quote:Op zondag 3 maart 2013 09:55 schreef MichaelScott het volgende:
Zelfs met 1,85 ben je een dwerg, je mag pas aan de grote mannentafel vanaf 1,90.
Nee, blijft zwak. Ieder bot dat ooit gebroken is is niet meer zo sterk nadat het geheeld is.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:03 schreef Ludd het volgende:
What the fuck. Ik dacht dat dit alleen gebeurde voor mensen die écht klein zijn. Met jouw lengte ben je beneden gemiddeld, maar toch niet per definitie klein?
Herstelt dit overigens volledig? Kan je je benen straks weer vol belasten met bijvoorbeeld trainen met gewicht, of blijft het een zwak punt?
Oh, dat wist ik niet. Maar dan beperk je je wel heel erg. Zeker omdat dit gewoon over beide benen gaat. Als TS straks een complex krijgt dat hij niet gespierd genoeg is kan hij dus niet eens gaan squaten?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:10 schreef andre_k het volgende:
[..]
Nee, blijft zwak. Ieder bot dat ooit gebroken is is niet meer zo sterk nadat het geheeld is.
Eh juist wel na al die docus op discovery etc. Muay thai en buddhist monken maken hun botten harder door ze miniscuul te breken...quote:Op zondag 3 maart 2013 11:10 schreef andre_k het volgende:
[..]
Nee, blijft zwak. Ieder bot dat ooit gebroken is is niet meer zo sterk nadat het geheeld is.
Ik wil dit ook, wat kost da????quote:Op zondag 3 maart 2013 01:53 schreef D.D.W. het volgende:
Beste Fokkers,
Al mijn hele leven ben ik klein mannetje geweest, zo rond de 177 ben/was ik. Om wat beter in de smaak bij de vrouwtjes te vallen heb ik daarom ook besloten een zogeheten cosmetische beenverlengingsoperatie te ondergaan.
Dus enkele weken geleden heb ik een operatie ondergaan waarbij mijn bovenbeen met 8 cm wordt verlengt, dus ik eindig op een mooie 185 cm.
Wat zij eigenlijk doen is een naald in het bot aanbrengen, waarbij je om de dag met een specifieke beweging de naald 1-2mm verlengt (en je dus per dag 1-2mm groeit). Een voordeel van deze methode is dat je na de operatie na 2 weken revalideren weer kunt lopen en naar je werk kunt (terwijl je dus groeit, lol).
In de volgende afbeelding zie je de naald in het bot:
[ afbeelding ]
Maar to the point; de operatie is nog niet zo lang geleden, en mijn benen voelen echt als betonblokken aan. Tijdens het slapen krijg ik soms ook een branderig gevoel. Ze zeggen wel dat mijn pijn met de dagen verdwijnt, maar ondertussen is het wel even lijden dus
Sorry, moest even mijn gal spuwen.
Groetjes,
D.D.W.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Na een breuk worden ze juist sterker oproerkraaiquote:Op zondag 3 maart 2013 11:10 schreef andre_k het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:35 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Na een breuk worden ze juist sterker oproerkraai
Hij had voor de psychiater moeten gaan.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:47 schreef LelijKnap het volgende:
Trouwens, 60.000. eu was mooi een aantal jaar steady hooker-supply
of een aantal decennia sportschoollidmaatschip
of tig jaar n goede psychiater
of of....
Idioot
Ja want beter lange benen dan gespierde zeker? Wat is dat voor vogelverschrikker met stok benen.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:32 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tuurlijk joh
Straks lijk ik op deze gast:
[ afbeelding ]
Ik ben blij![]()
Precies, gewoon ziek squatten met die titanium naaldenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja want beter lange benen dan gespierde zeker? Wat is dat voor vogelverschrikker met stok benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |