quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
En Brum heeft juist de perfecte oorlellen, fml.
Lijkt me maar matig.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:34 schreef Mss het volgende:
Mijn ex kwam net mijn spullen terugbrengen. WAAR MOET IK ALLES LATEN. Zovelen troep.
als je het maar niet opeet!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:34 schreef Mss het volgende:
Mijn ex kwam net mijn spullen terugbrengen. WAAR MOET IK ALLES LATEN. Zovelen troep.
Omnom scheermesje.quote:
dat gaat wel op, en de rest hou je in een doos. Makkelijk als je weer een relatie krijgt!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
Ik heb alles dubbel nu. Twee scheermesjes, twee haarborstels. VELEN shampoo, nagellakremover en alles.
Dan heb ik ook alles dubbel iddquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef Mss het volgende:
Ik heb alles dubbel nu. Twee scheermesjes, twee haarborstels. VELEN shampoo, nagellakremover en alles.
Oh ik houd het gewoon standaard in mijn toilettas als ik logeren ga, en de rest gaat wel op. Ik kwam wel allemaal 'ohja dat heb ik ook nog' spullen tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat gaat wel op, en de rest hou je in een doos. Makkelijk als je weer een relatie krijgt!
erg is datquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh ik houd het gewoon standaard in mijn toilettas als ik logeren ga, en de rest gaat wel op. Ik kwam wel allemaal 'ohja dat heb ik ook nog' spullen tegen.
Whyquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
De buren staan onze planten uit te graven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |