quote:Op zondag 3 maart 2013 02:41 schreef dion_v_k het volgende:
Gradje aan een touwtje dat vast zit aan de cornervlag![]()
Nou is het wel mooi geweest
Blijkbaar wel, ik heb nog nooit 18-jarige regens gehad met een snorquote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit Maaskantje niet ergens in een database?
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik heb nog nooit 18-jarige regens gehad met een snor
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:41 schreef dion_v_k het volgende:
Gradje aan een touwtje dat vast zit aan de cornervlag![]()
Nou is het wel mooi geweest
Dat was zijn excuus, want Schultenbrauquote:Op zondag 3 maart 2013 02:43 schreef Divje het volgende:
Volgens mij is het schaduw op z'n wangen trouwens. Dan vind ik dat hij een hamster is.
Agressiviteit 12.... New Kids wannabeequote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 02:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat was zijn excuus, want Schultenbrau
Dat gaat te ver!quote:
Ontken het maar weerquote:Op zondag 3 maart 2013 02:49 schreef Divje het volgende:
Godver, m'n 2 centrum verdedigers geblesseerd door één of andere ijskast in de spits
[..]
Dat gaat te ver!![]()
Laat ons genieten van ons vooroordeelquote:Op zondag 3 maart 2013 02:53 schreef Divje het volgende:
Ik hoef niets te ontkennen. New Kids heeft alleen niks met 't kamp te maken
Ga vooral door!quote:Op zondag 3 maart 2013 02:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat ons genieten van ons vooroordeel.
Na 16 wedstrijden nog altijd 1equote:Op zondag 3 maart 2013 03:00 schreef Divje het volgende:
Jammer.Was wel benieuwd hoe Drizzt 't doet met z'n Mansfield.
quote:Op zondag 3 maart 2013 03:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Na 16 wedstrijden nog altijd 1e
HOPPA! HARTSTIKKE FIJN!
Dat lijkt me nou eens een lekker simpel wijf om vol te blaffen.quote:
In de rust Corrie Konings en Ronnie in de middencirkelquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 03:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In de rust Corrie Konings en Ronnie in de middencirkel![]()
De 16 toeschouwers compleet uit hun plaat
Paul Elstak als goal-tunequote:
Nice, wel even flink werken aan zijn mandekking en snelheid thoughquote:Op zondag 3 maart 2013 11:59 schreef TJV het volgende:
Ik had al een andere jonge RB aangetrokken, maar hey. Dit laat ik niet lopen.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Ik een 15 jarige met baard en alquote:Op zondag 3 maart 2013 02:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ik heb nog nooit 18-jarige regens gehad met een snor
Uitslapen, was een lange nachtquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 12:17 schreef TJV het volgende:
Chelsea wil me hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Robert Maaskant?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit Maaskantje niet ergens in een database?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |