Waarom niet? Iedere gemotiveerde werkzoekende zou daar dan toch moeten slagen, volgens jou?quote:
Zeker, als je maar veel relevante werkervaring op je CV hebt staan.quote:Ik zeg dat het mogelijk is om zonder diploma's aan de slag te kunnen![]()
In veel bedrijfstakken wel en verder zie mijn vraag hierboven.quote:En dat ze niet altijd naar ervaring kijken.
De baan bij de kringloopwinkel (waar je nu werkt), dat gesprek heb je toch gescoord via je moeder? Die werkte toch ergens in een kantine?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ben hier weer weg! Succes allen met het vinden van een baan
Volgens mij heb ik die ook ergens voorbij zien komen. Niet helemaal mijn richting, dus ik ga er niet aan beginnen. Maar het zag er wel leuk uit.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie een functie staan waarvoor je een sollicitatie in vorm van een blog moet schrijven. Tempting. Ze vragen HBO journalistiek terwijl ik meer vanuit de technische kant kom... Misschien toch maar een poging wagen
Als je 18 of jonger bent is het wel mogelijk. Als je ouder bent heb je gewoon werkervaring nodig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
maar het is wel mogelijk een baan te vinden (winkel/horeca) als je er geen diploma voor hebt.
Al ik naar mijzelf kijk en mijn omgeving is dat gewoon waar
DVHN?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie een functie staan waarvoor je een sollicitatie in vorm van een blog moet schrijven. Tempting. Ze vragen HBO journalistiek terwijl ik meer vanuit de technische kant kom... Misschien toch maar een poging wagen
gewoon solliciteren, nooit de hand bijten die je voedt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef skunkasaur het volgende:
Als het UWV je een vacature stuurt die eigenlijk niet past (en die je ook volkomen niets lijkt), wat doe je dan? Het klinkt alsof ik móet solliciteren, er wordt alleen de optie "ik heb al werk gevonden" gegeven als je niet wilt reageren
Gewoon een slechte motivatie geven?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef skunkasaur het volgende:
Als het UWV je een vacature stuurt die eigenlijk niet past (en die je ook volkomen niets lijkt), wat doe je dan? Het klinkt alsof ik móet solliciteren, er wordt alleen de optie "ik heb al werk gevonden" gegeven als je niet wilt reageren.
Probeer ook in de voorbereiding terecht te komen, dan moet dat wel lukken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben na een prettige werkperiode bij een overheidsorganisatie nu ook weer gedeeltelijk werkloos. Nu hopen dat 'r binnen een paar weken weer een (tijdelijke) baan te scoren is, óf dat het wekelijkse aantal werkuren bij PostNL opgeschroefd kan worden naar minimaal 20 (niet erg waarschijnlijk).
Balen. Maar waarom krijg je geen uitkering?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Gvd, afwijzing nummero 16 binnen. Ik weet het niet meer hoor. Heb nog een aantal sollicitaties actief, maar ik verwacht nergens meer wat van. Stervende uwv, ik krijg niet eens een uitkering, weer terug bij pappie en mammie.... gaat erg goed.
Goed plan ... ! Zal het morgen eens voorleggen aan de vestigingsmanager.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Probeer ook in de voorbereiding terecht te komen, dan moet dat wel lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |