abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123924194
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh, aan het meeste doe ik gewoon hard mee. Smartphone, tablet, social media, ik hou ervan!
Maar voor dit alles legde ik gewoon gemakkelijker (of beter gezegd; anders) contact. Via digitale wegen verloopt alles veel sneller, dat ben ik af en toe meer dan zat :P
:{ nu wil ik je niet meer daten hoor. :P
  maandag 11 maart 2013 @ 19:27:38 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123924206
Ik krijg (ondanks ik t wel eens ben dat t nu wel heel digitaal is allemaal) een "vroeger was alles beter" idee. Zoals onze opa's en oma's wss ook met veel dingen hadden toen wij opgroeiden.
pi_123924217
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:26 schreef dawg het volgende:

[..]

ik las vandaag dat er oorlog komt in de eu. dus met wat geluk maken we die armoedeval niet meer mee. :')
Hier gaan we echt geen oorlog krijgen. Waarom zouden we?
En dan nog, ik ga niet andermans rotzooi zitten opruimen dus mocht het ooit zover komen, dan ben ik weg. Laat anderen hun zieke machtsspelletjes maar spelen, maar betrek mij er niet bij.
pi_123924263
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:27 schreef dawg het volgende:

[..]

:{ nu wil ik je niet meer daten hoor. :P
Daarvoor had ik je allang gewaarschuwd *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123924264
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hier gaan we echt geen oorlog krijgen. Waarom zouden we?
En dan nog, ik ga niet andermans rotzooi zitten opruimen dus mocht het ooit zover komen, dan ben ik weg. Laat anderen hun zieke machtsspelletjes maar spelen, maar betrek mij er niet bij.
Ga maar heb ik meer ruimte om te spelen :*
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_123924302
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Ga maar heb ik meer ruimte om te spelen :*
Is het al oorlog hier? Nee? Nou dan :P
pi_123924337
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is het al oorlog hier? Nee? Nou dan :P
Over een paar jaar wel dus bereid je maar alvast voor ;)
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!
pi_123924364
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:30 schreef FAUSTINO het volgende:

[..]

Over een paar jaar wel dus bereid je maar alvast voor ;)
Meh, onzin.
pi_123924494
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:27 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg (ondanks ik t wel eens ben dat t nu wel heel digitaal is allemaal) een "vroeger was alles beter" idee. Zoals onze opa's en oma's wss ook met veel dingen hadden toen wij opgroeiden.
Ik ben erg blij met de mogelijkheden van mijn telefoon enzo, maar ik besef ook tegelijk dat voor elke minuut ik in de trein zit en hiermee tijd besteed, er een minuut minder is dat ik opvang van de omgeving om mij heen. Het is vrij gevaarlijk, je krijgt een drang/honger naar informatie en een behoefte aan externe stimulatie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123924524
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:27 schreef Cue_ het volgende:
niet te vergelijken. de omslag naar het digitale tijdperk is er een die in het verleden nog niet op een dergelijke manier voorkwam. qua impact en schaal.

je mag er ook best voor uitkomen dat je er juist wel van houdt. voor veel mensen zal dat ook wel zo zijn, omdat de drempel tot communiceren met vreemden lager ligt. maar wellicht is de digitalisering ook wel een deel van de oorzaak dat sommigen daar zoveel problemen mee hebben.
pi_123924626
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Daarvoor had ik je allang gewaarschuwd *O*
als je aankomende date niks wordt ga ik de uitdaging aan! ;)
pi_123924697
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef dawg het volgende:

[..]

als je aankomende dateniks wordt ga ik de uitdaging aan! ;)
Ohmaigawd... :')
Tante minthy!! O+
pi_123924723
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef dawg het volgende:

[..]

niet te vergelijken. de omslag naar het digitale tijdperk is er een die in het verleden nog niet op een dergelijke manier voorkwam. qua impact en schaal.

je mag er ook best voor uitkomen dat je er juist wel van houdt. voor veel mensen zal dat ook wel zo zijn, omdat de drempel tot communiceren met vreemden lager ligt. maar wellicht is de digitalisering ook wel een deel van de oorzaak dat sommigen daar zoveel problemen mee hebben.
Hoe kun je nou weten dat het niet te vergelijken is? Er waren 'zat' andere uitvindingen en omstandigheden die zorgden voor doorbraken en die veel impact hadden. En nu jullie het toch over oorlog hebben, dat is er 1 van.

Maar das een beetje off-topic geloof ik.
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben erg blij met de mogelijkheden van mijn telefoon enzo, maar ik besef ook tegelijk dat voor elke minuut ik in de trein zit en hiermee tijd besteed, er een minuut minder is dat ik opvang van de omgeving om mij heen. Het is vrij gevaarlijk, je krijgt een drang/honger naar informatie en een behoefte aan externe stimulatie.
Die drang naar informatie is raar. Waarom hebben mensen dat eigenlijk? Ik heb er niet veel moeite mee dat te laten rusten om de 1 of andere reden.
  maandag 11 maart 2013 @ 19:37:47 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123924762
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:33 schreef dawg het volgende:

Ben met je eens dat het een enorme invloed heeft het op menselijke bestaan. Dus idd lastig te vergelijken. Maar ik vraag me eigenlijk steeds vaker af of het slechter is voor de mensheid. DAt we iets niet gewend zijn en/of minder leuk vinden.. betekent niet dat het per definitie slechter is. Het maakt de wereld anders. En de overgangsgroepen die hebben er vaak problemen mee, want die weten hoe het anders zou kunnen.

Het heeft veel voordelen, maar zoals je zegt ook nadelen. En er zijn zeker problemen ontstaan doordat het zo allemaal is zoals het nu is.
pi_123924770
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef minthy het volgende:

[..]

Ohmaigawd... :')
je hebt er zin in, zie ik!
pi_123924843
Als ik voor mezelf spreek...

Digitaal contact weegt niet op tegen normaal contact.
Behoefte aan contact blijft aanwezig ook al praat je met elkaar via een telefoon / internet.
Rustig aan.
pi_123924887
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef magnetronkoffie het volgende:

Die drang naar informatie is raar. Waarom hebben mensen dat eigenlijk? Ik heb er niet veel moeite mee dat te laten rusten om de 1 of andere reden.
Een bepaald deel van je hersenen geven een goed stofje af als beloning, verder weet ik het niet precies. Goed dat je het niet hebt. Als ik me verveel krijg ik soms wel de neiging om iets te gaan opzoeken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123924897
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik voor mezelf spreek...

Digitaal contact weegt niet op tegen normaal contact.
Behoefte aan contact blijft aanwezig ook al praat je met elkaar via een telefoon / internet.
Je zou kunnen stellen dat digitaal contact een soort comfortzone is :P
pi_123924926
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je zou kunnen stellen dat digitaal contact een soort comfortzone is :P
Ja tis makkelijk.. Maar geeft geen voldoening.
Rustig aan.
pi_123924951
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een bepaald deel van je hersenen geven een goed stofje af als beloning, verder weet ik het niet precies. Goed dat je het niet hebt. Als ik me verveel krijg ik soms wel de neiging om iets te gaan opzoeken.
Als ik me verveel, dan ga ik bepaalde fora af, waaronder fok :P

Edit:Ik zie het een beetje zo: De ene bron van informatie is snel uitgeput. De ander is eindeloos voor iemand. Als je weet dat je je in een eindeloze bron van info bevindt, dan zal je uit jezelf de bron moeten afsnijden omdat je anders nooit klaar komt.

Beetje vage uitleg wel, maar hoop dat je het snapt.
pi_123924998
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja tis makkelijk.. Maar geeft geen voldoening.
Face to face is natuurlijk altijd interessanter ;)
pi_123925178
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef dawg het volgende:

[..]

je hebt er zin in, zie ik!
Ik heb er altijd waanzinnig veel moeite mee m'n enthousiasme te verbergen ;(
Tante minthy!! O+
pi_123925349
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik heb er altijd waanzinnig veel moeite mee m'n enthousiasme te verbergen ;(
dan gooi er maar een paar wijntjes in op onze date, word je vanzelf wat losser enzo. :z
pi_123925398
Daarom ben ik overigens vrij fel tegen "internet date sites". Het geeft je beloning voor laks zijn.

Net zoals telkens actief zijn op facebook (als man zijnde vooral). Sommige mensen doen soms steeds meer moeite om een "like" te sparen om een gat in hun onzekerheid op te vullen.
pi_123925418
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef dawg het volgende:

[..]

dan gooi er maar een paar wijntjes in op onze date, word je vanzelf wat losser enzo. :z
Ik drink niet :P

Daarnaast gaan we aardig offtopic :7
Tante minthy!! O+
pi_123925460
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef minthy het volgende:

[..]

Volgens mij is dit nog wel vrij on-topic hoor :P
Toch?
pi_123925514
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:48 schreef firefly3 het volgende:
Daarom ben ik overigens vrij fel tegen "internet date sites". Het geeft je beloning voor laks zijn.

Net zoals telkens actief zijn op facebook (als man zijnde vooral). Sommige mensen doen soms steeds meer moeite om een "like" te sparen om een gat in hun onzekerheid op te vullen.
/care.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123925545
quote:

Naja, laks zijn. Als je in het dagelijks leven niks tegenkomt, dan heb je wat weinig keus lijkt me. Overigens ben ikzelf niet zo van het likes sparen :P
Ik post vrij weinig op mijn FB en als, dan maakt het me letterlijk niks uit of ik nou 20 likes krijg of niet 1 ;)
pi_123925582
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef minthy het volgende:

[..]

dan roken we gewoon een blowtje. :7

en nee hoor, even demonstreren hoe je via de digitale weg de vrouwtjes hun mooie hoofdje op hol brengt. 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123925679
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:51 schreef dawg het volgende:

[..]

en nee hoor, even demonstreren hoe je via de digitale weg de vrouwtjes hun mooie hoofdje op hol brengt. 8-)

SPOILER
Nou, dat fok!daten is volgens mij voor mij gewoon niet weggelegd :') ;(
pi_123925749
quote:

juist niet. het is juist enorm vermoeiend, dat geblader en "originele" berichtjes en ha:rtjes enzo sturen, chatten/mailen, brrrrrr rillingen ten top.

behalve als het om minthychickie gaat, daar heb ik wel een maandje of wat voor over uiteraard. O-)
pi_123925761
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, dat fok!daten is volgens mij voor mij gewoon niet weggelegd :') ;(
Beter je best doen ;) Iedereen kan het. Als je maar niet compleet debiel overkomt zijn er genoeg gewillige fokdames te vinden :D
pi_123925814
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:54 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beter je best doen ;) Iedereen kan het. Als je maar niet compleet debiel overkomt zijn er genoeg gewillige fokdames te vinden :D
Altijd genuanceerd he, bob?
:')
pi_123925824
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:54 schreef dawg het volgende:

[..]

juist niet. het is juist enorm vermoeiend, dat geblader en "originele" berichtjes en ha:rtjes enzo sturen, chatten/mailen, brrrrrr rillingen ten top.

behalve als het om minthychickie gaat, daar heb ik wel een maandje of wat voor over uiteraard. O-)
Ach beetje chatten is best leuk, maar je moet gewoon niet te lang wachten met over gaan tot actie. Anders wordt het alleen maar kut, als je nog iets wil.
pi_123925894
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:51 schreef dawg het volgende:

[..]

SPOILER
Neu, daar ben ik ook niet van. Ik hou graag m'n kop erbij, wat ik ook doe :P
Tante minthy!! O+
pi_123925918
quote:
17s.gif Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef debeterebob het volgende:

[..]

/care.

SPOILER
Om eerlijk te zijn, de meeste mooie en spontane + leuke dames doen niet eens serieus aan internet dating omdat ze elke dag mannen voor hun schoot geworpen krijgen.

En verder train je je hersenen om "lui" te zijn, net zoals dat je gaat lijnen maar toch stiekem af en toe een stukje pizza neemt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')