nou, ik wou voorstellen dat wanneer ik toch kom helpen met je kast, ik meteen je matjes meeneemquote:
Komt goed! moeten mn oude kast toch naar jouw huissie zeulen danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou, ik wou voorstellen dat wanneer ik toch kom helpen met je kast, ik meteen je matjes meeneemen anders heb ik ook een groot bed enzo. Tenzij C daar wil liggen, of die Bi-meid, kut, er komen teveel vrouwen
chiquequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben bij het paleis van Octopussy geweest![]()
[ afbeelding ]
Dan kunnen jullie mooi elkaars nagels lakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou, ik wou voorstellen dat wanneer ik toch kom helpen met je kast, ik meteen je matjes meeneemen anders heb ik ook een groot bed enzo. Tenzij C daar wil liggen, of die Bi-meid, kut, er komen teveel vrouwen
Dat ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt goed! moeten mn oude kast toch naar jouw huissie zeulen dan![]()
omg wacht ik stuur even een whapje van schilderijquote:
gaaf.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben bij het paleis van Octopussy geweest![]()
[ afbeelding ]
India inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
gaaf.india als ik me niet vergis? althans in de film.
ik wil ook een paar 007-plaatsen bezoeken. eerste op de lijst wordt of sardinië of nassau, bahamas.
Ow o kakelfestijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
had je toch al gestuurd?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef Evie het volgende:
[..]
omg wacht ik stuur even een whapje van schilderijArme persoon die dat aan zn muur wil whihihihi
Nee, maar het wordt zeker geen sausage-festquote:
Nee, dat is al helemaal niksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt zeker geen sausage-fest
Ik wil eerst de boeken lezen voordat ik aan de serie begin. Zit nu op bladzijde 20 van boek 1quote:
ik heb haar ook uitgenodigdquote:
nu het volledige doek.. maar vertel eens.. we hebben al een octopussy en een bokje.. welk naar dier moet ik er nog meer op fixxen>?quote:
bevers. daar hebben we stiekem meer mee van doen dan gedacht werd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
nu het volledige doek.. maar vertel eens.. we hebben al een octopussy en een bokje.. welk naar dier moet ik er nog meer op fixxen>?![]()
Heb het nightmares and hell genoemd bij deze
Zo'n hell is het nog niet anders.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:17 schreef Evie het volgende:
[..]
nu het volledige doek.. maar vertel eens.. we hebben al een octopussy en een bokje.. welk naar dier moet ik er nog meer op fixxen>?![]()
Heb het nightmares and hell genoemd bij deze
mmm er staat al een bever op en daar gaat een tentakel in.. dus nehhquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
bevers. daar hebben we stiekem meer mee van doen dan gedacht werd.
en dan van die stipjes zetten, pijltje erbij ==> schaamluisquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n hell is het nog niet anders.
Schaamluis![]()
heb al een schaamluisje eropquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo'n hell is het nog niet anders.
Schaamluis![]()
Nee man, GoT is WEL goedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Game of Thrones is toch 50 shades of grey voor mannen?
Zoiets, ik las laatst, dat wanneer je als man bij GoT je afvroeg hoe een vrouw er naakt uit zag, je zelden langer dan 10min hoeft te wachtenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Game of Thrones is toch 50 shades of grey voor mannen?
een gier?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:19 schreef Evie het volgende:
[..]
heb al een schaamluisje erop![]()
Wou eerst eigenlijk een dode walvis.. maar een akelige helse octopus gemaakt net .. maar euhm er moet nog een vliegend dier bij!
een stinkdier dan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef Evie het volgende:
[..]
mmm er staat al een bever op en daar gaat een tentakel in.. dus nehh
een Libelle?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef Evie het volgende:
[..]
nehh te makkelijk
[..]
nee het moet vliegen
5 euro, overmaken naar rekeningnr 6521889 tnv AldoTheApachequote:
hell no.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
5 euro, overmaken naar rekeningnr 6521889 tnv AldoTheApache
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |