quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
En Brum heeft juist de perfecte oorlellen, fml.
Lijkt me maar matig.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:34 schreef Mss het volgende:
Mijn ex kwam net mijn spullen terugbrengen. WAAR MOET IK ALLES LATEN. Zovelen troep.
als je het maar niet opeet!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:34 schreef Mss het volgende:
Mijn ex kwam net mijn spullen terugbrengen. WAAR MOET IK ALLES LATEN. Zovelen troep.
Omnom scheermesje.quote:
dat gaat wel op, en de rest hou je in een doos. Makkelijk als je weer een relatie krijgt!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
Ik heb alles dubbel nu. Twee scheermesjes, twee haarborstels. VELEN shampoo, nagellakremover en alles.
Dan heb ik ook alles dubbel iddquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
Ik heb alles dubbel nu. Twee scheermesjes, twee haarborstels. VELEN shampoo, nagellakremover en alles.
Oh ik houd het gewoon standaard in mijn toilettas als ik logeren ga, en de rest gaat wel op. Ik kwam wel allemaal 'ohja dat heb ik ook nog' spullen tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat gaat wel op, en de rest hou je in een doos. Makkelijk als je weer een relatie krijgt!
erg is datquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh ik houd het gewoon standaard in mijn toilettas als ik logeren ga, en de rest gaat wel op. Ik kwam wel allemaal 'ohja dat heb ik ook nog' spullen tegen.
Whyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
De buren staan onze planten uit te graven
en mijn buurvrouw is zo'n plantenvriend dat ze zelfs onkruid niet kan snoeien, dus adopteert ze alles. Scheelt ons weer een ritje milieustraat.quote:
N'aaaw.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
90210 Final Season
fuck my life, weer een serie minder
oeh nomnomnom!quote:
Dan is dit wat beter denk ik, ik had nu 20gram maar die is bijna op. Wel zeker 2 jaar mee gedaanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Daar doe je volgens mij drie levens mee.
Jouw tuin ook vol met onkruid dusquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en mijn buurvrouw is zo'n plantenvriend dat ze zelfs onkruid niet kan snoeien, dus adopteert ze alles. Scheelt ons weer een ritje milieustraat.
Vertel mij watquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag net dat mijn sigaretten een euro per pakje duurder zijn geworden sinds ik nog rookte. Ik ben pas 4 maanden gestopt he
Ik vind het ook belachelijk worden. Maar ja, is wel goed de kas spekken zo, want de meeste rokers zullen er niet om stoppenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
Echt, niet normaal meer. Ben blij dat ik daar vanaf ben zeg.
alcohol doen ze al hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het ook belachelijk worden. Maar ja, is wel goed de kas spekken zo, want de meeste rokers zullen er niet om stoppen![]()
Prima verder, maar wanneer gaan ze dan (meer) accijns vragen voor alcohol en mcdonalds en zulks?
Daarom staat er ook meer tussen haakjes achter. Want ik zie de accijns op alcohol niet met een euro per jaar omhoog gaanquote:
niet met een euro, maar bier is toch echt tien cent per blikje gestegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom staat er ook meer tussen haakjes achter. Want ik zie de accijns op alcohol niet met een euro per jaar omhoog gaan
Nou nog op zoete en vette troep accijns heffen en als we lang genoeg doorgaan kan iedereen alleen nog maar sla etenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet met een euro, maar bier is toch echt tien cent per blikje gestegen.
Maar de gevolgen van het alcoholgebruik kunnen dan weer een stuk dodelijker zijn dan rokenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
Mwah, het verschil is dat veel alcoholgebruikers (90% of meer) best gematigd gebruikt. Voor tabaksgebruikers is dat toch nét ff iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |