Klinkt goedquote:Op zondag 3 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had woensdag poffertjes. En toen vrijdag weer, en dan zacht van binnen. Het was zo lekker.
Zacht van binnen? Wat.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik had woensdag poffertjes. En toen vrijdag weer, en dan zacht van binnen. Het was zo lekker.
Ohquote:Op zondag 3 maart 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja poffertjes zijn helemaal luchtig van binnen
Nee dan zijn ze niet gaarquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh
ik dacht poffertjes met een vloeibare kern net als die vieze snoepjes.
Ik probeerde van Hypo te eten vanmiddag, haar armen als kippenkluifjes zeg maar, stelde ze niet op prijs.quote:
Dat klinkt ronduit smerigquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Oh
ik dacht poffertjes met een vloeibare kern net als die vieze snoepjes.
Nee gvdquote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik probeerde van Hypo te eten vanmiddag, haar armen als kippenkluifjes zeg maar, stelde ze niet op prijs.
Ik eet ook gewoon prom af en toequote:Op zondag 3 maart 2013 19:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik probeerde van Hypo te eten vanmiddag, haar armen als kippenkluifjes zeg maar, stelde ze niet op prijs.
Pizzaquote:Op zondag 3 maart 2013 19:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Anonymous asked you:
Friends? -J
wie is dezen
Waarom moest dat oraal er nou bijquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik straks maar even een banaan oraal naar binnen werk
Net gedaan, bananenquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik straks maar even een banaan oraal naar binnen werk
Dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op zondag 3 maart 2013 20:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom moest dat oraal er nou bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |