* Paxlie meldtquote:
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:25 schreef dawg het volgende:
volgens mij zijn er nu een aantal fokkers die spijt hebben dat ze hun charme niet eerder op je losgelaten hebben, pvoessje.
ahh. the mystery man!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mij![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mij![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Alleen de eerste 4cm voelen gebruiktquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Omdat het vast geen romantische gedachte is dat de mannen in elkaars goedje zitten te roeren
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:43 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Alleen de eerste 4cm voelen gebruikt
Check.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:08 schreef firefly3 het volgende:
Fok is een soort van relatie roulette. Iemand had een keer zo'n plaatje gemaakt van een netwerk van fokkers die met fokkers hebben gehad, en zie je dat iedereen letterlijk met iedereen verbonden is en zelfs dezelfde partners hebben gedeeld. To make stuff less romantic
7 steps of Fok!quote:
Als in over t algemeeb? In bepaalde situaties? Als partner? Tijdens t klussen? Als collega?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:07 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoeveel moeite hebben jullie met een introvert persoon?
Als partner vooral. Hoe zou je het vinden om een partner te hebben die heel introvert is, dus veel op zichzelf is enzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in over t algemeeb? In bepaalde situaties? Als partner? Tijdens t klussen? Als collega?
Ik zou dat niets vinden. Was t zelf vroeger, nu erg open en spontaan geworden. Dus dat zoek ik ook in een partner. Liefst eentje die t nog meer is dan ikquote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als partner vooral. Hoe zou je het vinden om een partner te hebben die heel introvert is, dus veel op zichzelf is enzo.
Ik zou daar totaal niet mee zitten. Ik zou het wel lekker vinden eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Als partner vooral. Hoe zou je het vinden om een partner te hebben die heel introvert is, dus veel op zichzelf is enzo.
Mensen steken elkaar aan in mijn ervaring..quote:Op zondag 10 maart 2013 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou dat niets vinden. Was t zelf vroeger, nu erg open en spontaan geworden. Dus dat zoek ik ook in een partner. Liefst eentje die t nog meer is dan ik
Klopt.. maar ik wil geen relatie waarin we elkaar aansteken om heel weinig te praten.. of dat ik hem moet aansteken met veel praten/doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen steken elkaar aan in mijn ervaring..
Met iemand die veel praat zul je sneller veel praten dan iemand die weinig praat.
Lijkt soms nogal een enorme eis te zijn...quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. maar ik wil geen relatie waarin we elkaar aansteken om heel weinig te praten.. of dat ik hem moet aansteken met veel praten/doen.
Wil gewoon een sociaal iemand.
Want vaak zijn de introverte types ook neit zo van de kroegen. En ik wil iemand die met mij de krpoeg in wil (of me meesleept) en niet alleen met mij kletst, maar het ook leuk vindt om te ouwehoeren met anderen /vreemden etc.
wat?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:54 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt soms nogal een enorme eis te zijn...
dat zou ik niet willen en er geen relatie mee aan gaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat er weinig mensen echt zo zijn dat ze veel contact leggen met anderen... Dat er veel mensen ook niet op zitten te wachten..quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat er weinig mensen echt zo zijn dat ze veel contact leggen met anderen... Dat er veel mensen ook niet op zitten te wachten..
De meeste leggen in ieder geval niet zo snel contact.
Dan ga je met de 'verkeerde' mensen om. Ik ken er genoegquote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef kingtoppie het volgende:
Dat er weinig mensen echt zo zijn dat ze veel contact leggen met anderen... Dat er veel mensen ook niet op zitten te wachten..
De meeste leggen in ieder geval niet zo snel contact.
De twijfel die daarna ontstaan is. Het was niet meteen 'uit', we spraken nog af en tegelijkertijd sprak ik met een ander meisje af. Uiteindelijk liep het beide op niks uit. Daardoor ben ik enorm gaan twijfelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:04 schreef Cue_ het volgende:
Waarom ben je onzeker geworden door het (zelf) uitmaken van je relatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |