abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2013 @ 19:03:43 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123922983
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De kroeg is dan ook een plek bij uitstek om met mensen te gaan praten ;)
In het OV bijvoorbeeld blijft het vaakmeestal gewoon doodstil.
klopt.
Je zal daar wel beeje moeite voor moeten doen en open voor staan en dat uitstralen. Maar het zal ke wel verbazen hoeveel mensen er wel zin in hebben ondanks ze druk bezig zijn met hun phone or whatever.
pi_123922997
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef formerjellybean het volgende:
gemakkelijk gebruikt word. Het zijn niet alleen mannen die tegen me praten maar gewoon ook vrouwen enzo. Ik denk dat er zat mensen zijn die wel af en toe een praatje willen maken maar ik denk ook hoe je eigen instelling en je eigen lichaamshouding is dat dat een boel meespeelt. Als iemand met zijn armen over elkaar en nors voor zich uitkijkt dan zou ik daar oaok geen praatje mee maken. Probeer het voor de gein zelf eens ga op een stationitten als je moet wachten op de trein en probeer eens een gesprek aan te knopen met iemand die je op het station ziet staan en je interessant lijkt, daar komen soms gewoon hele leuke onverwachte gesprekken uit.
Weetje ik maak het soms ook wel mee hoor.. Ik werk dus af en toe ontstaat er gewoon een gesprekje met een klant, het gebeurt... Dan gaat het ook tamelijk automatisch.

Maargoed het verschil zit hem erin dat je dan al in contact bent met elkaar, als je dat niet bent en je bent gewoon een stel vreemden van elkaar dan komt er veel meer bij kijken om een gesprek te beginnen.
En vreemden beginnnen dat dus nooit met mij... En als je een knappe vrouw bent snap ik wel dat het vaak gebeurt.
Rustig aan.
pi_123923036
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 18:54 schreef firefly3 het volgende:
In plaats van alles op KT af te schuiven kunnen jullie ook gaan nadenken over hoe de wereld nu meer in elkaar zit sinds de digitale uitvindingen, waarbij mensen vaker met hun mobieltje zit te surfen en een mp3 luisteren om zich af te sluiten van de buitenwereld, waarbij vroeger men een beetje meer gedwongen was om op andere manieren zichzelf te kunnen vermaken zoals bijvoorbeeld communiceren met de omgeving.
buiten voetballen, oorlogje in de bossen, of fikkie stoken ja. communiceren met de omgeving vind ik echt een nietszeggende uitspraak om als voorbeeld te gebruiken. vrij interpreteerbaar en niet concreet, dus kom eens met echte voorbeelden? overigens ben ik het wel met je eens, voor de verandering. vroeger moest je wel bellen of face to face afspreken met mensen, dus ook vrouwen uitvragen, nadat je haar moeder aan de lijn kreeg. of erger nog, vader, waardoor je alleen maar meer zenuwen had als je voor het eerst bij haar thuiskwam.

nu zit men te gamen en te facebooken/whatsappen/etc de godsganse dag. wat een sociale armoede is dat eigenlijk.
pi_123923470
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:04 schreef dawg het volgende:

[..]

buiten voetballen, oorlogje in de bossen, of fikkie stoken ja. communiceren met de omgeving vind ik echt een nietszeggende uitspraak om als voorbeeld te gebruiken. vrij interpreteerbaar en niet concreet, dus kom eens met echte voorbeelden? overigens ben ik het wel met je eens, voor de verandering. vroeger moest je wel bellen of face to face afspreken met mensen, dus ook vrouwen uitvragen, nadat je haar moeder aan de lijn kreeg. of erger nog, vader, waardoor je alleen maar meer zenuwen had als je voor het eerst bij haar thuiskwam.

nu zit men te gamen en te facebooken/whatsappen/etc de godsganse dag. wat een sociale armoede is dat eigenlijk.
Idd, om het wat concreter te maken: Gesprekken bijvoorbeeld op een station van meer dan 10 minuten met een vreemde, elke keer dat je reist. Je merkt dat mensen ook in een snelle ritme leven, mensen lopen gemiddeld vrij hard en plannen alles.

Als je op het perron staat zie je ook iedereen voor zich uit staren.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123923591
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:04 schreef dawg het volgende:

[..]

Precies dat. Soms verlang ik terug naar dat pre-digitale tijdperk, op de één of andere manier verliep alles veel beter _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123923658
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:15 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies dat. Soms verlang ik terug naar dat pre-digitale tijdperk, op de één of andere manier verliep alles veel beter _O_
ja idem. was veel authentieker, op een bepaalde manier.
pi_123923692
quote:

[..]

Verlang er zelf ook erg terug naar vooral omdat al het digitale niet zo aan mij besteed is.
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_123923770
quote:

[..]

Dat komt nooit meer terug. Beter wen je er maar aan, over 15 jaar is alles opnieuw weer heel anders.
pi_123924017
Tegenwoordig, Datingsite-facebook-whatsapp-skype als je daar door heen bent mag je eens met de persoon op een date :P
pi_123924025
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat komt nooit meer terug. Beter wen je er maar aan, over 15 jaar is alles opnieuw weer heel anders.
Of niet met de massa mee gaan en eruit breken door met een hoop mensen te gaan praten overdag.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123924104
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Of niet met de massa mee gaan en eruit breken door met een hoop mensen te gaan praten overdag.
Is tof. Intrinsieke motivatie is ook een stuk sterker dan extrinsieke motivatie.
Rustig aan.
pi_123924107
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Beter is om, in plaats van anti-massa te gaan doen, gewoon je eigen weg volgen! _O_
pi_123924111
quote:

[..]

Oh, aan het meeste doe ik gewoon hard mee. Smartphone, tablet, social media, ik hou ervan!
Maar voor dit alles legde ik gewoon gemakkelijker (of beter gezegd; anders) contact. Via digitale wegen verloopt alles veel sneller, dat ben ik af en toe meer dan zat :P
Tante minthy!! O+
pi_123924132
quote:

[..]

ik las vandaag dat er oorlog komt in de eu. dus met wat geluk maken we die armoedeval niet meer mee. :')
pi_123924154
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef FAUSTINO het volgende:
Tegenwoordig, Datingsite-facebook-whatsapp-skype als je daar door heen bent mag je eens met de persoon op een date :P
Skype vind ik alleen maar leuk. Zo houd ik makkelijker contact met m'n eigen sociale kring :)
pi_123924165
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is tof. Intrinsieke motivatie is ook een stuk sterker dan extrinsieke motivatie.
Dat sowieso, maar dat geldt voor zo'n beetje alles :7
Tante minthy!! O+
pi_123924194
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, aan het meeste doe ik gewoon hard mee. Smartphone, tablet, social media, ik hou ervan!
Maar voor dit alles legde ik gewoon gemakkelijker (of beter gezegd; anders) contact. Via digitale wegen verloopt alles veel sneller, dat ben ik af en toe meer dan zat :P
:{ nu wil ik je niet meer daten hoor. :P
  maandag 11 maart 2013 @ 19:27:38 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123924206
Ik krijg (ondanks ik t wel eens ben dat t nu wel heel digitaal is allemaal) een "vroeger was alles beter" idee. Zoals onze opa's en oma's wss ook met veel dingen hadden toen wij opgroeiden.
pi_123924217
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:26 schreef dawg het volgende:

[..]

ik las vandaag dat er oorlog komt in de eu. dus met wat geluk maken we die armoedeval niet meer mee. :')
Hier gaan we echt geen oorlog krijgen. Waarom zouden we?
En dan nog, ik ga niet andermans rotzooi zitten opruimen dus mocht het ooit zover komen, dan ben ik weg. Laat anderen hun zieke machtsspelletjes maar spelen, maar betrek mij er niet bij.
pi_123924263
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:27 schreef dawg het volgende:

[..]

:{ nu wil ik je niet meer daten hoor. :P
Daarvoor had ik je allang gewaarschuwd *O*
Tante minthy!! O+
pi_123924264
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hier gaan we echt geen oorlog krijgen. Waarom zouden we?
En dan nog, ik ga niet andermans rotzooi zitten opruimen dus mocht het ooit zover komen, dan ben ik weg. Laat anderen hun zieke machtsspelletjes maar spelen, maar betrek mij er niet bij.
Ga maar heb ik meer ruimte om te spelen :*
pi_123924302
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ga maar heb ik meer ruimte om te spelen :*
Is het al oorlog hier? Nee? Nou dan :P
pi_123924337
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het al oorlog hier? Nee? Nou dan :P
Over een paar jaar wel dus bereid je maar alvast voor ;)
pi_123924364
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Over een paar jaar wel dus bereid je maar alvast voor ;)
Meh, onzin.
pi_123924494
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg (ondanks ik t wel eens ben dat t nu wel heel digitaal is allemaal) een "vroeger was alles beter" idee. Zoals onze opa's en oma's wss ook met veel dingen hadden toen wij opgroeiden.
Ik ben erg blij met de mogelijkheden van mijn telefoon enzo, maar ik besef ook tegelijk dat voor elke minuut ik in de trein zit en hiermee tijd besteed, er een minuut minder is dat ik opvang van de omgeving om mij heen. Het is vrij gevaarlijk, je krijgt een drang/honger naar informatie en een behoefte aan externe stimulatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')