zie mijn edit. Job vond het op de terugweg helemaal niet meer leukquote:Op maandag 27 mei 2013 17:18 schreef Gaoxing het volgende:
J. ook fit!nou maar hopen dat Job het geen prima permanente oplossing vindt.
Hmm, ja, daar kan ik met best wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:42 schreef Nijna het volgende:
Ik hoorde laatst van een moeder van een kindje uit de klas bij M. dat zij van iemand had gehoord dat diens zoontje met pdd-nos groep 3 zo fijn vond door de structuur e.d. Dus ik ben benieuwd.
Ik vind dit wel een erg goede overweging.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:03 schreef livelink het volgende:
Het liefst zou ik nu ook alvast zeggen dat hij niet mee hoeft, maar aan de andere kant is dit echt voor hem de enige mogelijkheid voor zo'n soort ervaring. Samen met vriendjes in een tent en echte kampdingen doen. En dat met ervaren begeleiding, die hem al heel goed kennen.
Job zit op een cluster-4 school. Ik weet niet of ik mijn overweging vol ga houden. Vanmiddag belde de taxichauffeur dat het zwaar uit de hand was gelopen vandaag in de taxi. Hij is zelfs uit de taxi gerend op een gegeven moment en heeft zijn jas en spullen uit de taxi gegooid. De taxichauffeur had hem uiteindelijk wel weer te pakken gekregen, maar ja, ik loop zo natuurlijk weer snel tegen een schorsing aan. Ik heb net maar even de IB'er gemaild om te vragen wat de visie van school is en hoe we dit nog 2 weken vol moeten gaan houden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een erg goede overweging.
Wellicht kun je vast een keer op de locatie gaan kijken? En mss is het dagprogramma al beschikbaar?
Zit Job eigenlijk op een cluster-4 school, of gewoon SBO? Ben ik even kwijt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |