Omdat van Persie de man is daar en niet Rooney.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Syntix het volgende:
Waarom van persie in de op? Alsof hij DE man is bij man u.Daar had natuurlijk Rooney moeten staan. Overigens mag van mij united wel winnen, zodat alle Spaanse clubs eruit vliegen.
nope. Rooney > van persie en zo zijn er nog wel wat spelers die boven hem staan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:59 schreef Equites het volgende:
[..]
Omdat van Persie de man is daar en niet Rooney.
Waar jij je druk om maakt zeg.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Syntix het volgende:
Waarom van persie in de op? Alsof hij DE man is bij man u.Daar had natuurlijk Rooney moeten staan. Overigens mag van mij united wel winnen, zodat alle Spaanse clubs eruit vliegen.
ahahahah kijkt dus nooit man uquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Syntix het volgende:
lol Rooney.. En wie nog meer?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
nope. Rooney > van persie en zo zijn er nog wel wat spelers die boven hem staan.
Doe jij het beter dan, wat een raar geval ben jij. Je druk maken om een speler die niet in de OP staat, wat een hel moet het zijn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care jij bent 15, maak een goede op of open geen topics kindje.
Je speelt met vuur.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care jij bent 15, maak een goede op of open geen topics kindje.
En dat maakt het nou z'n spannende wedstrijd (vooraf gezien dan)quote:Op maandag 4 maart 2013 18:43 schreef HPLC het volgende:
Hm lastig, dit vind ik echt zo'n "het kan alle kanten op" duel
Nou en, wie is Phil Jones? Real gaat morgen over United heen walsen. CR7 voelt zich als een vis in het water op Old Trafford!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:54 schreef Nober het volgende:
2-1 Manchester United.
Phil Jones doet trouwens niet mee.
http://www.manutd.com/en/(...)real-madrid-tie.aspx
Jones speelde in de eerste wedstrijd en is nu geblesseerd dus vond ik dat het melden wel waard.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 02:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Nou en, wie is Phil Jones? Real gaat morgen over United heen walsen. CR7 voelt zich als een vis in het water op Old Trafford!
Real was de betere dat was wel duidelijk. Hopen dat United morgen vanaf het begin al vol op de aanval gaat om hun goaltje te maken en zo hun counteren zoals alleen Real dat kanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 03:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Jones speelde in de eerste wedstrijd en is nu geblesseerd dus vond ik dat het melden wel waard.
Net als in de eerste wedstrijd toen het 1-1 werd?
Real Madrid beter? Van Persie had de 1-2 moeten maken maar die deed dat weer eens niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 03:15 schreef Equites het volgende:
[..]
Real was de betere dat was wel duidelijk. Hopen dat United morgen vanaf het begin al vol op de aanval gaat om hun goaltje te maken en zo hun counteren zoals alleen Real dat kan. Degene die als 1e scoort gaat door! Als Real het eenmaal op hun heupen krijgt en ze raken in vorm dan kan geen enkel team op deze planeet hun stoppen. Andere kant van de medaille is dan weer als Real een goal tegen krijgt, dat ze boos worden en het een groot fiasco wordt....
Bij 0-0 heb je geen strafschoppen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Als FC Bayern aanhanger zeg ik dat United zal winnen maar ik hoop op strafschoppen gewoon lekker 1-1 blijven tot 120e minuut of 0-0 ook goed.
United wint sws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:28 schreef TLC het volgende:
Spaanse ploegen op Engelse bodem is bijna nooit een succes.
ManU gaat Real uitschakelen, Ronaldo gaat weer huilen aan het eind van de avond.
Dat is het ''geheime'' wapen manquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
Giggs z'n duizendste wedstrijd straks.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef Gramulanion het volgende:
Giggs z'n duizendste wedstrijd straks.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:42 schreef KingRoland het volgende:
Als FC Bayern aanhanger zeg ik dat United zal winnen maar ik hoop op strafschoppen gewoon lekker 1-1 blijven tot 120e minuut of 0-0 ook goed.
United wint sws.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:55 schreef TLC het volgende:
Na vanavond 1000 wedstrijden in het shirt van Manchester United![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
932 voor Manchester United, 64 voor Wales, 4 voor Groot-Brittannië is wel 1000.quote:
Nani is toch beter als Valencia?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:09 schreef Nober het volgende:
Maar goed Egbert, Rooney speelt niet en ook Valencia staat niet in de basis maar wel Welbeck en Nani... is dit een logische keuze?
Ik ben niet neutraal in deze, Valencia is beter. Ik had Rooney en Valencia wel verwacht in de basis.quote:
2 godenteams herenigenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real Madrid![]()
![]()
de goden zijn in Old Trafford vanavond.
Ik volg United niet heel erg, maar ik dacht altijd dat Nani beter was. Rooney is wel beter als Welbeck denk ik. Niet geblesseerd ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben niet neutraal in deze, Valencia is beter. Ik had Rooney en Valencia wel verwacht in de basis.
Komen ze wel vaker, afgelopen weekend nog met Kagawagod.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real Madrid![]()
![]()
de goden zijn in Old Trafford vanavond.
Die wordt voorzichtig gebracht.quote:
Da's een soort Zanka.quote:
Dortmund, Bayern of Real moet de CL winnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:14 schreef TLC het volgende:
Ik denk wel dat Borussia Dortmund die vanavond ook in actie komen momenteel beter zijn dan ManU en Realkom op Borussia
Hij hep wel een frommelgoal gemaakt ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Buttner.Werd helemaal weggespeeld tegen Braga toen.
Als Barça maar eruit ligt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund, Bayern of Real moet de CL winnen.
Ook al heel wat als je uit Doetinchem komtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgend jaar lekker bij WBA of Stoke City
Dortmund: Weidenfeller, Subotić, Piszczek, Santana, Schmelzer, Bender, Gündoğan, Götze, Reus, Błaszczykowski, Lewandowskiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:14 schreef TLC het volgende:
Ik denk wel dat Borussia Dortmund die vanavond ook in actie komen momenteel beter zijn dan ManU en Realkom op Borussia
Juventus of Bayern.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund, Bayern of Real moet de CL winnen.
dat sobersoquote:
ManU krijgt teveel tegendoelpunten om de CL te kunnen winnenquote:
1000, meer dan alle wedstrijden van alle Ajacieden bij elkaarquote:
927 ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:19 schreef TLC het volgende:
[..]
1000, meer dan alle wedstrijden van alle Ajacieden bij elkaar
48 in 41 wedstrijden dit seizoen maar ze scoren wel 93 keer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef TLC het volgende:
[..]
ManU krijgt teveel tegendoelpunten om de CL te kunnen winnen
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Syntix het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:51 schreef Syntix het volgende:
Ik ben ook geen fan van Van Persie, gewoon Hernández in de basis en Rooney maar Sir Alex zal het wel beter zien en weten.quote:
Geen Van Persie erin willen bij Man Utdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Van Persie, gewoon Hernández in de basis en Rooney maar Sir Alex zal het wel beter zien en weten.
Hahaha!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Van Persie, gewoon Hernández in de basis en Rooney maar Sir Alex zal het wel beter zien en weten.
Of Arsenal natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Van Persie erin willen bij Man UtdJij bent voor City.
Is inderdaad onzichtbaar in belangrijke wedstrijden (zie Oranje). Hopelijk worden we aangenaam verrast.quote:
Niet alleen Sir Alex, maar 99% van de mensheid.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
THE harsh truth is any player joining Arsenal in the last eight years has had to forget about winning silverware.quote:
Strootgod naar Real na kampioenschap psv?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
mensen die haten op de goden van Madrid.
Spanje
Fuck you Italie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje
Mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
THE harsh truth is any player joining Arsenal in the last eight years has had to forget about winning silverware.
But 27 players who have walked out on the Gunners since their 2005 FA Cup triumph against Manchester United, have gone on to collect a combined 76 trophies...
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)s.html#ixzz2MhBJb5qu
http://www.thesun.co.uk/s(...)won-76-trophies.html
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
THE harsh truth is any player joining Arsenal in the last eight years has had to forget about winning silverware.
But 27 players who have walked out on the Gunners since their 2005 FA Cup triumph against Manchester United, have gone on to collect a combined 76 trophies...
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)s.html#ixzz2MhBJb5qu
http://www.thesun.co.uk/s(...)won-76-trophies.html
Als schoenenpoetser ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Strootgod naar Real na kampioenschap psv?
Dat word Engels commentaar aanzettenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sierd doet het commentaar op Sport1. Dat wordt weer genieten
Is sport1 gratis deze maand?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
alleen ozil is een baasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spanje
Ban.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat word Engels commentaar aanzetten
Nee, vorige maand. Maar je kunt er natuurlijk ook gewoon voor betalenquote:
Ben ik dan de enige die Nederlands commentaar echt in en in haat?quote:
Volgens Sierd won Sport1 weleens vaker zender van de maand.quote:
Sierd doet nauwelijks PL.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die Nederlands commentaar echt in en in haat?
(Behalve Sierd de Vos op wedstrijden waarin Manchester United of Barcelona niet meedoen)
Baas.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klopt, maar zoals over 10 minuten te zien speelt United ook in de CL, waar Sierd ook actief isquote:
Maar je claimde zojuist dat hij vaker United deed, je baseert je mening dus op 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals over 10 minuten te zien speelt United ook in de CL, waar Sierd ook actief is
Dat weet je niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan niet want dan is die allang gewisseld.
Ik voorspel dat thuisdoelpunten half tellen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik voorspel dat er vanavond 1 van de 2 doorgaat.
Ik voorspel dat Johan Derksen een snor heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voorspel dat thuisdoelpunten half tellen.
Ik claimde dat hij vaker United en Barca doet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar je claimde zojuist dat hij vaker United deed, je baseert je mening dus op 1 wedstrijd.
Tuurlijk wel, die Robin kan er helemaal niks van anders was het al beslist in de eerste wedstrijd maar hij raakte de bal weer eens niet die prutser.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan niet want dan is die allang gewisseld.
Wat een viespeuk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik claimde dat hij vaker United en Barca doet.
Iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Baas.
Ronald ook mooi kleurtje in de haren.
Leuke trol.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die Robin kan er helemaal niks van anders was het al beslist in de eerste wedstrijd maar hij raakte de bal weer eens niet die prutser.
ctrl + a, crtl + c, open notepad, ctrl + vquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die Robin kan er helemaal niks van anders was het al beslist in de eerste wedstrijd maar hij raakte de bal weer eens niet die prutser.
prima planquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Strootgod naar Real na kampioenschap psv?
quote:
Ben je altijd zo leuk?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Robin is een van Ferguson's slechtste aankopen, ik kan er niks anders van maken.
je grootste wensquote:
baasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Maradona heeft een chick van 20 gescoord
Miljoenen. Alleen in Nederland al.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De Stroot, zijn er betere op de wereld te vinden?
die vuile pedoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is zeker z'n dochter? Of zit Agüero er niet bij?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hij pakte haar net vol op haar bekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Is zeker z'n dochter? Of zit Agüero er niet bij?
siquote:
quote:
Stop eens, hij is topscoorder.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Robin is een van Ferguson's slechtste aankopen, ik kan er niks anders van maken.
Hij zoende haar vol op de bek.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Is zeker z'n dochter? Of zit Agüero er niet bij?
Kan iemand deze grappenmaker even aanpakken, Mourinho heeft de filosofie gejat van Loui toen ie al voor Porto werkte.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen van beide teams volgt de Louis filosofie dus het kan alle kanten op.
Jaquote:
Aardige spits maar vergelijkbaar met Pelle en Guidetti.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:42 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Stop eens, hij is topscoorder.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Aardige spits maar vergelijkbaar met Pelle en Guidetti.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Verdientquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo'n grote wedstrijd verdiend Sierd als commentator
dat is niet rullevantquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:44 schreef Stiggie het volgende:
Maradona zn ex is zojuist bevallen van hem en zijn nieuwe vriendin is de 22jarige Rocio Geraldine Oliva
[ afbeelding ]
Higler?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:44 schreef remcoP het volgende:
Is dit de beste scheidsrechter? Dat was toch die Portugees/Italiaan?
jij bent leuk manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoor Engels op Sport1quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:44 schreef JaimyLee het volgende:
Kut Sport1 heeft het knopje 'Engels commentaar' nog niet aangezet
+1quote:
Ik ondertussen ookquote:
gewoon neequote:
Had ik eigenlijk niet direct verwacht daar.quote:
Waarom sta jij niet achter het aanrecht?quote:
Omdat ze die gekocht hebben om de grasmat te onderhouden.quote:
Drama idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe kun je die draak van een Nani nu opstellen.
Valt me me ook zwaar tegen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk niet direct verwacht daar.
Al gegeten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet achter het aanrecht?
Hij verdiend hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
+1
hopelijk mag hij ook de finale fluiten
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt me me ook zwaar tegen.Ronaldo heeft Man. Utd toch veel prijzen geschonken.
Oh, ik dacht als linksback.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ze die gekocht hebben om de grasmat te onderhouden.
omdat hij kaal isquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom sta jij niet achter het aanrecht?
Buiten het werk om praten we nooit met elkaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik geef de voorzet, jij kopt 'm in
Op m'n verjaardag ben je niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Buiten het werk om praten we nooit met elkaar.
Hij was eigenlijk gewoon de linksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
bij Heerenveen hadden ze Gertjan Verbeek als linksback
en hij was het beste zonder balquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was eigenlijk gewoon de links
Komt er niemand dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op m'n verjaardag ben je niet uitgenodigd
Dat. En de club heeft er bijna 80 miljoen aan over gehouden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Valt me me ook zwaar tegen.Ronaldo heeft Man. Utd toch veel prijzen geschonken.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat gebeurt er als het 2-1 wordt? is Real dan door omdat uitgoals dubbel tellen?
Nee dan staat het 3-2 in totaal voor Unitedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat gebeurt er als het 2-1 wordt? is Real dan door omdat uitgoals dubbel tellen?
Niet dit gezeik weer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |