Jij trekt nogal veel conclusies met dat weinig beetje informatie dat ik gegeven heb zegquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
puur gebaseerd op je reactie en uitleg gedurende deze discussie.
Mogelijk. Of je hebt veel zelfkennisquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje maar,
Tis ook in zekere zin arrogant als je vindt dat jij beter bent voor een meisje dan een ander toch?
volgens mij is het punt dat wanneer iemand je negeert je arrogant bent. Met zo een stelling verwacht of ben je dus van mening dat je ongeacht wat interesse dient te tonen in de persoon. Doe je dat niet dan ben je arrogant en negeer je iemand.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Interesse tonen is toch het tegenovergestelde van negeren?
Deze vraag bijna vergeten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje arrogant is goed, spill the stuff
Doet ookgek wel vaker. Gisteren baseerde hij een klein lapje tekst en besloot dus dat mijn posts dropen van de jaloerziequote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij trekt nogal veel conclusies met dat weinig beetje informatie dat ik gegeven heb zeg
Hoe doe jij dat? Heb je een glazen bol?
Oh, ik lieg juist heel erg makkelijk, dat is een tegenargument voor de volgende keer dat iemand denk dat ik autistisch ben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze vraag bijna vergeten.
Autisten zijn vaak eerlijker en directer dan niet-autisten, iets waar ik wel van houd.
Ook zijn autisten meestal slechter in liegen en doen ze het minder graag. Mensen met autisme liegen over het algemeen dus minder dan niet-autisten (kan ook een nadeel zijn hoor).
Eventjes snel uit de mauw geschud.
Ik heb niet echt tips om eerlijk te zijn. Je moet gewoon jezelf kunnen waarderen en daaraan werken. En beter richt je je op vriendschappen, maak je werk van je studie en ga je sporten. Dat brengt je vaak verder dan obsessief met relaties bezig te zijn. En eigenlijk ook niet op elke vrouw duiken die je ziet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bob, jij nog tips voor het versieren? Of eventueel praktische ervaring mee nu?
of je geeft de verkeerde informatie. Ik trek een conclusie uit je huidige reactie / meningen en opmerkingen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij trekt nogal veel conclusies met dat weinig beetje informatie dat ik gegeven heb zeg
Hoe doe jij dat? Heb je een glazen bol?
Daarom zei ik ook meestalquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik lieg juist heel erg makkelijk, dat is een tegenargument voor de volgende keer dat iemand denk dat ik autistisch ben.
Het ligt puur aan context. Als je bijvoorbeeld in een groep een vraag stelt en anderen switchen zomaar naar een ander onderwerp, dan is er iets mis.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef ook_gek het volgende:
maar prima, als je echt van mening bent dat iedereen maar interesse dient te tonen in je en je nooit mogen negeren... kan je maar beter binnen blijven, zo werkt de wereld namelijk niet.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze vraag bijna vergeten.
Autisten zijn vaak eerlijker en directer dan niet-autisten, iets waar ik wel van houd.
Ook zijn autisten meestal slechter in liegen en doen ze het minder graag. Mensen met autisme liegen over het algemeen dus minder dan niet-autisten (kan ook een nadeel zijn hoor).
Eventjes snel uit de mauw geschud.
En hoe is het nu?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb niet echt tips om eerlijk te zijn. Je moet gewoon jezelf kunnen waarderen en daaraan werken. En beter richt je je op vriendschappen, maak je werk van je studie en ga je sporten. Dat brengt je vaak verder dan obsessief met relaties bezig te zijn. En eigenlijk ook niet op elke vrouw duiken die je ziet.
Ik heb niet zo veel praktische ervaring met versieren, maar ik ben wel tevreden met hoe het nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |