True though.quote:
4 maanden appenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef SpCore88 het volgende:
Wat jullie zeggen heb ik nu dus ook, ik spreek al 4 maanden met een leuk meisje op whatsapp en heb haar nog nooit gezien of gehoord haha maar het klikt echt zo goed. Alleen ben ik dan weer bang dat ik een beetje gefriendzoned ben door haar :/
Gewoon doen. Je hebt niet echt veel te verliezen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef SpCore88 het volgende:
Nouja ze woont in Amsterdam en ik in GelderlandIs 2 uur met de trein...
Mja ik zit er wel aan te denken om iets af te spreken.
Die treinreis is gewoon een smoesje wat je jezelf aanpraat, zodat je kan rationaliseren waarom je niet met haar afspreekt. Gewoon schijt hebben, bel haar vanavond nog, en vraag of ze koffie met je wil gaan drinken in Utrecht, je weet daar namelijk een geweldige toko.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef SpCore88 het volgende:
Probeer hiervan los te koppelen. Een telefoon is slechts een middel, geen doel. Je kunt niet voorspellen hoe zij zich voelt op dat moment, en vooral die moment opname bepaalt wat je terug krijgt. Voor hetzelfde geld krijg je een zeer positief smsje terug, puur omdat ze vrolijk is omdat ze een leuke jongen tegen was gekomen die dag. Of heeft ze een begrafenis meegemaakt en krijg je een kut smsje terug of geenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe merk je dat een meisje het leuk vind dat je haar sms berichten stuurt?
wij deden Lichtenvoorde-Amsterdam. Gaat prima, waar een wil is is een wegquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef SpCore88 het volgende:
jouw fokker was er snel bij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Pvoesss het volgende:
Nou blijkbaar wil hij niet echt want het duurt nu al 4 maanden.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhhhh ik sprak hem voor het eerst in 2009 en we zagen elkaar uhhh in 2013 voor het eerst![]()
![]()
Dus ik zeg al niets meer
* Paxlie meldtquote:
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:25 schreef dawg het volgende:
volgens mij zijn er nu een aantal fokkers die spijt hebben dat ze hun charme niet eerder op je losgelaten hebben, pvoessje.
ahh. the mystery man!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mij![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mij![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |