Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En ik dacht dat ik een softie was... dit slaat alles.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
ie! Creepy...
!
Nou moet ik trouwens een tekenfilm gaan kijken ofzo om hier straks in bed niet over te gaan denken![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een softie was... dit slaat alles.
Horrorfilms zijn grappig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Ik heb de laatste 20 jaar geen horror film meer gekeken
Je hebt toch nog een jong en sterk lichaam?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd of ik dat nog kan met mijn rug, of dat ik eindig met een bult op mijn hoofd en een gebroken rug.
Nee, wyccie is oud en verlept. En eet elke zaterdag kippenvleugels en stokbrood met boursain en snoep daar op neergelegd als hagelslag. Dan weet je het wel...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een jong en sterk lichaam?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, wyccie is oud en verlept. En eet elke zaterdag kippenvleugels en stokbrood met boursain en snoep daar op neergelegd als hagelslag. Dan weet je het wel...
Als amuse?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Geen leugens verspreiden, Robby. Ik heb vandaag wraps gehad.
quote:
Sands is dan ook een godquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:47 schreef Robby87 het volgende:
Sands komt naar de meet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een godswonder!
OK, wie heeft Sands' account gekraakt?quote:
Ja, tenzij een mooi meisje me bespringt de 23stequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo ik ben Tom de Ridder van MKB Brandstofquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
OK, wie heeft Sands' account gekraakt?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, tenzij een mooi meisje me bespringt de 23steDie reclames zijn net zo erg als die van Carglass...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hallo ik ben Tom de Ridder van MKB BrandstofTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ik volg je niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:56 schreef Sands het volgende:
Ja, tenzij een mooi meisje me bespringt de 23ste
We kunnen wyccie wel op je afsturen, die wil je wel bespringen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat ik dan niet kom.Ook als jij er niet bent
Laat maar komenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
We kunnen wyccie wel op je afsturen, die wil je wel bespringen.
Maakt niet uit, dan bespring ik je zelf welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat ik van de grond kom, met mijn kippenvleugelbuik.
Wyccie, heb jij een dikke buik of een buikje met een schattig laagje vet? Niet veel, gewoon een beetje zodat er een beetje ronding opzit, dat vind ik namelijk heel geil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat ik van de grond kom, met mijn kippenvleugelbuik.
Ik ben geen trampoline, jongen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:04 schreef Sands het volgende:
Maakt niet uit, dan bespring ik je zelf wel
Volgens mij is er niets dat jij niet geil vindt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:04 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, heb jij een dikke buik of een buikje met een schattig laagje vet? Niet veel, gewoon een beetje zodat er een beetje ronding opzit, dat vind ik namelijk heel geil.
Jij associeert mij vaak met geil, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Waar het hart vol van is wyffie, geeft niks joh.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is er niets dat jij niet geil vindt.
Voor 50 euro zal ik achter haar identiteit komen voor je.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit hier keihard te lachen, volgens mij heb ik echt geen flauw benul wie er achter jouw naam schuilt
Ik heb zelf al gegoogled, en ik kijk bij de AH altijd bij de schultenbrau stellage, of er een meid voor staat die op Natalie Portman lijkt, maar helaas.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor 50 euro zal ik achter haar identiteit komen voor je.
Al die leugensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht toch echt dat Schültenbrau van de Aldi was. Maar ik drink dan ook geen bier. En ik lijk niet op Natalie Portman. Dat was ook een leugen.
tuurlijk jij wel...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden, binnen een week heb ik haar gevonden.
Ik denk niet dat Wyccie gevonden wil worden en dat jij haar dus ook niet gaat vinden..quote:
Okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wyccie gevonden wil worden en dat jij haar dus ook niet gaat vinden..
Ik wist niet dat daar een serie over was. Heb al een tijdje geleden mijn tv opgeruimd, voor de verhuizing. Het is best apart, maar ik kan het je aanraden, je komt sneller aan zaken die er toe doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wyccie gevonden wil worden en dat jij haar dus ook niet gaat vinden..
@ Robby...
Op MTV is een catfish the tv series...
Maar jij hebt het toen noch beaamd, nog ontkracht....quote:
Scherp!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar jij hebt het toen noch beaamd, nog ontkracht....
Gegevens mogen per pm.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef picodealion het volgende:
Als ik echt wil vind ik wyccie wel hoor. Maar ik h. Het vermoeden dat ze dat liever niet heeft.
Ik heb ook toen gezegd dat ik niet op haar lijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar jij hebt het toen noch beaamd, nog ontkracht....
Niet gelezen... ik zei maar watquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook toen gezegd dat ik niet op haar lijk.
Net zo perfect als vrouwenquote:
Drink je helemaal geen bier? Mag tegenwoordig best hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht toch echt dat Schültenbrau van de Aldi was. Maar ik drink dan ook geen bier. En ik lijk niet op Natalie Portman. Dat was ook een leugen.
Ja, zegt het voort, nog t/m zondag 10.000 m2 boeken!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef wyccie het volgende:
Oh shit, de boekenbeurs. Helemaal vergeten.
Morgen ook nog?
Tja, je woont, op Oost Groningen na, in het grootste gat op de boekenfestijnkaart.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
Enschede en Apeldoorn zijn niet dichterbij, geloof ik. Eindhoven is ook nog een eindje.
Wat was ik?quote:
Dat geldt voor mij ook. In 2007/2008 heb zo'n vijftien boeken gelezen tijdens de grote reis. Sindsdien had ik geen enkel boek mee uitgelezen. Ik geef de laptop en telefoon maar de schuld.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:33 schreef wyccie het volgende:
[...]
Het lezen is de laatste tijd weer op de achtergrond geraakt, ik moet weer even zin maken.
De persoon die de leugens over Wyccie's uiterlijk de wereld in heeft gegooidquote:
De vraag is vooral waarom men mij zou gelovenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De persoon die de leugens over Wyccie's uiterlijk de wereld in heeft gegooid
Omdat jij het mysterie kent dat Wyccie heetquote:Op zondag 3 maart 2013 01:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De vraag is vooral waarom men mij zou geloven.
Is een speld een hooiberg vinden niet nog makkelijker dan dat?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Lemans24 het volgende:
Ik had het eigenlijk wel leuk gevonden als Wyccie even langs kwam in Nieuwegein. En dan zou ik kunnen raden wie ze is, op basis van de boekenkeus
En waar haalt men dat vandaan?quote:Op zondag 3 maart 2013 08:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat jij het mysterie kent dat Wyccie heet
Je bent de enige hier, of een van de weinigen, die weet hoe ze er uit ziet.quote:
Ditquote:Op zondag 3 maart 2013 12:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je bent de enige hier, of een van de weinigen, die weet hoe ze er uit ziet.
Nou word het mysterie alleen maar groter...quote:Op zondag 3 maart 2013 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar dat was een vrij onconventionele foto, niet meteen ideaal om een beeld te krijgen van alles wat wyccie omvat.
En het was 1 plaatje dat ik 8 jaar geleden 1 keer heb gezien, ik zou haar niet herkennen als ik haar op straat zag
Mensen, dit zegt al genoeg, hè.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar dat was een vrij onconventionele foto, niet meteen ideaal om een beeld te krijgen van alles wat wyccie omvat.
Dan ben je ookquote:Op zondag 3 maart 2013 12:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou word het mysterie alleen maar groter...![]()
(het klinkt nou wel of ik erg wanhopig wil weten hoe Wyccie eruit ziet...)
Dat ze foto's maakt in aparte positiesquote:
Nee en hahah daar had ik nog niet over nagedacht...quote:Op zondag 3 maart 2013 12:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Dan ben je ook
[..]
Dat ze foto's maakt in aparte posities
Dit zeg je nou alleen om het leuker te makenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ja, was een heel rare foto, het is zelfs vrijwel onmogelijk om hem te beschrijven, had nog nooit zoiets gezien.
Was het vergelijkbaar met dit?quote:Op zondag 3 maart 2013 12:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, ja, was een heel rare foto, het is zelfs vrijwel onmogelijk om hem te beschrijven, had nog nooit zoiets gezien.
Uiteraard, ik probeer gewoon interessant te doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dit zeg je nou alleen om het leuker te maken![]()
(en het werkt...)
Ik met mijn meisjequote:
gezelligquote:
Leest ze nog altijd mee?quote:
Pico ging ook, een ArtistA misschien?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
gezelligmaar jullie waren toch niet de enigen?
Jij zal vast niet vanuit Belgique komen daarvoor?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pico ging ook, een ArtistA misschien?
Nee, Amsterdam is weer zo ver.. Maar ik kom wel naar de meetquote:Op zondag 3 maart 2013 17:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij zal vast niet vanuit Belgique komen daarvoor?
Hij heeft iemand die die om toestemming kan vragen. Jij niet...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij vraagt voor alles gewoon eerst toestemming lijkt mij.
Jammer genoeg moet ik dan weer werken en kan ik dus weer niet komen...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, Amsterdam is weer zo ver.. Maar ik kom wel naar de meet
Dat kan je al op de meet doenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij heeft iemand die die om toestemming kan vragen. Jij niet...
[ afbeelding ]
(ik ook niet, maar tis altijd leuk om iemand af te zeiken.. nou ja soms dan...)
Waaghals vraagt nooit mijn toestemming ergens voor.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij vraagt voor alles gewoon eerst toestemming lijkt mij.
He wat jammer.. kun je niet wisselen voor een andere dag ofzo?quote:Op zondag 3 maart 2013 17:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jammer genoeg moet ik dan weer werken en kan ik dus weer niet komen...
Ik kom niet naar de meet...quote:
Heheh neequote:Op zondag 3 maart 2013 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
He wat jammer.. kun je niet wisselen voor een andere dag ofzo?
En wisselen met een collega gaat ook niet dus? Jammer hoor..quote:Op zondag 3 maart 2013 17:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heheh neeKan moeilijk tegen de klant zeggen, sorry maar vanavond kan ik niet rijden... zoek maar een ander
en ik ben jammer genoeg niet in de positie om nee tegen werk te zeggen...
Maar Waaghals is dan ook de baas bij julliequote:Op zondag 3 maart 2013 17:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waaghals vraagt nooit mijn toestemming ergens voor.
Nee, das geen optie. Ik vind het ook jammer, en tis zo'n k*ttijdstip anders had ik nog ervoor of erna kunnen komen... maar moet van 19 tot 20 rijden... voordat ik dan in Eindhoven kan zijn is het bijna 22uur... dat schiet niet op...quote:Op zondag 3 maart 2013 17:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En wisselen met een collega gaat ook niet dus? Jammer hoor..
Als de sfeer is dat er een error is... dan ben ik misschien blij dat ik niet kan komenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef Sands het volgende:
De sfeer tijdens een meet is toch wel vergelijkbaar met dit?
Ik ben de error...ik wil niet de kleinste persoon op de meet zijnquote:Op zondag 3 maart 2013 18:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als de sfeer is dat er een error is... dan ben ik misschien blij dat ik niet kan komen
Hahahquote:Op zondag 3 maart 2013 18:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben de error...ik wil niet de kleinste persoon op de meet zijn
1.72mquote:Op zondag 3 maart 2013 18:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
HahahIk weet niet hoe klein je bent?
Dat heb je goed in de gatenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar Waaghals is dan ook de baas bij jullie
Hahah, dan moet je juist blij zijn dat ik niet kom... Heb je al 1 langere minderquote:
Zegt ze nou, om hem in zijn waan te laten...quote:
Pas op, hij leest mee.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zegt ze nou, om hem in zijn waan te laten...
Ik hoef me niet bij hem te verantwoordenquote:
Hopelijk? Heb je een rare fantasie?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik hoef me niet bij hem te verantwoordenIk breng alleen jou nou in de problemen... (hopelijk...
)
meerdere, maar geen enkele hebben betrekking tot Njos...quote:
Deel ze met onsquote:Op zondag 3 maart 2013 18:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
meerdere, maar geen enkele hebben betrekking tot Njos...
Neuh, dan durven jullie me niet meer te vragen naar komende meets...quote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 3 maart 2013 18:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, dan durven jullie me niet meer te vragen naar komende meets...
En ik langs jullie af.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
victorinox is nog kleiner volgens mij. Ik toren boven jullie uit
.
Want? Je bent Quasimodo en loopt zo scheef?quote:
Ik ben Wide Load.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want? Je bent Quasimodo en loopt zo scheef?
Ik hoop het...dan hoef ik niet steeds omhoog te kijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 21:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
victorinox is nog kleiner volgens mij. Ik toren boven jullie uit
.
Nee dat ben ik alquote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Want? Je bent Quasimodo en loopt zo scheef?
Nee sands... jij bent quasimodo, jij bent kleinduimpjequote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop het...dan hoef ik niet steeds omhoog te kijken
[..]
Nee dat ben ik al
Ik denk dat jij er zo uitziet:quote:Op zondag 3 maart 2013 22:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoop het...dan hoef ik niet steeds omhoog te kijken
[..]
Nee dat ben ik al
Eigenlijk wel...behalve de rolstoel danquote:Op zondag 3 maart 2013 22:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er zo uitziet:
[ afbeelding ]
Zijn vrouwke was toch maar 1 weekje weg? Dat zal het wel zijn...quote:
Dan ben je de knapste man op de meet.quote:
Die zit constant te masturberen nuquote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn vrouwke was toch maar 1 weekje weg? Dat zal het wel zijn...
Jamaar. Ik ben ook een beetje sexy. Ik heb krullenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan ben je de knapste man op de meet.
Jij bent een snoepjequote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jamaar. Ik ben ook een beetje sexy. Ik heb krullen.
Ik weeg ook nog eens 132~ kiloquote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dan ben je de knapste man op de meet.
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jamaar. Ik ben ook een beetje sexy. Ik heb krullen.
quote:
Wie niet?quote:
Die weegt 132 gramquote:
Hallo, ik ben dan wel te zwaar.... maar gelukkig is dat toch nog heel wat meer dan ik weeg...quote:
Jij komt niet naar de meet, dus ik had niet over jouquote:Op zondag 3 maart 2013 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hallo, ik ben dan wel te zwaar.... maar gelukkig is dat toch nog heel wat meer dan ik weeg...
truequote:Op zondag 3 maart 2013 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij komt niet naar de meet, dus ik had niet over jou
Dragon je UI wat doe je?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij komt niet naar de meet, dus ik had niet over jou
herken je het niet?quote:
Nee?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
herken je het niet?
Bovendien was ik het wachten op de FMT awards zat
Ik zeg het tegen jullie allebei, organisatie!quote:
Ok, good for himquote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
De quote is I aim to misbehave, en de octopus komt in de film voor in een commercial
Hoe werkt dat real life trivia trouwens bij een meet?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
De quote is I aim to misbehave, en de octopus komt in de film voor in een commercial
Dragon beantwoord allevragen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe werkt dat real life trivia trouwens bij een meet?
Simpel, iemand stelt een vraag en ik schreeuw overal doorheenquote:Op zondag 3 maart 2013 22:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoe werkt dat real life trivia trouwens bij een meet?
Het valt wel mee hoor. Tenminste, dat neem ik me elke meet voor.quote:
Ik ben niet echt een schreeuwerquote:Op zondag 3 maart 2013 22:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het valt wel mee hoor. Tenminste, dat neem ik me elke meet voor.
Ik ook nietquote:
Klopt. Ik heb een sociaal leven.quote:
Natuurlijk was het onmogelijk geweest, ik weet toch niet naar wie ik moet zoeken...quote:Op zondag 3 maart 2013 08:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is een speld een hooiberg vinden niet nog makkelijker dan dat?
quote:Op maandag 4 maart 2013 00:13 schreef picodealion het volgende:
Tering wat is Jerry Maguire zoetsappig.
In Mexcio heet ie Jerry Maguire - Amor y desafíoquote:Op maandag 4 maart 2013 00:13 schreef picodealion het volgende:
Tering wat is Jerry Maguire zoetsappig.
Ik kan je nu al verklappen dat je niet de kleinste bent op de meet.quote:
Veldhoven is blijkbaar het koninkrijk der dwergen.quote:Op maandag 4 maart 2013 07:05 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik kan je nu al verklappen dat je niet de kleinste bent op de meet.
quote:Op maandag 4 maart 2013 07:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Veldhoven is blijkbaar het koninkrijk der dwergen.
En leuk voor de niet kleine medemensquote:
Hoe groot ben jij?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En leuk voor de niet kleine medemens
ahh... zal ik je schoppen? Misschien word je dan groter.. dat zei mijn opa vroeger ook altijd, een schup onder de kont.. daar word je groot van...quote:
Die methode werkt niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ahh... zal ik je schoppen? Misschien word je dan groter.. dat zei mijn opa vroeger ook altijd, een schup onder de kont.. daar word je groot van...
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, dus ik weet het niet...quote:
Meteen gewatchlist. Na al deze moeite voor een punt moet ik 'm ook gaan zien.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:40 schreef Tanin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Gael Garcia Bernal
La Mala Educacion (Bad Education)
Werd door Pedro Almodovar gespot, maar hij wilde dat hij eerst met een Spaans accent leerde spreken
ArtistA + 1
Ik vond het een heel toffe film, niet te veel over lezen, is wat ingewikkeld maar wordt vanzelf duidelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 11:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Meteen gewatchlist. Na al deze moeite voor een punt moet ik 'm ook gaan zien.
Er is trouwens een nieuwe film met Bernal uit die volgens mij best goed moet zijn: No (2012) - IMDb
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
Weten jullie wat ik vanavond ga eten! Pannenkoeken
Vond ik ook! By the way, we worden aangevallenquote:
Door wie?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vond ik ook! By the way, we worden aangevallen
vast en zeker de Duitsers weer... dat hoor je niet aan de sirene... alleen dat je aangevallen word...quote:
Ik hoorde geen sirenequote:Op maandag 4 maart 2013 12:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
vast en zeker de Duitsers weer... dat hoor je niet aan de sirene... alleen dat je aangevallen word...
Misschien moet je je dan nog meer zorgen makenquote:
Die zien dat wel aan de mensen die wegvluchten...quote:Op maandag 4 maart 2013 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien moet je je dan nog meer zorgen maken![]()
Ik bedenk me net trouwens... stel we worden aangevallen... Dan hebben doven altijd pech... die horen de sirenes niet...
Soms moet je gewoon dom denken... In mijn geval vaker dom dan slim... maar das wat anders..quote:
Ik ben gelukkig niet doof, maar anders zou ik er staan te kijken als een gek en denken: WTF heeft iedereen haast om de andere kant uit te komenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Die zien dat wel aan de mensen die wegvluchten...
Rare Dion toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon dom denken... In mijn geval vaker dom dan slim... maar das wat anders..
[..]
Ik ben gelukkig niet doof, maar anders zou ik er staan te kijken als een gek en denken: WTF heeft iedereen haast om de andere kant uit te komenLaat ik eens blijven staan kijken...
Hoe kom je daar nou weer bij Hondjequote:
Omdat je dat bent?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij Hondje
want?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:29 schreef Sands het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je niet naar de meet gaat.
tis niet dat ik bang van je zou worden denk ik...quote:
Denk je ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tis niet dat ik bang van je zou worden denk ik...
ik weet het wel zekerquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik weet het wel zekerbuiten als je echt een quasiemodo bent... dan word ik wel bang denk ik
Misschien nu.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:35 schreef picodealion het volgende:
Belletjes rinkelen maar ik kan er niet opkomen.
Deze blijf ik even verbeteren tot het de wereld uit is.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:29 schreef Sands het volgende:
Ben Wees maar blij dat je niet naar de meet gaat.
Ik denk... dat hij na je dood er nog steeds isquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Deze blijf ik even verbeteren tot het de wereld uit is.
Wees niet bang, sommigen hebben hem snel doorquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vindt dat je niet moet zeuren wyccietquote:Op maandag 4 maart 2013 15:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
brabantse dwerg represent!quote:
Toch jammer als je afbeelding niet werkt... dan is de lol eraf...quote:
In de quote zie ik 'm niet meer.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef DragonFodder het volgende:
bij mij werkt ie prima, zie hem zelfs in jouw post met mijn quote
Si, nou is het beter. Ik kreeg bij de eerste post een plaatje dat je niet mag hotlinken... (die staat nou nog steeds in mijn quote...)quote:
Haha, ik heb het nu pas door. Snelle leerling.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef DragonFodder het volgende:
Wees niet bang, sommigen hebben hem snel door
Leg es uit dan? Want blijkbaar mis ik iets...quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik heb het nu pas door. Snelle leerling.
Ik wist dat al voordat jij kon kruipen, little onequote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik heb het nu pas door. Snelle leerling.
Afschieten die lui.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef wyccie het volgende:
Hij gebruikt 'wees' ipv 'ben' in diezelfde zin.
Maar moest dat niet dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef wyccie het volgende:
Hij gebruikt 'wees' ipv 'ben' in diezelfde zin.
En daarom ben ik volgens haar een snelle leerling.quote:
Mit zwei hände!quote:
Ik weet dat mijn Nederlands niet goed is... maar na dit soort opmerkingen ga ik alleen maar meer aan mijn eigen kunnen twijfelen...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En daarom ben ik volgens haar een snelle leerling.
Daarom ben je ook 's lands coolste limochauffeur en geen winnaar van het Nationaal Dictee.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn Nederlands niet goed is... maar na dit soort opmerkingen ga ik alleen maar meer aan mijn eigen kunnen twijfelen...
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daarom ben je ook 's lands coolste limochauffeur en geen winnaar van het Nationaal Dictee.
Nog 27 dagen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
(nou maar hopen dat ik het nog lang mag blijven)
Nou... ik ben dus officieel niet ontslagen... ik ga alleen van een uren contract (ik heb nou 80uur per maand die uitbetaald worden) naar een 0 uren contract... dus ik blijf wel chauffeur... zolang er werk is.. en ik moet er ander werk bij gaan zoeken...quote:
Zijn er nog andere chauffeurs over?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou... ik ben dus officieel niet ontslagen... ik ga alleen van een uren contract (ik heb nou 80uur per maand die uitbetaald worden) naar een 0 uren contract... dus ik blijf wel chauffeur... zolang er werk is.. en ik moet er ander werk bij gaan zoeken...
Nee, ik ben de enige betaalde werknemer binnen mijn pa's bedrijf. Bij het limousine bedrijf (waar ik officieel door ingehuurd word) zijn nog 2 andere chauffeurs voor de normale limousines, maar die zijn zo goed als met pensioen...quote:
Tja weinig mensen die zich nu nog in een limousine laten rondrijden.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik ben de enige betaalde werknemer binnen mijn pa's bedrijf. Bij het limousine bedrijf (waar ik officieel door ingehuurd word) zijn nog 2 andere chauffeurs voor de normale limousines, maar die zijn zo goed als met pensioen...
true... daarin tegen kiezen ze liever voor een Hummer limo die natuurlijk duurder is... zucht...quote:Op maandag 4 maart 2013 17:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja weinig mensen die zich nu nog in een limousine laten rondrijden.
Dat lijkt me niet. Ik ben ook een snelle leerling, ik kon al lopen toen ik 1 was.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wist dat al voordat jij kon kruipen, little one
Ik weet echt nooit hoe ik dat moet schrijven.. ik vind het altijd klinken als daarintegen als ik het uitspreek... maar dan zegt chrome er een rood streepje onder dus probeer ik het te verbeterenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Ik ben ook een snelle leerling, ik kon al lopen toen ik 1 was.![]()
Dyon, ik ben wel goed met taal, maar autorijden daarentegen....
Totdat je een boek aan het lezen bent en daar gewoon fouten in ziet staanquote:Op maandag 4 maart 2013 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik merk dat ik de laatste jaren te veel op het internet rondhang en te weinig lees. Als ik foute woorden te vaak zie, ga ik denken dat het zo hoort. Meer boeken en kranten lezen dus.
Eensquote:Op maandag 4 maart 2013 17:56 schreef wyccie het volgende:
Ik merk dat ik de laatste jaren te veel op het internet rondhang en te weinig lees. Als ik foute woorden te vaak zie, ga ik denken dat het zo hoort. Meer boeken en kranten lezen dus.
Weinig? O das geen soort...quote:
Ik?quote:
Raar, dat zijn geen boeken die bij een kleine uitgeverij zijn uitgebracht. Je zou verwachten dat ze toch betere redacteuren zouden hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef dyonvbaal het volgende:
De laatste boeken die ik gelezen heb zijn: De millennium trilogie, een boek uit de serie van Interview with a vampire (dat had ik pas door toen ik het boek uit had), 50 tinten en ik heb nou nog 2 boeken liggen waar ik in bezig ben. De peetvader en Cloud Atlas
Dat laatste heb ik vaak. Dan denk ik bij mezelf 'Oh onthouden dat ik dat niet zo moet schrijven', en het dan juist wel zo doen omdat ik daar aan denk.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:03 schreef Lemans24 het volgende:
Ik?
Het schijnt het meest fout aangeleerde woord on de Engelse taal te zijn, dus misschien zat er een fout in het boek. Of ik heb het later fout onthouden.
Ik zie regelmatig boeken waar toch enkele foutjes in zijn blijven zittenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Raar, dat zijn geen boeken die bij een kleine uitgeverij zijn uitgebracht. Je zou verwachten dat ze toch betere redacteuren zouden hebben.
Jep, fouten waarvan je soms van denkt: dat dit er door niemand uitgehaald is...quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig boeken waar toch enkele foutjes in zijn blijven zitten
Verpakking!?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:05 schreef dyonvbaal het volgende:
nog iets meer dan de helft van de verpakking over hebt...
Dat meel zit toch in een verpakking? En dat gooi je toch allemaal in een kom om het te mixen? Dat bedoelde ik...quote:Op maandag 4 maart 2013 19:11 schreef victorinox het volgende:
[..]
Verpakking!?
Meel, eieren en melk is het enige wat je nodig hebt man.
Kost ook nog eens veel minder...
Zijn dat dan ook zoete pannenkoeken?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef wyccie het volgende:
Ik eet gewoon tot alles op is. Zo ben ik opgegroeid, alles opeten, niks verspillen.
Hier ook pannenkoekjes, maar dan met pekingeend en hoisinsaus.
Dat kun je toch afmeten?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat meel zit toch in een verpakking? En dat gooi je toch allemaal in een kom om het te mixen? Dat bedoelde ik...
Niet echt, beetje smaakloos eigenlijk.quote:
Daar ben ik te lui voor, morgen eet ik gewoon weer pannenkoekenquote:
Anders leek het me niet echt lekker eigenlijk..quote:Niet echt, beetje smaakloos eigenlijk.
Dit. En anders de rest van de pannekoeken (ik haat de nieuwe spelling) in de koelkast en de volgende dag als ontbijt en/of lunch en/of avondmaaltijd eten.quote:
Dan zet ik liever de mix in de koelkast om ze morgen verder op te bakken...quote:Op maandag 4 maart 2013 19:15 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dit. En anders de rest van de pannekoeken (ik haat de nieuwe spelling) in de koelkast en de volgende dag als ontbijt en/of lunch en/of avondmaaltijd eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dus maak je een heel nieuw woord?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:22 schreef picodealion het volgende:
Pannkoeken..
Ik haat ook de oude spelling
Zet het er eens fonetisch neer?quote:
Dat klinkt bijna vies....quote:
Doe rustig aan joh, neem ff een stokbroodje met wat snoep erop ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ja, hè. Daarom houd ik het maar bij pannenkoeken.
Potdorie, nu heb ik zin in pannenkoeken, terwijl ik net al 6 flensjes met eend heb gehad.
Dat haal je gewoon bij de AH? Ik bedoel de eend?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:56 schreef wyccie het volgende:
Ja, hè. Daarom houd ik het maar bij pannenkoeken.
Potdorie, nu heb ik zin in pannenkoeken, terwijl ik net al 6 flensjes met eend heb gehad.
Midden in het centrum... ik loop er elke keer met een grote bocht omheenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:10 schreef wyccie het volgende:
http://www.gezondheidswin(...)zh47UCFfLLtAoduzUAqQ
voor haar of voor haar kont en decolleté?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
Silver Linings Playbook viel tegen![]()
Wel een terechte Oscar voor Jennifer Lawrence
Is er een verschil?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
voor haar of voor haar kont en decolleté?
Voor een ongelooflijk geil ding te zijn natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 23:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
voor haar of voor haar kont en decolleté?
Want...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:31 schreef Sands het volgende:
Kan iemand het FMT topic sluiten en een nieuwe openen?
Tis nog vroegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:54 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh duhh, natuurlijk. Ik dacht dat je dit topic bedoelde... goeiemorgen!
Ah...zielepietje...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Heb er anders alweer 2 uur opzitten...nog 7
Geen probleem mee... dat zeg ik verkeerd... 1 probleem mee... veldhoven is me te ver weg...quote:
Ik werk niet in Veldhoven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen probleem mee... dat zeg ik verkeerd... 1 probleem mee... veldhoven is me te ver weg...
Nee, zeker nog verder weg gezien vanaf mijn locatiequote:
Veghel...dus dichterbijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, zeker nog verder weg gezien vanaf mijn locatie
dat is nog redelijk te doenquote:
Charlie and the Chocolate Factory inderdaadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
chocolat?
charlie and the chocolate sh*t, hoe heet die film?
upside down voor het plafondballet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |