Verslagen door de nieuwe Valverde.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:00 schreef DeeBee het volgende:
Valverde werd daar sjiek geklopt op 'zijn' soort aankomst, wow.Die durft in Italie zeker niet voluit te prepareren.
Het nieuwe wielrennen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:03 schreef FredWielergek het volgende:
Mooie winnaar, maar ik vind deze editie tegenvallen. Ik keek de hele week naar deze koers uit, maar de koers is toch minder boeiend dan ik dacht.
Denk toch ook dat de omstandigheden wat 'makkelijk' waren, dan is de kans op zo'n groepssprintje wat groter. Als het nog net zwaarder is dan slaat het allemaal al wat eerder uit elkaar, nu zijn die stukken 'strada' ook niet zo onderscheidend als ze kunnen zijn...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:03 schreef FredWielergek het volgende:
Mooie winnaar, maar ik vind deze editie tegenvallen. Ik keek de hele week naar deze koers uit, maar de koers is toch minder boeiend dan ik dacht.
Zoals in zo veel koersen de laatste jaren keken de grote kopmannen naar elkaar, dan blijf je toch altijd met een onverzadigd gevoel achter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:03 schreef FredWielergek het volgende:
Een hele dag lossen en schijnbaar slechter dan de andere koplopers, maar wel het beste resultaat. Doet hij netjes.quote:
Hij 'doseert' ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een hele dag lossen en schijnbaar slechter dan de andere koplopers, maar wel het beste resultaat. Doet hij netjes.
Wauwquote:Op zondag 3 maart 2013 11:03 schreef kawotski het volgende:
Vos doet het ook al goed in het mountainbiken, jammer dat het nog een paar jaartjes duurt tot de volgende Olympische Spelen.
http://www.cyclingnews.co(...)in-bike-debut/254580
Zijn daar al ergens beelden van?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:27 schreef Sheepcidus het volgende:
Kadri wint solo Roma Maxima.
Pozzato dacht dat hij gewonnen had na het winnen van de sprint voor plek 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |