nou, ik wou voorstellen dat wanneer ik toch kom helpen met je kast, ik meteen je matjes meeneemquote:
Komt goed! moeten mn oude kast toch naar jouw huissie zeulen danquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou, ik wou voorstellen dat wanneer ik toch kom helpen met je kast, ik meteen je matjes meeneemen anders heb ik ook een groot bed enzo. Tenzij C daar wil liggen, of die Bi-meid, kut, er komen teveel vrouwen
chiquequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben bij het paleis van Octopussy geweest![]()
[ afbeelding ]
Dan kunnen jullie mooi elkaars nagels lakkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nou, ik wou voorstellen dat wanneer ik toch kom helpen met je kast, ik meteen je matjes meeneemen anders heb ik ook een groot bed enzo. Tenzij C daar wil liggen, of die Bi-meid, kut, er komen teveel vrouwen
Dat ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt goed! moeten mn oude kast toch naar jouw huissie zeulen dan![]()
omg wacht ik stuur even een whapje van schilderijquote:
gaaf.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben bij het paleis van Octopussy geweest![]()
[ afbeelding ]
India inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef dawg het volgende:
[..]
gaaf.india als ik me niet vergis? althans in de film.
ik wil ook een paar 007-plaatsen bezoeken. eerste op de lijst wordt of sardinië of nassau, bahamas.
Ow o kakelfestijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:12 schreef PeuRac het volgende:
had je toch al gestuurd?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:14 schreef Evie het volgende:
[..]
omg wacht ik stuur even een whapje van schilderijArme persoon die dat aan zn muur wil whihihihi
Nee, maar het wordt zeker geen sausage-festquote:
Nee, dat is al helemaal niksquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar het wordt zeker geen sausage-fest
Ik wil eerst de boeken lezen voordat ik aan de serie begin. Zit nu op bladzijde 20 van boek 1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |