SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Rechts achter? Da's voor de koffie.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Sambal? rechts achter bij de corner.
Die is van alles onder de indruk.quote:
Die dure of die goedkope?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als ie het niet te druk heeft met marsen op sportschoenen
Rum?quote:
Ik gok goedkope.quote:
Vergis je daar niet inquote:
Je vergeet "avond".quote:Op zondag 3 maart 2013 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in
Toen ik 15 was, leeftijd van BB dus, liep ik zonder blaren de 4 daagse uit met el-cheapy sportschoenen van de bristol
Vandaag wordt het Kahlua.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rum?
En fuck it, ik trek gewoon een blik bier open
hmmm, koffie met een Drambui is ook niet verkeerd.quote:
Afgelopen zondag was mijn ontbijt een Guinness met een Irish breakfast.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, koffie met een Drambui is ook niet verkeerd.
Guinnessquote:Op zondag 3 maart 2013 12:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was mijn ontbijt een Guinness met een Irish breakfast.
Vanavond? Nee man, de afgelopen uren! Het is al 6 uur licht!quote:
Ik ben net een half uur wakkerquote:Op zondag 3 maart 2013 12:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanavond? Nee man, de afgelopen uren! Het is al 6 uur licht!
+ warming-upquote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoor wat aflulmotoren op toeren komen...
Beetje opdrukken kost je hooguit een kwartier.
Voor 1 setje niet nee, wel als ik meerdere doe jaquote:
Minder gamen en meer rukken. Dan train je die elleboog ook wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:33 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Voor 1 setje niet nee, wel als ik meerdere doe jaIk ga niet weer een maand stil liggen door een overbelaste elleboog
Echt he, ik zie regelmatig groepjes V&V over het terrein waggelen, als dat de toekomst is hoef ik me voorlopig nog niet zorgen te makenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Minder gamen en meer rukken. Dan train je die elleboog ook wel.
Tering zeg. De nieuwe garde kan echt niks meer zonder janken en mauwen over blessures.
Doe maar wel. Zij zijn goedkoper.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Echt he, ik zie regelmatig groepjes V&V over het terrein waggelen, als dat de toekomst is hoef ik me voorlopig nog niet zorgen te maken
Er komen nog meer bezuinigingen aan. Die eisen zullen dus wel nog lager worden...quote:Op zondag 3 maart 2013 12:41 schreef Erasmo het volgende:
Moeten ze eerst nog de functieopleiding halen
grapjasquote:Op zondag 3 maart 2013 12:45 schreef Erasmo het volgende:
Op een gegeven moment keert de wal het schip wel.
Anyway, ik ben een eindje fietsen, zonder warming up!
Grapjas?quote:
Doel je op de wal of het fietsen?quote:
Ik wil jou wel eens zien als jij alle opleidingen haalt en uitgezonden gaat worden:quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik nou eens begreep wat de sergeant tegen me zei
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zien als jij alle opleidingen haalt en uitgezonden gaat worden:
Sergeant: "Inzet! Omhangen en volgen. Nu!"
Jij: "Eerst even opwarmen Sergeant".
Ja, hoe moet ik weten wat "Inzet! Omhangen en volgen. Nu!" betekent, kan je wel weer doen alsof ik dom ben..quote:
Ik hoef niet te doen alsof.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik weten wat "Inzet! Omhangen en volgen. Nu!" betekent, kan je wel weer doen alsof ik dom ben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |