nou, ik wou voorstellen dat wanneer ik toch kom helpen met je kast, ik meteen je matjes meeneemquote:
Komt goed! moeten mn oude kast toch naar jouw huissie zeulen danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou, ik wou voorstellen dat wanneer ik toch kom helpen met je kast, ik meteen je matjes meeneemen anders heb ik ook een groot bed enzo. Tenzij C daar wil liggen, of die Bi-meid, kut, er komen teveel vrouwen
chiquequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben bij het paleis van Octopussy geweest![]()
[ afbeelding ]
Dan kunnen jullie mooi elkaars nagels lakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou, ik wou voorstellen dat wanneer ik toch kom helpen met je kast, ik meteen je matjes meeneemen anders heb ik ook een groot bed enzo. Tenzij C daar wil liggen, of die Bi-meid, kut, er komen teveel vrouwen
Dat ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt goed! moeten mn oude kast toch naar jouw huissie zeulen dan![]()
omg wacht ik stuur even een whapje van schilderijquote:
gaaf.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben bij het paleis van Octopussy geweest![]()
[ afbeelding ]
India inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
gaaf.india als ik me niet vergis? althans in de film.
ik wil ook een paar 007-plaatsen bezoeken. eerste op de lijst wordt of sardinië of nassau, bahamas.
Ow o kakelfestijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
had je toch al gestuurd?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef Evie het volgende:
[..]
omg wacht ik stuur even een whapje van schilderijArme persoon die dat aan zn muur wil whihihihi
Nee, maar het wordt zeker geen sausage-festquote:
Nee, dat is al helemaal niksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt zeker geen sausage-fest
Ik wil eerst de boeken lezen voordat ik aan de serie begin. Zit nu op bladzijde 20 van boek 1quote:
ik heb haar ook uitgenodigdquote:
nu het volledige doek.. maar vertel eens.. we hebben al een octopussy en een bokje.. welk naar dier moet ik er nog meer op fixxen>?quote:
bevers. daar hebben we stiekem meer mee van doen dan gedacht werd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
nu het volledige doek.. maar vertel eens.. we hebben al een octopussy en een bokje.. welk naar dier moet ik er nog meer op fixxen>?![]()
Heb het nightmares and hell genoemd bij deze
Zo'n hell is het nog niet anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
nu het volledige doek.. maar vertel eens.. we hebben al een octopussy en een bokje.. welk naar dier moet ik er nog meer op fixxen>?![]()
Heb het nightmares and hell genoemd bij deze
mmm er staat al een bever op en daar gaat een tentakel in.. dus nehhquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
bevers. daar hebben we stiekem meer mee van doen dan gedacht werd.
en dan van die stipjes zetten, pijltje erbij ==> schaamluisquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n hell is het nog niet anders.
Schaamluis![]()
heb al een schaamluisje eropquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n hell is het nog niet anders.
Schaamluis![]()
Nee man, GoT is WEL goedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Game of Thrones is toch 50 shades of grey voor mannen?
Zoiets, ik las laatst, dat wanneer je als man bij GoT je afvroeg hoe een vrouw er naakt uit zag, je zelden langer dan 10min hoeft te wachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Game of Thrones is toch 50 shades of grey voor mannen?
een gier?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
heb al een schaamluisje erop![]()
Wou eerst eigenlijk een dode walvis.. maar een akelige helse octopus gemaakt net .. maar euhm er moet nog een vliegend dier bij!
een stinkdier dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm er staat al een bever op en daar gaat een tentakel in.. dus nehh
een Libelle?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
nehh te makkelijk
[..]
nee het moet vliegen
5 euro, overmaken naar rekeningnr 6521889 tnv AldoTheApachequote:
hell no.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
5 euro, overmaken naar rekeningnr 6521889 tnv AldoTheApache
Ben je vrijdag druk?quote:
feestje bij mij, Muh en Evie komen ookquote:
Gezelligquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
feestje bij mij, Muh en Evie komen ook
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:00 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, '80/'90 in de Winkel van Sinkel vanavond
weet ik nog niet precies, 10-15 man denk ik.quote:
Nee, merken t wel.... als t goed is....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wat is deze man. Ruiken vrouwen het of zo als je verliefd bent?
Sletjes lijken wel uit de lucht te vallen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, merken t wel.... als t goed is....
hoezo???
Nicequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik nog niet precies, 10-15 man denk ik.
Leg uit ??????quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sletjes lijken wel uit de lucht te vallen.Kuthoeren.
Ik denk gewoon dat je je opeens een stuk zekerder gedraagt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
Uit het niets allemaal wijven die interesse hebben. En ik heb zeker weten een dametje op 't oog.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Leg uit ??????
Je had toch n dame op t oog?
Ik voel je broeder.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Uit het niets allemaal wijven die interesse hebben. En ik heb zeker weten een dametje op 't oog.Ik wil alleen haar.
Maar godverdomme, ik kan het gewoon niet. Mijn leven is een fucking chaos en ik wil er op zo'n manier niemand.., hoe zeg je dat..? Erin slepen?
Noo man, ik gedraag me altijd en bij iedereen zoals ik ben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat je je opeens een stuk zekerder gedraagt.
Ey thanks ouwequote:
Oke.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Noo man, ik gedraag me altijd en bij iedereen zoals ik ben.
Oh thanks manquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oke.
Gaaf beroep heb jij trouwens
Wat ik me nou altijd afvroeg: hoe doe je het met badges en dergelijke? Haal je die er allemaal vanaf en dan weer erop lijmen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh thanks manIk moet gewoon een foto posten van een klusje waar ik toch best trots op ben.
![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh thanks manIk moet gewoon een foto posten van een klusje waar ik toch best trots op ben.
![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij, maar daar mag hij me in corrigeren, snijden ze daar omheen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ik me nou altijd afvroeg: hoe doe je het met badges en dergelijke? Haal je die er allemaal vanaf en dan weer erop lijmen?
Badjes haal je eraf ja. Modelnamen achterop trek je er ook zo af. Zit vast met dubbelzijdige tape en indien een klant het er weer op wil kan dit makkelijk teruggeplaatst worden. Meestal kiezen ze ervoor om het eraf te laten omdat het er na afloop altijd strakker uitziet zonder.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ik me nou altijd afvroeg: hoe doe je het met badges en dergelijke? Haal je die er allemaal vanaf en dan weer erop lijmen?
Hier lijkt het wel een beetje omgesneden jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij, maar daar mag hij me in corrigeren, snijden ze daar omheen.
Grappig, is toch anders dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:19 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Badjes haal je eraf ja. Modelnamen achterop trek je er ook zo af. Zit vast met dubbelzijdige tape en indien een klant het er weer op wil kan dit makkelijk teruggeplaatst worden. Meestal kiezen ze ervoor om het eraf te laten omdat het er na afloop altijd strakker uitziet zonder.We demonteren trouwens alles wat eraf kan en in de weg zit. Deurhendels, achterlichten, luchthappertjes enz.
Die is eraf geweest. Mercedes badjes zijn fijn. Zit vast met 2 pinnetjes, geen vieze dubbelzijdige tape. Badjes van merken gaan er uiteraard wel weer altijd op. Anders ziet het er niet uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier lijkt het wel een beetje omgesneden ja
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Die is eraf geweest. Mercedes badjes zijn fijn. Zit vast met 2 pinnetjes, geen vieze dubbelzijdige tape. Badjes van merken gaan er uiteraard wel weer altijd op. Anders ziet het er niet uit.
Je stelt nu wel een gewetensvraag.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok.
Hoe duur is dat nu, zo'n wrap? Is het een volwaardig alternatief van je auto spuiten of is het uiteindelijk zachter ofzoiets?
Ik kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld zijdeglans neemt het mooier is (weet verder niets van de eigenschappen van dat spul) maar voor hoogglans het niet zo strak kan als met lak zou kunnen.quote:
Hangt er helemaal vanaf wat voor auto, pakket onder je auto en folie. Er zijn een aantal voordelen van een wrapje tegenover het spuiten van je auto.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok.
Hoe duur is dat nu, zo'n wrap? Is het een volwaardig alternatief van je auto spuiten of is het uiteindelijk zachter ofzoiets?
Ik heb auto's gezien waarbij het echt pas dichtbij te zien was dat het geen lak was.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat als je bijvoorbeeld zijdeglans neemt het mooier is (weet verder niets van de eigenschappen van dat spul) maar voor hoogglans het niet zo strak kan als met lak zou kunnen.
ik dacht eerder aan een McWrapquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voor jou dan een wire-wrap.
[ afbeelding ]
Dat is ook de bedoeling. Bij een zwarte auto is dit zelfs nauwelijks te zien. Omdat alle naden enz gewoon zwart zijn. Als je een witte auto zwart maakt zie je altijd nog hier en daar witte naadjes.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb auto's gezien waarbij het echt pas dichtbij te zien was dat het geen lak was.
Dat het mooi blijft klonk mij ook als een voordeel. Gewoon na 5 jaar een ander kleurtje erop en je auto is als nieuw. En later kun je genieten van je lak zoals deze was toen je hem kocht. Ook gelijk UV-protected enzo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf wat voor auto, pakket onder je auto en folie. Er zijn een aantal voordelen van een wrapje tegenover het spuiten van je auto.
Je hoeft je auto niet te herkeuren omdat het wordt gezien als niet-permanent. Je kan je auto laten beplakken in welke kleur dan ook. Als je lak nog mooi is en je laat hem wrappen blijft je lak ook mooi, altijd handig met het verkopen van je auto. Ik ben zo stoned he nu, ik ben even niet zo helder met denken en typen.
Yup.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat het mooi blijft klonk mij ook als een voordeel. Gewoon na 5 jaar een ander kleurtje erop en je auto is als nieuw. En later kun je genieten van je lak zoals deze was toen je hem kocht. Ook gelijk UV-protected enzo.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf wat voor auto, pakket onder je auto en folie. Er zijn een aantal voordelen van een wrapje tegenover het spuiten van je auto.
Je hoeft je auto niet te herkeuren omdat het wordt gezien als niet-permanent. Je kan je auto laten beplakken in welke kleur dan ook. Als je lak nog mooi is en je laat hem wrappen blijft je lak ook mooi, altijd handig met het verkopen van je auto. Ik ben zo stoned he nu, ik ben even niet zo helder met denken en typen.
??quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ook dat, maar wel lekker gelunched in het zonnetjequote:
Sunday lazy sundayquote:
Nee..... normaal ga ik dan schoonmaken, dingen doen enzo... maar ik vond het wel best.... nog wel ff 2 boeken uit lezen vandaag voor ze terug moetenquote:
Zou zomaar een nummer van UB40 kunnen zijnquote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 18:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou zomaar een nummer van UB40 kunnen zijn
Dat was de grapquote:
Waarom?quote:Op zondag 3 maart 2013 18:40 schreef PeuRac het volgende:
Oke, 30min lang met +/- 160kmh rijden heeft mijn versnellingsbak niet overleefd
Daarom ook de PI >>>>quote:Op zondag 3 maart 2013 18:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was de grap![]()
Maar nee met een nummer als sunday bloody sunday mag je niet spotten
Ik kan nauwelijks nog schakelen en er komt een heel naar geluid uit. Ben maar heel voorzichtig naar huis gereden en bel morgen de garage om em te komen ophalenquote:
Akelig...... maar gelukkig ben je veilig thuisgekomen..... en hopelijk heb je de auto morgen niet nodigquote:Op zondag 3 maart 2013 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan nauwelijks nog schakelen en er komt een heel naar geluid uit. Ben maar heel voorzichtig naar huis gereden en bel morgen de garage om em te komen ophalen
Morgen niet, dinsdag en woensdag eigenlijk welquote:Op zondag 3 maart 2013 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Akelig...... maar gelukkig ben je veilig thuisgekomen..... en hopelijk heb je de auto morgen niet nodig
Hmm.... wordt lastig denk ik..... soms moeten ze nog dingen bestellen enzo.... en dat duurt dan weer een halve dag....quote:Op zondag 3 maart 2013 19:09 schreef PeuRac het volgende:
Morgen niet, dinsdag en woensdag eigenlijk wel
Ik weet het, we zullen het zien. Anders moet ik maar kijken hoe ik dat oplos.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm.... wordt lastig denk ik..... soms moeten ze nog dingen bestellen enzo.... en dat duurt dan weer een halve dag....
Hopelijk krijgen ze het snel voor elkaar.... maar ik ben geen monteurquote:Op zondag 3 maart 2013 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet het, we zullen het zien. Anders moet ik maar kijken hoe ik dat oplos.
Ik hoop dat het alleen de koppeling is en niet de hele bak. Blijft wel een duur klusje ben ik bang.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze het snel voor elkaar.... maar ik ben geen monteur
ja ... dat heb ik een keer gehoord ja... die heeft toen maar een andere auto geregeldquote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop dat het alleen de koppeling is en niet de hele bak. Blijft wel een duur klusje ben ik bang.
Nou ja, deze moet over 3mdn voor een nieuwe apk, dus ik vraag wel of die apk een probleem wordt, als dat geen probleem wordt dan laat ik het wel repareren, doe ik er een grote beurt bij en verkoop ik de auto tzt met een nieuwe apk, grote beurt etc. Banden zijn ook nog vrij nieuw.quote:Op zondag 3 maart 2013 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ... dat heb ik een keer gehoord ja... die heeft toen maar een andere auto geregeld
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou ja, deze moet over 3mdn voor een nieuwe apk, dus ik vraag wel of die apk een probleem wordt, als dat geen probleem wordt dan laat ik het wel repareren, doe ik er een grote beurt bij en verkoop ik de auto tzt met een nieuwe apk, grote beurt etc. Banden zijn ook nog vrij nieuw.
Ja net gelezen, relax ik antwoord wel, eerst ff mn post checken morgen.quote:
kut!quote:Op zondag 3 maart 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoop dat het alleen de koppeling is en niet de hele bak. Blijft wel een duur klusje ben ik bang.
Ja.quote:
Er zit vast een handleiding inquote:Op maandag 4 maart 2013 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.Ik weet van de helft niet wat je er mee moet doen, en het is een beetje prijzig, maar ik kan altijd leren.
En waar ga je dat ding neerzetten?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.Ik weet van de helft niet wat je er mee moet doen, en het is een beetje prijzig, maar ik kan altijd leren.
Ja, en ik weet wel een goede site om de oefeningen uit te leggen.quote:
Ik zou het geld uitgeven aan een extra kostuumquote:
niet aan een kustoom?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou het geld uitgeven aan een extra kostuum
Wegtiefen.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]weet niet of dat zo slim..
Waar moet je je troep dan laten?
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
Geld als water mattie, gewoon dikke villa kopen met eigen gym.
Waar moet ik dan mijn bier drinken.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:04 schreef Murdera het volgende:
Waar moet ik dan mijn bier drinken skillz uitvoeren op die chickies.
quote:
Ook weer opgelostquote:Op maandag 4 maart 2013 13:08 schreef muhahaha het volgende:
Dat apparaat heeft zowel een zit als een ligfunctie.
Ik ben toe aan vakantie geloof ikquote:
Heeft ze pechquote:Op maandag 4 maart 2013 13:47 schreef muhahaha het volgende:
Ze wil gewoon zoveel mogelijk vriendjes.
En dat mag niet? Op een maandag?quote:
Wat is dit nou weer? Dit hele forum staat vol met gezeik en klachten. Zeg ik eens wat, mag het niet maar mag jij er wel over zeiken dat ik niet moete zeiken? You weird weird womanquote:
Nee, jij en je vakantiegezeurquote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef Barbusse het volgende:
Wat is dit nou weer? Dit hele forum staat vol met gezeik en klachten. Zeg ik eens wat, mag het niet maar mag jij er wel over zeiken dat ik niet moete zeiken? You weird weird woman
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, jij en je vakantiegezeur
doe je al jaren![]()
Klaagde ik altijd al over bij jou en blijf ik doenvind ik leuk
schattig hequote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Jullie kibbelen als een 20 jaar getrouwd stel
HAHA, je bedoelt mijn grote piemel hequote:Op maandag 4 maart 2013 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Of nouja.. sommige mensen zouden dan misschien kunnen zeggen "maar hij heeft wel ... uhm... iets.. "
Zeg dat wel jaquote:
Als je zo'n lichaam hebt als op die foto heb je zoveel anabolen gebruikt dat je piemel nog maar net 1,5 centimeter is en werkt hij waarschijnlijk nog alleen maar om bloed te pissenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
HAHA, je bedoelt mijn grote piemel he
Zodra die gast zijn piemel beetpakte knijpt ie hem helemaal fijnquote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je zo'n lichaam hebt als op die foto heb je zoveel anabolen gebruikt dat je piemel nog maar net 1,5 centimeter is en werkt hij waarschijnlijk nog alleen maar om bloed te pissen
15quote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Jullie kibbelen als een 20 jaar getrouwd stel
Met mijn agressie en Cue's zeikerigheid.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
Hebben jullie al kleine fokkertjes gemaakt?
Hier een foto van hun liefdeskindjes:quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
Hebben jullie al kleine fokkertjes gemaakt?
Ze hebben de ogen van Murquote:Op maandag 4 maart 2013 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier een foto van hun liefdeskindjes:
[ afbeelding ]
Alleen al door de penetratie zal er niets van je originele figuur overblijven.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Bedoel.. na de bevalling kan ik ze wel bij hem droppen.
Maar m'n figuur voor hem opgevenNooit!
Uitscheuren van kut tot navel.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen al door de penetratie zal er niets van je originele figuur overblijven.
Dan gaan we dat dus ook mooi niet doenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alleen al door de penetratie zal er niets van je originele figuur overblijven.
Niet weten wat voor een godengeschenk een kind van Mur isquote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga niet 9 maanden (PER KIND!) rondlopen met een kind van mur
Ga jij het toch lekker dragenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet weten wat voor een godengeschenk een kind van Mur is.
ik geloof jullie niet. sterker nog, na joy ben jij volgens mij de 2e die zijn huis heeft ingewijd.quote:
Owja op fok heb je met iedereen seks als je veel reageert op iemandquote:Op maandag 4 maart 2013 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik geloof jullie niet. sterker nog, na joy ben jij volgens mij de 2e die zijn huis heeft ingewijd.
Ow, nou wij niet dus wanneer spreken we af?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja op fok heb je met iedereen seks als je veel reageert op iemand
2e maar?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik geloof jullie niet. sterker nog, na joy ben jij volgens mij de 2e die zijn huis heeft ingewijd.
hahaquote:Op maandag 4 maart 2013 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow, nou wij niet dus wanneer spreken we af?.
leuk grapjequote:Op maandag 4 maart 2013 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
vind ik welquote:Op maandag 4 maart 2013 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
dat zeg ik nergens.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja op fok heb je met iedereen seks als je veel reageert op iemand
Ohaiquote:Op maandag 4 maart 2013 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
30 cm. Anders mag je hier niet posten.
Waar heb jij je info over mijn lul vandaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:53 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ze van grote pikken houdt bedoel ik.
Ze renden gillend wegquote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef dawg het volgende:
[..]
kut voor je. die paar dames zullen wel geschrokken zijn nietwaar?
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
Mijn dick is 14cm. Kankergroot mattie.Wel de helft van die van Mur, maar no biggie.
nergens. le-zen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waar heb jij je info over mijn lul vandaan.
je zegt dat ik seks met hem heb gehad.. de gedachte hier achter was de grote van 'zn lul.quote:
mur in jouw bed?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je zegt dat ik seks met hem heb gehad.. de gedachte hier achter was de grote van 'zn lul.
Dus wat mis ik?
Ja toch. Gewoon double penetratie, ik onderop in der kut jij achterlangs. Snijd je haar keel open en dan vloeit zo al het bloed over mij heen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:56 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Samen zijn we een goed team toch bro
Klinkt als een eenmalig pleziertje per vrouwquote:Op maandag 4 maart 2013 20:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja toch. Gewoon double penetratie, ik onderop in der kut jij achterlangs. Snijd je haar keel open en dan vloeit zo al het bloed over mij heen.![]()
Kan t niet uit elkaar?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:47 schreef Murdera het volgende:
kut, dat ding is 150 kilo en groot, hoe ga ik dat bij mij thuis krijgen.
Ik heb een 2 zitter met ruimte achterin mattie.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef Murdera het volgende:
lopen? het is een uur lopen zonder baggage.
Zet hem gewoon daar op een kamerquote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thuis bij mn ouders, ik ben nooit thuis bij mij.
Heldquote:Op maandag 4 maart 2013 20:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik heb een 2 zitter met ruimte achterin mattie.
Sowieso. Leiden is niet zo ver en ik ben sowieso al naar de klote.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Held
Als mn ouders hem niet brengen hossel ik jou hierheen, gaan we helemaal naar de klote
Sowieso wel een goed idee dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Sowieso. Leiden is niet zo ver en ik ben sowieso al naar de klote.![]()
Ik hoor het wel broquote:
Ik ben toe aan vakantie.quote:
Tu es mignonne.quote:
Morgen weer!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
Ik ook ja. En een beurt, en een biertje in de zon.
Het liefst een combinatie.
Gaat het hier nog steeds over je piemel?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:47 schreef Murdera het volgende:
kut, dat ding is 150 kilo en groot, hoe ga ik dat bij mij thuis krijgen.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gaat het hier nog steeds over je piemel?
Whud?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:42 schreef Murdera het volgende:
Ik blijf toch benieuwd waar Dawg zijn intel betreffende mijn penis vandaan heeft.
De in en outs betreft je penis os toch algemeen bekend?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:42 schreef Murdera het volgende:
Ik blijf toch benieuwd waar Dawg zijn intel betreffende mijn penis vandaan heeft.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De in en outs betreft je penis os toch algemeen bekend?
Dat valt onder publiek domein.
wikipediaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:42 schreef Murdera het volgende:
Daar mocht je toch niet meer om vragen, of was dat alleen de ijsmeis.rar waar we het niet meer over mochten hebben?quote:
Ik vraag er niet om.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar mocht je toch niet meer om vragen, of was dat alleen de ijsmeis.rar waar we het niet meer over mochten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |