BEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANKT HEquote:Op maandag 4 maart 2013 14:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb verder helemaal geen problemen met de stad of de provincie of de mensen (die zijn net zo kut als waar ik opgegroeid ben), het is puur dat accent.
of dat ze alles en iedereen 'jong' noemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
BEDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANKT HE
ICH GOA FF KMISSIES DOOAAAN
wtf zijn kmissies
ja vrienden van mij doen datquote:Op maandag 4 maart 2013 14:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
of dat ze alles en iedereen 'jong' noemen.
HOIIII JOOOOONG!
MEEEEH JOOOONG, BOE BIST DIEIEIEIEIEIECH??
IEDEREEN doe dat hier, lijkt het wel eensquote:Op maandag 4 maart 2013 14:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja vrienden van mij doen datIk verbaas me daar nog steeds over
eentje zegt ook standaard "jungske" tegen mequote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
IEDEREEN doe dat hier, lijkt het wel eens
quote:
Ja dat is alleen in het zuiden.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
of dat ze alles en iedereen 'jong' noemen.
HOIIII JOOOOONG!
MEEEEH JOOOONG, BOE BIST DIEIEIEIEIEIECH??
Die vent is in het echt ook echt geniaal. Komt uit Meldersloquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe NL er eigenlijk hoort uit te zien.
Gulpener Grilworst, ga ik meestal voorquote:
Die maar eens proberen! broodje limburgs gehakt met extra saus begon het bij mij meequote:Op maandag 4 maart 2013 15:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Gulpener Grilworst, ga ik meestal voor
Ik weet nog dat ze er eentje opende op plein 1992 in Maastricht, blij dat ik niet meer naar Heerlen moest voor mijn broodje Bufkes. Tegenwoordig zitten ze zelfs al buiten Limbabwequote:
in Roermond hebben we er 3.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze er eentje opende op plein 1992 in Maastricht, blij dat ik niet meer naar Heerlen moest voor mijn broodje Bufkes. Tegenwoordig zitten ze zelfs al buiten Limbabwe
ja echt wel:Dquote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
die pak ik ook altijd!! die is echt godlike
wacht ho... wat? Buiten Limburg, waar dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ze er eentje opende op plein 1992 in Maastricht, blij dat ik niet meer naar Heerlen moest voor mijn broodje Bufkes. Tegenwoordig zitten ze zelfs al buiten Limbabwe
http://www.bufkes.nl/onze-vestigingenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
wacht ho... wat? Buiten Limburg, waar dan?
what the fuuuck... serieus nog nooit buiten Limburg tegengekomen. Maargoed, goede zaak wel, dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://www.bufkes.nl/onze-vestigingen
Like, everywhere
WTF Heerlen heeft er 5?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
http://www.bufkes.nl/onze-vestigingen
Like, everywhere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |