Ik weet niet wat de req. Voor 522 gaat wordenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou ik mee wachten, tenzij je met de valor van deze week over de cap komt. De "oude" valor rewards worden goedkoper als de patch er is. En je kunt de valor misschien beter gebruiken voor nieuwe 522 gear.
Upgrading gaat weg toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:04 schreef Olment het volgende:
Laten we hopen dat je niet weer maanden achter elkaar elke dag dailies moet doen om 1 gearpiece te kunnen upgraden.
BTW,, ik heb een heroic bracer (gekocht BMAH) is het waard om die nou nog up te graden? ilvl 509 meen ik.
klopt, daarom mijn vraag of het op een hc piece waard is om nog te doen voor het weg gaatquote:
Hmm.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:09 schreef Olment het volgende:
[..]
klopt, daarom mijn vraag of het op een hc piece waard is om nog te doen voor het weg gaat
van 509 naar 517 meen ik. (2x 4ilvl voor 750v ea)
Dr word eigenlijk al antwoord op gegevenquote:we don’t want to create a trap where people are wondering what’s more lucrative: spend currency on new items, or on the new gear appearing on vendors? (Hint: It’s the new gear on vendors.)
Van Shado-Pan Assault kun je op neutral een necklace kopen en op friendly bracers, trinket en ring: http://ptr.wowdb.com/fact(...)uired-by-item-page=2quote:Op maandag 4 maart 2013 12:39 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de req. Voor 522 gaat worden
Kut rep farmen overalquote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van Shado-Pan Assault kun je op neutral een necklace kopen en op friendly bracers, trinket en ring: http://ptr.wowdb.com/fact(...)uired-by-item-page=2
Neutral ben je sowieso al wanneer de patch live gaat, dus iig al een 522 neck. En dan krijg je in LFR tot friendly rep (2999/3000) voor trash en 300 rep per boss, dan zit je na een clear dus sowieso op friendly hoog genoeg voor de andere 3 items. 12 bazen x 300 en nog een berg trash.
hoop wel iets fatsoenlijks. 480-490. Dat je iig nog een doel hebt om de "oude" raids te doen ipv met 90 gelijk doorspringen na de laatste nieuwe raid.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Kut rep farmen overal
Al bekend welk ilvl je nodig heb voor lfr?
480?
zover ik weet is dit niet mogelijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand ook of het mogelijk is om een Amerikaans wowaccount om te zetten in een Europees? Dus met behoud van je chars?
Is niet mogelijk neequote:Op maandag 4 maart 2013 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand ook of het mogelijk is om een Amerikaans wowaccount om te zetten in een Europees? Dus met behoud van je chars?
Huidige VP wordt toch omgezet in JP als de nieuwe patch live gaat? Of had ik dat verkeerd gelezen? Want als dat zo is, dan heeft het weinig zin nu al VP te gaan sparen. Tenzij je daarna met de JP huidige items kan kopen tegen een lagere prijs.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou ik mee wachten, tenzij je met de valor van deze week over de cap komt. De "oude" valor rewards worden goedkoper als de patch er is. En je kunt de valor misschien beter gebruiken voor nieuwe 522 gear.
Valor Points worden ditmaal niet gereset.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:13 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Huidige VP wordt toch omgezet in JP als de nieuwe patch live gaat? Of had ik dat verkeerd gelezen? Want als dat zo is, dan heeft het weinig zin nu al VP te gaan sparen. Tenzij je daarna met de JP huidige items kan kopen tegen een lagere prijs.
Tjahquote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef Wolve000 het volgende:
Voor niks m'n valor opgemaakt voor we de verhuizing in gingen...
Ik heb ook al een paar weken niet ingelogd.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:21 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
TjahDas idd pech! Was toch al een paar weken bekend hoor! ^^
Ik heb zelf geen VP gegrind, had er geen zin in, dus heb er nog maar 1650
Spirit Shellquote:
helaas wordt deze generfed volgende weekquote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Spirit Shell
Zorg dat je per gevecht weet wanneer er een damage spike komt, en zorg dat iedereen spirit shell op zich heeft.
Ik probeer tijdens de stukken met weinig damage zoveel mogelijk smite te spammen.
patch is morgen hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:32 schreef Olment het volgende:
[..]
helaas wordt deze generfed volgende weekHijs te OP xD
vind het altijd wel nadeel dat nu 95% van elke realm die dingen gaat FARMEN!!! totdat ze een rare hebben en daarmee totaal geen rekening houden met de andere mensen die er gewoon 1 willen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef Bienelientjee het volgende:
http://www.wowhead.com/ne(...)lectible-battle-pets
*Poetst alvast haar pokéwowballen op!*![]()
Tjah, je hebt mensen die er gewoon voor willen gaan om ze allemaal rare te vinden. Dat is het risico van het poké spelletje!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:14 schreef Olment het volgende:
[..]
vind het altijd wel nadeel dat nu 95% van elke realm die dingen gaat FARMEN!!! totdat ze een rare hebben en daarmee totaal geen rekening houden met de andere mensen die er gewoon 1 willen.
ag, ik vind dat sinds ze die battlestones hebben geadd dat mensen niet meer hardcore na rares hoeven te zoeken terwijl ze battlestones aan het stacken zijn in hun bank.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Tjah, je hebt mensen die er gewoon voor willen gaan om ze allemaal rare te vinden. Dat is het risico van het poké spelletje!Moet je er maar eerder zijn om ze te vangen!
(Nu zoek ik ze niet persé in rare ofsow...)
Allemaal zo geworden doordat ze het zelf keer op keer meegemaakt hebben. Join the club!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:42 schreef Olment het volgende:
ik vind zowieso dat de spelers die atm nog wow spelen behoorlijk arrogant zijn. Niemand houdt meer rekening met elkaar, niemand passt nog gear nadat die zelf al 3 pieces heeft gehad.
Ikke, ikke, ikke en de rest van de realm kan stikken.
Waar is de goede ouwe tijd
nouja, als ik heel eerlijk moet zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allemaal zo geworden doordat ze het zelf keer op keer meegemaakt hebben. Join the club!
Ja precies. Of dat je net de mobs aant slopen bent die naast een rare elite lopen zodat je die elite veilig kunt aanvallen zonder in je back te worden geraped. Nakt iemand anders dr met de elite van door :Squote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:49 schreef Omega het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens. Soms voor een quest of een herb of een ore, vecht ik met wat mobs zodat ik het kan pakken, komt iemand aanvliegen pakt die herb, stolen vegi, of wat dan ook, en vliegt weer lekker weg. Ik stuur dan altijd een whisper Thief. Worden ze vaak boos om mij "It is only a herb", duh het gaat mij juist niet om de herb, maar om die mentaliteit.
Wil het soms ook doen, maar tot nu toe nog altijd weerstaan.
Volgens mij kun je GM claimen als de GM geen actieve account meer heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:04 schreef Olment het volgende:
Kun je je guildmaster rank afgeven als je geen prepaid meer hebt? Via armory of battlenet ofzo?
Ja alsie 90 dagen offline is kun je hem "dethrone". Maar op onze dode realm houdt de guild niet nog 2 maanden in stand zonder de top 8 hoogste ranken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:21 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mij kun je GM claimen als de GM geen actieve account meer heeft.
valt toch wel meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:32 schreef kilozout het volgende:
Ben begonnen met een Frost Mage. Wat een hel om aan een beetje redelijke gear te komen..
gewoon alle clothgear neededquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:32 schreef kilozout het volgende:
Ben begonnen met een Frost Mage. Wat een hel om aan een beetje redelijke gear te komen..
Inderdaad, wat maakt 1 herb uit, dat is het probleem niet. De verziekte mentaliteit van veel mensen is het probleemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:49 schreef Omega het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens. Soms voor een quest of een herb of een ore, vecht ik met wat mobs zodat ik het kan pakken, komt iemand aanvliegen pakt die herb, stolen vegi, of wat dan ook, en vliegt weer lekker weg. Ik stuur dan altijd een whisper Thief. Worden ze vaak boos om mij "It is only a herb", duh het gaat mij juist niet om de herb, maar om die mentaliteit.
Ja, heel irritant, maar dat gebeurt al vanaf vanilla. Toen was het zelfs nog erger, want dan moest je een herb of mine vaker aanklikken om 'm leeg te halen. Dan kreeg je dus per node meerdere keren dit probleem.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:49 schreef Omega het volgende:
Ja die tijd herinner ik me ook nog wel. Dat je 2-5x ofzo je node moest minen. In het begin was dit wel fijn, toen kreeg je ook nog 1 level per keer (dus 5levels fzo uit een node). Dit hebben ze later veranderd na alleen een level de eerste keer. Toen was dus zwaar kut want je moest 5x minen voor 1 level en om um leeg te krijgen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, heel irritant, maar dat gebeurt al vanaf vanilla. Toen was het zelfs nog erger, want dan moest je een herb of mine vaker aanklikken om 'm leeg te halen. Dan kreeg je dus per node meerdere keren dit probleem.
Tja, het is mijn eerste LFR die ik vanaf dag 1 mee maak. Was het voorheen zo dat je er in LFR in 1x doorheen liep? Ik kan me voorstellen dat Feng/Elegon of Garalon toch wel een remmend effect hadden op die eerste runs. M.a.w. in hoeverre kun je een full clear doen op dag 1?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:25 schreef cherrycoke het volgende:
RAID Schedule
March 5 – Normal Throne of Thunder
March 12 – Heroic Throne of Thunder and LFR Wing 1 “Last Stand of the Zandalari”
March 19 – LFR Wing 2 “Forgotten Depths”
April 2 – LFR Wing 3 “Halls of Flesh-Shaping”
April 16 – LFR Wing 4 “Pinnacle of Storms”
hoe bedoel je we willen jullie afremmen
Met Dragonsoul kwam eerst wing 1, week later pas het deel met spine en madness.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Tja, het is mijn eerste LFR die ik vanaf dag 1 mee maak. Was het voorheen zo dat je er in LFR in 1x doorheen liep? Ik kan me voorstellen dat Feng/Elegon of Garalon toch wel een remmend effect hadden op die eerste runs. M.a.w. in hoeverre kun je een full clear doen op dag 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |