Dat begrijp ik ook wel, je moet je sarcasme alleen wel in de juiste context gebruiken.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
heb bij jou een beetje een beeld dat je met een koevoet op de hoek van de bank zit, want stel je voor dat hij er "ook zo een" is.
Mja, dat kwam vooral doordat er even een meisje was waarmee het klikte en het leek te gebeuren. Vooral die momenten van samen zijn, tegen elkaar zitten, knuffelen en kletsen. Zoenen. Mijn hoofd was op die momenten helemaal leeg.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah en zie, je kán wel gelukkig zijn! Dat is een goed teken.
Weet je nog wat de aanleiding was daarvoor? En weet je ook nog hoe het weer weg ging? Had je overigens verwacht dat het niet permanent zou zijn? Kan het permanent zijn, denk je?
Oh jezusquote:Op zondag 3 maart 2013 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
heb bij jou een beetje een beeld dat je met een koevoet op de hoek van de bank zit, want stel je voor dat hij er "ook zo een" is.
Die gasten daten juist nietquote:Op zondag 3 maart 2013 17:24 schreef formerjellybean het volgende:
Catfish heeft al mijn behoefte om internet te daten helemaal gekilldniet dat ik er een fan van was maar nu helemaal
Ik hoop voor je dat je goed genoeg bent om voor hem te kunnen kokenquote:
Dat klopt ook. Natuurlijk kan een relatie je veel geluk geven, maar als jij niet met jezelf gelukkig bent zul je ook niet iemand gelukkig kunnen maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, dat kwam vooral doordat er even een meisje was waarmee het klikte en het leek te gebeuren. Vooral die momenten van samen zijn, tegen elkaar zitten, knuffelen en kletsen. Zoenen. Mijn hoofd was op die momenten helemaal leeg.
Maar ze zeggen me hier steeds dat geluk niet van buiten moet komen, maar van binnen.
ergens snap ik je wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, dat kwam vooral doordat er even een meisje was waarmee het klikte en het leek te gebeuren. Vooral die momenten van samen zijn, tegen elkaar zitten, knuffelen en kletsen. Zoenen. Mijn hoofd was op die momenten helemaal leeg.
Maar ze zeggen me hier steeds dat geluk niet van buiten moet komen, maar van binnen.
Ik had het gevoel dat ik haar heel blij maakte, maar kennelijk toch niet genoeg of zag ze toch tegen iets op.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt ook. Natuurlijk kan een relatie je veel geluk geven, maar als jij niet met jezelf gelukkig bent zul je ook niet iemand gelukkig kunnen maken.
ik plaag je maar, jonge oudere dame.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jezus![]()
In het echt ben ik verdomd aardig, ik stel me hier vaak wat harder op om te voorkomen dat ik gehosseld word
Ik begrijp dat je dat gevoel terug wilt, maar dat zal je inderdaad nooit lukken door te forceren. Rustig aan, stapje voor stapje aan jezelf werken.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik haar heel blij maakte, maar kennelijk toch niet genoeg of zag ze toch tegen iets op.
Ik beschouw het echt als een hele gelukkige tijd. Misschien is het stom, maar je moet beseffen dat ik gewoon nooit zo gelukkig, kalm en tevreden ben geweest als die tijd en ik wil het terug. Misschien probeer ik dat wel te geforceerd.
Het is allesbehalve stom, begrijpelijk juist dat je dat gevoel terug wilt! Herkenbaar ook. Ik denk inderdaad dat je er veel te geforceerd mee omgaatquote:Op zondag 3 maart 2013 17:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat ik haar heel blij maakte, maar kennelijk toch niet genoeg of zag ze toch tegen iets op.
Ik beschouw het echt als een hele gelukkige tijd. Misschien is het stom, maar je moet beseffen dat ik gewoon nooit zo gelukkig, kalm en tevreden ben geweest als die tijd en ik wil het terug. Misschien probeer ik dat wel te geforceerd.
verliefd zijn staat gelijk aan een hoger dopamineniveau in je hersenen. dus dat gevoel is geen standaard, is ook geen "ik ben gelukkig"- gevoel, het is een teken dat je verliefd bent.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kon op dat moment zelfs tegenslagen gewoon met gemak aan en had alles, ondanks dat ik het nog steeds druk had, ontzettend goed onder controle.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je dat gevoel terug wilt, maar dat zal je inderdaad nooit lukken door te forceren. Rustig aan, stapje voor stapje aan jezelf werken.
Een hulpverlener kan je ondersteunen bij dat traject. En ja, het kan een zwaar traject worden, maar dan verandert er in ieder geval iets en heb je niet meer het idee dat je stilstaat.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kon op dat moment zelfs tegenslagen gewoon met gemak aan en had alles, ondanks dat ik het nog steeds druk had, ontzettend goed onder controle.
Ik weet ook wel dat forceren niet werkt, maar ik weet gewoon niet hoe en of ik het moet bereiken en het werkte.
Aan mezelf werken en mezelf gelukkig krijgen is ook iets wat ik mezelf niet zo goed kan voorstellen. Dat doel lijkt zo ver weg, ben nooit uit mezelf gelukkig geweest, en het voelt als een hele lange en vermoeiende route om daar te moeten komen. Tegelijkertijd moet ik gewoon al heel hard vechten tegen alle dagelijkse onzekerheden, angsten en problemen. Is het zo gek dat ik tijdens dat gevecht geen trek heb in die lange en vermoeiende route?
Ik zie gewoon een ontzettend zwaar traject waarvan het niet eens zeker is of het me iets oplevert. Het kan mislukken, wat het oplevert kan ik me niet eens voorstellen. Tegelijkertijd zie ik heel veel werk en gedoe en weet ik dat het veel nieuwe problemen gaat geven. En dat terwijl ik ook al met de dagelijkse dingen en huidige problemen zit.
Jullie roepen altijd maar heel kortaf psycholoog, maar ik zie gewoon niet in of en wat mij dat oplevert en ik zie er vreselijk veel nadelen aan. Jullie zien dat niet goed en proberen op de verkeerde manier mij te dwingen om iets te doen.
die leert je relativeren en omgaan met afwijzing van mensen. kan je helpen met het vergroten vn je eigenwaarde, en het verminderen van je depressieve gevoelens. en dat ook mocht je een psychische stoornis hebben.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kon op dat moment zelfs tegenslagen gewoon met gemak aan en had alles, ondanks dat ik het nog steeds druk had, ontzettend goed onder controle.
Ik weet ook wel dat forceren niet werkt, maar ik weet gewoon niet hoe en of ik het moet bereiken en het werkte.
Aan mezelf werken en mezelf gelukkig krijgen is ook iets wat ik mezelf niet zo goed kan voorstellen. Dat doel lijkt zo ver weg, ben nooit uit mezelf gelukkig geweest, en het voelt als een hele lange en vermoeiende route om daar te moeten komen. Tegelijkertijd moet ik gewoon al heel hard vechten tegen alle dagelijkse onzekerheden, angsten en problemen. Is het zo gek dat ik tijdens dat gevecht geen trek heb in die lange en vermoeiende route?
Ik zie gewoon een ontzettend zwaar traject waarvan het niet eens zeker is of het me iets oplevert. Het kan mislukken, wat het oplevert kan ik me niet eens voorstellen. Tegelijkertijd zie ik heel veel werk en gedoe en weet ik dat het veel nieuwe problemen gaat geven. En dat terwijl ik ook al met de dagelijkse dingen en huidige problemen zit.
Jullie roepen altijd maar heel kortaf psycholoog, maar ik zie gewoon niet in of en wat mij dat oplevert en ik zie er vreselijk veel nadelen aan. Jullie zien dat niet goed en proberen op de verkeerde manier mij te dwingen om iets te doen.
The man has spokenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is ook niet vreemd dat je er tegen op ziet Benzin, en geloof me ik snap het heel goed.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Tja, dat is ook zo. Ongelukkig zijn kan je niet opvullen met geluk; dat ongeluk zal moeten plaatsmaken voor geluk. Dat is iig iets wat ik voor mezelf ontdekte toen ik merkte dat ongelukkig was terwijl ik met een meisje had waar ik van hield. Na die tijd heb ik me gericht op gelukkig worden met mezelf en dat werpt z'n vruchten af.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Haha oke man.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, je moet je sarcasme alleen wel in de juiste context gebruiken.
In dit geval sloeg dat nergens op.
Geloof jij in aliens!!! Wauw!!quote:Op zondag 3 maart 2013 17:51 schreef firefly3 het volgende:
Jullie zitten in een oneindige lusAls aliens dit zien lachen ze zich dood. Om het te simplificeren ziet het gesprek er zo uit:
A
B
A
B
A
B
A
B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |