Plofkipquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:44 schreef loveli het volgende:
Gewoon een 35%-excellent wokmaaltijd van de appie met plofkip.
Ja idd, was een absurd plan weer, symbool politiekquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
PlofkipNog even van genieten nu het nog kan!
Straks krijgen we kippen die een kutleven hebben, alleen dan wat langer...
Doe je er nog wat extra vitamientjes bij?
NOM!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja idd, was een absurd plan weer, symbool politiek.
Vandaag heb ik weer boodschappen gedaan voor (hopelijk) een groot deel van de week; entrecote en worstjes van blije diertjes, pompoen (zo'n mooie 3-porties oranje schobbejak), courgette, peren, radicchio, veldsla, avocado, 3 soorten noten... bio eieren.
Oh en "mijn" slager is op tv geweest bij de keuringsdienst van waarde!
Jaaaa zoute stokjesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NOM!
Zoute stokjes zijn ook NOM en een mini twix ook.
Het is tijd om naar bed te gaan.
Bewuste woordspeling? Het valt zo ontzettend tegen hoe beperkt je opeens bent als je niet mobiel bent.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:52 schreef minilot het volgende:
Puike openingspostfoto!![]()
![]()
Wel extra akelig om er nu ineens bij stil te staan dat een gipsbeen mij nog wekenlang zal gaan weerhouden van het koken van Ottolenghi-recepten. Grmbl.![]()
Fijne zondag allemaal!
Doe maar wild!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef Perruche het volgende:
Lijstje/planning:
O: bth pindakaas/hagelslag, sinaasappel
B: 6 km wandelen
T: 3 paranoten en 3 macadamia noten
L: 2 bth met hummur, en wat olijven /wortel
D: entrecote met salade en aardappeltjes
Daar heb je geen gips voor nodig. Dat toch met alles? Bij plotseling ontbreken van een beweging besef ineens wat je daarvoor allemaal kon doen. /ervaringsdeskundigequote:Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef Mufasa208 het volgende:
Hoor het wel vaker met patienten na een gipsimmobilisatie.
Dit had de 100 miljoenste post moeten worden.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, ik zie nu ook net op tv dat er een speciale creme is voor jeuk in de anale regio.
Ben alleen even de naam kwijt.
Eigenlijk wel he?!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit had de 100 miljoenste post moeten worden.
Klinkt meer als Volendamquote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net paling garnaal en stokbrood op. Er lekker . Nu een westmalle triple. Nom
quote:
quote:Maar het was wel fijn bij mijn vader, voor het eerst eens zonder mijn broers, dus veel meer ruimte voor echte gesprekken.
Gaat het een beetje?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:37 schreef MarMar het volgende:
Blergh, 2.5 uur trein+bus en dat 2 keer.
Maar het was wel fijn bij mijn vader, voor het eerst eens zonder mijn broers, dus veel meer ruimte voor echte gesprekken.
Lijstje:
O: brinta
T: ministroopwafel
L: 2 bruine kadetjes, 1 met kaas, 1 met kipsalade, kopje melk
T: ministroopwafel, kitkat
D: stamppot andijvie met spekjes
T: wijn! en niet 1 glas.
Wat klinkt dat allemaal goedquote:Op zondag 3 maart 2013 19:43 schreef Nallie het volgende:
Hai![]()
Antwerpen was tof
Heerlijke macarons op en gister cocktails
Net nog twee uurtjes gewerktNu op de bank met een groooote kom pompoensoep en crackers met hummus
Forelfilets bij de Duitse discounters zijn goed te doen. Weet niet of ze lang genoeg houdbaar zijn om op voorraad te houden?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Nog steeds trek. Ook na 2 handjes cashews.
Normaal hebik veel vis in huis. Nu niets helaas.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Forelfilets bij de Duitse discounters zijn goed te doen. Weet niet of ze lang genoeg houdbaar zijn om op voorraad te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef loveli het volgende:
Als 'ie het model al zo staat, waarom zou iemand dit kopen? Spoiler omdat groot en teleurstellend. De modelloze foto zag er beter uit.Brrrr... Te weinig boobies en verkeerd ondergoed. En hij is niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er wel een paar, maar die draag ik alleen als mijn figuur op mijn best isquote:Op maandag 4 maart 2013 03:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die foto is precies waarom ik geen gebreide jurkjes moet dragen, maar dan met meer buik en meer tiet
Er is dus geen frietpan besteld door lief, het was een grapje. Noh ja...
precies dat! brak, trein gemist, trein afgelast, volle trein... wel zingende vogeltjesquote:Op maandag 4 maart 2013 08:28 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen...
Maandag.... maar de zon schijnt
Speciaal voor jou erbij!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef Goodbye het volgende:
Hé, waar zijn je nootjes gebleven?![]()
Mijn vriend is vandaag jarig en hoeft geen taart. En wil zo gaan sporten. Toch best handig![]()
.
quote:
Jaaaa ik hoop ook dat het zo blijft, dan ga ik lekker van/naar mijn werk lopen (huhu)quote:Op maandag 4 maart 2013 09:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik word zo blij van dit weer. Het is dat ik morgen een Heel Belangrijk Overleg heb, waarbij ik lekker assertief moet gaan lopen doen (help), anders had ik lekker vrij genomen.
het viel tegenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
lekker, Bircher Muesli, Perruche!
En jaloers op lekker weer. Hier dooit het steeds overdag en vriest het 's avonds, waardoor het spek en spekglad is..Heb vandaag hardloopschoenen meegenomen om even op de band te lopen..
Thanks! Zijn cadeautje is een weekendje weg (in eigen land) aankomend weekend. De weersvoorspellingen zijn alleen niet zo goed.quote:
Samen knus schuilen in de regen en warme chocolademelkjes drinkenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks! Zijn cadeautje is een weekendje weg (in eigen land) aankomend weekend. De weersvoorspellingen zijn alleen niet zo goed.![]()
Ja en er zit een zwembad en sauna bij het hotel, dus daar kunnen we ook nog gebruik van maken!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Samen knus schuilen in de regen en warme chocolademelkjes drinken
Gefeliciteerd
Geen sokken en ondergoed?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks! Zijn cadeautje is een weekendje weg (in eigen land) aankomend weekend. De weersvoorspellingen zijn alleen niet zo goed.![]()
Jij wist wat ik ging posten voor ik op 'invoeren' klikte?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks Maria! Moet nog flink wat afgewerkt worden, maar dit werkt ook prima voorlopig. Hebben erg mooie tegels gekocht gisteren, maar das voor volgend weekend, eerst de boel dicht en rechtstuccen! ... en feli met de vriend GB!
Weer hardlopen is ook hemels, overigens!
QFTquote:Op maandag 4 maart 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, het was MarMat, die eerste post! Verkeerd gelezenmobiel posten is niet ideaal..
![]()
/jaloersquote:Op maandag 4 maart 2013 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja Mo heeft een mooie keuken
Dat lol hebben gaat dus wel lukken GeeBeetje!
V1z, ik heb een Ierse bieropener en een Peruviaanse in de vorm van een kitschy gouden lama![]()
![]()
Goed zo Novem! Ik dacht laatst ook weer eens te gaan rennen maar ben toen gaan tekenen, prioriteiten lololol![]()
Ik snap echt niet hoe, maar op de derde foto (eerste van de onderste rij) dacht ik dat het twee benen waren met een slagroomspuit ertussen en een heel groot bord, what's wrong with me ??!?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:50 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe, maar op de derde foto (eerste van de onderste rij) dacht ik dat het twee benen waren met een slagroomspuit ertussen en een heel groot bord, what's wrong with me ??!?
De cappuccino en de lunchmelk zijn er al uitquote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Vind je lijstje al niet bijster veel, Mar... En om nu ook dingen te gaan skippen
77quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef loveli het volgende:
Hoeveel weeg je nu dat er zo makkelijk 5 kg vet vanaf kan?
Auto die constant 60 rijdt is ook zuiniger dan eentje die 200 gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:45 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het trouwens al een klein wonder dat ik uberhaupt zoveel kan eten nadat ik meer dan 2 jaar op zo'n 1300 kcal per dag heb geleefd, je zou zeggen dat dat gevolgen gehad moet hebben voor mijn metabolisme ook.
Juh evenquote:Op maandag 4 maart 2013 11:47 schreef the85mc het volgende:
Even 5 kg vet verliezen? Lijkt me pittig als je vetpercentage al niet al te hoog is. Zeker als je te snel wilt ga je spieren verliezen. Been there done that..
Ik heb daarentegen geen rijbewijsquote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef loveli het volgende:
Als mensen auto's waren kon ik er (soms) een stuk beter mee omgaan
Sorry maar ik zie echt niet wat het wel is dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:50 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe, maar op de derde foto (eerste van de onderste rij) dacht ik dat het twee benen waren met een slagroomspuit ertussen en een heel groot bord, what's wrong with me ??!?
Ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 10:50 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik zat net ook op een terrasje met korte mouwen! Uit de wind is dat echt al prima te doen, moet je je voorstellen hoe dat morgen zal zijn!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:01 schreef Nallie het volgende:
Van dit weer krijg ik zelfs zin om te gaan hardlopenFietste net door het park en daar zaten mensen alweer op terrasjes in t-shirts. Wel tikje fanatiek
Wel lekker, een dik uur gefietst! Training gegeven en dat ging goedNu nog even verder werken!
Lijstje:
O: havermout, banaan, kokos, cacao
T: appel
B: ruim een uur fietsen
L: 2 speltbh met hummus en kip, salade van tomaat, komkommer, kikkererwten, pompoenpitjes
T: rijstwafel pindakaas
S: uur sportschool
D: courgette/geitenkaas muffins met spinaziesalade
T: kwark
En ik word helemaal blij van die zon
Je beweging is de afgelopen maanden natuurlijk ook met huge ass sprongen vooruit gegaan, zal vast wel z'n invloed hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:45 schreef MarMar het volgende:
Ik vind het trouwens al een klein wonder dat ik uberhaupt zoveel kan eten nadat ik meer dan 2 jaar op zo'n 1300 kcal per dag heb geleefd, je zou zeggen dat dat gevolgen gehad moet hebben voor mijn metabolisme ook.
Ik las jouw verhaal vanmorgen ook compleet verkeerdquote:
Quelle confusiooonnnnquote:Op maandag 4 maart 2013 14:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik las jouw verhaal vanmorgen ook compleet verkeerd
Dacht al van, wie doet d'r vriend nou iemand anders cadeau en wat is het van belang dat zij dit weekend weg in eigen land is
Ikkeeeee!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Quelle confusiooonnnn![]()
. Nee, ik ga lekker 2 nachtjes met mijn vriend naar een hotelletje in eigen land. Met ontbijtbuffet, wie is er al jaloers?
Een beetjequote:Op maandag 4 maart 2013 14:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Quelle confusiooonnnn![]()
. Nee, ik ga lekker 2 nachtjes met mijn vriend naar een hotelletje in eigen land. Met ontbijtbuffet, wie is er al jaloers?
Ja, ik had niet meer tijd, mn lunch net pas op. Dus vlak voor sportschool nog ff die rijstwafel erin proppenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:47 schreef Novem het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die het zo zag![]()
Lekkere lijstjes GB en Nallie. Misschien wat weinig inderdaad voor het sporten?
Aaah zulk mooi weerWil gewoon weer gaan hardlopen vandaag
Maar ik doe het maar morgen, rustig opbouwen enzo blabla
Geen idee, maar dat eet ik toch niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een beetje
Hebben ze bacon? Of ontbijtsteak?
Bij mij ging het echt zo:quote:Op maandag 4 maart 2013 14:47 schreef Novem het volgende:
Gelukkig ben ik niet de enige die het zo zag![]()
Lekkere lijstjes GB en Nallie. Misschien wat weinig inderdaad voor het sporten?
Aaah zulk mooi weerWil gewoon weer gaan hardlopen vandaag
Maar ik doe het maar morgen, rustig opbouwen enzo blabla
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:32 schreef V1z0R het volgende:
Blijf het eigenlijk maar een raar fenomeen vinden, rondlopen met een mens in je buik
ja echt ongelooflijkquote:Op maandag 4 maart 2013 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]en vooral als je zo'n baby in een wiegje ziet liggen en dan denkt: gisteren zat je bij mama in de buik...omfg!
Goed eten, veel groenters en fruit, vitamneitjes.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op het moment heb ik griepheeft iemand weerstandverhogende tips?
Lekker hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er gisteren op ons hotelbed lag (elk hart is groot en heerlijke melkchocolade)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xennia, weet niet maar het is volgens mij steeds te weinig.
Tink, wederom veel carbs.. trek je dat?
Zon
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker hoor!
Maar ik ging vandaag vreemd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er gisteren op ons hotelbed lag (elk hart is groot en heerlijke melkchocolade)
Ziet er tof uit uniek. En carbs, ja, die maken mij gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xennia, weet niet maar het is volgens mij steeds te weinig.
Tink, wederom veel carbs.. trek je dat?
ZonGeen zorgen voor de dag van morgen.
In de zorg heeft luierdag een iets andere lading.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:33 schreef Xennia het volgende:
Uniek, gister heb ik inderdaad te weinig gegeten. Maar had echt een luierdagje en ben nauwelijks mijn bed uit geweest. Vandaag is best een calorie-rijk dagje hoor, met veel kaas en slagroom en carbs.
Mo: echt knap die afstanden die jij steeds loopt. Bouw je wel genoeg rust-dagen in? Voor mijn gevoel loop je iedere dag enorme afstanden.
stokbrood met knoflookboter! Doen we normaal nooit, maar lag nog in de vriezer, zat bij een meal deal van vorige week.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Mo!
Je hebt toch wel wat bij je soep he? want al eet je een liter dan ben je nog geen 200 kcal verder
haha! Ja hoor! Vorige keer lopen was vrijdag, en daarvoor anderhalve week niet door gebrek aan tijd en fatsoenlijke douche!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:33 schreef Xennia het volgende:
Uniek, gister heb ik inderdaad te weinig gegeten. Maar had echt een luierdagje en ben nauwelijks mijn bed uit geweest. Vandaag is best een calorie-rijk dagje hoor, met veel kaas en slagroom en carbs.
Mo: echt knap die afstanden die jij steeds loopt. Bouw je wel genoeg rust-dagen in? Voor mijn gevoel loop je iedere dag enorme afstanden.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik dacht, luierdagjeIk had een heel ander beeld ff
.
a dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 4 maart 2013 20:36 schreef loveli het volgende:
[..]
In de zorg heeft luierdag een iets andere lading.
Ik vind het een prima lijstje, coco. Je moet ook weer wat energie krijgen, tochquote:Op maandag 4 maart 2013 20:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: 2 boterhammen met banaan (1 kleine per boterham), melk
L: 2 broodjes met verse ham
T: boterham met worst
D: gebakken aardappeltjes, kipfilet, verse sperzieboontjes
T: appeltje
T: paar minidropjes
Wat veel brood als ik het zo zie
1969 zegt fatsecret!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, doe eens eerlijk door een kcal teller halen?? Gewoon voor mijn gemoedsrust![]()
Bedtijd hier
Respect, supergoed bezigquote:Op maandag 4 maart 2013 20:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
haha! Ja hoor! Vorige keer lopen was vrijdag, en daarvoor anderhalve week niet door gebrek aan tijd en fatsoenlijke douche!maar loop normaal 3 dagen per week. Met 1 rustdag er tussen en na de langste van de week 2 dagen.
Ma, wo, vrij op 't moment.
Ziet eruit als een lekkere en gezonde lijstquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:22 schreef MarMar het volgende:
mogge!
O: volle kwark met een beetje vla en een paar scheppen kokos 510 kcal
S: krachttraining, loopband
T: banaan
L: 2 rijstwafels ham, 2 beschuiten kaas, 2 gekookte eitjes, bak sla met tomaat en dressing 450 kcal
T: volle kwark met muesli 400 kcal
B: 8,5 km wandelen
T: 2 plakjes ontbijtkoek
D: pasta met verse tomatengehaktgroentesaus
T: yoghurt met warme appel, walnoten en een beetje honing.
Maakt een totaal van 2475 kcal, iets meer dan de 2300 omdat ik behalve sporten ook ga wandelen.
Heb de kcal er maar even bij gezet bij lunch en ontbijt, omdat ik het idee heb dat men bij beschuit en rijstwafels automatisch "weinig" denkt. Valt dus reuze mee! *puh*
quote:
Eens!quote:
nee, ik vind het op dit moment niet zo leuk. Tis lang geleden dat ik een nacht doorgeslapen heb. Ze miauwt echt elke nacht om aandacht. En ik heb zoveel te doen op het werk en met alles eromheen dat ik zodra ik wakker ben begin na te denken, en dan is slapen gedaan...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:43 schreef V1z0R het volgende:
leuk he Jagar, katten?! Die van mij maken me ook altijd wakker 's ochtends
niet zo vroeg though
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt ze in de slaapkamer? Zo nee: stofzuiger voor de deur, verlengsnoer, kat miauwt, stofzuiger even aan, wegspurtende kat, herhaal totdat gedrag is afgeleerd. Works like a charm.
ja, dat had ik net ook gelezen inderdaad. Vanavond uitproberen! vind ik wel zielig, maar slapen is ook fijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt ze in de slaapkamer? Zo nee: stofzuiger voor de deur, verlengsnoer, kat miauwt, stofzuiger even aan, wegspurtende kat, herhaal totdat gedrag is afgeleerd. Works like a charm.
Ik verheug me op het moment dat Kukident gaat kruipenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben dit toegepast voor Bo die maar aan de deur bleef krabben. Doet ie nu niet meer.
nee, kukident, het koffiezetapparaat, daar mag je niet aankomen. Hup, stofzuiger op het kind..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik verheug me op het moment dat Kukident gaat kruipen
De katten hebben de reversed-vacuumcleaner op jullie toegepast, met succes zo te horen..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef An24 het volgende:
Zeg Jagar, hoe verdeel jij je aandacht aan de kat op een dag? Wij doen voor het slapen een standaard aandachtrondje aan elke kat, die vervolgens dan tevreden in slaap ronken. Als we verzaken, merken wij dat ook om vijf uur in de ochtend![]()
nou ja, overdag zijn we meestal niet thuis, dus 's avonds krijgt ze alle aandacht. Ze zit 's avonds graag op schoot, en we spelen ook vaak voordat we op bed gaan. Gisteravond heeft ze een half uur door het huis gehold, dus dat kan het eigenlijk niet zijn...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef An24 het volgende:
Tink ook gefeliciteerd![]()
Haha, XM truc![]()
Zeg Jagar, hoe verdeel jij je aandacht aan de kat op een dag? Wij doen voor het slapen een standaard aandachtrondje aan elke kat, die vervolgens dan tevreden in slaap ronken. Als we verzaken, merken wij dat ook om vijf uur in de ochtend![]()
Plan vandaag:
Klein afwasje, even stofzuigen, de stad in, cafe opzoeken voor de lunch en leerboek erbij en dan nog even naar kantoor. Wat een leven
Als het een beetje snel kan stofzuigen, zie ik een win-win situatiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik verheug me op het moment dat Kukident gaat kruipen
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, ik vind het op dit moment niet zo leuk. Tis lang geleden dat ik een nacht doorgeslapen heb. Ze miauwt echt elke nacht om aandacht. En ik heb zoveel te doen op het werk en met alles eromheen dat ik zodra ik wakker ben begin na te denken, en dan is slapen gedaan...
Wij gaan een plantenspuit gebruikenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, kukident, het koffiezetapparaat, daar mag je niet aankomen. Hup, stofzuiger op het kind..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:56 schreef loveli het volgende:
[..]
De katten hebben de reversed-vacuumcleaner op jullie toegepast, met succes zo te horen..
Ik heb altijd Yiaourti ofzoiets! Die is nomquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:31 schreef Novem het volgende:
Ik slaap altijd met de deur los, dus nooit last van krabbende katten
En AH heeft geen Total Griekse yoghurt meer en al die anderen zijn lang niet zo lekker en hebben een vieze textuur, zoals biogarde
Ah jakkiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zon --> verbrand --> losse vellen?
Ik ga ernaar kijken als ik weer in de super ben!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb altijd Yiaourti ofzoiets! Die is nom
een jaar of 10, geloof ik. maar nog behoorlijk vitaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:24 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Hmmm toch apart Jagar. Hoe oud is het beestje?
En plantenspuit
Ik ook, in Australie! Vet schrikken, was nooit (zo erg) verbrandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:33 schreef Novem het volgende:
[..]
Ah jakkieHeb dat 1 keer gehad, vet matig
Is wel volle!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:33 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ga ernaar kijken als ik weer in de super ben!
Gok 't niet...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zon --> verbrand --> losse vellen?
Dan is het best moeilijk om nog nieuw gedrag aan te leren. Sterktequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een jaar of 10, geloof ik. maar nog behoorlijk vitaal.
@ Novem: hebben we ook geprobeerd, maar dan staat ze voor het bed te miauwen om aandacht..
Gewoon zo'n rompertje laten maken van dat 'swiffer-stofje'quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het een beetje snel kan stofzuigen, zie ik een win-win situatie.
Haha, dat wordt hier ook heel raar gevondenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, ik heb de duutser verteld over alle felicitaties met en voor hem. Hij vindt het maar gek dat we in NL iemand feliciteren met iemand anders.
Maar, ook bedankt van de Duutser!
Dat is ook heel raar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Haha, dat wordt hier ook heel raar gevonden
Nu met champignonsmaak!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Nallie het volgende:
Feli Tink!
Reminder: de oude hummus weggooien als je nieuwe hebt gemaakt, zodat je niet bedorven hummus meeneemt naar je werk![]()
Zoiets... ik dacht vanochtend met mn duffe kop al 'hey, er zat toch veel meer in dat bakje'quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, ik heb de duutser verteld over alle felicitaties met en voor hem. Hij vindt het maar gek dat we in NL iemand feliciteren met iemand anders.
Maar, ook bedankt van de Duutser!
XDquote:
Die ene commentquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
http://stuffdutchpeopleli(...)tions-gefeliciteerd/
Ja!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die ene comment![]()
"Gefeliciteerd!"
"Hi, Stuart..."
^^quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:43 schreef loveli het volgende:
Feli iedereen die jarig is of een jarige partner heeft (of gisteren had)
http://www.invadingholland.com/the-dutch-circle-party-guide/quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Onze manier van verjaardagen vieren vinden ze ook vaak vreemd, vandaar de befaamde 'Dutch circle party'
Heeft ze misschien schildklierproblemen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een jaar of 10, geloof ik. maar nog behoorlijk vitaal.
@ Novem: hebben we ook geprobeerd, maar dan staat ze voor het bed te miauwen om aandacht..
Goeie, toen mijn kat diabetes en schildklierproblemen kreeg was hij ook heel hyper constant aan het mauwen en om eten bedelen, ook in de nacht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:50 schreef _mille-feuille_ het volgende:
[..]
Heeft ze misschien schildklierproblemen?
quote:
NOMquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef Novem het volgende:
Een cirkelfeestje is ook leuk, maar als je niet iedereen kent vind ik het wat minder geslaagd; in een kring zitten en elkaar een beetje aankijken.
Maar alsof Engelsen en Amerikanen nooit een feestje thuis hebben en dan allemaal op de bank/stoelen in de woonkamer zitten
Beetje mixen met muziek draaien en gekke spelletjes en dansen vind ik altijd wel tof
Ik ga zo weer een rondje rennen
En daarna geroosterde zoete aardappel met wat quinoa en geroosterde veggies, pijnboom- en pompoenpitjes en wat feta.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:58 schreef the85mc het volgende:
Soms is een soort kringfeestje wel leuk. En ideaal voor drankspellen![]()
Laatst wel beetje akward kring verjaardag, de ene helft van de mensen was student, de andere helft streng gereformeerd. Dat matchte niet echt lekker
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:26 schreef Perruche het volgende:
[..]Ohhhhh dat klinkt als mijn ultieme ik heb toch niets beters te doen avond.
ik heb nu dit jurkje aan,de bloemen zijn echt felkoningsblauw met felroze/rood en paarsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik weet het weer!![]()
Ik weet het weer!
Ik was vanmiddag in Rotterdam en zag zowel bij de Mexx als bij de Esprit gewoon allemaal vrolijke kleuren hangen!Dus we krijgen gewoon weer eens een voorjaar/zomer met vrolijke kleding!
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk jurkje!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb nu dit jurkje aan,de bloemen zijn echt felkoningsblauw met felroze/rood en paars
[ afbeelding ]
Maar je krijgt toch wel ontbijt op bed van je kinderen? En een tekening?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vier mijn verjaardag al jaren niet meer, maar toch bedankt. Wel 4 stukken taart en vijf bitterballen gegeten. En een tosti en 2 sneden krentebrood.
een zelfgemaakt pennenbakjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch wel ontbijt op bed van je kinderen? En een tekening?
Met macaroni-versieringen!quote:
tekeningen kan je niet eten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar je krijgt toch wel ontbijt op bed van je kinderen? En een tekening?
Appelkruimel, kersenroom, notenslagroom (2x)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Een pennenbakjeWie gebruikt er nog pennen?
![]()
4 gebakjes... 4 dezelfde? Welke?
Wat ik in dieet postte : Zat op de vitalu site te kijken en het blijkt dat volkorencrackers minder volkoren bevat dan de tarwevariant.. (tenminste toen ik snel even keek) en de gepofte rijst variant ook.
Ook voor mij weer een eyeopener
Dat verbaast mij echt... Nog weer een reden om ECHT de ingr.decl. te lezen en niet alleen de claims
Klinkt als perfect windsurf weerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, volgende week wordt het een soort van koud op Gran Canaria met windkracht 6.. Ah well
Fijnquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn![]()
En vakantie in september is nu per vandaag 100 euro goedkoper...
Sla de koffiemachine van de AH maar over![]()
/luxeproblemen
Da's duidelijk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef An24 het volgende:
Vraag: zijn alle hoogleraren autisten? Ik wordt gek van het boek dat ik moet lezen
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:05 schreef An24 het volgende:
Vraag: zijn alle hoogleraren autisten? Ik wordt gek van het boek dat ik moet lezen
Niet in de gaten houden joh, je maakt jezelf er alleen maar gek mee!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Fijn![]()
En vakantie in september is nu per vandaag 100 euro goedkoper...
Sla de koffiemachine van de AH maar over![]()
/luxeproblemen
Heb je helemaal gelijk in!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet in de gaten houden joh, je maakt jezelf er alleen maar gek mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |