"Opa vertelt"quote:Op zondag 3 maart 2013 17:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vroegah ging er wel een bus naar het avonturenpark, want toen was het NS dagtocht nummer 54
nope. Dan ging je gewoon naar het loket en kocht je zo'n dagtocht. Kreeg je twee of drie kaartjes, waarbij de bovenste het treinkaartje was en het toegangsbewijs voor de attractie er ook alvast bij zatquote:Op zondag 3 maart 2013 17:47 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Zo lang geleden is dat toch nog niet eens?
Bovenleiding? Spoor?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef daanski82 het volgende:
ik zie dat ze op spoor 1 in Amersfoort een "lus" hebben gemaakt met in het midden van het spoor een soort witte "U" profiel met een draad hier in. wie kan hier iets over uitleggen ?
Blijft stoer!quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
en dan kom je weer een stukje van de train race tegen
Waar is het? Ik herken het wel, ergens in het zuiden, maar waar precies weet ik niet.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
en dan kom je weer een stukje van de train race tegen
Best - Boxtel.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waar is het? Ik herken het wel, ergens in het zuiden, maar waar precies weet ik niet.
tussen Eindhoven en Boxtelquote:Op zondag 3 maart 2013 20:35 schreef Viezze het volgende:
[..]
Waar is het? Ik herken het wel, ergens in het zuiden, maar waar precies weet ik niet.
Uhm, er is aan de oostkant al jaren een fly-over, en aan de westkant zijn ze bezig met een dive-under te bouwen in Amersfoort. Welke kant bedoel je nu?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:43 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ja, geld eah. Net als de noordoostkant van Amersfoort, als die fly-over dubbelsporig was uitgevoerd was er geen probleem geweest (of veel minder) aan de westkant nu. Ik vraag me af of die dive under dan gebouwd had moeten worden.
Ah check, als ik het nog eens lees kan ik het ook zo lezen ja.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat staat er toch? Als aan de noordoostkant de flyover dubbel uitgevoerd was was de dive under aan de westkant die nu gebouwd wordt niet nodig. Dat is toch geen Spaans?
Ik denk dat je bedoelt dat er tussen het spoor een witte kabelgoot is geplaatst met erin een draadje? Voor zover ik weet is dat voor het ATB-Vv-plankje (geel plankje dat schuin tegen de spoorstaaf ligt)quote:Op zondag 3 maart 2013 20:25 schreef daanski82 het volgende:
ik zie dat ze op spoor 1 in Amersfoort een "lus" hebben gemaakt met in het midden van het spoor een soort witte "U" profiel met een draad hier in. wie kan hier iets over uitleggen ?
mijn excuus, spoor. ziet er redelijk nieuwe uit en zit in het midden tussen de rails.quote:
die gele plankjes zie ik overal verschijnen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt dat er tussen het spoor een witte kabelgoot is geplaatst met erin een draadje? Voor zover ik weet is dat voor het ATB-Vv-plankje (geel plankje dat schuin tegen de spoorstaaf ligt)
Yep. En het is Roden.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Skopje was Beilen toch ?
Ik ben 2 jaar terug in Rhoden terecht gekomen. De Pruim (Praam?) meen ik. Katslazerus, leuke tent.
Die dag er na dus vanaf Groningen CS met de 315 naar Lelystad gegaan. Drama, drama
Nee, klopt.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vriezerbrug jwtz. Beide bestaan trouwens niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |