Dat zijn nu ook niet echt voertuigen waarmee je zo even over dat bruggetje gaat (en binnen het PVR komt). Het lijkt me toch handige om in zo'n geval eerst contact te zoeken met de treindienstleider om even 5 minuten het treinverkeer te staken daar...quote:Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
die foto's zijn van de werkzaamheden die afgelopen weekend aan het baanvak plaatsvonden.
die van vandaag staan hier: http://112groningen.nl/Gr(...)-botst-op-kraan.html
Ik had ook iets van "OMG dikke hijskraan aangereden?"quote:Op maandag 4 maart 2013 14:45 schreef b2py het volgende:
Dat kan je gerust een gravertje noemen, ik verwacht een grote kraan ofzo van 100 ton
Ja of een Atlas.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik had ook iets van "OMG dikke hijskraan aangereden?"
En dan zo'n klein kutding_!
quote:Lijkt dit je wat? Bestel dan nu een Dal Vrij abonnement, in de daluren onbeperkt treinen, nu voor maar 79 euro per maand! Gebruik de actiecode '1320' in de webshop. Veel reisplezier! www.ns.nl/dalvrij
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie ik nou dat NS WEL in staat is om 4 regels onzin op een TBP te plaatsen, maar niet 4 regels zinnige info?
Aan de ene kant zeggen dat er een groei van vele tientallen procenten geaccommodeerd zal moeten worden. Tegelijkertijd zeggen dat de CO2 uitstoot vanuit de sector gehalveerd moet worden. Betekent dit nu een afname van de CO2 uitstoot van 80 % per reizigers of tonkilometer? Dat kan nooit!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:57 schreef b2py het volgende:
De 'Community of European Railway and Infrastructure Companies' heeft een toekomst t/m 2050 opgesteld. Het is wel Engels maar ook interessant leesvoer.
http://www.cer.be/media/a(...)2050_CER-EIM-UIC.pdf
http://www.cer.be/media/article/2401/Supporting%20Paper.pdf
Ik vermoed dat ze een combinatie bedoelen van zuinigere treinen als het nog meer laten rijden van treinen op groene stroom. Ik vermoed dat in delen van Europa nog wel winsten behaalt kunnen worden op dat vlak.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:46 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeggen dat er een groei van vele tientallen procenten geaccommodeerd zal moeten worden. Tegelijkertijd zeggen dat de CO2 uitstoot vanuit de sector gehalveerd moet worden. Betekent dit nu een afname van de CO2 uitstoot van 80 % per reizigers of tonkilometer? Dat kan nooit!
Neem maar van mij aan dat je niet eens halverwege de ambitie gaat komen. Zelfs niet met een oude vloot.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een combinatie bedoelen van zuinigere treinen als het nog meer laten rijden van treinen op groene stroom. Ik vermoed dat in delen van Europa nog wel winsten behaalt kunnen worden op dat vlak.
Dat schijnt toch wel Haute Picardie TGV te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:42 schreef b2py het volgende:
Twee reizigers uit Amsterdam zijn vanochtend op d'Ablaincourt-Pressoir de Thalys uitgezet omdat ze teveel drugs gebruikt hebben. Een van de Twee is overleden in de reis naar het ziekenhuis.
http://picardie.france3.f(...)pressoir-210007.html
Als we ons druk gaan maken over de locatie waar ze eruit gegooid zijn..quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat schijnt toch wel Haute Picardie TGV te zijn.
Gelukkig hebben we nog iets minder dan 37 jaarquote:Op maandag 4 maart 2013 17:52 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat je niet eens halverwege de ambitie gaat komen. Zelfs niet met een oude vloot.
Je moet het toch wel behoorlijk bont hebben gemaakt om uit een trein gegooid te worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Als we ons druk gaan maken over de locatie waar ze eruit gegooid zijn..
Als mijn Franse taalkennis een beetje klopt zijn ze niet zozeer 'de trein uit gegooid' als wel 'shit, deze mensen moeten nu naar het ziekenhuis'...quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Je moet het toch wel behoorlijk bont hebben gemaakt om uit een trein gegooid te worden.
Ik heb het gelinkte artikel niet gelezen, ik ging dus af op wat hier was neergeplempt.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:05 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als mijn Franse taalkennis een beetje klopt zijn ze niet zozeer 'de trein uit gegooid' als wel 'shit, deze mensen moeten nu naar het ziekenhuis'...
En eentje heeft het ziekenhuis dus niet eens levend gehaaldquote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef James1988 het volgende:Ze hadden een overdosis verdovende middelen genomen en moesten naar het ziekenhuis. Een arts heeft ze onder zijn hoede genomen totdat de ambulance er was.
Dat niet, maar "elders" beweerde ik dat het een ander station was maar dat was dus niet zo.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Als we ons druk gaan maken over de locatie waar ze eruit gegooid zijn..
Inderdaad. Ik had zelf iets in gedachten dat de arm van een grote dragline over het spoor hing ofzo toen die spurt voorbij ging.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik had ook iets van "OMG dikke hijskraan aangereden?"
En dan zo'n klein kutding_!
Ik zie nergens een trapquote:Op maandag 4 maart 2013 19:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat ziet er niet uit als de terrortrap des doods :p Die in Delft ga ik bibberend vanaf in ieder geval :p
Eerste foto rechtsonderaan. Het licht was al klote genoeg, en ik wilde naar huisquote:
Wat een joekel van een ding, allemachtig.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:22 schreef James1988 het volgende:
Wat foto's van de trap hier: http://www.skyscrapercity(...)552333&postcount=970
Hij komt 12 meter boven het maaiveld uitquote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat een joekel van een ding, allemachtig.
Ohja, nu zie het ik het ja. Gezichtsbedrog een beetjequote:Op maandag 4 maart 2013 19:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hij komt 12 meter boven het maaiveld uit
Het spoor ligt in Breda hoger dan de omgeving, dat hoogteverschil moet dus ook overbrugd worden.
En het is echt niet leuk om al die treden op te moetenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat een joekel van een ding, allemachtig.
Vind je? In vergelijking met Arnhem en Delft vind ik het best een prima brug eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
En het is echt niet leuk om al die treden op te moeten
Beetje lopen is gezond.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat een joekel van een ding, allemachtig.
paar keer heen en weer en je hebt de dagelijkse portie beweging weer gehadquote:
Dat klinkt logisch, maar waarom is het hoogteverschil tussen de brug en de perrons zo veel groter dan in Zwolle?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:25 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het spoor ligt in Breda hoger dan de omgeving, dat hoogteverschil moet dus ook overbrugd worden.
Ik ga 2x per dag over de brug in Delft, deze komt er dus 1x per dag bij (want 's ochtends ga ik eerst koffie halenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
paar keer heen en weer en je hebt de dagelijkse portie beweging weer gehad
Geen idee, ik vermoed dat er geen overdekking is zodat mensen de brug niet als schuilplaats gaan gebruiken. Een voetgangersbrug waar reizigers overheen lopen is heel wat anders dan een voetgangersbrug waar tientallen reizigers op staan te schuilen.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:51 schreef Ireyon het volgende:
Waarom is-tie eigenlijk niet overdekt? Alsof Zwolle en Arnhem zoveel belangrijker zijn/waren.
Niet nodig, de ingang aan de centrumkant blijft open. De reizigerstunnel met de roltrappen blijft dat ook, totdat de nieuwe tunnel wordt opgeleverd. Voor reizigers in een rolstoel is er nog een mogelijkheid om onder begeleiding de sporen over te steken.quote:En de lift, waar blijft die? In Den Bosch weten ze er ook binnen een dagje één te fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |