quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de bank ben ik niet snel uitgeluld, maar aan de telefoon wel. Geen idee waar hem dat in zit, maar ik sla graag over
Gek, ik kan letterlijk u-ren skypen/bellen met mijn vrienden (met 1 vriend specifiek in elk geval). Het record staat op iets van 9 uur achter elkaarquote:
Misschien eens gezellig in de kamer rondwandelen terwijl je aan het bellen bent?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Op de bank ben ik niet snel uitgeluld, maar aan de telefoon wel. Geen idee waar hem dat in zit, maar ik sla graag over
Ik sta nooit stil als ik aan het bellen ben (ook niet als ik m'n tanden poets trouwensquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien eens gezellig in de kamer rondwandelen terwijl je aan het bellen bent?
Dat doe ik dus, ik loop het hele huis door als ik bel.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Misschien eens gezellig in de kamer rondwandelen terwijl je aan het bellen bent?
Neu...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus, ik loop het hele huis door als ik bel.
Duidelijk laten merken dat je haar wil, seksuele spanning creeeren, ''kino'', etc etc. Zoenen met meisjes die ik oprecht wil lukt me namelijk nog steeds niet. (Als het dan wel lukt om die spanning te creeeren, heb ik altijd wel een excuus om haar niet te zoenen (aantal keer ook gewoon lafheid)).quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef ook_gek het volgende:
Ik vermoed een vrouw zo snel mogelijk in bed kunnen krijgen?
Niet mee eens. Soms moet je het ook gewoon niet proberen. En je moet sowieso gaan ouwehoeren met wie je zou willen ongeacht de sociale status.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het advies al gekregen om gewoon bij elk gesprek het te proberen, ongeacht hoe ze er uit ziet/wat de omstandigheden zijn. Zo leer ik het wel, maar word je zo'n manhoer. Op zich geen probleem, maar het zou wel fijn zijn als het leuke dames zijn
Verbaal gaat allemaal prima, nonverbaal vind ik lastig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet mee eens. Soms moet je het ook gewoon niet proberen. En je moet sowieso gaan ouwehoeren met wie je zou willen ongeacht de sociale status.
Zenuwtrekjes of wat?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Verbaal gaat allemaal prima, nonverbaal vind ik lastig.
Al heb ik mezelf niet op film, het lijkt me niet. Misschien snap je m'n ''probleem'' niet helemaal. Waar ik moeite mee heb is de volgende situatie. Je ziet een leuk meisje, je gaat met haar praten, ze lacht om wat je zegt en je hebt een leuk gesprek, je wil haar zoenen/mee naar huis nemen.quote:
Daar heb ik simpele oplossing voor. Maak van de vingers van je ene hand een rondje en wij met de wijsvinger van de andere hand. Breng beide handen naar elkaar toe en herhaal in vrij rap tempo de horizontale beweging.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:27 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Al heb ik mezelf niet op film, het lijkt me niet. Misschien snap je m'n ''probleem'' niet helemaal. Waar ik moeite mee heb is de volgende situatie. Je ziet een leuk meisje, je gaat met haar praten, ze lacht om wat je zegt en je hebt een leuk gesprek, je wil haar zoenen/mee naar huis nemen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar heb ik simpele oplossing voor. Maak van de vingers van je ene hand een rondje en wij met de wijsvinger van de andere hand. Breng beide handen naar elkaar toe en herhaal in vrij rap tempo de horizontale beweging.
Sjongejongejongequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Daar heb ik simpele oplossing voor. Maak van de vingers van je ene hand een rondje en wij met de wijsvinger van de andere hand. Breng beide handen naar elkaar toe en herhaal in vrij rap tempo de horizontale beweging.
Prachtigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Reactie van de dagquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
als je moeite hebt met lichaamstaal te begrijpen is bellen zelfs beter. De ander moet toch dingen verwoorde..quote:Op maandag 4 maart 2013 00:47 schreef ook_gek het volgende:
bellen is bijna het zelfde als een face to face gesprek. Gewoon relaxt zijn en praten.
Enige probleem is dat je niet makkelijker kan inschatten hoe iemand wat zegt. Maar goed kwestie van leren. Kan je makkelijk praten, dan zal dat ook zeker helpen met bellen, en andersom ook!
Doordat ze je terug smst? Met niet enkel korte antwoordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe merk je dat een meisje het leuk vind dat je haar sms berichten stuurt?
Als je meer dan 2 xx terugkrijgt, of de reply met 'haha' begint.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Komt niet echt heel serieus overquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als je meer dan 2 xx terugkrijgt, of de reply met 'haha' begint.
True though.quote:
4 maanden appenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef SpCore88 het volgende:
Wat jullie zeggen heb ik nu dus ook, ik spreek al 4 maanden met een leuk meisje op whatsapp en heb haar nog nooit gezien of gehoord haha maar het klikt echt zo goed. Alleen ben ik dan weer bang dat ik een beetje gefriendzoned ben door haar :/
Gewoon doen. Je hebt niet echt veel te verliezen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef SpCore88 het volgende:
Nouja ze woont in Amsterdam en ik in GelderlandIs 2 uur met de trein...
Mja ik zit er wel aan te denken om iets af te spreken.
Die treinreis is gewoon een smoesje wat je jezelf aanpraat, zodat je kan rationaliseren waarom je niet met haar afspreekt. Gewoon schijt hebben, bel haar vanavond nog, en vraag of ze koffie met je wil gaan drinken in Utrecht, je weet daar namelijk een geweldige toko.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef SpCore88 het volgende:
Probeer hiervan los te koppelen. Een telefoon is slechts een middel, geen doel. Je kunt niet voorspellen hoe zij zich voelt op dat moment, en vooral die moment opname bepaalt wat je terug krijgt. Voor hetzelfde geld krijg je een zeer positief smsje terug, puur omdat ze vrolijk is omdat ze een leuke jongen tegen was gekomen die dag. Of heeft ze een begrafenis meegemaakt en krijg je een kut smsje terug of geenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
wij deden Lichtenvoorde-Amsterdam. Gaat prima, waar een wil is is een wegquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:33 schreef SpCore88 het volgende:
jouw fokker was er snel bij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:14 schreef Pvoesss het volgende:
Nou blijkbaar wil hij niet echt want het duurt nu al 4 maanden.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:
Uhhhhh ik sprak hem voor het eerst in 2009 en we zagen elkaar uhhh in 2013 voor het eerst![]()
![]()
Dus ik zeg al niets meer
* Paxlie meldtquote:
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mijquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:25 schreef dawg het volgende:
volgens mij zijn er nu een aantal fokkers die spijt hebben dat ze hun charme niet eerder op je losgelaten hebben, pvoessje.
ahh. the mystery man!quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mij![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik liep al die jaren te flirten, maar ze had steeds vriendjes. Toen kwam ze single en toen heb ik er maar eens wat gas achter gezet. Nu is ze van mij![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |