quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de bank ben ik niet snel uitgeluld, maar aan de telefoon wel. Geen idee waar hem dat in zit, maar ik sla graag over
Gek, ik kan letterlijk u-ren skypen/bellen met mijn vrienden (met 1 vriend specifiek in elk geval). Het record staat op iets van 9 uur achter elkaarquote:
Misschien eens gezellig in de kamer rondwandelen terwijl je aan het bellen bent?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de bank ben ik niet snel uitgeluld, maar aan de telefoon wel. Geen idee waar hem dat in zit, maar ik sla graag over
Ik sta nooit stil als ik aan het bellen ben (ook niet als ik m'n tanden poets trouwensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien eens gezellig in de kamer rondwandelen terwijl je aan het bellen bent?
Dat doe ik dus, ik loop het hele huis door als ik bel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien eens gezellig in de kamer rondwandelen terwijl je aan het bellen bent?
Neu...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, ik loop het hele huis door als ik bel.
Duidelijk laten merken dat je haar wil, seksuele spanning creeeren, ''kino'', etc etc. Zoenen met meisjes die ik oprecht wil lukt me namelijk nog steeds niet. (Als het dan wel lukt om die spanning te creeeren, heb ik altijd wel een excuus om haar niet te zoenen (aantal keer ook gewoon lafheid)).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef ook_gek het volgende:
Ik vermoed een vrouw zo snel mogelijk in bed kunnen krijgen?
Niet mee eens. Soms moet je het ook gewoon niet proberen. En je moet sowieso gaan ouwehoeren met wie je zou willen ongeacht de sociale status.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het advies al gekregen om gewoon bij elk gesprek het te proberen, ongeacht hoe ze er uit ziet/wat de omstandigheden zijn. Zo leer ik het wel, maar word je zo'n manhoer. Op zich geen probleem, maar het zou wel fijn zijn als het leuke dames zijn
Verbaal gaat allemaal prima, nonverbaal vind ik lastig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet mee eens. Soms moet je het ook gewoon niet proberen. En je moet sowieso gaan ouwehoeren met wie je zou willen ongeacht de sociale status.
Zenuwtrekjes of wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Verbaal gaat allemaal prima, nonverbaal vind ik lastig.
Al heb ik mezelf niet op film, het lijkt me niet. Misschien snap je m'n ''probleem'' niet helemaal. Waar ik moeite mee heb is de volgende situatie. Je ziet een leuk meisje, je gaat met haar praten, ze lacht om wat je zegt en je hebt een leuk gesprek, je wil haar zoenen/mee naar huis nemen.quote:
Daar heb ik simpele oplossing voor. Maak van de vingers van je ene hand een rondje en wij met de wijsvinger van de andere hand. Breng beide handen naar elkaar toe en herhaal in vrij rap tempo de horizontale beweging.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Al heb ik mezelf niet op film, het lijkt me niet. Misschien snap je m'n ''probleem'' niet helemaal. Waar ik moeite mee heb is de volgende situatie. Je ziet een leuk meisje, je gaat met haar praten, ze lacht om wat je zegt en je hebt een leuk gesprek, je wil haar zoenen/mee naar huis nemen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar heb ik simpele oplossing voor. Maak van de vingers van je ene hand een rondje en wij met de wijsvinger van de andere hand. Breng beide handen naar elkaar toe en herhaal in vrij rap tempo de horizontale beweging.
Sjongejongejongequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar heb ik simpele oplossing voor. Maak van de vingers van je ene hand een rondje en wij met de wijsvinger van de andere hand. Breng beide handen naar elkaar toe en herhaal in vrij rap tempo de horizontale beweging.
Prachtigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Reactie van de dagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
als je moeite hebt met lichaamstaal te begrijpen is bellen zelfs beter. De ander moet toch dingen verwoorde..quote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef ook_gek het volgende:
bellen is bijna het zelfde als een face to face gesprek. Gewoon relaxt zijn en praten.
Enige probleem is dat je niet makkelijker kan inschatten hoe iemand wat zegt. Maar goed kwestie van leren. Kan je makkelijk praten, dan zal dat ook zeker helpen met bellen, en andersom ook!
Doordat ze je terug smst? Met niet enkel korte antwoordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe merk je dat een meisje het leuk vind dat je haar sms berichten stuurt?
Als je meer dan 2 xx terugkrijgt, of de reply met 'haha' begint.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Komt niet echt heel serieus overquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als je meer dan 2 xx terugkrijgt, of de reply met 'haha' begint.
True though.quote:
4 maanden appenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef SpCore88 het volgende:
Wat jullie zeggen heb ik nu dus ook, ik spreek al 4 maanden met een leuk meisje op whatsapp en heb haar nog nooit gezien of gehoord haha maar het klikt echt zo goed. Alleen ben ik dan weer bang dat ik een beetje gefriendzoned ben door haar :/
Gewoon doen. Je hebt niet echt veel te verliezen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef SpCore88 het volgende:
Nouja ze woont in Amsterdam en ik in GelderlandIs 2 uur met de trein...
Mja ik zit er wel aan te denken om iets af te spreken.
Die treinreis is gewoon een smoesje wat je jezelf aanpraat, zodat je kan rationaliseren waarom je niet met haar afspreekt. Gewoon schijt hebben, bel haar vanavond nog, en vraag of ze koffie met je wil gaan drinken in Utrecht, je weet daar namelijk een geweldige toko.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef SpCore88 het volgende:
Probeer hiervan los te koppelen. Een telefoon is slechts een middel, geen doel. Je kunt niet voorspellen hoe zij zich voelt op dat moment, en vooral die moment opname bepaalt wat je terug krijgt. Voor hetzelfde geld krijg je een zeer positief smsje terug, puur omdat ze vrolijk is omdat ze een leuke jongen tegen was gekomen die dag. Of heeft ze een begrafenis meegemaakt en krijg je een kut smsje terug of geenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
wij deden Lichtenvoorde-Amsterdam. Gaat prima, waar een wil is is een wegquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef SpCore88 het volgende:
jouw fokker was er snel bij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Pvoesss het volgende:
Nou blijkbaar wil hij niet echt want het duurt nu al 4 maanden.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhhhh ik sprak hem voor het eerst in 2009 en we zagen elkaar uhhh in 2013 voor het eerst![]()
![]()
Dus ik zeg al niets meer
* Paxlie meldtquote:
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:25 schreef dawg het volgende:
volgens mij zijn er nu een aantal fokkers die spijt hebben dat ze hun charme niet eerder op je losgelaten hebben, pvoessje.
ahh. the mystery man!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mij![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mij![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Alleen de eerste 4cm voelen gebruiktquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Omdat het vast geen romantische gedachte is dat de mannen in elkaars goedje zitten te roeren
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Alleen de eerste 4cm voelen gebruikt
Check.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:08 schreef firefly3 het volgende:
Fok is een soort van relatie roulette. Iemand had een keer zo'n plaatje gemaakt van een netwerk van fokkers die met fokkers hebben gehad, en zie je dat iedereen letterlijk met iedereen verbonden is en zelfs dezelfde partners hebben gedeeld. To make stuff less romantic
7 steps of Fok!quote:
Als in over t algemeeb? In bepaalde situaties? Als partner? Tijdens t klussen? Als collega?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoeveel moeite hebben jullie met een introvert persoon?
Als partner vooral. Hoe zou je het vinden om een partner te hebben die heel introvert is, dus veel op zichzelf is enzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in over t algemeeb? In bepaalde situaties? Als partner? Tijdens t klussen? Als collega?
Ik zou dat niets vinden. Was t zelf vroeger, nu erg open en spontaan geworden. Dus dat zoek ik ook in een partner. Liefst eentje die t nog meer is dan ikquote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als partner vooral. Hoe zou je het vinden om een partner te hebben die heel introvert is, dus veel op zichzelf is enzo.
Ik zou daar totaal niet mee zitten. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als partner vooral. Hoe zou je het vinden om een partner te hebben die heel introvert is, dus veel op zichzelf is enzo.
Mensen steken elkaar aan in mijn ervaring..quote:Op zondag 10 maart 2013 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou dat niets vinden. Was t zelf vroeger, nu erg open en spontaan geworden. Dus dat zoek ik ook in een partner. Liefst eentje die t nog meer is dan ik
Klopt.. maar ik wil geen relatie waarin we elkaar aansteken om heel weinig te praten.. of dat ik hem moet aansteken met veel praten/doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen steken elkaar aan in mijn ervaring..
Met iemand die veel praat zul je sneller veel praten dan iemand die weinig praat.
Lijkt soms nogal een enorme eis te zijn...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. maar ik wil geen relatie waarin we elkaar aansteken om heel weinig te praten.. of dat ik hem moet aansteken met veel praten/doen.
Wil gewoon een sociaal iemand.
Want vaak zijn de introverte types ook neit zo van de kroegen. En ik wil iemand die met mij de krpoeg in wil (of me meesleept) en niet alleen met mij kletst, maar het ook leuk vindt om te ouwehoeren met anderen /vreemden etc.
wat?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt soms nogal een enorme eis te zijn...
dat zou ik niet willen en er geen relatie mee aan gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat er weinig mensen echt zo zijn dat ze veel contact leggen met anderen... Dat er veel mensen ook niet op zitten te wachten..quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat er weinig mensen echt zo zijn dat ze veel contact leggen met anderen... Dat er veel mensen ook niet op zitten te wachten..
De meeste leggen in ieder geval niet zo snel contact.
Dan ga je met de 'verkeerde' mensen om. Ik ken er genoegquote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
Dat er weinig mensen echt zo zijn dat ze veel contact leggen met anderen... Dat er veel mensen ook niet op zitten te wachten..
De meeste leggen in ieder geval niet zo snel contact.
De twijfel die daarna ontstaan is. Het was niet meteen 'uit', we spraken nog af en tegelijkertijd sprak ik met een ander meisje af. Uiteindelijk liep het beide op niks uit. Daardoor ben ik enorm gaan twijfelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:04 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ben je onzeker geworden door het (zelf) uitmaken van je relatie?
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:20 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
De twijfel die daarna ontstaan is. Het was niet meteen 'uit', we spraken nog af en tegelijkertijd sprak ik met een ander meisje af(om mijn ex te vergeten). Uiteindelijk liep het beide op niks uit. Daardoor ben ik enorm gaan twijfelen.
edit: ben me er van bewust dat dit nogal vaag klinkt.
Ik ben zeker nog niet op zoek naar een relatie. Maar een ONS of gewoon een gezellige avond/date met een meisje hebben is al iets wat niet lukt. En daar wil ik wat aan doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:26 schreef Cue_ het volgende:
tdat t met je ex op niets uitliep is logisch is vaak zo.
Dat t niet met t eerstvolgende meisje niets werd is ook niet heel raar.
Niet iesereen is gemaakt voor iedereen. Het vergt soms wat zoekwerk
En hoe uit zich dat dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]wat een onzin man
Veel mensen, zeker meer dan de helft van mensen maken makkelijk contact.
Ik kom wel vaker onder de mensen hoor, daar merk ik het ook niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga je met de 'verkeerde' mensen om. Ik ken er genoeg
Ligt er ook een beetje aan wat voor jou "veel contact maken" is.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En hoe uit zich dat dan?
[..]
Ik kom wel vaker onder de mensen hoor, daar merk ik het ook niet.
Gewoon iedere situatie aangrijpen om wat te communiceren..quote:Op maandag 11 maart 2013 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat voor jou "veel contact maken" is.
Daar heb je wel gelijk in, in de tram of trein is het bijvoorbeeld vaak muisstil als het allemaal vreemden van elkaar zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon iedere situatie aangrijpen om wat te communiceren..
De meeste mensen laten alles langs zich heengaan en bemoeien zich alleen met zichzelf, dat is mijn indruk in ieder geval van de wereld, dan wordt er hier verkondigd dat dat niet zo is.. Vraag me af waar zij en hoe zij dat dan ervaren.
Of je kijkt op de verkeerde plaatsen of je hebt zelf al een hele gesloten houding. Je wilt niet weten hoe vaak ik op een station heb staan wachten op een trein en een onbekende raakte met me ingesprek, dus denk dat niemand op gesprekken zitten wachten nogal mee valt .quote:Op maandag 11 maart 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon iedere situatie aangrijpen om wat te communiceren..
De meeste mensen laten alles langs zich heengaan en bemoeien zich alleen met zichzelf, dat is mijn indruk in ieder geval van de wereld, dan wordt er hier verkondigd dat dat niet zo is.. Vraag me af waar zij en hoe zij dat dan ervaren.
Komt misschien omdat je vrouw bent?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of je kijkt op de verkeerde plaatsen of je hebt zelf al een hele gesloten houding. Je wilt niet weten hoe vaak ik op een station heb staan wachten op een trein en een onbekende raakte met me ingesprek, dus denk dat niemand op gesprekken zitten wachten nogal mee valt .
Het is zeker verandert, maar ondanks dat zijn er meer dan genoeg mensen die je ondanks dat ze aan t surfen zijn, of muziek aan t luisteren zijn, gewoon kan aanspreken.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:54 schreef firefly3 het volgende:
In plaats van alles op KT af te schuiven kunnen jullie ook gaan nadenken over hoe de wereld nu meer in elkaar zit sinds de digitale uitvindingen, waarbij mensen vaker met hun mobieltje zit te surfen en een mp3 luisteren om zich af te sluiten van de buitenwereld, waarbij vroeger men een beetje meer gedwongen was om op andere manieren zichzelf te kunnen vermaken zoals bijvoorbeeld communiceren met de omgeving.
Ik vind het ook leuk om een gesprekje te beginnen met een mooie vrouw.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:54 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk is niet iedereen ALTIJD maar opzoek naar contact. Maar in de kroeg spreek ik regelmatig mensen die t gewoon gezellig vinden om een gesprek aan te gaan. En sommigen zoeken t echt op omdat ze andere mensen interessant vinden.
Tja geen idee waarom jij dat niet ziet.
En vooral doordat mensen via dat kanaal kunnen filteren met wie ze spreken, wat in het echt niet altijd kan en ze daar dan minder goed ermee om kunnen gaan. Ik las het in een artikel over sociale media een tijd terug.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:54 schreef firefly3 het volgende:
In plaats van alles op KT af te schuiven kunnen jullie ook gaan nadenken over hoe de wereld nu meer in elkaar zit sinds de digitale uitvindingen, waarbij mensen vaker met hun mobieltje zit te surfen en een mp3 luisteren om zich af te sluiten van de buitenwereld, waarbij vroeger men een beetje meer gedwongen was om op andere manieren zichzelf te kunnen vermaken zoals bijvoorbeeld communiceren met de omgeving.
Denk dat een argument is die te gemakkelijk gebruikt word. Het zijn niet alleen mannen die tegen me praten maar gewoon ook vrouwen enzo. Ik denk dat er zat mensen zijn die wel af en toe een praatje willen maken maar ik denk ook hoe je eigen instelling en je eigen lichaamshouding is dat dat een boel meespeelt. Als iemand met zijn armen over elkaar en nors voor zich uitkijkt dan zou ik daar oaok geen praatje mee maken. Probeer het voor de gein zelf eens ga op een stationitten als je moet wachten op de trein en probeer eens een gesprek aan te knopen met iemand die je op het station ziet staan en je interessant lijkt, daar komen soms gewoon hele leuke onverwachte gesprekken uit.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komt misschien omdat je vrouw bent?
Uiteraard is iedereen aanspreekbaar, the only limit is yourself ^^quote:Op maandag 11 maart 2013 18:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is zeker verandert, maar ondanks dat zijn er meer dan genoeg mensen die je ondanks dat ze aan t surfen zijn, of muziek aan t luisteren zijn, gewoon kan aanspreken.
Heeft denk ik ook beetje met leeftijd te maken. (maar dat kan ook aan mij liggen aangezien ik niet met 22minners omga.. en t dus niet weet.. is puur gevoelsmatig)
De kroeg is dan ook een plek bij uitstek om met mensen te gaan pratenquote:Op maandag 11 maart 2013 18:54 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk is niet iedereen ALTIJD maar opzoek naar contact. Maar in de kroeg spreek ik regelmatig mensen die t gewoon gezellig vinden om een gesprek aan te gaan. En sommigen zoeken t echt op omdat ze andere mensen interessant vinden.
Tja geen idee waarom jij dat niet ziet.
Ik ben niet altijd aanspreekbaar!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Uiteraard is iedereen aanspreekbaar, the only limit is yourself ^^
Soms ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Denk dat een argument is die te gemakkelijk gebruikt word. Het zijn niet alleen mannen die tegen me praten maar gewoon ook vrouwen enzo. Ik denk dat er zat mensen zijn die wel af en toe een praatje willen maken maar ik denk ook hoe je eigen instelling en je eigen lichaamshouding is dat dat een boel meespeelt. Als iemand met zijn armen over elkaar en nors voor zich uitkijkt dan zou ik daar oaok geen praatje mee maken. Probeer het voor de gein zelf eens ga op een stationitten als je moet wachten op de trein en probeer eens een gesprek aan te knopen met iemand die je op het station ziet staan en je interessant lijkt, daar komen soms gewoon hele leuke onverwachte gesprekken uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |