abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123536049

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_123536068
Groeien hierin is vooral de eigen ego opzij durven zetten en de negatieve feedback van de vrouw op jezelf durven te nemen. Anders doe je de volgende keer weer dezelfde dingen fout. Ik heb bewust mezelf getraind met "blinde vlekken" etc.

- Afwijzingen bestaan niet, je hebt oneindig veel kansen bij een vrouw. (Vaak is het zelfs zo, dat ze op jouw golflengte komt van je eigen emoties, dus als je een uurtje later vrolijker bent dat ze ook vrolijker is door jou of zelfs van eerst negatief, opeens lief doet tegen je).
- Van elke benadering leer je evenveel, "afwijzing" of niet.
- Koppel je emoties los van haar reactie: Doet ze naar tegen je, boeie, doet ze super lief tegen je, boeie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123536070
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt.
En ik hoop voor je kat dat je "mouw" bedoelt :@
oeps :@

Ja, dat bedoelde ik ook :D

Nou heeft autisme ook zat nadelen hoor :P
pi_123536117
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

oeps :@

Ja, dat bedoelde ik ook :D

Nou heeft autisme ook zat nadelen hoor :P
;)

De kunst is om de voordelen ervan te benutten en daarnaast veel gedrag af te kijken van anderen
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:48:08 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123536118
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:45 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het ligt puur aan context. Als je bijvoorbeeld in een groep een vraag stelt en anderen switchen zomaar naar een ander onderwerp, dan is er iets mis.
dan is er niet IETS mis.... maar doe JIJ iets mis ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123536128
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En hoe is het nu?
Ik zit beter in mijn vel. Meer zelfliefde. En ik krijg wel beetje aandacht van vrouwen, alleen nog niet van degenen die ik direct zie zitten :+
pi_123536133
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook meestal :P
De meeste autisten die ik ken, zijn eerder recht door zee en draaien niet om de hete brij heen :)
Ik kan net zo makkelijk iets zeggen dat totaal niet de waarheid is als het nodig is :@
Wel een beetje een psychopatentrekje misschien, maar ja :')
pi_123536141
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:48 schreef minthy het volgende:

[..]

;)

De kunst is om de voordelen ervan te benutten en daarnaast veel gedrag af te kijken van anderen
Tsja, ik benut wel de voordelen, maar dat levert me niet zoveel extra voordeel op mbt communicatie met anderen IRL.
pi_123536172
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik kan net zo makkelijk iets zeggen dat totaal niet de waarheid is als het nodig is :@
Wel een beetje een psychopatentrekje misschien, maar ja :')
Ik kan ook wel ergens slap omheenlullen. Of iets afdoen als een grapje (waarbij ik gelijk de waarheid ietsies verdraai :@ )

Het ding is, ik vind het niet leuk om te liegen, maar wel leuk om ergens een grapje over te maken! :P
pi_123536195
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef minthy het volgende:

[..]

Mogelijk. Of je hebt veel zelfkennis :+
Ik durf daar geen conclusies uit te trekken hoor.
Ik zou dat niet durven zeggen _O-

Zelfs al zou ik mezelf het meest interessant figuur van de hele wereld vinden... het ligt niet in mijn macht wat een ander leuk vindt.
Rustig aan.
pi_123536269
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan ook wel ergens slap omheenlullen. Of iets afdoen als een grapje (waarbij ik gelijk de waarheid ietsies verdraai :@ )

Het ding is, ik vind het niet leuk om te liegen, maar wel leuk om ergens een grapje over te maken! :P
Ik moest ooit een lokale lijsttrekker van de SGP interviewen met een vriendin, na het interview was die vriendin bijna bang dat ik er extreem christelijk gedachtengoed op nahield en daarna hebben we een uur dubbel gelegen van het lachen :')
In dat soort situaties is liegen eigenlijk best wel tof :P
pi_123536280
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dan is er niet IETS mis.... maar doe JIJ iets mis ;)
Ik vind van niet. Als ik op het werk of op een vereniging een vraag stel, dan hoor ik daar een antwoord op te krijgen. Als ik daar geen antwoord op krijg, dan is de ander gewoon niet in staat om met mij samen te werken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123536286
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, ik benut wel de voordelen, maar dat levert me niet zoveel extra voordeel op mbt communicatie met anderen IRL.
Communicatie blijft ook een lastig punt; elk persoon reageert weer anders op jouw vragen en gedrag. Dat is lastig te doorgronden, eigenlijk ondoenlijk :P
Veel oefenen is het enige dat je kan doen.
Tante minthy!! O+
pi_123536326
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Als ik op het werk of op een vereniging een vraag stel, dan hoor ik daar een antwoord op te krijgen. Als ik daar geen antwoord op krijg, dan is de ander gewoon niet in staat om met mij samen te werken.
Hoe zekerder je van jezelf bent, hoe eerder mensen op je reageren. Het is gewoon een natuurlijke reactie en uiteraard soms onbeleefd als mensen geen antwoord geven.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123536343
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik durf daar geen conclusies uit te trekken hoor.
Ik zou dat niet durven zeggen _O-

Zelfs al zou ik mezelf het meest interessant figuur van de hele wereld vinden... het ligt niet in mijn macht wat een ander leuk vindt.
Sommige mensen hebben veel zelfkennis, dat wordt vaak verward met arrogantie.
Beide soorten vind ik irritant :D
Tante minthy!! O+
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:58:58 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123536389
quote:

[..]

een vraag is iets anders natuurlijk dan tijdens een gesprek een ander onderwerp aansnijden.

klein voorbeeld,
Bij mij is het zo dat ik iemand wel of niet aardig vind en dat heb ik in 2min al bepaald. Als ik een persoon niet aardig vind heb ik daar niks mee. Als die mij een vraag stelt zal die een zo kort mogelijk antwoord krijgen en ga ik verder met dat geen wat ik aan het doen was.

Een persoon die ik wel aardig vind of wat mee heb, zal een veel langer antwoord krijgen en vaak een gesprek daar op volgende.

Tijdens een gesprek met meerdere mensen en iemand begint opeens over een onderwerp waar niemand wat mee heeft of volledig buiten de huidige discussie / gesprek lijn valt. En dat word genegeerd. Doet die persoon in kwestie zelf iets fout. Die maakt namelijk een in schatting fout.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123536391
quote:

[..]

Das een beetje kort door de bocht comp_lex...
pi_123536399
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:57 schreef minthy het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben veel zelfkennis, dat wordt vaak verward met arrogantie.
Beide soorten vind ik irritant :D
Achja... Beetje arrogantie kan spanning leveren... Verwachtingen stellen die dan nog maar waar gemaakt moeten worden zegmaar :) Maarja, je creeert wel verwachtingen.

En als dat allemaal zelfkennis is dan is dat fijn, maar soms kun je iets helemaal niet zeker weten of je wel aan die verwachtingen kunt voldoen... Als je dat speels doet dan kan dat best leuk zijn vind ik.
Rustig aan.
pi_123536428
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Communicatie blijft ook een lastig punt; elk persoon reageert weer anders op jouw vragen en gedrag. Dat is lastig te doorgronden, eigenlijk ondoenlijk :P
Veel oefenen is het enige dat je kan doen.
Klopt, en veel geoefend heb ik ook wel. Ik kan me in gesprekken (bijvoorbeeld op fok-meets) prima staande houden. Alleen dan doemt voor mij het volgende probleem op, namelijk dat ik na een tijdje overprikkeld raak. Dan word ik (vaak ineens) heel moe.

En een bak koffie oid's helpt daar ook niet bij
pi_123536499
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt, en veel geoefend heb ik ook wel. Ik kan me in gesprekken (bijvoorbeeld op fok-meets) prima staande houden. Alleen dan doemt voor mij het volgende probleem op, namelijk dat ik na een tijdje overprikkeld raak. Dan word ik (vaak ineens) heel moe.

Wat helpt wel teddybeertje van me? O+
Rustig aan.
pi_123536539
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat helpt wel teddybeertje van me? O+
Tot zover ik weet helpt dan alleen maar rust nemen / me afzonderen/slapen (wat natuurlijk schijt-irritant is als je midden in een meet zit).
pi_123536608
Dat vermoeid worden na een tijdje is volgens mij ook een belangrijke reden geweest waarom mijn relaties steeds uit gingen, bedenk ik me nu.

Wel jammer, en ik kan er (nog?) niet veel aan doen. Das ook 1 van -de- belangrijkste redenen waarom ik liever niet wil samenwonen.
pi_123536610
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tot zover ik weet helpt dan alleen maar rust nemen / me afzonderen/slapen (wat natuurlijk schijt-irritant is als je midden in een meet zit).
En rustig aandoen... Beetje naar water kijken en een paffie doen?
Rustig aan.
pi_123536615
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:58 schreef ook_gek het volgende:

[..]

een vraag is iets anders natuurlijk dan tijdens een gesprek een ander onderwerp aansnijden.

klein voorbeeld,
Bij mij is het zo dat ik iemand wel of niet aardig vind en dat heb ik in 2min al bepaald. Als ik een persoon niet aardig vind heb ik daar niks mee. Als die mij een vraag stelt zal die een zo kort mogelijk antwoord krijgen en ga ik verder met dat geen wat ik aan het doen was.

Een persoon die ik wel aardig vind of wat mee heb, zal een veel langer antwoord krijgen en vaak een gesprek daar op volgende.

Tijdens een gesprek met meerdere mensen en iemand begint opeens over een onderwerp waar niemand wat mee heeft of volledig buiten de huidige discussie / gesprek lijn valt. En dat word genegeerd. Doet die persoon in kwestie zelf iets fout. Die maakt namelijk een in schatting fout.
Ah ok, ja ik bedoel als de vraag over hetzelfde onderwerp ging en als er daarna direct naar een ander onderwerp geswitched wordt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Das een beetje kort door de bocht comp_lex...
Ik weet het niet. In het echt zit ik er nooit naast.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123536626
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Achja... Beetje arrogantie kan spanning leveren... Verwachtingen stellen die dan nog maar waar gemaakt moeten worden zegmaar :) Maarja, je creeert wel verwachtingen.

En als dat allemaal zelfkennis is dan is dat fijn, maar soms kun je iets helemaal niet zeker weten of je wel aan die verwachtingen kunt voldoen... Als je dat speels doet dan kan dat best leuk zijn vind ik.
Nah, doe mij dan maar een vent met wat minder zelfkennis en zonder arrogantie en véél humor :P
Tante minthy!! O+
pi_123536662
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En rustig aandoen... Beetje naar water kijken en een paffie doen?
Beetje voor me uit staren (dwars door mensen heen bijvoorbeeld) ga ik dan doen, meestal zonder dat ik het door heb. Dan trek ik me in mezelf terug zeg maar, maar heb niet door wanneer dat gebeurt. Pas als ik het opmerk, dan word ik weer even wakker om daarna weer af te dwalen.

Ik kan gewoon niet m'n hoofd erbij houden, als de benzinetank eenmaal leeg is, is ie leeg lijkt het wel.
pi_123536675
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar wel :)
Daar doe je ook verdomd weinig aan, behalve uit de situatie gaan en rust nemen.
Tante minthy!! O+
pi_123536691
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beetje voor me uit staren (dwars door mensen heen bijvoorbeeld) ga ik dan doen, meestal zonder dat ik het door heb. Dan trek ik me in mezelf terug zeg maar, maar heb niet door wanneer dat gebeurt. Pas als ik het opmerk, dan word ik weer even wakker om daarna weer af te dwalen.

Ik kan gewoon niet m'n hoofd erbij houden, als de benzinetank eenmaal leeg is, is ie leeg lijkt het wel.
Een sociale burnout?
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:10:04 #29
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_123536694
quote:
- Een botte kop hebben.
wat hieraan te doen?
pi_123536703
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar wel :)
Daar doe je ook verdomd weinig aan, behalve uit de situatie gaan en rust nemen.
Ja, dan ga ik even 10 minuutjes naar buiten of zo. Maar wel vervelend dat elke 3 kwartier te moeten doen, zo kom ik volgens mij een beetje ongezellig/ongeinteresseerd over of zo :')
pi_123536707
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:10 schreef Keith_Bakker het volgende:

[..]

wat hieraan te doen?
Ben je de echte Keith Bakker of zo?
pi_123536733
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Nah, doe mij dan maar een vent met wat minder zelfkennis en zonder arrogantie en véél humor :P
Een vent met minder wat minder zelfkennis en zonder arrogantie met veel humor voor mevrouw.

Verder nog iets?
Rustig aan.
pi_123536736
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Een sociale burnout?
Ken die term niet. Maar het is wel zoals ik eerder beschreven heb. Ik heb dit bijvoorbeeld ook als ik aan het werk ben (vrijwilligerswerk bijvoorbeeld) en vroeger ook toen ik nog op school zat.

Het enige dat enigszins helpt is ritalin, daardoor droom ik al minder snel weg dan vroeger.
pi_123536739
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, dan ga ik even 10 minuutjes naar buiten of zo. Maar wel vervelend dat elke 3 kwartier te moeten doen, zo kom ik volgens mij een beetje ongezellig/ongeinteresseerd over of zo :')
Minder zorgen maken over hoe je over komt, dan heb je minder last van die prikkelingen en is het minder vermoeiend. Zo kom je uit die lus.
pi_123536751
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat valt volgens mij best mee. Ik ken mensen die een paar dagen compleet van slag zijn na overprikkeling :+
Heb je dat 1-op-1 met een meisje ook of alleen in groepen?
Tante minthy!! O+
pi_123536779
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:12 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Een vent met minder wat minder zelfkennis en zonder arrogantie met veel humor voor mevrouw.

Verder nog iets?
Nee, dan ben ik aardig tevreden O+
Nu nog vinden :')
Tante minthy!! O+
pi_123536804
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Minder zorgen maken over hoe je over komt, dan heb je minder last van die prikkelingen en is het minder vermoeiend. Zo kom je uit die lus.
Ik maak me daar totaal niet druk over. Het is de drukte die mij overprikkelt, het heeft verder niks te maken met geinteresseerd zijn oid's. Ik houd het eigenlijk alleen langer vol bij vrienden/familie, maar bij kennissen ben ik wel sneller moe.

Zo had ik paar daagjes geleden een fokker op bezoek die 5 uur bleef (tot een uur of 8). Ben die avond om half 9 naar bed gegaan en was gelijk weg ook :')
pi_123536860
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:12 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat valt volgens mij best mee. Ik ken mensen die een paar dagen compleet van slag zijn na overprikkeling :+
Heb je dat 1-op-1 met een meisje ook of alleen in groepen?
In m'n relaties had ik er ook last van ja.
Daar is verder niet veel aan te doen op 2 dingen na:
-Minder vaak afspreken en minder vaak contact hebben
-Elkaar zo goed leren kennen dat het vertrouwder wordt (zoals ik heb gemerkt bij familie en vrienden).

Vrees alleen dat dat 2e nooit gaat lukken mede vanwege dat 1e.
pi_123536866
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik maak me daar totaal niet druk over. Het is de drukte die mij overprikkelt, het heeft verder niks te maken met geinteresseerd zijn oid's. Ik houd het eigenlijk alleen langer vol bij vrienden/familie, maar bij kennissen ben ik wel sneller moe.

Zo had ik paar daagjes geleden een fokker op bezoek die 5 uur bleef (tot een uur of 8). Ben die avond om half 9 naar bed gegaan en was gelijk weg ook :')
Heb je weleens gemediteerd? Het kan je veel helpen om meer tot rust te komen.
pi_123536902
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb wel ooit geprobeerd te mediteren, maar dat lukte eigenlijk alleen als ik geblowd had :')
Ook heb ik ontspanningsoefeningen ooit meegekregen, maar die heb ik alweer een hele poos niet meer gedaan.

En bovenal vind ik ontspanningsoefeningen/mediteren saaaaaaaaiiiii ;(
pi_123536943
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nu je het zegt, ik heb wel ooit geprobeerd te mediteren, maar dat lukte eigenlijk alleen als ik geblowd had :')
Ook heb ik ontspanningsoefeningen ooit meegekregen, maar die heb ik alweer een hele poos niet meer gedaan.

En bovenal vind ik ontspanningsoefeningen/mediteren saaaaaaaaiiiii ;(
Ik vind het ook saai :P Maar het helpt wel.
pi_123536988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

-Elkaar zo goed leren kennen dat het vertrouwder wordt (zoals ik heb gemerkt bij familie en vrienden).

Het kan prima, als je een begripvol meisje treft. Contact kan je opbouwen, zodat het meer vertrouwd wordt.
Tante minthy!! O+
pi_123537003
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het ook saai :P Maar het helpt wel.
Ik doe eigenlijk liever iets productievers met mijn tijd :P
pi_123537011
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat kan zeker helpen, net als mindfullness ^O^
Tante minthy!! O+
  zaterdag 2 maart 2013 @ 15:22:22 #45
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123537012
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat kan wel, zal alleen wat meer tijd nodig hebben.
pi_123537024
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Het kan prima, als je een begripvol meisje treft. Contact kan je opbouwen, zodat het meer vertrouwd wordt.
Ik heb 1 vriendin gehad die daar wel voor open stond. Heel jammer dat dat uit gegaan is, maar achteraf wel begrijpelijk.
pi_123537098
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik doe eigenlijk liever iets productievers met mijn tijd :P
Het is zeer productief voor de langere termijn.
pi_123537107
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:22 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat kan wel, zal alleen wat meer tijd nodig hebben.
Het werd altijd uit gemaakt voor het zover kwam. Ze wouden denk ik liever een vent die niet zulke klachten had (ik ben nou eenmaal geen prins op het witte paard of zo -_- ) en wouden liever niet wachten, het moest blijkbaar -meteen- goed zijn.

Waar kom je tegenwoordig nog vrouwen tegen die een beetje begripvol zijn en -wel- geduld hebben om een goeie en solide relatie op te bouwen??

Het lijkt er wel op alsof je meteen (net als bij de febo) op en top in orde moet zijn. ''Als de vent niet gelijk bij je past, dan zal het nooit wat worden'' lijkt de mentaliteit van hedendaagse vrouwen te zijn -_-

Maar naar mijn idee moet je een relatie de kans geven om te groeien en daar is nou eenmaal een beetje geduld en begrip voor nodig. Maar denk dat het tegenwoordig allemaal snelsnelsnel moet -_-

Edit:Ow, en gaarne geen vergelijkingen trekken met een zekere andere vaste user hier wiens naam begint met 1 van de 1e letters uit het alfabet :P
pi_123537137
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het is zeer productief voor de langere termijn.
Dat kan wel waar zijn (en is 't wsl ook), maar ik heb daar simpelweg 't geduld niet voor. Misschien moet ik later toch maar weer een poging wagen.

Vroeger schreef ik nog wel eens een dagboek, daarin kalkte ik gewoon wat neer, wat me bezig hield enzo. Misschien moet ik dat maar weer eens gaan oppikken of zo?
pi_123537146
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 15:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het werd altijd uit gemaakt voor het zover kwam. Ze wouden denk ik liever een vent die niet zulke klachten had (ik ben nou eenmaal geen prins op het witte paard of zo -_- ) en wouden liever niet wachten, het moest blijkbaar -meteen- goed zijn.

Waar kom je tegenwoordig nog vrouwen tegen die een beetje begripvol zijn en -wel- geduld hebben om een goeie en solide relatie op te bouwen??

Het lijkt er wel op alsof je meteen (net als bij de febo) op en top in orde moet zijn. ''Als de vent niet gelijk bij je past, dan zal het nooit wat worden'' lijkt de mentaliteit van hedendaagse vrouwen te zijn -_-

Maar naar mijn idee moet je een relatie de kans geven om te groeien en daar is nou eenmaal een beetje geduld en begrip voor nodig. Maar denk dat het tegenwoordig allemaal snelsnelsnel moet -_-
Wat is febo? Ook zo'n datingssite? Een patatzaak heet toch ook zo? :D

Vergeet datingssites, je groeit er niet door als persoon.

quote:
Vroeger schreef ik nog wel eens een dagboek, daarin kalkte ik gewoon wat neer, wat me bezig hield enzo. Misschien moet ik dat maar weer eens gaan oppikken of zo?
Why not :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')