Ik ben het met je eens dat je rekening moet houden met iets hogere temperaturen, maar is dit niet heel overdreven? (tenzij het >20 graden wordtquote:Op zondag 7 april 2013 17:35 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb een aantal goede tips voor de mensen die in Rotterdam gaan lopen. Ik zelf doe de marathon voor de 3de keer.
Wegens dat het waarschijnlijk meer dan 15 graden wordt op zondag. Is het raadzaam om deze week extra te drinken dan wat je normaal gewend bent bij voorkeur water en laat alcohol deze week staan. We hebben helaas geen tijd gehad om te trainingen met 10 graden of hoger.
Kleed je tijdens de training van volgende week iets warmer aan 3 lagen plus handschoenen en eventueel een muts om zo je beter voor te bereiden op de temperatuur van zondag.
Om jezelf te testen of je genoeg heb gedronken is tijdens het plassen even te controleren of je urine doorzichtig is dan normaal.
Voor zondag.
Drinken tot een uur voor de start van de marathon. Dan stopt u met drinken, gaat nog een keer naar het toilet en neemt een flesje met ongeveer 250-300 ml water of sportdrank mee het startvak in. Dat drinkt u 5 minuten voor de start leeg.
Neem tijdens de loop van zondag maak niet uit welke afstand extra sport of water mee in een heupgordel of in een waterrugzak. En sla geen drank post over.
Het begint er op te lijken, al geloof ik er vooralsnog weinig vanquote:Op zondag 7 april 2013 22:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je rekening moet houden met iets hogere temperaturen, maar is dit niet heel overdreven? (tenzij het >20 graden wordt)
vandaag iig korte broeken weer, heerlijk!quote:Op maandag 8 april 2013 17:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken, al geloof ik er vooralsnog weinig van
quote:Op zondag 14 april 2013 15:37 schreef DeeBee het volgende:
Pfoe, wat was het laatste uur warm zeg... Ging tot 30 km easy op 3:20 schema, maar kreeg echt een klap van de warmte enzo de laatste 10 km, maar toch wel blij met 3:27u!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 14 april 2013 15:37 schreef DeeBee het volgende:
Pfoe, wat was het laatste uur warm zeg... Ging tot 30 km easy op 3:20 schema, maar kreeg echt een klap van de warmte enzo de laatste 10 km, maar toch wel blij met 3:27u!
Goed gelopen!quote:Op zondag 14 april 2013 15:37 schreef DeeBee het volgende:
YUR is heeft kennis gemaakt met de man met de hamer. En zijn hele familie. Net voor het HM-punt.quote:Op maandag 15 april 2013 22:29 schreef No-P het volgende:
Mooie tijd deebee, lijkt me heerlijk om een marathon te finishen met een goede tijd op zak. Hoe heeft yur het eigenlijk gedaan?
Knnt jij gaat ook goed he, leuk om te zien. Een effectieve loopstijl ontwikkeld waardoor je redelijk blessure vrij loopt, dan gaat het met de consistentie die daar uit voortkomt vanzelf.
De post boven jequote:Op maandag 15 april 2013 22:32 schreef kepler het volgende:
Inderdaad, nog niks van Yur gehoord. Ik heb wel wat tijden doorgekregen van Haag, maar weet niet zeker of zijn tijd daar tussen staat dus hij mag het zelf posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |