Dan wordt dat wel eens tijdquote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef Gezicht het volgende:
Ik woon al sinds m'n geboorte in Limburg en heb nog nooit Bufkes gehad.
Ik 1x, veel te duurquote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef Gezicht het volgende:
Gesproken als een echte Hollander.quote:
Dan kom je zeker ook nooit bij de Bakker Bart, Subway, McD, Burger King, KFC of elke andere willekeurige broodjes zaak?quote:
Zelden.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan kom je zeker ook nooit bij de Bakker Bart, Subway, McD, Burger King, KFC of elke andere willekeurige broodjes zaak?
Die kunnen allemaal niet op tegen een broodje limburger/werrem sjink.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan kom je zeker ook nooit bij de Bakker Bart, Subway, McD, Burger King, KFC of elke andere willekeurige broodjes zaak?
Je gaat naar Maastricht en bent verrast dat ze Maastrichts spreken?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik in Maastricht woonde ging ik wat boodschappen doen. Het kassameisje stelde me ongeveer dezelfde vraag als Hostimeister in zijn post deed, en ik begreep er uiteraard geen fuck van nog destijds. Dus ik zo, met een hele overdreven harde G: "Pardon, wat zeggggg je?"
Herhaalt ze gewoon precies hetzelfde als wat ze al eerder gezegd had
Bedankt, heel behulpzaam van je
Sjengen zijn dan ook het uitschot van Limburg.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
De eerste dag dat ik in Maastricht woonde ging ik wat boodschappen doen. Het kassameisje stelde me ongeveer dezelfde vraag als Hostimeister in zijn post deed, en ik begreep er uiteraard geen fuck van nog destijds. Dus ik zo, met een hele overdreven harde G: "Pardon, wat zeggggg je?"
Herhaalt ze gewoon precies hetzelfde als wat ze al eerder gezegd had
Bedankt, heel behulpzaam van je
Brödje Limburgerquote:Op maandag 4 maart 2013 16:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Die kunnen allemaal niet op tegen een broodje limburger/werrem sjink.
Nee mensen in Venlo zijn leuk. Wat een asociaal kuttuig is dat.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Sjengen zijn dan ook het uitschot van Limburg.
Alles boven Sittard is eigenlijk ook geen Limburg.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:35 schreef andre_k het volgende:
[..]
Nee mensen in Venlo zijn leuk. Wat een asociaal kuttuig is dat.
Heb die in jou plaatje nog nooit gehad, maar het Leeuw pils is echt niet te zuipen en je krijgt er de ziekste katers van.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Alles boven Sittard is eigenlijk ook geen Limburg.
[..]
Heb die in jou plaatje nog nooit gehad, maar het Leeuw pils is echt niet te zuipen en je krijgt er de ziekste katers van.
Roermond > Sittardquote:Op maandag 4 maart 2013 16:36 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Alles boven Sittard is eigenlijk ook geen Limburg.
Roermond hoort dan wel weer bij Limburg, maar verder is alles tussen Sittard en Eindhoven kut.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Roermond > Sittard
Leeuw bier is idd goor.
Kan ik wel mee inkomen ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Roermond hoort dan wel weer bij Limburg, maar verder is alles tussen Sittard en Eindhoven kut.
Ik was vooral verbaasd dat ze niet, naast het Maastrichts, ook Nederlands sprak, maar iemand die zo slim is als jij had dat vast meteen al doorquote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
[..]
Je gaat naar Maastricht en bent verrast dat ze Maastrichts spreken?
Randstad: het verschil tussen een G en een CH niet kunnen uitspreken en 't daarom harde G noemen.Of er Maastrrrrrricht van maken, terwijl er duidelijk één 'r' staat.
+1quote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef Gezicht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |