Lame..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Nooit 100%. Het is een beetje als een verslaving waar je zomaar weer aan kan beginnen.
Sommigen worden ook verslavingsgevoelig geboren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lame..
Voelt voor mij wel heel erg biologisch overigens.. Mijn hele depressie.
Maar met medicatie is het biologische weg te strepen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef Gray het volgende:
[..]
Sommigen worden ook verslavingsgevoelig geboren.
En als je gevoelig geboren bent voor depressie, dan kom je daar ook niet geheel vanaf. Het psychologische aspect misschien, maar nooit het biologische.
Dan moet je wel een medicijn vinden dat aanslaat bij jou.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar met medicatie is het biologische weg te strepen?
Ik voel me eigenlijk meer neutraal of zo? Vreemd...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:40 schreef Gray het volgende:
[..]
Voelt inderdaad een bevrijding, voor mij met name omdat ik het geleidelijke proces pas iets later opmerkte. Het was echt als in: opeens weet je het... je wordt gelukkig!
Vooralsnog slaat het allemaal half aan oidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moet je wel een medicijn vinden dat aanslaat bij jou.
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik, toen ik nog een AD gebruikte, nogal wat bijwerkingen had.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vooralsnog slaat het allemaal half aan oid
En de eerste dagen op zo een middel doe je vaag en zit je half te dromen etc
Zoals?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik, toen ik nog een AD gebruikte, nogal wat bijwerkingen had.
Libidoquote:
Ik voel nu als ik me normaal gesproken klote zou voelen iets heel erg zeuren... Als een klein kind dat aan je mouw trekt steeds.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Libido
Edit:Trouwens, ik had niet de indruk dat die AD bij mij echt aansloeg. Weet eigenlijk niet of het de depressie verminderde of niet, maar weg was het in elk geval niet.
Ja, dat gevoel ken ik. Ik raakte heel makkelijk geirriteerd en moest me continu inhouden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel nu als ik me normaal gesproken klote zou voelen iets heel erg zeuren... Als een klein kind dat aan je mouw trekt steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |