abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 maart 2013 @ 20:09:18 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123546988
Centraal topic voor amateurhardlopers!

SPOILER: Lopers & targets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Persoonlijke Records:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingschema's en info
SPOILER: Interval inspiratie
SPOILER: Wedstrijden en evenementen
SPOILER: Tools
SPOILER: Hardloopwinkels
SPOILER: Looptechniek & methodes
SPOILER: Must read: Christopher McDougall - Born to Run
Vorige delen

Topicchain

Deze OP en instructies voor nieuw topic:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Amateurhardlopers

'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_123550683
Zit ik hier goed voor de feed van Winterstorm666 morgen met de Vasaloppet?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 22:50:39 #3
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_123554119
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 21:33 schreef Charged het volgende:
Zit ik hier goed voor de feed van Winterstorm666 morgen met de Vasaloppet?
denk het niet, WS post normaal gesproken in het andere hardlooptopic
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_123558233
Zo vandaag 20 in 1.37, dus CPC in 1.40 moet wel lukken hoop ik :)
pi_123568898
7k Delftse Houtloop ... doel was 30'. Ik zat gelijk mee in een groepje dat mijn tempo liep maar ze zakten na 2km al weg. Naar iets sneller groepje gesprongen en zij liepen enorm vlak, erg fijn :) Na 6km schudde de koploper aan de boom en kon ik nog net mee. Op 6,5km had de koploper iemand opgepikt en ze liepen naar de finish in een tempo dat ik niet echt kon bijbenen ...

Toch zeer tevreden. Vlakke race: 4'14" / 4'09" / 4'09" / 4'13" / 4'12" / 4'07" / 3'54". Omdat het parcours weer eens te kort was kwam ik na 28'33" al over de finish, dat zou na correctie iets van 29'00" zijn. Dik onder de doelstelling. En het ging best makkelijk dus de 5k over twee weken start ik weer een stukje scherper.

41km deze week, loop nu al vijf weken gemiddeld 38km/week en het voelt makkelijker dan ooit, zowel de trainingen als de wedstrijden. Maar zolang ik progressie boek ga ik niets veranderen :)
pi_123572303
Mooie vlakke race!

Vanmorgen als laatste echte training voor de CPC een testloop van 10km gedaan en dat ging best goed. Een half minuutje van mijn PR af (en dat in een training) en lekker gelopen. Nu een weekje rustig aan en dan volgende week knallen!
pi_123588815
Dat was een zware, net 2 weken uit de running ( :D ) geweest door een longontsteking, terwijl de 5k net een beetje normaal begon te gaan.
Geen referral hier.
pi_123721725
Voor degenen die zondag ook de halve marathon lopen bij de CPC Loop heb ik met Google Earth, Fraps en VirtualDub een 3D parcoursfilmpje in elkaar gezet zodat je de route nog even kunt visualiseren. Veel plezier ermee! groet, Richard (AVSpark Spijkenisse)
  woensdag 6 maart 2013 @ 21:49:55 #9
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_123721862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef magnolia61 het volgende:
Voor degenen die zondag ook de halve marathon lopen bij de CPC Loop heb ik met Google Earth, Fraps en VirtualDub een 3D parcoursfilmpje in elkaar gezet zodat je de route nog even kunt visualiseren. Veel plezier ermee!
Wow!
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:34:46 #10
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_123724602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef magnolia61 het volgende:
Voor degenen die zondag ook de halve marathon lopen bij de CPC Loop heb ik met Google Earth, Fraps en VirtualDub een 3D parcoursfilmpje in elkaar gezet zodat je de route nog even kunt visualiseren. Veel plezier ermee! groet, Richard (AVSpark Spijkenisse)
Te gek! _O_
F means you're fucked
pi_123735472
Leuk gemaakt! ^O^
Jack does it in real time...
pi_123735890
Bedankt ^O^
ik krijg zo zin in zondag!
pi_123742731
Veel plezier alle CPC-lopers, ik kom helaas net te laat terug van een weekend weg om mee te kunnen doen.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:01:38 #14
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_123825812
Succes inderdaad! Hoop dat het een beetje droog is.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_123833492
Een graad of 2, winterse neerslag en windkracht 5 tegen op de boulevard: dat gaat een pittige CPC worden morgen!
Een PR zal er daarom waarschijnlijk wel niet inzitten, maar deze omstandigheden maken het ook wel weer een mooie, andere wedstrijd. Ik ben benieuwd.

Iedereen die ook morgen gaat lopen: veel succes!
pi_123867548
Yay CPC kijken! Ik zag er al eentje door de straat rennen hoor: Vibram FiveFingers, stampend op de hakken :X

En dat 21,1km lang :X

Nu snel hapje eten en naar het begin van de straat, de kopgroep komt er al bijna aan :P
pi_123878921
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 18:10 schreef Mr.B. het volgende:
Een graad of 2, winterse neerslag en windkracht 5 tegen op de boulevard: dat gaat een pittige CPC worden morgen!
Een PR zal er daarom waarschijnlijk wel niet inzitten, maar deze omstandigheden maken het ook wel weer een mooie, andere wedstrijd. Ik ben benieuwd.

Iedereen die ook morgen gaat lopen: veel succes!
En inderdaad, geen PR of daar ook maar in de buurt. De wind was voor mij te krachtig om het hoge tempo vol te kunnen houden, maar met 1:19:4? kan ik wel tevreden zijn.
  FOK!fotograaf zondag 10 maart 2013 @ 20:21:17 #18
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_123881600
Ik heb vooral lekker gelopen nadat ik afgelopen week ziek ben geweest!
De sfeer was prima!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zondag 10 maart 2013 @ 21:50:04 #19
34586 kepler
No bounce, no play
pi_123887265
Ik stond in de bocht vlak voor de finish (buitenkant). Het was echt extreem koud :D

Goed gedaan aan iedereen die hem heeft gelopen! Elke keer als ik bij een wedstrijd sta te kijken krijg ik toch weer spijt dat ik niet mee doe :P

Ben wel bezig met inschrijving voor de Enzo Ferrari marathon, maar daar moet ik eerst een medische verklaring voor hebben... Van de week de dokter maar even bellen :)
The line is a dot to you!
  zondag 10 maart 2013 @ 22:39:39 #20
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_123890599
Een medische verklaring? Is dat een redelijk vanzelfsprekend iets bij een marathon? Of is dit een van de weinige wedstijd waarbij dit moet? Ik heb er nog nooit over gehoord maar vind het wel een goed idee!!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_123891084
In het buitenland is dat regelmatig. :)

Een hoop sportevenementen in Frankrijk hebben dat ook bijv. voor zover ik weet. Het is ergens een beetje nutteloos, maar op zich ook wel weer prima om een arts je te laten bekijken voor bepaalde evenementen... :P
Jack does it in real time...
  zondag 10 maart 2013 @ 23:41:15 #22
388271 schaal_10
Tuinzadencontroleur
pi_123893966
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 22:39 schreef pietkanarie het volgende:
Een medische verklaring? Is dat een redelijk vanzelfsprekend iets bij een marathon? Of is dit een van de weinige wedstijd waarbij dit moet? Ik heb er nog nooit over gehoord maar vind het wel een goed idee!!
Klopt, in Frankrijk en Italië is dat verplicht. Ook voor een rondje van 10 kilometer. En dat heb ik al 100 keer gelopen. Ik vind het een slecht idee. Het is wetgeving, de organisatie valt niets te verwijten. Niet iedere huisarts verstrekt zo’n verklaring, en dan ben je al gauw op een dure sportkeuring aangewezen.

De CPC Loop... ik heb hem gelopen; een wat minder goede tijd (nog vanwege herstel van een eerdere blessure). Ik denk dat vanwege de strenge winter mensen ook wat minder hebben kunnen trainen. Mooi vond ik dat er gewoon volop publiek was, ondaks dat het weer het liet afweten.
  maandag 11 maart 2013 @ 08:34:50 #23
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_123899588
Gister voor het eerst bij de CPC een massaal evenement gelopen, heb dan wel de 10k gelopen en niet de HM. En voor het eerst onder de 40 minuten gedoken.

http://www.endomondo.com/workouts/165923921/2924303

Over twee weken weer een 10k lopen in Dordrecht, ben benieuwd wat ik daar ga presteren.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_123913836
Kennis van me is tijdens het rennen van de CPC door twee gasten op een scooter geslagen op zijn achterhoofd en gesneden in zijn hand. Trieste wereld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kerol op 12-03-2013 08:26:24 ]
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_123941040
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 23:41 schreef schaal_10 het volgende:

[..]
Ik denk dat vanwege de strenge winter mensen ook wat minder hebben kunnen trainen. Mooi vond ik dat er gewoon volop publiek was, ondaks dat het weer het liet afweten.
Sorry hoor maar de opkomst was echt sneu. Saaiste loopt tot nu toe. 1:43 eerste keer halve marathon. Redelijk getraind, maar niet heel bijzonder ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')