Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En ik dacht dat ik een softie was... dit slaat alles.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
ie! Creepy...
!
Nou moet ik trouwens een tekenfilm gaan kijken ofzo om hier straks in bed niet over te gaan denken![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik een softie was... dit slaat alles.
Horrorfilms zijn grappig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]![]()
Ik heb de laatste 20 jaar geen horror film meer gekeken
Je hebt toch nog een jong en sterk lichaam?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd of ik dat nog kan met mijn rug, of dat ik eindig met een bult op mijn hoofd en een gebroken rug.
Nee, wyccie is oud en verlept. En eet elke zaterdag kippenvleugels en stokbrood met boursain en snoep daar op neergelegd als hagelslag. Dan weet je het wel...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een jong en sterk lichaam?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, wyccie is oud en verlept. En eet elke zaterdag kippenvleugels en stokbrood met boursain en snoep daar op neergelegd als hagelslag. Dan weet je het wel...
Als amuse?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef wyccie het volgende:
Geen leugens verspreiden, Robby. Ik heb vandaag wraps gehad.
quote:
Sands is dan ook een godquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:47 schreef Robby87 het volgende:
Sands komt naar de meet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
een godswonder!
OK, wie heeft Sands' account gekraakt?quote:
Ja, tenzij een mooi meisje me bespringt de 23stequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo ik ben Tom de Ridder van MKB Brandstofquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
OK, wie heeft Sands' account gekraakt?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja, tenzij een mooi meisje me bespringt de 23steDie reclames zijn net zo erg als die van Carglass...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hallo ik ben Tom de Ridder van MKB BrandstofTerrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ik volg je niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:56 schreef Sands het volgende:
Ja, tenzij een mooi meisje me bespringt de 23ste
We kunnen wyccie wel op je afsturen, die wil je wel bespringen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:59 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat ik dan niet kom.Ook als jij er niet bent
Laat maar komenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
We kunnen wyccie wel op je afsturen, die wil je wel bespringen.
Maakt niet uit, dan bespring ik je zelf welquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat ik van de grond kom, met mijn kippenvleugelbuik.
Wyccie, heb jij een dikke buik of een buikje met een schattig laagje vet? Niet veel, gewoon een beetje zodat er een beetje ronding opzit, dat vind ik namelijk heel geil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:02 schreef wyccie het volgende:
Ik denk niet dat ik van de grond kom, met mijn kippenvleugelbuik.
Ik ben geen trampoline, jongen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:04 schreef Sands het volgende:
Maakt niet uit, dan bespring ik je zelf wel
Volgens mij is er niets dat jij niet geil vindt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:04 schreef Robby87 het volgende:
Wyccie, heb jij een dikke buik of een buikje met een schattig laagje vet? Niet veel, gewoon een beetje zodat er een beetje ronding opzit, dat vind ik namelijk heel geil.
Jij associeert mij vaak met geil, daar kan ik je geen ongelijk in geven. Waar het hart vol van is wyffie, geeft niks joh.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij is er niets dat jij niet geil vindt.
Voor 50 euro zal ik achter haar identiteit komen voor je.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:08 schreef Robby87 het volgende:
Ik zit hier keihard te lachen, volgens mij heb ik echt geen flauw benul wie er achter jouw naam schuilt
Ik heb zelf al gegoogled, en ik kijk bij de AH altijd bij de schultenbrau stellage, of er een meid voor staat die op Natalie Portman lijkt, maar helaas.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Voor 50 euro zal ik achter haar identiteit komen voor je.
Al die leugensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht toch echt dat Schültenbrau van de Aldi was. Maar ik drink dan ook geen bier. En ik lijk niet op Natalie Portman. Dat was ook een leugen.
tuurlijk jij wel...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden, binnen een week heb ik haar gevonden.
Ik denk niet dat Wyccie gevonden wil worden en dat jij haar dus ook niet gaat vinden..quote:
Okquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wyccie gevonden wil worden en dat jij haar dus ook niet gaat vinden..
Ik wist niet dat daar een serie over was. Heb al een tijdje geleden mijn tv opgeruimd, voor de verhuizing. Het is best apart, maar ik kan het je aanraden, je komt sneller aan zaken die er toe doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wyccie gevonden wil worden en dat jij haar dus ook niet gaat vinden..
@ Robby...
Op MTV is een catfish the tv series...
Maar jij hebt het toen noch beaamd, nog ontkracht....quote:
Scherp!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar jij hebt het toen noch beaamd, nog ontkracht....
Gegevens mogen per pm.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef picodealion het volgende:
Als ik echt wil vind ik wyccie wel hoor. Maar ik h. Het vermoeden dat ze dat liever niet heeft.
Ik heb ook toen gezegd dat ik niet op haar lijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Maar jij hebt het toen noch beaamd, nog ontkracht....
Niet gelezen... ik zei maar watquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb ook toen gezegd dat ik niet op haar lijk.
Net zo perfect als vrouwenquote:
Drink je helemaal geen bier? Mag tegenwoordig best hoor.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:16 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht toch echt dat Schültenbrau van de Aldi was. Maar ik drink dan ook geen bier. En ik lijk niet op Natalie Portman. Dat was ook een leugen.
Ja, zegt het voort, nog t/m zondag 10.000 m2 boeken!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef wyccie het volgende:
Oh shit, de boekenbeurs. Helemaal vergeten.
Morgen ook nog?
Tja, je woont, op Oost Groningen na, in het grootste gat op de boekenfestijnkaart.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
Enschede en Apeldoorn zijn niet dichterbij, geloof ik. Eindhoven is ook nog een eindje.
Wat was ik?quote:
Dat geldt voor mij ook. In 2007/2008 heb zo'n vijftien boeken gelezen tijdens de grote reis. Sindsdien had ik geen enkel boek mee uitgelezen. Ik geef de laptop en telefoon maar de schuld.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:33 schreef wyccie het volgende:
[...]
Het lezen is de laatste tijd weer op de achtergrond geraakt, ik moet weer even zin maken.
De persoon die de leugens over Wyccie's uiterlijk de wereld in heeft gegooidquote:
De vraag is vooral waarom men mij zou gelovenquote:Op zondag 3 maart 2013 00:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De persoon die de leugens over Wyccie's uiterlijk de wereld in heeft gegooid
Omdat jij het mysterie kent dat Wyccie heetquote:Op zondag 3 maart 2013 01:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De vraag is vooral waarom men mij zou geloven.
Is een speld een hooiberg vinden niet nog makkelijker dan dat?quote:Op zondag 3 maart 2013 01:46 schreef Lemans24 het volgende:
Ik had het eigenlijk wel leuk gevonden als Wyccie even langs kwam in Nieuwegein. En dan zou ik kunnen raden wie ze is, op basis van de boekenkeus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |