Terwijl ik van sites als ********** en buyincoins alles binnen twee weken hier heb, Hoezo vertraging door chinees nieuwjaar.quote:Notice: Due to peak freight before/during Christmas and New Years, the online tracking number checking service of post office will delay around 7-12 days. In the meanwhile, order delivery time will be prolonged accordingly. Here is the estimated delivery time for your reference:
For airmail:
To Asia: 40 calendar days or more
To Europe and North America: 45 calendar days or more
To South America: 50 calendar days or more
Other areas: 45calendar days
Je bent zelf een pauperwebwinkel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:45 schreef TNA het volgende:
Klagen over de levertijd als je iets uit een Chinese pauperwebwinkel koopt
Wat maakt ons dat nou uit, as het maar goedkoop isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:45 schreef NotYou het volgende:
TS die doelbewust zoveel mogelijk profiteert van chinese slavenarbeid.![]()
Niets bestellen betekent dat die arme drommels niets krijgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:45 schreef TNA het volgende:
Klagen over de levertijd als je iets uit een Chinese pauperwebwinkel koopt
gelukkig komt dat dan niet uit diezelfde Chinese toko'squote:Op zondag 3 maart 2013 03:17 schreef Inbox het volgende:
Als ik wat uit China wil hebben, kijk ik altijd even op ebay. Vaak nog goedkoper dan die chinese toko's ook. En meestal redelijk rap binnen.
De hele westerse wereld doet dat.. Maar als je meteen naar de bron gaat profiteer je zelf, ipv een of ander concern.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:45 schreef NotYou het volgende:
TS die doelbewust zoveel mogelijk profiteert van chinese slavenarbeid.![]()
Nog niet gehad dat het na 45 dagen nog niet aangekomen is in ieder geval. En goedkoper ookquote:Op zondag 3 maart 2013 03:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gelukkig komt dat dan niet uit diezelfde Chinese toko's
Alsof de helft van de westerse wereld niet ook in china bestelt. Dan koop ik liever direct daar zonder dat ik allerlei tussenpersonen sponsor als ik het hier bij de kijkshop haal voor 10 keer de prijs van wat het in china kost.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:28 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
De hele westerse wereld doet dat.. Maar als je meteen naar de bron gaat profiteer je zelf, ipv een of ander concern.
Ja, dat zeg ik! China!quote:Op zondag 3 maart 2013 12:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof de helft van de westerse wereld niet ook in china bestelt. Dan koop ik liever direct daar zonder dat ik allerlei tussenpersonen sponsor als ik het hier bij de kijkshop haal voor 10 keer de prijs van wat het in china kost.
Iddquote:Op zondag 3 maart 2013 12:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Alsof de helft van de westerse wereld niet ook in china bestelt. Dan koop ik liever direct daar zonder dat ik allerlei tussenpersonen sponsor als ik het hier bij de kijkshop haal voor 10 keer de prijs van wat het in china kost.
Nja, je sponsort daar ook de tussenpersonenquote:Op zondag 3 maart 2013 12:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij mag niet meer meedoen want je bent een ei.quote:
Wees blij, dan heb je tenminste wat te doen. Als je een leven had dan zat je hier niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:02 schreef Zorroo het volgende:
Jou zondag is niet aangebroken met een vogeltjesdans zeker?Al die klachten.
Tja, maar mijn leven zou nuttiger zijn als er geen verzonnen topics waren van jouquote:Op zondag 3 maart 2013 22:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wees blij, dan heb je tenminste wat te doen. Als je een leven had zat je hier niet.
Wat denk je dat er verzonnen is aan een boterham met pindakaas?quote:Op zondag 3 maart 2013 22:11 schreef Zorroo het volgende:
[..]
Tja, maar mijn leven zou nuttiger zijn als er geen verzonnen topics waren van jou
De boterham. Jij zit natuurlijk lekker die pot leeg te lepelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat denk je dat er verzonnen is aan een boterham met pindakaas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |