abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:41:20 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535920
beter voelen dan een ander? Oh ja hoor dat kan makkelijk. Ik voel mij vaak genoeg beter dan een ander. Als iemand een puinhoop van zijn / haar leven maakt en daar niks aan doet? Voel ik mij zeer zeker beter dan die persoon.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123535923
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

puur gebaseerd op je reactie en uitleg gedurende deze discussie.
Jij trekt nogal veel conclusies met dat weinig beetje informatie dat ik gegeven heb zeg :o
Hoe doe jij dat? Heb je een glazen bol?
Rustig aan.
pi_123535927
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beetje maar,

Tis ook in zekere zin arrogant als je vindt dat jij beter bent voor een meisje dan een ander toch?
Mogelijk. Of je hebt veel zelfkennis :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:42:53 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535958
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Interesse tonen is toch het tegenovergestelde van negeren?
volgens mij is het punt dat wanneer iemand je negeert je arrogant bent. Met zo een stelling verwacht of ben je dus van mening dat je ongeacht wat interesse dient te tonen in de persoon. Doe je dat niet dan ben je arrogant en negeer je iemand.

toch?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_123535959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beetje arrogant is goed, spill the stuff :P
Deze vraag bijna vergeten.

Autisten zijn vaak eerlijker en directer dan niet-autisten, iets waar ik wel van houd.
Ook zijn autisten meestal slechter in liegen en doen ze het minder graag. Mensen met autisme liegen over het algemeen dus minder dan niet-autisten (kan ook een nadeel zijn hoor).

Eventjes snel uit de mauw geschud.
pi_123535988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij trekt nogal veel conclusies met dat weinig beetje informatie dat ik gegeven heb zeg :o
Doet ookgek wel vaker. Gisteren baseerde hij een klein lapje tekst en besloot dus dat mijn posts dropen van de jaloerzie :')

Gewoon laten gaan KT, wsl kan hij er niks aan doen ;)
pi_123535995
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Autisten zijn vaak eerlijker en directer dan niet-autisten, iets waar ik wel van houd.
Ook zijn autisten meestal slechter in liegen en doen ze het minder graag. Mensen met autisme liegen over het algemeen dus minder dan niet-autisten (kan ook een nadeel zijn hoor).

Oh, ik lieg juist heel erg makkelijk, dat is een tegenargument voor de volgende keer dat iemand denk dat ik autistisch ben.
pi_123536000
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bob, jij nog tips voor het versieren? Of eventueel praktische ervaring mee nu? :P
Ik heb niet echt tips om eerlijk te zijn. Je moet gewoon jezelf kunnen waarderen en daaraan werken. En beter richt je je op vriendschappen, maak je werk van je studie en ga je sporten. Dat brengt je vaak verder dan obsessief met relaties bezig te zijn. En eigenlijk ook niet op elke vrouw duiken die je ziet.

Ik heb niet zo veel praktische ervaring met versieren, maar ik ben wel tevreden met hoe het nu is.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:44:50 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123536006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

of je geeft de verkeerde informatie. Ik trek een conclusie uit je huidige reactie / meningen en opmerkingen.

Dat doet iedereen hier trouwens, mensen beoordelen op post gedrag. Dus of je bent echt zo, of je geeft volledige verkeerde informatie af en doe of denke je anders te zijn dan je daadwerkelijk bent.
pi_123536017
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, ik lieg juist heel erg makkelijk, dat is een tegenargument voor de volgende keer dat iemand denk dat ik autistisch ben.
Daarom zei ik ook meestal :P
De meeste autisten die ik ken, zijn eerder recht door zee en draaien niet om de hete brij heen :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:45:10 #299
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123536018
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef ook_gek het volgende:
maar prima, als je echt van mening bent dat iedereen maar interesse dient te tonen in je en je nooit mogen negeren... kan je maar beter binnen blijven, zo werkt de wereld namelijk niet.
Het ligt puur aan context. Als je bijvoorbeeld in een groep een vraag stelt en anderen switchen zomaar naar een ander onderwerp, dan is er iets mis.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123536030
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt.
En ik hoop voor je kat dat je "mouw" bedoelt :@
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123536037
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik heb niet echt tips om eerlijk te zijn. Je moet gewoon jezelf kunnen waarderen en daaraan werken. En beter richt je je op vriendschappen, maak je werk van je studie en ga je sporten. Dat brengt je vaak verder dan obsessief met relaties bezig te zijn. En eigenlijk ook niet op elke vrouw duiken die je ziet.

Ik heb niet zo veel praktische ervaring met versieren, maar ik ben wel tevreden met hoe het nu is.
En hoe is het nu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')