Dat die nog meerijdt inderdaad. Die won nog een Giro in de vorige eeuw !quote:
Ik zag er sowieso nog 2.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:33 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die Blanco renner in de groep Cancellara ?
Zag er 1 maar kan er 1 gemist hebben. Nordhaug zal er wel bijzitten waarschijnlijk.quote:
die had wel last van zijn kniequote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zag er 1 maar kan er 1 gemist hebben. Nordhaug zal er wel bijzitten waarschijnlijk.
In de klim naar Siena gaan die vroege vluchters nooit kunnen volgen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Moser vlakbij toch? Moet 'ie kunnen afmaken.
Ideaal om zo'n tandem te hebben in je team.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij heeft nog niet gewonnen, maar ik denk dat Moser dit jaar nog wel meer "Devolderkes" zal doen, grote koersen winnen omdat men naar zijn kopman zit te kijken.
Lekker sparen en sprinten voor de vijfde plaats zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Mooi van TJ maar zit weinig achter volgens mij. Niet dat de rest er fris bijzit.
die groep van Moser is niet zo ver wegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:52 schreef Pedroso het volgende:
Mooi van TJ maar zit weinig achter volgens mij. Niet dat de rest er fris bijzit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |