Plofkipquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:44 schreef loveli het volgende:
Gewoon een 35%-excellent wokmaaltijd van de appie met plofkip.
Ja idd, was een absurd plan weer, symbool politiekquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
PlofkipNog even van genieten nu het nog kan!
Straks krijgen we kippen die een kutleven hebben, alleen dan wat langer...
Doe je er nog wat extra vitamientjes bij?
NOM!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja idd, was een absurd plan weer, symbool politiek.
Vandaag heb ik weer boodschappen gedaan voor (hopelijk) een groot deel van de week; entrecote en worstjes van blije diertjes, pompoen (zo'n mooie 3-porties oranje schobbejak), courgette, peren, radicchio, veldsla, avocado, 3 soorten noten... bio eieren.
Oh en "mijn" slager is op tv geweest bij de keuringsdienst van waarde!
Jaaaa zoute stokjesquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NOM!
Zoute stokjes zijn ook NOM en een mini twix ook.
Het is tijd om naar bed te gaan.
Bewuste woordspeling? Het valt zo ontzettend tegen hoe beperkt je opeens bent als je niet mobiel bent.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:52 schreef minilot het volgende:
Puike openingspostfoto!![]()
![]()
Wel extra akelig om er nu ineens bij stil te staan dat een gipsbeen mij nog wekenlang zal gaan weerhouden van het koken van Ottolenghi-recepten. Grmbl.![]()
Fijne zondag allemaal!
Doe maar wild!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:29 schreef Perruche het volgende:
Lijstje/planning:
O: bth pindakaas/hagelslag, sinaasappel
B: 6 km wandelen
T: 3 paranoten en 3 macadamia noten
L: 2 bth met hummur, en wat olijven /wortel
D: entrecote met salade en aardappeltjes
Daar heb je geen gips voor nodig. Dat toch met alles? Bij plotseling ontbreken van een beweging besef ineens wat je daarvoor allemaal kon doen. /ervaringsdeskundigequote:Op zondag 3 maart 2013 12:25 schreef Mufasa208 het volgende:
Hoor het wel vaker met patienten na een gipsimmobilisatie.
Dit had de 100 miljoenste post moeten worden.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ah, ik zie nu ook net op tv dat er een speciale creme is voor jeuk in de anale regio.
Ben alleen even de naam kwijt.
Eigenlijk wel he?!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit had de 100 miljoenste post moeten worden.
Klinkt meer als Volendamquote:Op zondag 3 maart 2013 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Had net paling garnaal en stokbrood op. Er lekker . Nu een westmalle triple. Nom
quote:
quote:Maar het was wel fijn bij mijn vader, voor het eerst eens zonder mijn broers, dus veel meer ruimte voor echte gesprekken.
Gaat het een beetje?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:37 schreef MarMar het volgende:
Blergh, 2.5 uur trein+bus en dat 2 keer.
Maar het was wel fijn bij mijn vader, voor het eerst eens zonder mijn broers, dus veel meer ruimte voor echte gesprekken.
Lijstje:
O: brinta
T: ministroopwafel
L: 2 bruine kadetjes, 1 met kaas, 1 met kipsalade, kopje melk
T: ministroopwafel, kitkat
D: stamppot andijvie met spekjes
T: wijn! en niet 1 glas.
Wat klinkt dat allemaal goedquote:Op zondag 3 maart 2013 19:43 schreef Nallie het volgende:
Hai![]()
Antwerpen was tof
Heerlijke macarons op en gister cocktails
Net nog twee uurtjes gewerktNu op de bank met een groooote kom pompoensoep en crackers met hummus
Forelfilets bij de Duitse discounters zijn goed te doen. Weet niet of ze lang genoeg houdbaar zijn om op voorraad te houden?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
Nog steeds trek. Ook na 2 handjes cashews.
Normaal hebik veel vis in huis. Nu niets helaas.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Forelfilets bij de Duitse discounters zijn goed te doen. Weet niet of ze lang genoeg houdbaar zijn om op voorraad te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:44 schreef loveli het volgende:
Als 'ie het model al zo staat, waarom zou iemand dit kopen? Spoiler omdat groot en teleurstellend. De modelloze foto zag er beter uit.Brrrr... Te weinig boobies en verkeerd ondergoed. En hij is niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er wel een paar, maar die draag ik alleen als mijn figuur op mijn best isquote:Op maandag 4 maart 2013 03:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die foto is precies waarom ik geen gebreide jurkjes moet dragen, maar dan met meer buik en meer tiet
Er is dus geen frietpan besteld door lief, het was een grapje. Noh ja...
precies dat! brak, trein gemist, trein afgelast, volle trein... wel zingende vogeltjesquote:Op maandag 4 maart 2013 08:28 schreef Nallie het volgende:
Goedemorgen...
Maandag.... maar de zon schijnt
Speciaal voor jou erbij!quote:Op maandag 4 maart 2013 09:10 schreef Goodbye het volgende:
Hé, waar zijn je nootjes gebleven?![]()
Mijn vriend is vandaag jarig en hoeft geen taart. En wil zo gaan sporten. Toch best handig![]()
.
quote:
Jaaaa ik hoop ook dat het zo blijft, dan ga ik lekker van/naar mijn werk lopen (huhu)quote:Op maandag 4 maart 2013 09:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik word zo blij van dit weer. Het is dat ik morgen een Heel Belangrijk Overleg heb, waarbij ik lekker assertief moet gaan lopen doen (help), anders had ik lekker vrij genomen.
het viel tegenquote:Op maandag 4 maart 2013 09:49 schreef Jagärtrut het volgende:
lekker, Bircher Muesli, Perruche!
En jaloers op lekker weer. Hier dooit het steeds overdag en vriest het 's avonds, waardoor het spek en spekglad is..Heb vandaag hardloopschoenen meegenomen om even op de band te lopen..
Thanks! Zijn cadeautje is een weekendje weg (in eigen land) aankomend weekend. De weersvoorspellingen zijn alleen niet zo goed.quote:
Samen knus schuilen in de regen en warme chocolademelkjes drinkenquote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks! Zijn cadeautje is een weekendje weg (in eigen land) aankomend weekend. De weersvoorspellingen zijn alleen niet zo goed.![]()
Ja en er zit een zwembad en sauna bij het hotel, dus daar kunnen we ook nog gebruik van maken!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Samen knus schuilen in de regen en warme chocolademelkjes drinken
Gefeliciteerd
Geen sokken en ondergoed?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks! Zijn cadeautje is een weekendje weg (in eigen land) aankomend weekend. De weersvoorspellingen zijn alleen niet zo goed.![]()
Jij wist wat ik ging posten voor ik op 'invoeren' klikte?quote:Op maandag 4 maart 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks Maria! Moet nog flink wat afgewerkt worden, maar dit werkt ook prima voorlopig. Hebben erg mooie tegels gekocht gisteren, maar das voor volgend weekend, eerst de boel dicht en rechtstuccen! ... en feli met de vriend GB!
Weer hardlopen is ook hemels, overigens!
QFTquote:Op maandag 4 maart 2013 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, het was MarMat, die eerste post! Verkeerd gelezenmobiel posten is niet ideaal..
![]()
/jaloersquote:Op maandag 4 maart 2013 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohja Mo heeft een mooie keuken
Dat lol hebben gaat dus wel lukken GeeBeetje!
V1z, ik heb een Ierse bieropener en een Peruviaanse in de vorm van een kitschy gouden lama![]()
![]()
Goed zo Novem! Ik dacht laatst ook weer eens te gaan rennen maar ben toen gaan tekenen, prioriteiten lololol![]()
Ik snap echt niet hoe, maar op de derde foto (eerste van de onderste rij) dacht ik dat het twee benen waren met een slagroomspuit ertussen en een heel groot bord, what's wrong with me ??!?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 10:50 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe, maar op de derde foto (eerste van de onderste rij) dacht ik dat het twee benen waren met een slagroomspuit ertussen en een heel groot bord, what's wrong with me ??!?
De cappuccino en de lunchmelk zijn er al uitquote:Op maandag 4 maart 2013 11:24 schreef V1z0R het volgende:
Vind je lijstje al niet bijster veel, Mar... En om nu ook dingen te gaan skippen
77quote:Op maandag 4 maart 2013 11:35 schreef loveli het volgende:
Hoeveel weeg je nu dat er zo makkelijk 5 kg vet vanaf kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |