Gastquote:
HAHAHA AUTISTquote:Mijn zoon van 4 is niet verantwoord met een zaag, hamer oid. Bij ons op de kleuterschool hebben ze dat gelukkig niet. Ik zou namelijk niet weten wat mijn zoon allemaal zou kunnen aanrichten. Thuis mag hij daar ook niet mee spelen.
quote:jongen A heeft me tegen mijn piemel geslagen
Of zullen we het Viva Forum overnemen/ Bezettenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef bobbernaut het volgende:
Zullen we zo even het viva forum trollen?
not in the mood; kan nu alleen maar obvious trolls maken.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef bobbernaut het volgende:
Zullen we zo even het viva forum trollen?
Zeg pak eens een uiquote:Op zondag 3 maart 2013 19:14 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
not in the mood; kan nu alleen maar obvious trolls maken.
een kat met iets op zijn hoofd!quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb mijn UI al 5 jaar! en soms een gifje met een adelaar ofzo maar dat was te nazi achtig .
kattenquote:
WTF hoe komen ze er op om dat te vragen! Maar wel vet man op dat er op te doen!quote:Op zondag 3 maart 2013 19:21 schreef Curlbrah het volgende:
[..]heb het GDI logo op mijn bankpas staan; soms kom ik bij de kassa en dan vragen de kassa meisjes of dat een nazi adelaar is.
[..]
kattendit is reddit niet
quote:
mij niet kennenquote:Op zondag 3 maart 2013 19:38 schreef mar456 het volgende:
Onze SC wordt overgenomen door boys die niemand kent.
Wegwezuhhhhh
maak mij even een UI vanaf de wcquote:Op zondag 3 maart 2013 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb diarree. Balen. Dat wilde ik even kwijt vanaf de pot.
heb je pruimtabak gekauwd?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heb diarree. Balen. Dat wilde ik even kwijt vanaf de pot.
quote:
Huisvrouwen trollen is leukerquote:Op zondag 3 maart 2013 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom kunnen we niet gewoon een andere Sc hier ergens bezetten? das makkelijker
Leuk taaltje!quote:
sim city 2000?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |