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik welquote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee na 5 minuten is het toch anders, ben je net niet genoeg opgewarmd
We kunnen wel een fok korfbalteam beginnen, en dan beslissen we gewoon zelf dat we gemengd douchen.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen wel een fok korfbalteam beginnen, en dan beslissen we gewoon zelf dat we gemengd douchen.
Dan zou ik voor een mobiele paal gaan, al weet ik niet hoe je die fixeert.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, dat in ieder geval. Ik wil wel voorkomen dat ik niet zomaar een rondvliegende paal heb..... of ik moet alles weer een beetje verbouwenen oja.... geen schade aan de balk of vloer.... anders moet ik mijn huurbaas 't uitleggen
Dibs op de jacuzziquote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen wel een fok korfbalteam beginnen, en dan beslissen we gewoon zelf dat we gemengd douchen.
Mja.... zoiets zei mijn Bro ook.....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar tussen broer en zus is anders he.
Ik durf toch niet voluit te gaan tegen je
Leugens dit!quote:
Maar ik meen het.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja.... zoiets zijn mijn Bro ook.....
"Ja zus ... ik beloof dat ik echt niet hard zal slaan "![]()
BAM... pets enzo....
Dat werkt niequote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook als je op de bank zit moet je gewoon mee douchen natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan niet korfballen, ik ben een beetje lomp met gooien
headshots gooien zodat de tegenstander opgeeftquote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan niet korfballen, ik ben een beetje lomp met gooien
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook als je op de bank zit moet je gewoon mee douchen natuurlijk
Kerel. Een ijsberg is nog warmer dan jij!quote:
Daar ben ik bijna uit..... dat is een soort van ding op een podium.... of zoiets..... maar de plaatjes zijn niet heel duidelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een mobiele paal gaan, al weet ik niet hoe je die fixeert.
Goed puntquote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel. Een ijsberg is nog warmer dan jij!
hmm, dan moet je ff kijken hoe zwaar die is en kijken of je vloer dat houdt. Want dan zit er waarschijnlijk een gewicht onderaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben ik bijna uit..... dat is een soort van ding op een podium.... of zoiets..... maar de plaatjes zijn niet heel duidelijk
Ow op die manierquote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Tijd om te zwijgen.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed puntLigt eraan op welk moment btw
Maar je zult hem toch wel op 1 of andere manier moeten bevestigen denk ik toch ?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben ik bijna uit..... dat is een soort van ding op een podium.... of zoiets..... maar de plaatjes zijn niet heel duidelijk
Gaat dit over lichaamstemperatuur of persoonlijkheid?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Ishimaru het volgende:
https://www.facebook.com/events/504388149582408/
Gaan of niet?
herriequote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Ishimaru het volgende:
Gaan of niet?
O daar had ik nog niet aan gedacht..... goed om te wetenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, dan moet je ff kijken hoe zwaar die is en kijken of je vloer dat houdt. Want dan zit er waarschijnlijk een gewicht onderaan.
Tot zover ik het kon zien.... aan dat podium maar dan is ie bovenin dus los....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je zult hem toch wel op 1 of andere manier moeten bevestigen denk ik toch ?
even gekeken, het werkt met een klemmechanismequote:Op zondag 3 maart 2013 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O daar had ik nog niet aan gedacht..... goed om te weten
neequote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Ishimaru het volgende:
Gaan of niet?
Noisa is toch D 'n B?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:23 schreef Ishimaru het volgende:
Gaan of niet?
ja de normale palen idd.... maar ik dacht dat je bij die iets moest draaienquote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
even gekeken, het werkt met een klemmechanisme
Neequote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Geen fan van dupstep?
[..]
Ik vroeg niet of iemand van hier mee wou
En waarom de?
Voor zover ik nu zie is het juist bij de mobiele dat je hem klemt.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja de normale palen idd.... maar ik dacht dat je bij die iets moest draaien
Omdatquote:Op zondag 3 maart 2013 21:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Geen fan van dupstep?
[..]
Ik vroeg niet of iemand van hier mee wou
En waarom de?
hihihihiquote:
Nee, hier houden ze van muziekquote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Ishimaru het volgende:
Ik zie het al, geen DnB & Dubstep fans hier![]()
Ik heb gewoon een goede muzieksmaakquote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Ishimaru het volgende:
Ik zou ze ook kunnen bellen.... of vragen of ik een demo model ergens kan zien...quote:Op zondag 3 maart 2013 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor zover ik nu zie is het juist bij de mobiele dat je hem klemt.
Ja... en daadwerkelijk vast ook.... i.v.m. de krachten die er op komen te staanquote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef fietsie het volgende:
Lijkt me toch een veiliger gevoel met een paal die onder en boven met bouten in vloer en plafond zit....
Zal eens aan een vriendin van me vragen, die geeft van die workshops.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou ze ook kunnen bellen.... of vragen of ik een demo model ergens kan zien...
Ik ben er niet voor in de stemmingquote:Op zondag 3 maart 2013 21:31 schreef Ishimaru het volgende:
hehehe nee... je hebt gewoon jouw muzieksmaakquote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goede muzieksmaak
Ja doe dat.....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal eens aan een vriendin van me vragen, die geeft van die workshops.
Nijmegen, maar zitten ook in utrecht en amsterdam.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja doe dat.....
En geeft ze die hier ook in de buurt? Anders ga ik eerst dat doen...
Is het ookquote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hihihihi![]()
D 'n B vind ik altijd fijn bewegen
Dubstep moet ik altijd ff inkomenmaar kan ik ook op los....
Ik houd mijn mondquote:
Het is voor de afwisseling fijn om wat anders te luisterenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een goede muzieksmaak
En mijn muzieksmaak is goedquote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe nee... je hebt gewoon jouw muzieksmaak
Ik ga t eens googlenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nijmegen, maar zitten ook in utrecht en amsterdam.
Chalans heten ze geloof ik.
Doe nog eens posten danquote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T is niet verkeerd nee
Je hebt al een paar goede YT's gepost
WIl je weten wat ik nu luister?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T is niet verkeerd nee
Je hebt al een paar goede YT's gepost
Ook brak?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben er niet voor in de stemming
Inderdaad, sommigen ken ik ook niet maar ik wil het een kans geven.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:39 schreef -Engel- het volgende:
@Viro: de artwork is wel heel saai... en de meeste van de line up laten ook niet gelijk een bel rinkelen
Ik ga eens wat YT's opsnorren ... In A'dam heb ik helaas nog geen crashplek.... dus dat heeft wat voorbereiding nodig.... anders sta ik weer te blauwbekken in mijn 1tje op CSquote:Op zondag 3 maart 2013 21:41 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Inderdaad, sommigen ken ik ook niet maar ik wil het een kans geven.
Er gaan tot diep in de nacht treinen naar A'foort toch?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga eens wat YT's opsnorren ... In A'dam heb ik helaas nog geen crashplek.... dus dat heeft wat voorbereiding nodig.... anders sta ik weer te blauwbekken in mijn 1tje op CS
Waarom doe je dat?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
zelf een bevriezingsblaar maken met koelspray doet pijn
Als iemand anders het doet niet?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:42 schreef AldoTheApache het volgende:
zelf een bevriezingsblaar maken met koelspray doet pijn
Ah, ik snap hetquote:Op zondag 3 maart 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet toch
Willen jij, engel en Vir even op mijn verzoek reageren in CCS? THX
Nee... tot 0:58 en dan pas rond 4:45 en dan sta ik nog maar op CS en ben ik niet thuis.... dan moet ik of fietsen of een taxi nemen van Cs....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er gaan tot diep in de nacht treinen naar A'foort toch?
Ah okequote:
Ik ben ook aan het youtubenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga eens wat YT's opsnorren ... In A'dam heb ik helaas nog geen crashplek.... dus dat heeft wat voorbereiding nodig.... anders sta ik weer te blauwbekken in mijn 1tje op CS
Ff level halenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je weet toch
Willen jij, engel en Vir even op mijn verzoek reageren in CCS? THX
fietsenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... tot 0:58 en dan pas rond 4:45 en dan sta ik nog maar op CS en ben ik niet thuis.... dan moet ik of fietsen of een taxi nemen van Cs....
Of gewoon met de auto gaanquote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... tot 0:58 en dan pas rond 4:45 en dan sta ik nog maar op CS en ben ik niet thuis.... dan moet ik of fietsen of een taxi nemen van Cs....
Dat is niet echt een optie. Blijven slapen dan maar bij iemand. Gewoon een leuke jongen versierenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik pak wel eens de trein naar H'sum veel later dan dat en die gaat dan altijd nog door naar A'foort, is wel in het weekend.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik red 5:00 soms nietquote:Op zondag 3 maart 2013 21:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ah oke
[..]
Ik ben ook aan het youtubenHet duurt tot 05.00u.
[..]
Ff level halen
Uh.... als ik zat ben ... in mijn 1tje als het koud is..... t is meer dan 20 min dan.... terwijl normaal is het al 15 ofzoquote:
Nee, ik moest ff een wratje weghalen van mijn voetquote:
Uhm....quote:Op zondag 3 maart 2013 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is niet echt een optie. Blijven slapen dan maar bij iemand. Gewoon een leuke jongen versieren
Ik heb eens over een ritje van stad naar huis (15 minuten) 2,5 uur gedaanquote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uh.... als ik zat ben ... in mijn 1tje als het koud is..... t is meer dan 20 min dan.... terwijl normaal is het al 15 ofzo
Oja.... hmmquote:Op zondag 3 maart 2013 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik pak wel eens de trein naar H'sum veel later dan dat en die gaat dan altijd nog door naar A'foort, is wel in het weekend.
Ja standaard als ik gedronken hebquote:Op zondag 3 maart 2013 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb eens over een ritje van stad naar huis (15 minuten) 2,5 uur gedaanEn geen flauw idee hoe en waarom
Hey het is een optiequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ff wachten, ik heb level al gehaald maar de sugar crush duurt nu al een hele minuut![]()
Oow jij biert buiten de deur, da's waarquote:
Die heeft iedere vrouw toch standaard bijquote:
Van stad naar het tankstation op de groesbeekseweg zeg maarquote:
Hulp? Met wat? Ik kom net weer kijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Vir is niet meer nodig, mijn mama heeft me al geholpen
Was iedereen druk aan het appen
Dat is maar een stukje jaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Van stad naar het tankstation op de groesbeekseweg zeg maar
quote:
Candy Crush Saga.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hulp? Met wat? Ik kom net weer kijken.
Ah ok.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Vir is niet meer nodig, mijn mama heeft me al geholpen
Was iedereen druk aan het appen
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
Komt mijn huisgenoot binnen na een weekend weg, kijkt op mijn bureau ziet alleen een fles ketchup en een keukenrol staan: Zo, jij hebt ook een leuk weekend gehad zie ik?![]()
* proest mijn bier over het beeldscherm
Komt mijn huisgenoot binnen na een weekend weg, kijkt op mijn bureau ziet alleen een fles ketchup en een keukenrol staan: Zo, jij hebt ook een leuk weekend gehad zie ik?![]()
Candy Crushquote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hulp? Met wat? Ik kom net weer kijken.
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Dit was mijn liedje van netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is lekker om naar te luisteren, maar geen dansmuziek![]()
Dit is juist dansmuziekquote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is lekker om naar te luisteren, maar geen dansmuziek
Baas jijquote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vouw wel eens een mes uit naar een Marokkaan #YOLO
Ik heb wel een andere staaf gevuld met iets zoetsquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere staaf gevuld met iets zoets
Tsja... wie mooi wil zijn, moet pijn leidenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, ik moest ff een wratje weghalen van mijn voetIk heb er normaal nooit 1, maar nu een kleintje
Ik welquote:Op zondag 3 maart 2013 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb eens over een ritje van stad naar huis (15 minuten) 2,5 uur gedaanEn geen flauw idee hoe en waarom
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb wel een andere staaf gevuld met iets zoets
sowieso wratten, het klinkt al viesquote:Op zondag 3 maart 2013 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja... wie mooi wil zijn, moet pijn leiden
Ow, die zijn ook lekker jaquote:Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een banketstaaf over van Sinterklaas
Dat, of ik viel ergens in slaap, of ik ging met iemand mee naar huis of weet ik veelquote:Op zondag 3 maart 2013 21:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik welvolgens mij probeerde je het te kruipen
Ooit anderhalf uur over een stuk van 10min gedaan, vriendinnetje ging op elke vensterbank zittenquote:
Ik bedoelde een hutkoffer meesjouwenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit anderhalf uur over een stuk van 10min gedaan, vriendinnetje ging op elke vensterbank zittenohja, het was -5 ongeveer
Die wilde gewoon in een vensterbank genomen wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit anderhalf uur over een stuk van 10min gedaan, vriendinnetje ging op elke vensterbank zittenohja, het was -5 ongeveer
In een vensterbank nog wel, hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die wilde gewoon in een vensterbank genomen wordenWeer een tijgerpunt laten liggen zie ik
nou voor ieder wat wils danquote:Op zondag 3 maart 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
Een feest organiseren op de avond van een grote trance evenement, het gebeurt hier gewoon in een plaatselijke feesttent..
Moet je eens met een maat van mij naar huis lopen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
was een vriendin, niet mijn vriendin, mn beste vriend en ik noemen haar altijd ons kleine zusje (ze is 5jr jonger).quote:Op zondag 3 maart 2013 22:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die wilde gewoon in een vensterbank genomen wordenWeer een tijgerpunt laten liggen zie ik
Zij zit, jij staat te rammenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In een vensterbank nog wel, hoe moet ik me dat voorstellen?
Ik ga nooit zitten, maar verder klinkt het als een avondje naar huis lopen met mijquote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je eens met een maat van mij naar huis lopen.
Ff zitten hoor.
Kom we doen kijken wie er het verst kan pissen.
Pfff, ik kan niet meer, en ik heb dorst.
Oh kijk een snackbar, ff wat bier halen.
Moge hij goed smaken.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Tijd voor mijn laatste bier van de dag (lees komende maand)
Nee man.... dit is van die chill muziek.... biertje, goed gesprek, ff iemand knuffelen enzoquote:Op zondag 3 maart 2013 21:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dit is juist dansmuziekDit is dé dansmuziek
Alle muziek is goed voor een biertjequote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man.... dit is van die chill muziek.... biertje, goed gesprek, ff iemand knuffelen enzo
Daarbij is 't een jaar te vroeg uitgebracht
Hier moet je juist al je foute gekke dansmoves op showenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man.... dit is van die chill muziek.... biertje, goed gesprek, ff iemand knuffelen enzo
Daarbij is 't een jaar te vroeg uitgebracht
Wat heeft ie gedaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd leuk om 's avonds laat door de politie gebeld te worden.
Wat?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Whut happened?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee, want als je meeging met iemand naar huis... zou je daar wakker wordenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat, of ik viel ergens in slaap, of ik ging met iemand mee naar huis of weet ik veel
Whutquote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Doe gebruikte ik ook al hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 22:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nee, nu beginnen jullie mijn zinnetjes tegen mij te gebruiken![]()
[ afbeelding ]
Alsof ik altijd wakker word bij degene waar ik mee naar huis gaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, want als je meeging met iemand naar huis... zou je daar wakker worden
dus optie 1 .... van je fiets geknald, blijven liggen en toen later half zat doorgegaan...
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Uhuh zou ik ook zeggen als ik jou was
Als het niet over jezelf gaat of iemand van je naasten....quote:Op zondag 3 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil nog een ander mesje kopen maar $279quote:
Ja... dat leek mij ook niet zo moeilijk om te bedenken..... met als extra punt dat je dan wel bekijks hebt....quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat leek mij ook niet zo moeilijk om te bedenken..... met als extra punt dat je dan wel bekijks hebt....
Midden in de stad wel jaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... dat leek mij ook niet zo moeilijk om te bedenken..... met als extra punt dat je dan wel bekijks hebt....
Wat heel maart niet drinken? Why why why?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Tijd voor mijn laatste bier van de dag (lees komende maand)
Zover ik me kan bedenken niet nee. Komt gewoon omdat je brak bentquote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
We hebben geen GMTA moment gehad vandaag
Omdat het kanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat heel maart niet drinken? Why why why?
Ik heb tot de 21e tentamensquote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat heel maart niet drinken? Why why why?
Oke ... dat wilde ik niet toegeven, maar jaquote:Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef AldoTheApache het volgende:
Hier moet je juist al je foute gekke dansmoves op showen![]()
omdat....quote:hoezo een jaar te vroeg?
Gimme a break man, i'm only humanquote:Op zondag 3 maart 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zover ik me kan bedenken niet nee. Komt gewoon omdat je brak bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou Nou Nou?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke ... dat wilde ik niet toegeven, maar ja
[..]
omdat....
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb tot de 21e tentamens![]()
ow wacht, dan is het maar 3 weken
Ik doe met je meequote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wanneer slaap je dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 weken tentamens, 1 week 24/7 leren
Als je out gaat... lijkt me dat het meest logisch..... hoe wil je anders verklaren dat je het echt niet meer weet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alsof ik altijd wakker word bij degene waar ik mee naar huis ga![]()
Oh op die fiets. Begon medelijden met je te krijgen :quote:Op zondag 3 maart 2013 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2 weken tentamens, 1 week 24/7 leren
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gimme a break man, i'm only human
HeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima hoorquote:![]()
Damnquote:
Mooi mes dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik wil nog een ander mesje kopen maar $279Ik weet niet eens of 'ie legaal is.
teveel gezopenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je out gaat... lijkt me dat het meest logisch..... hoe wil je anders verklaren dat je het echt niet meer weet.
The horrorquote:
Gewoonquote:
überhaupt ... tenzij iedereen echt doof is en geen gerommel hoort enzo ... anders ga je toch kijken, lijkt mijquote:
Verkapte uitnodigingquote:Op zondag 3 maart 2013 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon
Ik heb de komende 3 weken niks op de planning staan
En ik drink nooit in mijn eentje
Dus daarom
klinkt logischquote:Op zondag 3 maart 2013 22:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
saaiquote:Op zondag 3 maart 2013 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon
Ik heb de komende 3 weken niks op de planning staan
En ik drink nooit in mijn eentje
Dus daarom
Nee hoorquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]