SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens gebruikt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
Ik zie net dus dat ik dus echt zo'n strengenzweep heb liggen.
Appen of ik geloof je nietquote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Royco1 het volgende:
Ik zie net dus dat ik dus echt zo'n strengenzweep heb liggen.
Op jou neem ik aanquote:
'Kom maar hier met je billen en dan voel je vanzelf hoe echt 'ie is' is hier het enige juiste antwoord.quote:
Dat durft ie nietquote:Op zondag 3 maart 2013 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Kom maar hier met je billen en dan voel je vanzelf hoe echt 'ie is' is hier het enige juiste antwoord.
Wat moet 'ie met zo'n zweep dan?quote:
Dat zeg je nuquote:
Ik geloof je alleen nietquote:
Ruim anderhalf uur later en je hebt nog steeds je adres niet doorgegeven, zelfs geen valse. Als iemand klappen met zo'n zweep verdient....quote:
Dat dus!quote:
Oma zegt dat alles wat op de grond ligt vies isquote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Raap me op![]()
Ik ben echt TE moe voor dit soort conversaties
Neuh, blijven liggen is ook goedquote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
Raap me op![]()
Ik ben echt TE moe voor dit soort conversaties
Maar als je ballen hebt post je nu een foto van jezelf en jouw zweep hier in het topicquote:
En waarom zou ik dat doen? Zodat jij je er zelf op kunt afrukken?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar als je ballen hebt post je nu een foto van jezelf en jouw zweep hier in het topic
Ik denk eerder dat ik het gebruik om mijn orgasme uit te stellenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat doen? Zodat jij je er zelf op kunt afrukken?
Down boy!quote:
Milf-hunter jij.quote:
Jij denkt toch dat het een vals adres is danquote:Op zondag 3 maart 2013 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruim anderhalf uur later en je hebt nog steeds je adres niet doorgegeven, zelfs geen valse. Als iemand klappen met zo'n zweep verdient....
Niet op voorhand, ik hou rekening met de mogelijkheid.quote:
quote:
Ga slapen danquote:Op zondag 3 maart 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik trek me terug uit deze discussie
ik ben echt moe
Ik erg? Hoe kom je daar nu bij?quote:
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 3 maart 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben echt moe
Hihi trekken.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben echt moe
Eerst ff klaarkomen, daarna direct in slaap vallen.quote:Op zondag 3 maart 2013 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
hihihi![]()
oh dear gawd
geil zijn EN moe is niet goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |