quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef OProg het volgende:
Wel positief dat ze in ieder geval naar de kalender willen kijken en veranderingen door zouden voeren als er reden voor is, in plaats van al direct te zeggen van 'We laten het zo want zo is het altijd al geweest'.
Ik weet niet of die überhaupt nog op niveau terug komt.quote:
Shandy Schleck. De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:
39 atleten. Prima score joh. Maar verder komen de namen niet openbaar natuurlijk.quote:
Toen hij wakker werd wel over zijn drankgebruik.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Zou Andy Schleck zich ineens schuldig voelen over zijn dopinggebruik?
Merk nu pas dat ik het in het compleet verkeerde topic heb geplaatstquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
39 atleten. Prima score joh. Maar verder komen de namen niet openbaar natuurlijk.
Wielrennen = doping.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Merk nu pas dat ik het in het compleet verkeerde topic heb geplaatst
What's new about this? Dit is eerder gebeurd, tijdens de Vuelta nota benequote:Op woensdag 13 maart 2013 17:21 schreef TheArt het volgende:
Franse politicus kwam Andy tegen in de lift van een hotel, straalbezopen
[ afbeelding ]
Dat verhaal over die werkloze Griek heb ik ook gehoord, maar no way dat er een Griek is die zo hard werkt dat hij dit voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:07 schreef Marcoss het volgende:
Officieel een Griek, maar als je ziet hoe professioneel het allemaal is en ze al heel snel een gigantische database hebben, denk ik dat er veel meer achter zitten..
Het zal vast een zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:10 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat verhaal over die werkloze Griek heb ik ook gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |