Horrorquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet lachen door sinister
Ik moet stoppen met horror kijken
Waarom lachen? Waz met jouquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet lachen door sinister
Ik moet stoppen met horror kijken
Die scène waarin die vrouw boos wordt op die man en hij zegt dat het nou ook weer niet zo was dat er bloed van de muren geschraapt moest worden door die moorden, en die vrouw vraagt of het dan toch niet in huis heeft plaats gevonden en hij zegt dat het in de achtertuin was.quote:
die kijkt best wel evil. Zo van 'ik ga je familie langzaam en pijnlijk afslachten met een kettingzaag.'quote:
Ohhquote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die scène waarin die vrouw boos wordt op die man en hij zegt dat het nou ook weer niet zo was dat er bloed van de muren geschraapt moest worden door die moorden, en die vrouw vraagt of het dan toch niet in huis heeft plaats gevonden en hij zegt dat het in de achtertuin was.
Ik ging stuk.
Misschien is hij wel boosquote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
die kijkt best wel evil. Zo van 'ik ga je familie langzaam en pijnlijk afslachten met een kettingzaag.'
Zoals?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik moet stoppen met depri nummers luisteren
Ik vind het leuk dat er ook humor in zit, is wel grappigquote:Op zondag 3 maart 2013 19:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ohh
Toen moest ik ook lachen ja.
Ene agent is ook grappig.
and I find it kind of funny, I find it kind of sad the dreams in which I'm dying are the best I've ever hadquote:Op zondag 3 maart 2013 19:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik moet stoppen met depri nummers luisteren
Bedankt captain obvious.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat er ook humor in zit, is wel grappig
De Gary Jules is 100x beter dan het origineelquote:Op zondag 3 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
and I find it kind of funny, I find it kind of sad the dreams in which I'm dying are the best I've ever had
Donnie Darko liedje
Hoeft nietquote:Op zondag 3 maart 2013 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedankt captain obvious.
"humor" is meestal "grappig"
Kut voor je.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoeft niet
Ik snap dat captain obvious grappen humor zijn maar ik vind ze niet grappig
Ik loogquote:Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geil
Wacht eens ff, er is geen piemel achter me.
plaats maar een foto ja. Bedankt.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nu zin in ploffertjes
[ afbeelding ]
Ik ook. NUquote:Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
plaats maar een foto ja. Bedankt.
Ik wil ook poffertjes
Ik had woensdag poffertjes. En toen vrijdag weer, en dan zacht van binnen. Het was zo lekker.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
plaats maar een foto ja. Bedankt.
Ik wil ook poffertjes
Klinkt goedquote:Op zondag 3 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had woensdag poffertjes. En toen vrijdag weer, en dan zacht van binnen. Het was zo lekker.
Zacht van binnen? Wat.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had woensdag poffertjes. En toen vrijdag weer, en dan zacht van binnen. Het was zo lekker.
Ohquote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja poffertjes zijn helemaal luchtig van binnen
Nee dan zijn ze niet gaarquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh
ik dacht poffertjes met een vloeibare kern net als die vieze snoepjes.
Ik probeerde van Hypo te eten vanmiddag, haar armen als kippenkluifjes zeg maar, stelde ze niet op prijs.quote:
Dat klinkt ronduit smerigquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh
ik dacht poffertjes met een vloeibare kern net als die vieze snoepjes.
Nee gvdquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik probeerde van Hypo te eten vanmiddag, haar armen als kippenkluifjes zeg maar, stelde ze niet op prijs.
Ik eet ook gewoon prom af en toequote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik probeerde van Hypo te eten vanmiddag, haar armen als kippenkluifjes zeg maar, stelde ze niet op prijs.
Pizzaquote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Anonymous asked you:
Friends? -J
wie is dezen
Waarom moest dat oraal er nou bijquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik straks maar even een banaan oraal naar binnen werk
Net gedaan, bananenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Stuart het volgende:
Dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom moest dat oraal er nou bij
ik las anaal ipv oraal. Bah Stu. Bah.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Stuart het volgende:
je leest wat je wil lezenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik las anaal ipv oraal. Bah Stu. Bah.
Jij leest wat je graag wilt lezenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik las anaal ipv oraal. Bah Stu. Bah.
Likken vindt Hypo ook niet fijn. Haar wang tenminste.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik eet ook gewoon prom af en toedan weer een hap en op een ander moment gewoon een lik
Ik dezequote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef jordyqwerty het volgende:
heb dit nummer al heel de dag in mijn hoofd
Knuffelquote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HAHAHA
wist ik al en ik kan er niet om lachen
Dat doen wij altijd als er mensen naar ons kijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Likken vindt Hypo ook niet fijn. Haar wang tenminste.
quote:
ik vind het idee dat Stuart nu anaal een banaan naar binnen probeert te werken wel enorm opwindend ja.quote:
NEEE BAH.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet oraal?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke ik ga zometeen eventjes anaal een drolletje eruitwerken.
Op andere plekken wel dan?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had liever met peter gegeten dan bij mijn ouders atm
PIZZA AND AJ SITTING IN A TREEquote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat leek me toch wel duidelijk.
Niet het moment.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PIZZA AND AJ SITTING IN A TREE
K-I-S-S-I-N-G
Verkering?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat leek me toch wel duidelijk.
samequote:Op zondag 3 maart 2013 20:07 schreef JRRY het volgende:
Help het is al 20.00 geweest en ik moet nog leren help help
Waarvoor leren?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:07 schreef JRRY het volgende:
Help het is al 20.00 geweest en ik moet nog leren help help
Wat wat watquote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ooh yes met nog 15 minuten te gaan gebeurt er eindelijk wat.
???quote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verkering?
Neem verkering met jouw bed dan, is heel leuk en lekker
Ik mag mijn bed niet. Mijn bed praat niet terug. Mijn bed is koud.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Verkering?
Neem verkering met jouw bed dan, is heel leuk en lekker
???quote:Op zondag 3 maart 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik mag mijn bed niet. Mijn bed praat niet terug. Mijn bed is koud.
Nog zeeën van tijdquote:Op zondag 3 maart 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
donderdag. gadverdamme.
2 hoofdstukken, 'SE'.
Keuzesquote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef JRRY het volgende:
Maar ik had vandaag de hele dag geen tijd om te leren ja, eerst een verjaardag van mijn vriendin haar beste vriendin en toen daarna de hele middag bij mij thuis geweest samen en ik ga niet zitten leren met haar erbij en morgen geen tijd en overmorgen ook niet kut kut kut
Ik ben ook ijskoud.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik mag mijn bed niet. Mijn bed praat niet terug. Mijn bed is koud.
Jawel, mijn bed dusquote:Op zondag 3 maart 2013 20:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Cool story.
Jammer dat je niemand hebt om je op te warmen.
Geen idee? Ik weet het alleen dat Farrokh dat wasquote:
Je bedoelt F.Mercuryquote:Op zondag 3 maart 2013 20:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee? Ik weet het alleen dat Farrokh dat was
Je leven is hier, op FOk!quote:Op zondag 3 maart 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik moet echt een leven zoeken, vaarwel
Sommige mensen is een leven niet toebestemd, leef ermee.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik moet echt een leven zoeken, vaarwel
eindelijk was ik waar ik hoorde rightquote:Op zondag 3 maart 2013 20:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay
Pleh pleh!
Prom is naar de keuken nu ben ik alleen!! Wat moet ik doen?!
Heb je nog zo'n bed in de vorm van een raceautoquote:
Nee gewoon een normaal bed eigenlijk.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n bed in de vorm van een raceauto
He died of bronchopneumonia brought on by AIDS on 24 November 1991, only one day after publicly acknowledging he had the disease.quote:
Vind het inderdaad niet erg als ik niet in de keuken hoef te staanquote:Op zondag 3 maart 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eindelijk was ik waar ik hoorde right
ja daahaaaaaagquote:Op zondag 3 maart 2013 20:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vind het inderdaad niet erg als ik niet in de keuken hoef te staan
Half zeven opstaan.quote:
Ik moet om dezelfde tijd opstaan en ben pas rond 8 uur thuis thoughquote:Op zondag 3 maart 2013 20:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Half zeven opstaan.
De dag beginnen met wiskunde.
Verder geen leuke vakken.
Om drie uur weer uit.
Als ik om 3 uur uit ben ben ik echt intens gelukkigquote:Op zondag 3 maart 2013 20:19 schreef Faux. het volgende:
[..]
Half zeven opstaan.
De dag beginnen met wiskunde.
Verder geen leuke vakken.
Om drie uur weer uit.
Wat voor een werk doe je eigenlijk?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet om dezelfde tijd opstaan en ben pas rond 8 uur thuis though
Ja maar jij doet (denk ik) de dingen waar je goed in bent en leuk vindtquote:Op zondag 3 maart 2013 20:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet om dezelfde tijd opstaan en ben pas rond 8 uur thuis though
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Als ik om 3 uur uit ben ben ik echt intens gelukkig![]()
standaard tot 16.10 of 17.00
Ik probeer iets van mijn wijsheid aan kinderen over te brengenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een werk doe je eigenlijk?
Dat valt mee hoorquote:Op zondag 3 maart 2013 20:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja maar jij doet (denk ik) de dingen waar je goed in bent en leuk vindt
Je bent leraar?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer iets van mijn wijsheid aan kinderen over te brengen
Docent?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geile britse dames in uniformen, ja tochquote:Op zondag 3 maart 2013 20:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
wat is dat?quote:
Boys onlyquote:Op zondag 3 maart 2013 20:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geile britse dames in uniformen, ja toch
Iemand die kleine kinderen verkrachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zijn veel scholen hier nu eenmaalquote:
Oooh aha, wel geinigquote:
Vooral wiskundequote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
doe je dan specifieke dingen of een beetje all round
Meestal wiskunde en heel soms voor een paar mensen NL (uitspraak vooral).quote:Op zondag 3 maart 2013 20:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oooh aha, wel geinigEn doe je dan alles of alleen specifieke vakken?
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooit een carrière in de Rooms-Katholieke kerk overwogen?
quote:Op zondag 3 maart 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo'n grap wou ik ook makenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
*noteert dat er aardige leraren blijken te zijn*quote:
Oh zo'n schoolquote:
Het went. Op een gegeven moment is het niet anders dan wonen in Amsterdam of waar dan ook eigenlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lijkt me wel tof om daar te wonen Stu
Maar in de supermarkten is veel meer keus qua kaas enzo. Cheddar is hier echt verschrikkelijkquote:Op zondag 3 maart 2013 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het went. Op een gegeven moment is het niet anders dan wonen in Amsterdam of waar dan ook eigenlijk
Dat eet ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar in de supermarkten is veel meer keus qua kaas enzo. Cheddar is hier echt verschrikkelijkAlleen daarom zou ik al in de UK willen wonen.
heyquote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
I'm so happy cause today I've found my friends they're in my head
pixiesquote:Op zondag 3 maart 2013 20:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hey
been trying to meet you
hey
must be a devil between us
or whores in my head
whores at my door
whores in my bed
but hey
where
have you
been if you go i will surely die
His eyelids closed shutquote:
ken ik nietquote:Op zondag 3 maart 2013 20:53 schreef jordyqwerty het volgende:
No I do not think that you could love me anyway,
Because you are inferior to me.
And no I do not think that you could love me anyway,
Because you are superior in all aspects to me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beyonce is beter ditdatquote:
Leuk voor een keertje, maar geen blijvertje voor mijquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]echoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben waarschijnlijk legolasquote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben Gollum volgens een LOTR quiz
quote:Op zondag 3 maart 2013 21:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik ben waarschijnlijk legolas
goodlookin en shit
Kan je mij ook toevoegen op skype, ik verveel mequote:
Ik heb jou toch al op whatsapp.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Kan je mij ook toevoegen op skype, ik verveel me
je hoeft niet te strippen enzo, doe dat maar bij pizza
Twilight Sparklequote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.quotev.com/qui(...)-Magic-pony-are-you/
Fluttershyquote:Op zondag 3 maart 2013 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.quotev.com/qui(...)-Magic-pony-are-you/
we zijn dezelfde ponyquote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fluttershy
While you tend to be a bit of a "delicate flower", you have inner strength just waiting to blossom. First of all though, you need to build up your confidence- because you can be far too insecure with yourself. But there are many positive elements to your sensitive side too; for starters, you're a real sweetheart! Without fail you'll do your best to look after a friend in need and care for them with all the love you have, and with your softness, gentle nurturing and peace-making ways you can help relax anyone in a crisis. Some would say you're as sweet as honey!
quote:
link?quote:Op zondag 3 maart 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ben 90% Gollum, nu voel ik me vies.
LOL check hoe Kurt alles slooptquote:Op zondag 3 maart 2013 21:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://quizfarm.com/quizz(...)r-are-you-most-like/
ik ookquote:Op zondag 3 maart 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fluttershy
While you tend to be a bit of a "delicate flower", you have inner strength just waiting to blossom. First of all though, you need to build up your confidence- because you can be far too insecure with yourself. But there are many positive elements to your sensitive side too; for starters, you're a real sweetheart! Without fail you'll do your best to look after a friend in need and care for them with all the love you have, and with your softness, gentle nurturing and peace-making ways you can help relax anyone in a crisis. Some would say you're as sweet as honey!
awhquote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jullie hebben wel coole karakters waarom ben ik gvd gollem
omdat je lelek benquote:Op zondag 3 maart 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jullie hebben wel coole karakters waarom ben ik gvd gollem
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |