SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:StatsAjax twitterde op zondag 03-03-2013 om 11:45:35Opvallend: Gisteren won na Poulsen (8) Viktor Fischer (7) de meeste duels aan de kant van Ajax. reageer retweet
Middenvelders scoren ook niet echt veel. Maar uit de aanval komt ook helemaal niks. Hopen dat Viktor en Kolbeinn snel in vorm raken.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Iwanius het volgende:
Ja en weet je wat nog opvallender is? Dat er amper iets voortkomt uit onze aanvallers!
Verdedigers en middenvelders die de doelpunten moeten maken.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef stoeltafel het volgende:
Al 7 wedstrijden hebben de aanvallers niet gescoord, ziek.
Hoewel het natuurlijk niet goed is speelt dat al wat langer natuurlijk. De afgelopen 2 jaar is Ajax kampioen geworden met een clubtopscorer met maar 13 doelpunten.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Iwanius het volgende:
Ja en weet je wat nog opvallender is? Dat er amper iets voortkomt uit onze aanvallers!
Verdedigers en middenvelders die de doelpunten moeten maken.
Nou overdrijf je weer, ging net zo goedquote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef Tyron het volgende:
Als we echt een paar goed scorende aanvallers hadden heHad Eriksen al 60+ assists.
wat is nou belangrijker, de topscoorder af leveren of kampioen worden? dat laatste lijkt me!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel het natuurlijk niet goed is speelt dat al wat langer natuurlijk. De afgelopen 2 jaar is Ajax kampioen geworden met een clubtopscorer met maar 13 doelpunten.
Beide. Als Ajax een scorende voorhoede had zaten ze nu nog in 3 toernooien.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:45 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
wat is nou belangrijker, de topscoorder af leveren of kampioen worden? dat laatste lijkt me!
Ajacied422 de nieuwe Aad300quote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
(15 + 1 + 12 + 10 + 14 + 18 + 11 + + 7 + 9) / 9 = ongeveer 11 als moeilijkheidsgraad van het speelschema.
Hij mag zelf ook wel wat meer gaan scoren.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:44 schreef Tyron het volgende:
Als we echt een paar goed scorende aanvallers hadden heHad Eriksen al 60+ assists.
Ok.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij mag zelf ook wel wat meer gaan scoren.
doe datzelfde eens met pisjequote:Op zondag 3 maart 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
(15 + 1 + 12 + 10 + 14 + 18 + 11 + + 7 + 9) / 9 = ongeveer 11 als moeilijkheidsgraad van het speelschema.
Is goed.quote:
Feijenoord zal wel ruim boven de 11 zittenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is goed.
2 + 5 + 7 + 9 + 10 + 13 + 15 + 16 + 18
PSV ook afrondend op 11.
Ajax had iets van 10.77778 oid
PSV heeft 10.55555555566
Ik heb nu wel meer vertrouwen in dat we bij AZ winnen. Blijft PSV uit over als de enige lastige wedstrijdquote:Op zondag 3 maart 2013 16:53 schreef ejfaar het volgende:
Wel prachtig dat AZ het zo slecht doet. Over 2 weken winnen van die kazen en de kans is groot dat ze wel hun best moeten doen tegen P$V
Mijn vertrouwen is nog niet erg groot. PEC kan ook puntenverlies opleveren. Als de aanvallers niet scoren... Je kunt niet verwachten dat Moisander er elke week zoeen inschiet.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu wel meer vertrouwen in dat we bij AZ winnen. Blijft PSV uit over als de enige lastige wedstrijd
PEC probeert van de kleine clubjes dan juist wel weer te voetballen. Dus heb je wel een kans.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:10 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen is nog niet erg groot. PEC kan ook puntenverlies opleveren. Als de aanvallers niet scoren... Je kunt niet verwachten dat Moisander er elke week zoeen inschiet.
Tevens probeerde Twente te voetballen en de kleine clubjes niet.
Het bekerticket is gewoon de laatste voorronde tochquote:Op zondag 3 maart 2013 17:09 schreef kurk_droog het volgende:
Waarom zou AZ die Europese plek willen met 1000 voorrondes in Juni al?
Klopt, maar als PEC verstandig is dan proberen ze niet te voetballen. Heb je de grootste kans tegen Ajaxquote:Op zondag 3 maart 2013 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PEC probeert van de kleine clubjes dan juist wel weer te voetballen. Dus heb je wel een kans.
quote:Op zondag 3 maart 2013 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het bekerticket is gewoon de laatste voorronde toch
Maar PEC denkt ook zo kans te maken, ze wonnen tenslotte ook in Eindhoven.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt, maar als PEC verstandig is dan proberen ze niet te voetballen. Heb je de grootste kans tegen Ajax
Klopt, maar psv is zelf ook zo'n antiploegquote:Op zondag 3 maart 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar PEC denkt ook zo kans te maken, ze wonnen tenslotte ook in Eindhoven.
Die kunnen dat niet, dus wordt een vrij makkelijke overwinning, mede door de rust periodequote:Op zondag 3 maart 2013 17:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt, maar als PEC verstandig is dan proberen ze niet te voetballen. Heb je de grootste kans tegen Ajax
Ik hoop hetquote:Op zondag 3 maart 2013 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kunnen dat niet, dus wordt een vrij makkelijke overwinning, mede door de rust periode
Maar welke lastige wedstrijden krijgen we nog meer? Thuis moet je sowieso alles winnen en uit naar NAC, Groningen, AZ en PSV. Waar NAC en Groningen niks meer zijn. AZ totaal niet in vorm. En PSV als enige lastig dus.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt, maar psv is zelf ook zo'n antiploeg
Ik maak me juist druk om de makkelijke potjes.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar welke lastige wedstrijden krijgen we nog meer? Thuis moet je sowieso alles winnen en uit naar NAC, Groningen, AZ en PSV. Waar NAC en Groningen niks meer zijn. AZ totaal niet in vorm. En PSV als enige lastig dus.
Ik maak me nergens meer druk overquote:Op zondag 3 maart 2013 17:20 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik maak me juist druk om de makkelijke potjes.
AZ is altijd lastig voor Ajax uitquote:Op zondag 3 maart 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar welke lastige wedstrijden krijgen we nog meer? Thuis moet je sowieso alles winnen en uit naar NAC, Groningen, AZ en PSV. Waar NAC en Groningen niks meer zijn. AZ totaal niet in vorm. En PSV als enige lastig dus.
Ach die goeie ouwe tijd dat je gewoon 3 punten van tevoren kon opschrijven ligt ver achter ons, maar dat geldt voor de rest ook.quote:
Ik ben er ook niet zo heel zeker van. Maar nu ze er in de beker van hebben verloren, verwacht ik wel revanche.quote:
AZ is wel lastig ja. In 2009 wonnen we daar voor het laatst toch? En bij PSV wonnen we in 2007 voor het laatstquote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef SaulGoodman het volgende:
Ben bang dat we van AZ en PSV beide niet winnen. AZ ligt ons niet en een uitwedstrijd bij de nummer één van de competitie is nooit makkelijk. Het zal nog maar moeten blijken of het genoeg is als je alle overige wedstrijden wel wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |