SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik dacht ik help je even, je was bezig enzulksquote:Op zondag 3 maart 2013 19:29 schreef -Engel- het volgende:
topic kaap..... ik was bezig en toen paf..... was mijn topic weg
Maar wel een naamtopic
Ik leef alleen niet onder een steenquote:
Ik heb de boeken niet gelezen, maar volgens mij vind ik mijn leesvoer toch beter ... naja ik zie t vanzelf.... als het/de boek(en) mijn kant ooit opkomenquote:
Ik was zo nieuwsgierig naar hoofdstuk 25 dat ik alleen die even gelezen heb.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb de boeken niet gelezen, maar volgens mij vind ik mijn leesvoer toch beter ... naja ik zie t vanzelf.... als het/de boek(en) mijn kant ooit opkomen
Ja, maar er is een topic voor mensen die echt geïnteresseerd zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 19:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
IJshocky mag ook best hier gepost worden.... gewoon eens wat anders dan elke x voetbal
Oh dan hebben we iets gemeenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar zit ie anders ook niet onder.....
Welke film?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
films binnen, nu op de usb stick zetten
hahahaha zo van.... JAAAAA nu weet ik het ookquote:Op zondag 3 maart 2013 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik was zo nieuwsgierig naar hoofdstuk 25 dat ik alleen die even gelezen heb.
crosspost ...quote:Op zondag 3 maart 2013 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar er is een topic voor mensen die echt geïnteresseerd zijn![]()
Goeie keuzesquote:Op zondag 3 maart 2013 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
scarface, reservoir dogs, en pulp fiction
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
films binnen, nu op de usb stick zetten
wasda?quote:
Jep, nog nooit gezienquote:
quote:
Welke?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
Zo ook maar weer even een film aanslingeren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |